Je hebt je geregistreerd alleen om dit te vertellen?quote:
Ligt er toch maar net aan, toch? Als het bijvoorbeeld een gezinswoning is kan je hier zeker wel op in spelen. Het moet inderdaad geen rommeltje ogen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weinig toe te voegen aan wat al gezegd is. niet te veel spullen en zo min mogelijk persoonlijke spullen.
tvp
Het is nu sowieso een moeilijke periode om te verkopen.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:36 schreef Babbelzz het volgende:
er staan 9 soortgelijke woningen te koop, we hebben de prijs nu idd met 5.500 verlaagd...
http://www.makelaarsland.(...)%20norbruislaan/378/
en de doelgroep is mensen die net uit relatie komen en/of starters
wow die rode keuken en schouw... Ik denk dat je het daarmee toch wel aflegt tegen buren die wel een neutrale keuken hebben.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:36 schreef Babbelzz het volgende:
er staan 9 soortgelijke woningen te koop, we hebben de prijs nu idd met 5.500 verlaagd...
http://www.makelaarsland.(...)%20norbruislaan/378/
en de doelgroep is mensen die net uit relatie komen en/of starters
Dat niet alleen, zie nu net de fotoreportage.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wow die rode keuken en schouw... Ik denk dat je het daarmee toch wel aflegt tegen buren die wel een neutrale keuken hebben.
Misschien kan je dat rood van de schouw overschilderen?
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:39 schreef MaGNeT het volgende:
RemcoDelft komt straks de tip geven om de prijs te verlagen.
ik ben trouwens wel benieuwd naar wat je gaat doen, voor- en after pics idvt en hoe het aflooptquote:Op zondag 21 maart 2010 16:09 schreef rubje het volgende:
[..]omdat remcodelft de God is op huizengebied op FOK!?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Babbelzz het volgende:
Inmiddels is de rode schouw niet meer rood, gaat de rode muur in de huiskmaer ook gewoon lekker ral 9001 worden en de keuke geven we ook een neutraler kleurtje.
zal zo ook even spray kopen voor de verwarming in de slaapkamer
en dan idd nieuwe fotos laten maken
dat idee van een andere kast; gaat ws ook uitgevoerd worden. heb neutraal wit dressoir gevonden op marktplaats voor aantrekkelijke prijs... ben nu de cd's aan het uitzoeken...
Als je via een makelaar verkoopt; zorg dat je een goede hebt!!!! Helaas zijn hiervoor weinig objectieve cijfers die raadpleegbaar zijn. Misschien eens huizen gaan kojken bij verschillende makelaars en zo bepalen wie je huis mag verkopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef amaranta het volgende:
Het huis ligt weldegelijk op loopafstand van het centrum. Reden voor hogere prijs is de aanwezigheid van een garage.
Brdankt voor je feedback in ieder geval.
Als een modje ook vind dat een eigen topic beter is kan dat altijd nog, mijn vraag sluit aan bij de vraag van ts dacht ik zo.
Probeer eens goed na te denken wie de mogelijke doelgroep is die je huis mogelijk willen hebben. Is het een starterswoning? Dan zou ik creatief proberen te zijn met het adverteren van je huis op plekken waar veel jongeren komen of online. Een huis vlakbij veel natuur? Dan heb je weer een hele andere doelgroep en zou ik je advertenties weer op andere plekken richten.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:32 schreef Babbelzz het volgende:
Hoi,
Ons huis staat te koop, net zoals ongeveer 1 op de 10 huizen hier in de straat.
Nou zijn er al de vaste tips om je huis zo goed mogelijk toonbaar te maken, het effect van kleur, foto's etc.
Maar welke tips zouden nou nog kunnen helpen om meer aandacht te krijgen voor je huis?
We willen vanaf volgende week er een tophuis van maken op Funda, flysers maken en in de buurt verspreiden (incl aankondiging open huis) etc.
Hebben jullie nog meer goede ideeen?
wb de makelaar zitten we vast aan een jaarcontract. Wisselen van makelaar zit er niet in, tenzij de nieuwe makelaar de boetekosten op zich zou nemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je via een makelaar verkoopt; zorg dat je een goede hebt!!!! Helaas zijn hiervoor weinig objectieve cijfers die raadpleegbaar zijn. Misschien eens huizen gaan kojken bij verschillende makelaars en zo bepalen wie je huis mag verkopen.
En prijs, das het belangrijkste.
Dt is naar. Een goede maielaar kan in deze markt het verschil maken. Om me heen hoor ik verhalen van makelaars die bijverdienen door huizen opnieuw in te richten. Zo 1 zou ik meteen op de stoep zetten; ze moeten het huis verkopen en daar krijgen ze dan geld voor -zodra het verkocht is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
wb de makelaar zitten we vast aan een jaarcontract. Wisselen van makelaar zit er niet in, tenzij de nieuwe makelaar de boetekosten op zich zou nemen
Ik denk dat die garage een blok aan je been gaat zijn. Dit is een starterswoning met een te hoge prijs door een garage waar de meeste starters (denk ik) niet op zitten te wachten. Als je die nou apart zou kunnen aanbieden of verhuren? En dan je woning goedkoper los van de garage verkopen? Ik weet helemaal niet of dit kan hoor, maar ik kijk door de ogen van een starter als starter zijnde die niet echt op zoek is maar wel een beetje nieuwsgierig naar wat er is zeg maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef amaranta het volgende:
Het huis ligt weldegelijk op loopafstand van het centrum. Reden voor hogere prijs is de aanwezigheid van een garage.
Brdankt voor je feedback in ieder geval.
Als een modje ook vind dat een eigen topic beter is kan dat altijd nog, mijn vraag sluit aan bij de vraag van ts dacht ik zo.
Ze kloppen gewoon op de één of andere manier niet, die foto's.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:15 schreef amaranta het volgende:
Garage ligt in de tuin, apart verhuren of verkopen zal niet gaan.
Plattegrond zit wel in de brochure, maar idd niet op funda. Fotos zijn per verdieping gemaakt.
Tja, de garage zit er gewoon bij dus daar kan je voor de rest toch niks meer aan doen, mochten ze dat willen. Wij hebben thuis een grote garage en gebruiken hem niet voor de auto. Zelfde bij mijn vriendin haar schoonvader. Ondanks dat de auto's niet echt goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:31 schreef Noisiv het volgende:
Een garage is juist een mooie toevoeging zelfs voor een starterswoningHeel veel mensen betalen veel voor een zuidelijk gelegen achtertuin, dakterras enzo terwijl het huis in Nederland staat
Voor die 2 maandjes per jaar dat je zon hebt zoveel extra geld neerleggen terwijl een garage wel degelijk nut heeft. Een auto blijft in veel betere staat dan dat zo'n ding dag en nacht buiten staat met het weer in Nederland.
Ik zie een vraagprijs van ¤ 250.000,=quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef amaranta het volgende:
Even ter vergelijking,voor de prijs. Huis om de hoek, aan drukke weg. 1 slaapkamer minder en geen garage. Volgens mij valt de prijs dan wel mee van ons huis... En het huis daarnaast heeft ook geen garage en daar vragen ze bijna 3 ton voor
http://www.funda.nl/koop/(...)-grotelaan-25/fotos/
die van die link is idd 250.000 het huis daarnaast is 299.000quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:50 schreef Kabolter het volgende:
Overigens is die andere woning 19.000 euro goedkoper qua vraagprijs dan die van jullie (250.000 euro).
Geen idee of het aan de makelaar lag of de ouwe lui van dat huis. Maar het was niet alleen de prijs waardoor ik het geen fantastische makelaar vond. Al ligt dat natuurlijk voornamelijk aan de makelaar van dat kantoor dan aan het kantoor zelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat betreft de makelaar, daar zitten we nu aan vast, en lag het asn de makelaar of aan de verkopende partij dat die lui niet wilden zakken?
Ligt er inderdaad ook maar net aan wie bijvoorbeeld de rondleiding verzorgd. Heb mij wel eens van binnen op zitten vreten door een medewerker van de makelaar die wij in hadden geschakeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee of het aan de makelaar lag of de ouwe lui van dat huis. Maar het was niet alleen de prijs waardoor ik het geen fantastische makelaar vond. Al ligt dat natuurlijk voornamelijk aan de makelaar van dat kantoor dan aan het kantoor zelf.
Ik kan die capslock omschrijving nergens vinden, waar is dat dan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:25 schreef Puala het volgende:
Ik weet niet waar de foto's mee zijn gemaakt Amaranta, maar wellicht kun je er met net wat meer groothoek veel meer uithalen. In Eindhoven zit vast wel een zaak waar je een camera + lens kan huren. Hoe lager het aantal mm hoe breder je alles kan laten zien. Als je hem gewoon op de P stand laat staan stelt hij alles zelf in, dus hoef je geen fotograaf te zijn.
Ik mis overzichtsfoto's van de badkamer en van de keuken. Het zijn meer detailfoto's dan overzichtsfoto's.
En wat gruwelijk irritant die capslock regels in de omschrijving. Er word daar trouwens gesproken over voldoende parkeerruimte. Ik zie het nog niet op een foto, dus wellicht even een foto van de straat incl. parkeerruimte er bij?![]()
Het vernieuwde toilet ontbreekt ook op de foto's![]()
Ik wens je heel veel succes met de verkoop.
Volgens mij is de makelaar een vrouw, en dat geeft natuurlijk stof tot nadenken.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
maar die makelaar schup ik gevoeglijk ff denkbeeldig heftig onder zijn krijtstreepjesreet
Met less is more kom je er dus overduidelijk niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:33 schreef amaranta het volgende:
Hilfiger. Ik ben wel van de less is more. En de kussens zijn oranje! )-)-)
Ha ha en ja, onze makelaar is een vrouw. Maar wel een in krijtstreep pak ja.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:40 schreef amaranta het volgende:
Maar ik zie nu dat het een tab is. Andere verkopers hebben die vaak als een van de foto's
Als een huis net te koop staat heb je meestal wel een paar bezichtigers. Als het na een paar maanden nog niet is verkocht komt er een 'smetje' op het huis en denken de meeste potentiele kopers dat de prijs vanzelf wel een keer zakt. Zo zit de markt tegenwoordig in elkaar. Als je geen haast hebt is dat geen probleem. In jullie geval zou ik zelf zo snel mogelijk van de dubbele lasten af willen. Dan maar wat minder winst of wat verlies nemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:51 schreef amaranta het volgende:
Overigens is/was het ook een tip van de makelaar om geen kaarsen ed neer te zetten.
De prijs is echt conform de huizen in de buurt. Niks geks. Steenworp afstand van centrum (3 min op fiets) met garage en grote tuin.
Sterker nog, sinds de prijsverlaging zijn er geen mensen meer geweest. Toen we nog 275 vroegen zijn er ong 8 stellen komen kijken.
(om de hoek begint het betaald parkeren al)
Ja, dat gaan we doen ja. En een foto schieten waarop de aanbouw van de buren niet te zien is moet ook lukken....quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef loecje het volgende:
die beugel moet toch los voor het verhuizen...
zoek iemand die (hobby) fotograaf is ofzo. de foto's stralen niets uit en zijn niet logisch genomen
bijvoorbeeld de keuken, door de eettafel te verplaatsen kan je een foto van de keuken in zijn geheel maken. daarna plaats je de eettafel weer terug voor een overzichtsfoto met eettafel
Thnx.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
wat een verbetering al, super, die bank zo. (zou alleen die man er maar afsleuren voor de Funda-foto's![]()
)
oogt een stuk ruimer en idd, die plattegrond is top, geeft veel meer info.
en dank voor je pb
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef Puala het volgende:
Deze! is een mooie strakke foto van het toilet.
Mag ik vragen waar je de foto's mee maakt?
In de omschrijving zie ik ook iets over de meterkast staan. Is het mogelijk dat je daar een foto van maakt? Als iemand waarde hecht aan elektra en dergelijke is het wellicht prettig voor ze om een foto te zien van de 8 groepen. Ik merk dat ik het zelf wel altijd prettig vind![]()
De ouderlijke slaapkamer zou je wellicht ook vanaf de raam-kant op de foto kunnen zetten. Dan zie je de vaste kastenwand ook op de foto.
En ik vind het echt een leuk huis.
* Puala wilt het zo hebben als het in de Betuwe zou staan
De ouderlijke slaapkamer waren voorheen 2 kamers, de vaste kaste wand zit dus achter. (waar de foto nu gemaakt is , tegenover het bed dus)
Dat laatste is helaas heel erg te zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef amaranta het volgende:
in antwoord op je vraag... ik gebruik een nikon d40 met een lens waarop staat 0.28/0.92 doorsnee 52
en hij staat op de automatische stand
(maar ik heb echt nul verstand van fotografie)
Daar denk ik anders over. Dit is geen goede foto. Weerkaatsing op de tegels dat op vlekken lijkt of vragen oproept, het zeepje en het doekje hadden weggelaten moeten worden, je ziet de bovenkant van de tegels niet waardoor het lijkt of het een houten plankje is). Als je foto's vragen oproepen zit het echt mis. Het valt ook erg op dat de muurtegels niet synchroom aan de vloertegels liggen. Dat zou mij storen, als je vanuit een andere hoek een foto neemt (andere lens ook!) krijg je een veel betere foto.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef Puala het volgende:
Deze! is een mooie strakke foto van het toilet.
Staat er ook een regel op waarin 'mm' voor komt?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef amaranta het volgende:
in antwoord op je vraag... ik gebruik een nikon d40 met een lens waarop staat 0.28/0.92 doorsnee 52
en hij staat op de automatische stand
(maar ik heb echt nul verstand van fotografie)
dr staat nergens dat ik ze ga gebruken voor funda.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dat laatste is helaas heel erg te zien.
18-55quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Staat er ook een regel op waarin 'mm' voor komt?
Wel fijn dat iedereen op een lijn zit wat betreft asseccoires. Of het is te kaal, of het zeepje moet weg.:') Nou, ik vind dat een zeepje op een toiletfoto best kan hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
het zeepje en het doekje hadden weggelaten moeten worden
250 is inderdaad te weinig. En Funda gaat per 25.000 met categorien, ik kan daar gewoon écht niet onder gaan zitten. Dat (249,500) vroegen de buren (waarvan het nét verkocht is) en die hebben bijv geen garage en geen 2 dakkappellen. Het stel dat dát huis gekocht heeft, vond ons huis heel mooi, naar niet binnen hun budget. Tja. Als er binnen 20 mtr 2 huizen te koop staan, en een garage maakt je niet zoveel uit.... (en de spuuglelijke vloer en keuken ook niet... (maar dat is mijn mening))quote:Op maandag 30 mei 2011 13:04 schreef Leandra het volgende:
Ik merk dat ik zelf zoek binnen een bepaalde vraagprijs, als het op een gewenste locatie maar in die categorie valt dan zijn het de foto's (lees: uitstraling) die een huis wel of niet aantrekkelijk maken.
Ze komen nu dus boven voor degenen die tot 275.000 zoeken, de grens daaronder is 250.000, en dat is gewoon een stuk minder als vraagprijs, daar moet je niet gaan zitten als het te weinig is.
Wat doet de makelaar trouwens wel? Want krijg niet de indruk dat ze veel diensten biedt voor haar geld, tenzij ze heel goedkoop is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er maar net aan wie de woning bekijkt. Het valt mij op dat vrouwen vaak veel anders naar een woning kijken dan mannen. Daarnaast is getalbegrip niet voor iedereen op gebied van inhoud en oppervlakte even goed ontwikkeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef Forno het volgende:
Let niet te veel op het commentaar dat de foto's op marktplaats niet deugen. Ze kunnen hier en daar beter qua compositie maar de inrichting is prima.
Iemand met serieuze koopaspiraties heeft meestal meerdere woningen bekeken en weet wat ie ongeveer kan verwachten bij 120m2 woonoppervlak.
Men kijkt eerst naar de prijs, dan de locatie, en dan naar de foto's. En ik gok dat er al een hoop potentiele kijkers afhaken na de eerste twee punten (de prijs en de locatie) die niet matchen en je foto's niet of nauwelijks zien.
Als je echt een stap wilt maken zou ik de woning een tijdje van funda halen dat de teller weer op nul staat. De prijs verlagen tot op of onder de marktwaarde (je hoeft namelijk niet akkoord te gaan met een bod op de vraagprijs) en een pro-fotograaf de foto's laten maken.
Ik denk dat vrouwen idd anders kijken, maar ik denk ook dat vrouwen vaak de voorselectie doen, en dat een man de woning niet eens op Funda te zien krijgt als zij het huis niet ziet zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:29 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie de woning bekijkt. Het valt mij op dat vrouwen vaak veel anders naar een woning kijken dan mannen. Daarnaast is getalbegrip niet voor iedereen op gebied van inhoud en oppervlakte even goed ontwikkeld.
Leugenjokkebrokkertquote:
Vrouwen kiezen het huis, de mannen mogen er ook in wonen als ze lief zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen idd anders kijken, maar ik denk ook dat vrouwen vaak de voorselectie doen, en dat een man de woning niet eens op Funda te zien krijgt als zij het huis niet ziet zitten.
Nu ja, omdat ik moet vergelijken.Normaliter nooit.Mijn man echter wel, dat is ook de reden dat we weeeeer gaan verhuizenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Leugenjokkebrokkert![]()
![]()
Ik ook niet hoor, ben er enkel verslaafd aan, lekker bij anderen binnenloeren
Ach, dat redden we wel, even leven om te werken ipv werken om te leven. Maar dat is te overzien.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
2 hypo's...
Sterkte meid, en denk erom, het komt goed
Ja, ik begrijp het, ik probeer een beetje een idee te geven van hoe iemand die best vaak op Funda kijkt (quote:Op maandag 30 mei 2011 15:08 schreef amaranta het volgende:
Bedankt voor je reactie.
Ik had al gezegd een paar posts geleden, dat het nu even niet mogelijk is omm een foto te maken van de 4de slaapkamer, gaat wel gebeuren overigens. Even wat zware kasten verplaatsen, dat doe ik niet zo even 123
Op zolder is een aparte betegelde ruimte voor de wasmachine. En idd op elke kamer houten vloeren.
Maar ja, dat kan ik moeilijk in een onderschrift op elke foto erbij zetten. Daarvoor moet je de beschrijving lezen.
Dus het blijft lastig....
Ik ga maar even werken....moet immers 2 hypos ophoesten vanaf morgen
De wasmachine in de badkamer is in een huis van deze prijsklasse echt niet meer standaard, sterker nog; als de wasmachine wel in de badkamer zou moeten dan zou het afbreuk doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:03 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ok, weet niet of je er wat aan hebt, maar als ik een huis in de buurt zocht, en jouw huis aan mijn eerste criteria (prijs, locatie en oppervlak/aantal kamers) zou voldoen, zou ik dan direct naar de foto's kijken.
Op basis van de foto's zou ik denken: "niet slecht, mooie grote ruimte beneden, keuken is prima zo, 3 slaapkamers, maar geen aparte WC en badkamer is erg klein, geen plek voor wasmachine".
Als ik het huis verder erg leuk vond (qua gevoel), zou ik in de beschrijving gaan kijken. Dan zou ik denken "Oh, er is toch wel een aparte WC! Alles is in hele goede staat, lage energiekosten... En houten vloeren, dat is mij niet opgevallen... Oh, en 4 slaapkamers, dan kan de badkamer vast een stukje groter. Dat kost natuurlijk geld, maar er kan vast wat van de prijs vanaf, staat al 6+ maanden te koop. Deze bewaar ik!".
Maar als ik het huis verder niet erg boeiend zou vinden, zou ik nooit de beschrijving lezen, en dus waarschijnlijk het huis ook niet bewaren als favoriet.
Ik bedoel ook dat ik over het algemeen geen plek voor een wasmachine zag (ok, in de berging/garage, maar dat is niet echt ideaal), ik heb de wasmachine liever ook niet in de badkamer.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De wasmachine in de badkamer is in een huis van deze prijsklasse echt niet meer standaard, sterker nog; als de wasmachine wel in de badkamer zou moeten dan zou het afbreuk doen.
Het is echter wel jammer dat er geen foto is van de wasruimte op zolder, die is er immers wel, en zo te zien nog vrij riant ook.
De badkamer is overigens niet klein, als ik de maten op de plattegrond zie dan is hij groter dan de onze (dat scheelt zo 6 cm in de lengte en 27 cm in de breedte) maar hij lijkt op de foto's kleiner...
Geen aparte WC zou niet eens in me opkomen, maar omdat de WC wel vernieuwd is, is het wel handig als er ook een foto van komt.
Ok, wist ik niet. Ik heb het wel vaker gezien bij gelijkvloerse woningen, maar inderdaad nog nooit in een huis.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:23 schreef Leandra het volgende:
Dat een huis geen aparte WC heeft is in NL vrijwel onmogelijk omdat dat zo ongeveer verplicht is, je krijgt voor een normale woning niet eens een bouwvergunning als er geen apart toilet is...
Als er alleen een WC in de badkamer zou zijn dan zou het niet om een standaard huis gaan, maar bijvoorbeeld om een bejaardenwoning bij een bejaardentehuis.
Een WC in de badkamer is vrijwel altijd een tweede toilet.
nou ja het zou zo maar kunnen dat hij morgen bij de notaris zegt... laat het huis maar zitten en trek maar een stapel scheidingspapieren uit je kast...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:58 schreef Leandra het volgende:
De bank tegen de TV-muur is idd een erg goed idee.... staat keurig, en vooral lekker ruimtelijk.
Vindt manlief ons nog leuk enzo?
bedankt voor de aanbieding, mocht de makelaar moeilijk doen of wat dan ook, dan neem ik wel contact met je opquote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef PfenisBaron het volgende:
Plattegrondvariaties meeleveren in funda, voor de mensen zonder inzicht.
Kan ik wel regelen voor je.
Morgen een feestje. Champagne voor iedereen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef Lottekoekkie het volgende:
wát een ruimte! Staat geweldig, denk er maar steeds om dat het maar om één doel gaat.
En Leandra, gisteren heeft meneer Amarata al zich suf moeten sjouwen dus die is wel wat gewend nu, vrees ik![]()
hoofdzaak is dat het huis verkocht wordt en de bank zo of in het midden geeft al een veel betere indruk vd ruinte, nu idd nog de rest van de al door amaranta aangegeven foto's en aanpassing omschrijving en idd de plattegrond erbij en er is een grotere doelgroep![]()
enne, Amaranta, die man die zo heerlijk op de foto's lag te liggen gaat echt niet scheiden hoor, die is toch niet met die bank getrouwd?![]()
Morgen een feestje
waarom niet beide opstellingen op Funda zettenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef amaranta het volgende:
goed, wat is dan beter voor funda. Bank in midden (opstelling gisteren) of bank tegen muur (opstelling vandaag) of beide, zo van...kijk eens wat een legio aan mogelijkheden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
een of éénquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef amaranta het volgende:
mijn man zegt 'tot hier en niet verder' er komt maar een opstelling op funda
Weet je wat grappig is. Toenwe het huis kochten waren alle muren roze. Alle muren. Alle muren? Ja alle muren, boven en beneden. En op de trap lag roze hoogpolig tapijt.quote:
mee eenschquote:
en als je de trap op gang, hing er een poster van ongeveer 1 meter bij 2 meter van een naakte man. boven aan de trap. Wij schrokken ons lam toen we de trap op liepen.quote:
En daar heb je zeker weer géén foto's meer vanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
en als je de trap op gang, hing er een poster van ongeveer 1 meter bij 2 meter van een naakte man. boven aan de trap. Wij schrokken ons lam toen we de trap op liepen.
En toen liet hij de slaapkamer zien (was via makelaarsland, verkoper doet zelf de bezichtigingen) en trok hij de kastdeur open. Kijjjjjjjjjjjjjjk eens wat een ruimte! En op de onderste plank stond zn pornocollectie...
en toch hebben we toen het huis gekocht hhaha
nbee die pornocollectie staat nu in Thailandquote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
En daar heb je zeker weer géén foto's meer van![]()
![]()
Ik kan wel plattegronden verzorgen, weliswaar tegen betaling. Bij interesse mag je altijd contact opnemen.quote:
Het enige wat ikwil weten is hoe het kan dat bij sommige huizen de plattegrond bij de fotos staat. Hebben ze er dan een jpeg bestand van gemaakt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:36 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ik kan wel plattegronden verzorgen, weliswaar tegen betaling. Bij interesse mag je altijd contact opnemen.
De makelaar die zegt dat een plattegrond toevoegen moeilijker is dan een foto moet je direct de deur uit jagen of op z'n minst bij elk woord wantrouwen. Inderdaad gewoon jpeg van maken, en anders een print-screen die je een beetje opwerkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het enige wat ikwil weten is hoe het kan dat bij sommige huizen de plattegrond bij de fotos staat. Hebben ze er dan een jpeg bestand van gemaakt?
Volgens de makelaar is het niet zo makkelijk als het lijkt
Ze doet je geloven dat het moeilijk is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het enige wat ikwil weten is hoe het kan dat bij sommige huizen de plattegrond bij de fotos staat. Hebben ze er dan een jpeg bestand van gemaakt?
Volgens de makelaar is het niet zo makkelijk als het lijkt
Dat gaat wel lukken, en anders weet ik jevia de pm te vinden!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:39 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
De makelaar die zegt dat een plattegrond toevoegen moeilijker is dan een foto moet je direct de deur uit jagen of op z'n minst bij elk woord wantrouwen. Inderdaad gewoon jpeg van maken, en anders een print-screen die je een beetje opwerkt.
Mja via funda plattegrond functie kost het geld. Dus als ik hem gewoon als foto up kan loaden (ofja zij dan) dan scheelt het ons wel wat in de kosten, die ik natuurlijk zo laag mogelijk wil houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:40 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ze doet je geloven dat het moeilijk is.
Ja, maar dat geloof ik dus nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:40 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ze doet je geloven dat het moeilijk is.
Dan moet het makkelijk lukken. Kijk ook even wat de uiteindelijke resolutie op Funda wordt, zodat je amper/geen vertekening krijgt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja via funda plattegrond functie kost het geld. Dus als ik hem gewoon als foto up kan loaden (ofja zij dan) dan scheelt het ons wel wat in de kosten, die ik natuurlijk zo laag mogelijk wil houden.
De plattegrond staat nu in de brochure, maar dat is pfd.
Ja, dat is dus ook zoiets, alle fotos worden super korrelig op FUnda.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:46 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dan moet het makkelijk lukken. Kijk ook even wat de uiteindelijke resolutie op Funda wordt, zodat je amper/geen vertekening krijgt.
Ja,ze zei, een keer verkleinen. Uh, een keer verkleinen vanaf welke maat??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:03 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat niet alle foto's enorm korrelig worden, wel dat sommige foto's idd erg slecht zijn, en het kan ook best zijn dat er makelaars bijzijn die kennelijk niet weten hoe een foto fatsoenlijk te verkleinen.
Probeer de foto's aan te leveren in het formaat dat Funda gebruikt, dan kun je zelf zorgen dat de kwaliteit goed is en ben je niet afhankelijk van de beperkte kennis en vaardigheden van je makelaar op dat gebied
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |