Je hebt je geregistreerd alleen om dit te vertellen?quote:
Ligt er toch maar net aan, toch? Als het bijvoorbeeld een gezinswoning is kan je hier zeker wel op in spelen. Het moet inderdaad geen rommeltje ogen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weinig toe te voegen aan wat al gezegd is. niet te veel spullen en zo min mogelijk persoonlijke spullen.
tvp
Het is nu sowieso een moeilijke periode om te verkopen.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:36 schreef Babbelzz het volgende:
er staan 9 soortgelijke woningen te koop, we hebben de prijs nu idd met 5.500 verlaagd...
http://www.makelaarsland.(...)%20norbruislaan/378/
en de doelgroep is mensen die net uit relatie komen en/of starters
wow die rode keuken en schouw... Ik denk dat je het daarmee toch wel aflegt tegen buren die wel een neutrale keuken hebben.quote:Op zondag 21 maart 2010 09:36 schreef Babbelzz het volgende:
er staan 9 soortgelijke woningen te koop, we hebben de prijs nu idd met 5.500 verlaagd...
http://www.makelaarsland.(...)%20norbruislaan/378/
en de doelgroep is mensen die net uit relatie komen en/of starters
Dat niet alleen, zie nu net de fotoreportage.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wow die rode keuken en schouw... Ik denk dat je het daarmee toch wel aflegt tegen buren die wel een neutrale keuken hebben.
Misschien kan je dat rood van de schouw overschilderen?
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:39 schreef MaGNeT het volgende:
RemcoDelft komt straks de tip geven om de prijs te verlagen.
ik ben trouwens wel benieuwd naar wat je gaat doen, voor- en after pics idvt en hoe het aflooptquote:Op zondag 21 maart 2010 16:09 schreef rubje het volgende:
[..]omdat remcodelft de God is op huizengebied op FOK!?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Babbelzz het volgende:
Inmiddels is de rode schouw niet meer rood, gaat de rode muur in de huiskmaer ook gewoon lekker ral 9001 worden en de keuke geven we ook een neutraler kleurtje.
zal zo ook even spray kopen voor de verwarming in de slaapkamer
en dan idd nieuwe fotos laten maken
dat idee van een andere kast; gaat ws ook uitgevoerd worden. heb neutraal wit dressoir gevonden op marktplaats voor aantrekkelijke prijs... ben nu de cd's aan het uitzoeken...
Als je via een makelaar verkoopt; zorg dat je een goede hebt!!!! Helaas zijn hiervoor weinig objectieve cijfers die raadpleegbaar zijn. Misschien eens huizen gaan kojken bij verschillende makelaars en zo bepalen wie je huis mag verkopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef amaranta het volgende:
Het huis ligt weldegelijk op loopafstand van het centrum. Reden voor hogere prijs is de aanwezigheid van een garage.
Brdankt voor je feedback in ieder geval.
Als een modje ook vind dat een eigen topic beter is kan dat altijd nog, mijn vraag sluit aan bij de vraag van ts dacht ik zo.
Probeer eens goed na te denken wie de mogelijke doelgroep is die je huis mogelijk willen hebben. Is het een starterswoning? Dan zou ik creatief proberen te zijn met het adverteren van je huis op plekken waar veel jongeren komen of online. Een huis vlakbij veel natuur? Dan heb je weer een hele andere doelgroep en zou ik je advertenties weer op andere plekken richten.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:32 schreef Babbelzz het volgende:
Hoi,
Ons huis staat te koop, net zoals ongeveer 1 op de 10 huizen hier in de straat.
Nou zijn er al de vaste tips om je huis zo goed mogelijk toonbaar te maken, het effect van kleur, foto's etc.
Maar welke tips zouden nou nog kunnen helpen om meer aandacht te krijgen voor je huis?
We willen vanaf volgende week er een tophuis van maken op Funda, flysers maken en in de buurt verspreiden (incl aankondiging open huis) etc.
Hebben jullie nog meer goede ideeen?
wb de makelaar zitten we vast aan een jaarcontract. Wisselen van makelaar zit er niet in, tenzij de nieuwe makelaar de boetekosten op zich zou nemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Als je via een makelaar verkoopt; zorg dat je een goede hebt!!!! Helaas zijn hiervoor weinig objectieve cijfers die raadpleegbaar zijn. Misschien eens huizen gaan kojken bij verschillende makelaars en zo bepalen wie je huis mag verkopen.
En prijs, das het belangrijkste.
Dt is naar. Een goede maielaar kan in deze markt het verschil maken. Om me heen hoor ik verhalen van makelaars die bijverdienen door huizen opnieuw in te richten. Zo 1 zou ik meteen op de stoep zetten; ze moeten het huis verkopen en daar krijgen ze dan geld voor -zodra het verkocht is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
wb de makelaar zitten we vast aan een jaarcontract. Wisselen van makelaar zit er niet in, tenzij de nieuwe makelaar de boetekosten op zich zou nemen
Ik denk dat die garage een blok aan je been gaat zijn. Dit is een starterswoning met een te hoge prijs door een garage waar de meeste starters (denk ik) niet op zitten te wachten. Als je die nou apart zou kunnen aanbieden of verhuren? En dan je woning goedkoper los van de garage verkopen? Ik weet helemaal niet of dit kan hoor, maar ik kijk door de ogen van een starter als starter zijnde die niet echt op zoek is maar wel een beetje nieuwsgierig naar wat er is zeg maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef amaranta het volgende:
Het huis ligt weldegelijk op loopafstand van het centrum. Reden voor hogere prijs is de aanwezigheid van een garage.
Brdankt voor je feedback in ieder geval.
Als een modje ook vind dat een eigen topic beter is kan dat altijd nog, mijn vraag sluit aan bij de vraag van ts dacht ik zo.
Ze kloppen gewoon op de één of andere manier niet, die foto's.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:15 schreef amaranta het volgende:
Garage ligt in de tuin, apart verhuren of verkopen zal niet gaan.
Plattegrond zit wel in de brochure, maar idd niet op funda. Fotos zijn per verdieping gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |