250 is inderdaad te weinig. En Funda gaat per 25.000 met categorien, ik kan daar gewoon écht niet onder gaan zitten. Dat (249,500) vroegen de buren (waarvan het nét verkocht is) en die hebben bijv geen garage en geen 2 dakkappellen. Het stel dat dát huis gekocht heeft, vond ons huis heel mooi, naar niet binnen hun budget. Tja. Als er binnen 20 mtr 2 huizen te koop staan, en een garage maakt je niet zoveel uit.... (en de spuuglelijke vloer en keuken ook niet... (maar dat is mijn mening))quote:Op maandag 30 mei 2011 13:04 schreef Leandra het volgende:
Ik merk dat ik zelf zoek binnen een bepaalde vraagprijs, als het op een gewenste locatie maar in die categorie valt dan zijn het de foto's (lees: uitstraling) die een huis wel of niet aantrekkelijk maken.
Ze komen nu dus boven voor degenen die tot 275.000 zoeken, de grens daaronder is 250.000, en dat is gewoon een stuk minder als vraagprijs, daar moet je niet gaan zitten als het te weinig is.
Wat doet de makelaar trouwens wel? Want krijg niet de indruk dat ze veel diensten biedt voor haar geld, tenzij ze heel goedkoop is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er maar net aan wie de woning bekijkt. Het valt mij op dat vrouwen vaak veel anders naar een woning kijken dan mannen. Daarnaast is getalbegrip niet voor iedereen op gebied van inhoud en oppervlakte even goed ontwikkeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:32 schreef Forno het volgende:
Let niet te veel op het commentaar dat de foto's op marktplaats niet deugen. Ze kunnen hier en daar beter qua compositie maar de inrichting is prima.
Iemand met serieuze koopaspiraties heeft meestal meerdere woningen bekeken en weet wat ie ongeveer kan verwachten bij 120m2 woonoppervlak.
Men kijkt eerst naar de prijs, dan de locatie, en dan naar de foto's. En ik gok dat er al een hoop potentiele kijkers afhaken na de eerste twee punten (de prijs en de locatie) die niet matchen en je foto's niet of nauwelijks zien.
Als je echt een stap wilt maken zou ik de woning een tijdje van funda halen dat de teller weer op nul staat. De prijs verlagen tot op of onder de marktwaarde (je hoeft namelijk niet akkoord te gaan met een bod op de vraagprijs) en een pro-fotograaf de foto's laten maken.
Ik denk dat vrouwen idd anders kijken, maar ik denk ook dat vrouwen vaak de voorselectie doen, en dat een man de woning niet eens op Funda te zien krijgt als zij het huis niet ziet zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:29 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie de woning bekijkt. Het valt mij op dat vrouwen vaak veel anders naar een woning kijken dan mannen. Daarnaast is getalbegrip niet voor iedereen op gebied van inhoud en oppervlakte even goed ontwikkeld.
Leugenjokkebrokkertquote:
Vrouwen kiezen het huis, de mannen mogen er ook in wonen als ze lief zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen idd anders kijken, maar ik denk ook dat vrouwen vaak de voorselectie doen, en dat een man de woning niet eens op Funda te zien krijgt als zij het huis niet ziet zitten.
Nu ja, omdat ik moet vergelijken.Normaliter nooit.Mijn man echter wel, dat is ook de reden dat we weeeeer gaan verhuizenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Leugenjokkebrokkert![]()
![]()
Ik ook niet hoor, ben er enkel verslaafd aan, lekker bij anderen binnenloeren
Ach, dat redden we wel, even leven om te werken ipv werken om te leven. Maar dat is te overzien.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
2 hypo's...
Sterkte meid, en denk erom, het komt goed
Ja, ik begrijp het, ik probeer een beetje een idee te geven van hoe iemand die best vaak op Funda kijkt (quote:Op maandag 30 mei 2011 15:08 schreef amaranta het volgende:
Bedankt voor je reactie.
Ik had al gezegd een paar posts geleden, dat het nu even niet mogelijk is omm een foto te maken van de 4de slaapkamer, gaat wel gebeuren overigens. Even wat zware kasten verplaatsen, dat doe ik niet zo even 123
Op zolder is een aparte betegelde ruimte voor de wasmachine. En idd op elke kamer houten vloeren.
Maar ja, dat kan ik moeilijk in een onderschrift op elke foto erbij zetten. Daarvoor moet je de beschrijving lezen.
Dus het blijft lastig....
Ik ga maar even werken....moet immers 2 hypos ophoesten vanaf morgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |