Dat goud was ter compensatie van de dames, dus die depressie is er hier tochquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef menjo het volgende:
Maar goed dat Sauerbreij goud heeft, anders hadden we weer een nationale depressie...
Net of dat ook maar iemand interesseert en/of nog weet over een maandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef menjo het volgende:
Maar goed dat Sauerbreij goud heeft, anders hadden we weer een nationale depressie...
Had nog wel wat duwwerk van hem verwacht in de slotronde eigenlijk. Al had dat geen 0.39 gescheeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef wimderon het volgende:
Blokhuijsen te langzaam, Tuitert te weinig uithouding![]()
Kramer was ook niet bijzonder vandaag had ik de indruk.
Nee, dat was bij de 10 km.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef PirE het volgende:
Sven tegen Kemkers.
Ze hebben godverdomme de baanwisselpion weggehaald![]()
Echt zo'n PvdA-mentaliteitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef DeeBee het volgende:
Snoeiharde faal.
Worden hier gewoon 2 potentiele (gouden) medailles zo achteloos weggegooid...
Beetje trainen, beetje rijden...die intens lakse voorbereiding, echt schandelijk gewoon.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Net of dat ook maar iemand interesseert en/of nog weet over een maand
Na de loting was een medaille voor de dames ook wel erg naief optimistisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat goud was ter compensatie van de dames, dus die depressie is er hier toch
Ja, laten we HEM niet vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:27 schreef Ericr het volgende:
Op waarde verslagen, Chad zal zijn god dankbaar zijn
Klopt, ben ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef menjo het volgende:
[..]
Na de loting was een medaille voor de dames ook wel erg naief optimistisch.
Met witte zakdoekjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schandalig, iets anders kun je er niet van maken.
Zullen we gaan roepen om het hoofd van Wopke
Wopke's kopke.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schandalig, iets anders kun je er niet van maken.
Zullen we gaan roepen om het hoofd van Wopke
Blokhuijsen was wel de zwaktste schakel dit keer, maar goed je kan hem het niet aanrekenen dat er amper aandacht besteed is aan de TPquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef TheArt het volgende:
Dit ligt niet aan Blokhuijsen, maar gewoon aan het geheel. Nederland is geen geheel, beschouwt dit als een bijnummer en dan kan dit gebeuren op de belangrijkste wedstrijd in vier jaar. Het is slecht, maar helemaal als een verrassing komt dit toch niet.
Verheyen rijdt geen deuk in een pakje boter dit jaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef Fortitudo het volgende:
als verheijen was meegegaan hadden we gewonnen. knsb
Die arme jongen ligt met Pfeiffer in het Olympisch dorp en dan ga je em ook nog eens onderkotsenquote:
Tuurlijk komt dit wel als een verrassing. Potdorie, vier keer wereldkampioen. Dan mag je verwachten dat je hiermee gewoon de finale haalt en zeker niet op waarde geklopt wordt door dit Amerika.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef TheArt het volgende:
Dit ligt niet aan Blokhuijsen, maar gewoon aan het geheel. Nederland is geen geheel, beschouwt dit als een bijnummer en dan kan dit gebeuren op de belangrijkste wedstrijd in vier jaar. Het is slecht, maar helemaal als een verrassing komt dit toch niet.
Nee, de gemiddelde Nederlander heeft liever een schaatsmedaille dan een "exotische" medaillequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Vork het volgende:
Dit onderdeel boeit de Nederlanders ook gewoon niet goed genoeg. Niet alleen de Nederlandse schaatsers, maar ik heb ook het idee dat het de kijkers minder kan interesseren. En nu al helemaal met het goud van Sauerbreij.
Ergens is dat ook wel jammer, want het is tenslotte een Olympisch onderdeel en bij uitstek een onderdeel dat Nederlandse schaatsers toch wel zouden moeten kunnen beheersen.
Precies, dit zou met enige training schriftelijk afgedaan kunnen worden. NL is normaal gesproken zoveel sterker.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Vork het volgende:
Dit onderdeel boeit de Nederlanders ook gewoon niet goed genoeg. Niet alleen de Nederlandse schaatsers, maar ik heb ook het idee dat het de kijkers minder kan interesseren. En nu al helemaal met het goud van Sauerbreij.
Ergens is dat ook wel jammer, want het is tenslotte een Olympisch onderdeel en bij uitstek een onderdeel dat Nederlandse schaatsers toch wel zouden moeten kunnen beheersen.
Ja, waarom de Jong niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Coelho het volgende:
Ze kunnen het wel op wissels of gebrek aan training gooien, maar hier verlies je gewoon omdat er te zwakke broeders naast Sven opgesteld staan. Alle respect voor Mark, Jan had hier niks te zoeken. Je zou nog beter Erben erbij kunnen zetten, of Bob de Jong.
Pff hou op als je er echt geen verstand van hebtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Coelho het volgende:
Ze kunnen het wel op wissels of gebrek aan training gooien, maar hier verlies je gewoon omdat er te zwakke broeders naast Sven opgesteld staan. Alle respect voor Mark, Jan had hier niks te zoeken. Je zou nog beter Erben erbij kunnen zetten, of Bob de Jong.
Is zeker wat voor te zeggen. Een Blokhuijsen heeft duidelijk gepiekt op het OKTquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:28 schreef Yonjuuni het volgende:
Wie verzint zo'n kwalificatietoernooi dan ook...
Ze hadden gewoon Wennemars en Verheijen moeten laten rijden op de OS ipv Bos en Blokhuijsen/van der Kieft, dat had zowel per afstand als in teamverband betere resultaten opgeleverd.
Bob de Jong? Die komt pas halverwege de rit terug naar z'n hotel misschien een beetje op gang. Verheijen was een betere optie geweest, maarja, regels en gedoe.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Coelho het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Ja, waarom de Jong niet eigenlijk?
de Jong was ook alleen maar goed in het tweede deel van de 10km (5km was niet goed), dus die was voor de TP ook geen verbetering geweest,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Je vergeet Gerritsen zilver op de 1000m?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef -0- het volgende:
Bwuh,
Schaatsers vallen mi deze spelen wel tegen.
500 was jammer van gerritssen maar verder viel het grotendeels tegen.
1000 had ook wat gehaald moeten worden alleen Laurine zeer goed
1500 die beiden gouden natuurlijk fantastisch.
Lange afstanden en teams stellen zwaar teleur imo.
Kramer. Kuipers, Tuitert was de opstelling die ik verwachtte.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Pf blokhuizen trekt het niet. Had dan kuipers en Tuitert ingezet
Ja maar dat zit gewoon niet in onze aard.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef Ericr het volgende:
Dit is een weggegooide finaleplaats, vergelijk de bezieling bij Hedrick met het klinische van Nederland. Constant achter de feiten aangelopen
Omdat dat een klapmongool is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vier keer wereldkampioen met een team dat hier niet kan starten. De belangrijkste twee andere schakels, Verheijen maar vooral Olde Heuvel, mis je hier gewoon en dat breekt je op. Daarom komt dit niets als een verrassing.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk komt dit wel als een verrassing. Potdorie, vier keer wereldkampioen. Dan mag je verwachten dat je hiermee gewoon de finale haalt en zeker niet op waarde geklopt wordt door dit Amerika.
jij moet opzouten met je ge........quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Klummie het volgende:
Mooi klaar en nu opkankeren met die kutspelen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Was wel de opstelling die ik verwachtte.
KNSBquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vier keer wereldkampioen met een team dat hier niet kan starten. De belangrijkste twee andere schakels, Verheijen maar vooral Olde Heuvel, mis je hier gewoon en dat breekt je op. Daarom komt dit niets als een verrassing.
Wat een gelul man, dit vind ik de enige echte teleurstelling. en de 10 km, tja, maar hier word je op waarde verslagen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef -0- het volgende:
Bwuh,
Schaatsers vallen mi deze spelen wel tegen.
500 was jammer van gerritssen maar verder viel het grotendeels tegen.
1000 had ook wat gehaald moeten worden alleen Laurine zeer goed
1500 die beiden gouden natuurlijk fantastisch.
Lange afstanden en teams stellen zwaar teleur imo.
Blokhuijsen bleef te lang aan kop, dat was zijn fout.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef marcodej het volgende:
Blokhuijsen was gewoon te zwak. Heeft niks met inspelen op elkaar of trainen te maken.
Die nederlanders boeit het niet dus ik kan me niet voorstellen dat ewe nog brons gaan halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef menjo het volgende:
Ik vraag me af of ze zich nu nog kunnen opladen voor de troostfinale, ik heb het idee dat de Noren daar een stuk meer gemotiveerd voor zullen zijn.
Dan nog, het is al 2 maanden bekend wie er wel mogen starten. Dan ga je toch met die mensen trainen zodat er een goed ingespeelde ploeg staat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vier keer wereldkampioen met een team dat hier niet kan starten. De belangrijkste twee andere schakels, Verheijen maar vooral Olde Heuvel, mis je hier gewoon en dat breekt je op. Daarom komt dit niets als een verrassing.
Ik vond ze eigenlijk allemaal zwak. Blokhuijsen versnelde iets toen hij van Tuitert overnam. Aan de ene kant moest dat, omdat Tuitert te traag ging, aan de andere kant had je achteraf gewonnen als hij niet versneld had.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef marcodej het volgende:
Blokhuijsen was gewoon te zwak. Heeft niks met inspelen op elkaar of trainen te maken.
Klopt, maar dan nog, met dit team mag je gewoon niet verliezen van dit Amerika (zonder Davis!). Het zat er gewoon helemaal geen moment in, dat mag gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je krijgt precies de reactie die je verdientquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Serieus dude. Leer typen ofzo.
Wat heeft dit met de KNSB te maken? Verheijen en Olde Heuvel hebben zich niet geplaatst. De KNSB probeerde nog één van beide toch naar de Spelen te halen, maar dat mocht niet van de ISU.quote:
Bart zegt wel vaker verstandige dingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Ericr het volgende:
Bart verwoordt het goed, het was helemaal niks
Zeker, zometeen iig nog reacties van 4 schaatsers + Wobke.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus 'we' gaan nu een uur na-ouwehoeren over het niet halen van ook maar iets en laten Sauerbreij maar heel ff in beeld?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je krijgt precies de reactie die je verdient
Blokhuijsen had één minder moment, maar kwam er daarna weer bij. Er werd gewoon te snel gepanikeerd. Kramer ging meteen naar achteren, een hele domme beslissing, net wat wimmers zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog, met dit team mag je gewoon niet verliezen van dit Amerika (zonder Davis!). Het zat er gewoon helemaal geen moment in, dat mag gewoon niet.
Maar Blokhuijsen was gewoon erg tegenvallend. Dat heeft verder niks met training of serieus nemen te maken.
Heel apart inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus 'we' gaan nu een uur na-ouwehoeren over het niet halen van ook maar iets en laten Sauerbreij maar heel ff in beeld?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Intrepidity het volgende:
De mensen die in dit soort topics lopen te huilen van "Ik heb het helemaal gehad met de spelen", of "Stomme [insert tegenstander]!" en dergelijke, dat zijn de echte falers. Niet de gasten die zich kapotgeschaatst hebben en 0,3 seconden te kort kwamen.
Huilies hier
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bart zegt wel vaker verstandige dingen
Je bent iets teveel Blokhuijsenfan, hij maakte nog wel wat meer foutjes dan dat ene mindere moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blokhuijsen had één minder moment, maar kwam er daarna weer bij. Er werd gewoon te snel gepanikeerd. Kramer ging meteen naar achteren, een hele domme beslissing, net wat wimmers zeg.
Ga je ook nog zeggen dat het maar een spelletje is en dat meedoen belangrijker is dan winnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Intrepidity het volgende:
De mensen die in dit soort topics lopen te huilen van "Ik heb het helemaal gehad met de spelen", of "Stomme [insert tegenstander]!" en dergelijke, dat zijn de echte falers. Niet de gasten die zich kapotgeschaatst hebben en 0,3 seconden te kort kwamen.
Huilies hier
Ik ookquote:
Hoezo dan is de finale, of ben jij er zo één die alleen kijkt als er een Nederlander meedoet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Ericr het volgende:
Dubbele faalavond, scheelt weer morgenavond kijken.
Heb morgenavond een feest, dat hoef ik niet te onderbreken nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoezo dan is de finale, of ben jij er zo één die alleen kijkt als er een Nederlander meedoet?Beetje jammer
ik snap dit niet hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
2 woorden Tuitert en Wust dus dat compenseert het wel. De schaatsploeg haalt 3 x goud en we hadden gerekend, althans ik, op 2 x kramer en TP. Alles wat daarbij zou komen was lekker maar zou onverwacht zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef DeeBee het volgende:
De Spelen zijn niet slecht of zo, met mooie gouden verrassingen, maar als Nederland net wat weer had gehad op momenten dan pak je hier gewoon 2/3/4 extra gouden plakken en zou je een van de beste Winterspelen ooit hebben gehad, nu blijft helaas de smaak van gemiste kansen te heftig achter.
Dat was toch de vraag die iedereen wou stellen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
Wat een kutvraag, Bertje.
Zo ken ik je weer.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Z'n stem slaat wel vaak over...
Tsja, je hoort nu dat Blokhuijsen zelf aangeeft dat ie het moeilijk had...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blokhuijsen had één minder moment, maar kwam er daarna weer bij. Er werd gewoon te snel gepanikeerd. Kramer ging meteen naar achteren, een hele domme beslissing, net wat wimmers zeg.
Zelfvertrouwen is totaal weg, gedraagt zich nu als een mietje ipv die arrogante kwal van anderhalve week geleden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Z'n stem slaat wel vaak over...
Sauerbreij deed er toch ook 3 keer over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef Pistol_Pete het volgende:
weer net niet....over 4 jaar maar eens een keer presteren op HET moment
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is totaal weg, gedraagt zich nu als een mietje ipv die arrogante kwal van anderhalve week geleden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Tsjonge, wat een gepruts weer. Gelukkig laten ze bij het snowboarden zien hoe het wel moet.
Maar hij laat wel duidelijk merken dat het aan hem niet gelegen heeft...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is totaal weg, gedraagt zich nu als een mietje ipv die arrogante kwal van anderhalve week geleden.
Ja, dat zijn fantastische momenten geweest.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef Klummie het volgende:
[..]
2 woorden Tuitert en Wust dus dat compenseert het wel. De schaatsploeg haalt 3 x goud en we hadden gerekend, althans ik, op 2 x kramer en TP. Alles wat daarbij zou komen was lekker maar zou onverwacht zijn.
Verliezen hoort ook bij topsport, is misschien wel eens goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mhaw gewoon verslagen, meer niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, ik ga zeggen dat je beter blij kunt zijn met de medailles die je wel gehaald hebt dan dat je gaat zitten huilen om de dingen die je niet niet gewonnen hebt. De tegenstander was beter, get over it. Verliezen op 0,3 seconden is niet keihard falen. Falen is de binnenbaan nemen in plaats van de buitenbaan, of op je bek gaan en met een schaatsijzer in je schedel over de finishline strompelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je ook nog zeggen dat het maar een spelletje is en dat meedoen belangrijker is dan winnen?
Nou ja, dat mag toch als dat zo is?quote:
Ja, maar dat zijn bij uitstek afstanden waar zat goede Nederlandse kandidaten voor te vinden zijn. Dat zo dicht op elkaar moeten schaatsen en het rekening met elkaar moeten houden qua positie en krachten enzo, dat is het grote probleem, want dat zijn die schaatsers niet gewend. Ja marathonschaatsers, die wel, maar die komen nog niet op gang. Het enige wat je hier dus aan kunt doen is trainen, maar ik heb het vermoeden dat iedere Nederlandse schaatser zo erg met zichzelf en zijn of haar eigen trainingsschema's bezig is, dat dat trainen sowieso vooruit wordt geschoven. Het feit dat ze maar 3 dagen hebben getraind, geeft aan dat de Nederlanders de tegenstanders onderschatten en zichzelf overschatten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Wilskracht het volgende:
Je moet schaatsers selecteren uit 1500m en 5 km.
Terwijl je eigenlijk schaatsers moet selecteren voor de 3km die niet gereden wordt
Maar je hoort ook dat Kramer zegt dat Tuitert direct vroeg aan Kramer dat hij Blokhuijsen moest helpen, terwijl dat totaal niet nodig was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, je hoort nu dat Blokhuijsen zelf aangeeft dat ie het moeilijk had...
Ik ben helemaal geen Blokhuijsenfan. Ik ben dat gezeik op Blokhuijsen zat van een stelletje kanslozen hier. Blokhuijsen ging ook niet vrijuit, maar het was echt niet zijn schuld dat het hier misging.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je bent iets teveel Blokhuijsenfan, hij maakte nog wel wat meer foutjes dan dat ene mindere moment.
Kemkers meer denk ik, zijn schaatser was goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
Orie is woest.
'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie reactie van Sven op het goud van nicolien
kramer kon er zo nog tegenaan maar de blokhuis lukte niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag toch als dat zo is?
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef TheArt het volgende:
Ik ben helemaal geen Blokhuijsenfan. Ik ben dat gezeik op Blokhuijsen zat van een stelletje kanslozen hier. Blokhuijsen ging ook niet vrijuit, maar het was echt niet zijn schuld dat het hier misging.
terechtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
kramer wijst naar anderen....
Zijn andere was slecht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kemkers meer denk ik, zijn schaatser was goed.
Waarom zou je, als je de beste bent?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat Kramer NOOIT de hand in eigen boezem steekt.
"met minder dan twee keer goud neem ik geen genoegen" zei hij nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
Breek de me bek niet open.
Heel mooi gereageerd van Sven.
Hier heeft hij anders 100 procent gelijk hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nouja het leek me toch wel duidelijk dat hij de sterkste was? Tactisch zat het gewoon niet goed inelkaar en dat gaf ie ook aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja vast.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef wimderon het volgende:
Heel duidelijk: volgende Spelen het basisteam, ook al gaat dat ten koste van individuele schaatsers.
Desnoods bij de ISU een NED 1 (TVM) en NED 2 (Control) afdwingen, net zoals bij bobsleeën ook mogelijk isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef wimderon het volgende:
Heel duidelijk: volgende Spelen het basisteam, ook al gaat dat ten koste van individuele schaatsers.
moet je blij zijn dat jorien voorhuis er nog niet bij staatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Malahide het volgende:
Jezus, die schaatsmeiden worden met de generatie dommer lijkt het wel
Precies, en veruit ook nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je, als je de beste bent?
Is dat in dit geval ook niet gewoon terecht dan? Kan hij er wat aan doen dat de anderen minder goed zijn dan hij? Hoe had 'ie het dan moeten zeggen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
SCHAATSEN is wat nederlanders interesseert, duh.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik snap dit niet hoor.
opkankeren met deze falers. Laat sauerbreij in beeld. die heeft een gouden medaille geworden.
Kramer, Verheijen en Olde Heuvel dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef FredWielergek het volgende:
het zou beter zijn als er een vast team gevormd wordt, dat sowieso naar de spelen gaat.
lol, trainers ruzie, users ruziequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijk
Klinkt dom, maar dan heb je dus niet gefaald maar ben je gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef DeeBee het volgende:
Lol, goede verklaring van Valkenburg: 'ja, we gingen gewoon te langzaam eigenlijk!'![]()
Mjah, als Blokhuijsen volgens Kramer het 'een paar keer' aangeeft, dan moet je reageren. En achteraf bleek dat inderdaad niet nodig. Zonde. Die drie tiende kom je dan net tekort.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar je hoort ook dat Kramer zegt dat Tuitert direct vroeg aan Kramer dat hij Blokhuijsen moest helpen, terwijl dat totaal niet nodig was.
Je hoeft geen CITO toets af te leggen om te mogen schaatsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Malahide het volgende:
Jezus, die schaatsmeiden worden met de generatie dommer lijkt het wel
Je hoeft niet iedere post te laten zien dat je enige intelligentie mist hoor.quote:
Jan voor en Jan na? Ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijk
Is wat voor te zeggen als je ziet wat er hier gebeurt.quote:
Dan was mijn IQ ter plekke met 40 punten gedaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je blij zijn dat jorien voorhuis er nog niet bij staat
ja hij is dan ook niet tevredenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"met minder dan twee keer goud neem ik geen genoegen" zei hij nog
Die hadden een discussie, en je hoorde niks maar je kon het zo mooi zien aan de lichaamstaal van de coaches.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Teteteterek het volgende:
wat gebeurde er met de coaches?/ ik was ff pissen
Gelulquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
MET VERHEIJEN WENNEMARS EN KRAMER WAS HET GEWOON GOUD GEWORDEN
het lijkt me duidelijk dat het niet aan het fysiek lag....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat in dit geval ook niet gewoon terecht dan? Kan hij er wat aan doen dat de anderen minder goed zijn dan hij? Hoe had 'ie het dan moeten zeggen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
ZONDER CAPSLOCK HADDEN WE OOK GEWOON VERLORENquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
Eens, maar dat is achteraf gelul.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
Ze reden wel heel erg goed, met een supertijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
USA komt met Hedrick, Cook en Hansen ipv Hedrick, Davis en Marsicano en nog ga je eraf
Of met Wouter Olde Heuvelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
Terzijde: aankomende sporters hebben niets te zoeken op de spelen, daar horen de profs te staan...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jan voor en Jan na? Ik weet niet waar je dat vandaan haaltIk ben over het algemeen voor jonge aankomende sporters. Of die nou Blokhuijsen heet, of Verweij of Van Beek.
Nou ja, ik ben het dus gewoon niet met je eens.
Blokhuijsen is VPZ.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef paul280 het volgende:
[..]
Zijn andere was slecht.
Je moet niet vergeten dat blokhuizen ook kemkers is.
Met amateurs als Blokhuijsen erbij, in combinatie met 3 dagen trainen, zit dat er wel in ja...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Butterfly91 het volgende:
Pff, wat een deceptie zeg.
Bij de vrouwen was er een kans dat ze eraf zouden gaan, maar de mannen?!
Ireen was /is ziek, komt ervan als we zo'n huis midden in de stad zetten waar die sporters naar toe moeten om met het volk dat te vieren, ik zeg op het eind pas voortaan aLS iedereen zijn werk heeft gedaan.quote:
quote:
Dat is sterk overdreven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met amateurs als Blokhuijsen erbij
Nou zeg, Sauerbreij, daar moet aandacht voor zijn. ZIJ PRESTEERT WANNEER HET MOET. De Nederlandse schaatsers falen hard bij de ploegenachtervolging.quote:
Wie kan die allround toernooien wat schelen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
want dat levert leuke televisie op en ach, de komende vier jaar zijn 'we' met allround toernooien gewoon weer de beste en zullen er genoeg excuses komen om weer lekker feest te gaan vieren
Heeft niks met intelligentie te maken, ik denk eerder dat jij een gebrek toont door mijn post volledig verkeerd te interpreteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedere post te laten zien dat je enige intelligentie mist hoor.
Dat dachten we van wel meer medailles.quote:Het is dan een zekere gouden medaille.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Terzijde: aankomende sporters hebben niets te zoeken op de spelen, daar horen de profs te staan...
ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Hebben ze daar nou Gerard van Velden in dat medaille-overzicht gezet?
dat is idd veel bijzonderder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nou zeg, Sauerbreij, daar moet aandacht voor zijn. ZIJ PRESTEERT WANNEER HET MOET. De Nederlandse schaatsers falen hard bij de ploegenachtervolging.
Ik ben ook geen fan van Blokhuijsen, maar zelfs met hem moet je toch wel Kuck-Hanson-Hedrick kunnen verslaan. Erg jammerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met amateurs als Blokhuijsen erbij, in combinatie met 3 dagen trainen, zit dat er wel in ja...
Echt he, walgelijke vent.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:Bob de Jong
in het overzicht van winnaars... als ik toen wist wat ik nu weet had ik nooit voor hem gejuicht
Het is dus wel van Velde. Ik dacht al dat ik gek werdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Men moet geen onzin verkondigenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Terzijde: aankomende sporters hebben niets te zoeken op de spelen, daar horen de profs te staan...
ons, de rest van de wereld niet uiteraard. maar dat maakt niks uit. want 'we' zijn de beste. het gaat om het feestjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wie kan die allround toernooien wat schelen?
Mja, dan was Mulder niet op de 500m gestart en hadden we daar een crisis over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat een gezeik op de KNSB. Kramer moest zo hoog nodig ook de 1500m rijden en gooide daarmee zijn maatje Wennemars uit de olympische selectie. Daar hoor je niemand over. Als de ploegenachtervolging voor Kramer zo belangrijk is had hij zich terug moeten trekken en zo Wennemars een plek bezorgen.
Kramer kan niet bedenken dat de ISU onduidelijk regels opstelt en die verkeerd geïnterpreteerd worden. Anders was Verheijen gewoon meegegaan ten koste van Mulder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat een gezeik op de KNSB. Kramer moest zo hoog nodig ook de 1500m rijden en gooide daarmee zijn maatje Wennemars uit de olympische selectie. Daar hoor je niemand over. Als de ploegenachtervolging voor Kramer zo belangrijk is had hij zich terug moeten trekken en zo Wennemars een plek bezorgen.
Als je roddel moet geloven balt hij Nicolien welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:Bob de Jong
in het overzicht van winnaars... als ik toen wist wat ik nu weet had ik nooit voor hem gejuicht
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig volgende week NK alround.
Ik denk dat dan een Nederlander gaat winnen.
elke bondscoach zou machteloos zijn in deze structuur van commercieele ploegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maak Blokhuijsen even collectief af, stelletje laffe josti's
Epische faal in de gehele breedte. Je schaatst verdomme tegen Cook en Hansen (INDERDAAD, WIE??). Dat moet je met Jansen, Jansen en Mosckowicz verdorie nog winnen![]()
Serieus, als je sinds het AKT gewoon getraind had met deze 4 mannen win je dit met 2 vingers in de neus. Maar oa Kuipers en Tuitert moeten vorige week in de krant lezen dat ze mee mogen doen.
Hoofdschuldige is De Vegt, wat een stuurloze bondscoach. Die had gewoon nog 2 maanden training erin kunnen gooien. Maar nee, eerst het complete Olympisch programma af laten werken en dan gaan we nog wel even 2 keer trainen, rot toch op
Die 3de plek op de 1500m stond niet zo hoog in de prestatiematrix om Wennemars dan te laten gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Lekker achteraf gepraatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Je bedoelt KUCK.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maak Blokhuijsen even collectief af, stelletje laffe josti's
Epische faal in de gehele breedte. Je schaatst verdomme tegen Cook en Hansen (INDERDAAD, WIE??). Dat moet je met Jansen, Jansen en Mosckowicz verdorie nog winnen![]()
Serieus, als je sinds het AKT gewoon getraind had met deze 4 mannen win je dit met 2 vingers in de neus. Maar oa Kuipers en Tuitert moeten vorige week in de krant lezen dat ze mee mogen doen.
Hoofdschuldige is De Vegt, wat een stuurloze bondscoach. Die had gewoon nog 2 maanden training erin kunnen gooien. Maar nee, eerst het complete Olympisch programma af laten werken en dan gaan we nog wel even 2 keer trainen, rot toch op
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Montov het volgende:
Geen Kramer in het overzicht, terwijl hij toch #97 is.
Iets van Xander de Buisonje dacht ik te horen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Niet slecht voor Nederlandstalig.
die had toch een gouden medaille gewonnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Ruk is in ieder geval sterk overdreven. Hij moest de rondentijden naar beneden trekken omdat Tuitert te traag ging (terwijl Tuitert itt Blokhuijsen nog niet gereden had). Daarna is het dus schijnbaar Tuitert geweest die opriep om te wachten, terwijl Blokhuijsen er alweer zo goed als bij was. Gevolg: Tuitert op kop en slechte rondetijden. Toen Kramer eenmaal weer op kop was kon die ook niet vol doortrekken omdat hij anders de andere twee zou lossen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
100% eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
kramer werd 13e op de 1500 meterquote:
of een fries...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig volgende week NK alround.
Ik denk dat dan een Nederlander gaat winnen.
Ja alleen heet hij Gerard van Veldequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef maril het volgende:
[..]
die had toch een gouden medaille gewonnen?
Er stond Gerard van VELDENquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef maril het volgende:
[..]
die had toch een gouden medaille gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |