Ja, dat gaan we doen ja. En een foto schieten waarop de aanbouw van de buren niet te zien is moet ook lukken....quote:Op zondag 29 mei 2011 20:43 schreef loecje het volgende:
die beugel moet toch los voor het verhuizen...
zoek iemand die (hobby) fotograaf is ofzo. de foto's stralen niets uit en zijn niet logisch genomen
bijvoorbeeld de keuken, door de eettafel te verplaatsen kan je een foto van de keuken in zijn geheel maken. daarna plaats je de eettafel weer terug voor een overzichtsfoto met eettafel
Thnx.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:27 schreef Lottekoekkie het volgende:
wat een verbetering al, super, die bank zo. (zou alleen die man er maar afsleuren voor de Funda-foto's![]()
)
oogt een stuk ruimer en idd, die plattegrond is top, geeft veel meer info.
en dank voor je pb
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef Puala het volgende:
Deze! is een mooie strakke foto van het toilet.
Mag ik vragen waar je de foto's mee maakt?
In de omschrijving zie ik ook iets over de meterkast staan. Is het mogelijk dat je daar een foto van maakt? Als iemand waarde hecht aan elektra en dergelijke is het wellicht prettig voor ze om een foto te zien van de 8 groepen. Ik merk dat ik het zelf wel altijd prettig vind![]()
De ouderlijke slaapkamer zou je wellicht ook vanaf de raam-kant op de foto kunnen zetten. Dan zie je de vaste kastenwand ook op de foto.
En ik vind het echt een leuk huis.
* Puala wilt het zo hebben als het in de Betuwe zou staan
De ouderlijke slaapkamer waren voorheen 2 kamers, de vaste kaste wand zit dus achter. (waar de foto nu gemaakt is , tegenover het bed dus)
Dat laatste is helaas heel erg te zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef amaranta het volgende:
in antwoord op je vraag... ik gebruik een nikon d40 met een lens waarop staat 0.28/0.92 doorsnee 52
en hij staat op de automatische stand
(maar ik heb echt nul verstand van fotografie)
Daar denk ik anders over. Dit is geen goede foto. Weerkaatsing op de tegels dat op vlekken lijkt of vragen oproept, het zeepje en het doekje hadden weggelaten moeten worden, je ziet de bovenkant van de tegels niet waardoor het lijkt of het een houten plankje is). Als je foto's vragen oproepen zit het echt mis. Het valt ook erg op dat de muurtegels niet synchroom aan de vloertegels liggen. Dat zou mij storen, als je vanuit een andere hoek een foto neemt (andere lens ook!) krijg je een veel betere foto.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:49 schreef Puala het volgende:
Deze! is een mooie strakke foto van het toilet.
Staat er ook een regel op waarin 'mm' voor komt?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:33 schreef amaranta het volgende:
in antwoord op je vraag... ik gebruik een nikon d40 met een lens waarop staat 0.28/0.92 doorsnee 52
en hij staat op de automatische stand
(maar ik heb echt nul verstand van fotografie)
dr staat nergens dat ik ze ga gebruken voor funda.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dat laatste is helaas heel erg te zien.
18-55quote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Staat er ook een regel op waarin 'mm' voor komt?
Wel fijn dat iedereen op een lijn zit wat betreft asseccoires. Of het is te kaal, of het zeepje moet weg.:') Nou, ik vind dat een zeepje op een toiletfoto best kan hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
het zeepje en het doekje hadden weggelaten moeten worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |