Maar je hoort ook dat Kramer zegt dat Tuitert direct vroeg aan Kramer dat hij Blokhuijsen moest helpen, terwijl dat totaal niet nodig was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, je hoort nu dat Blokhuijsen zelf aangeeft dat ie het moeilijk had...
Ik ben helemaal geen Blokhuijsenfan. Ik ben dat gezeik op Blokhuijsen zat van een stelletje kanslozen hier. Blokhuijsen ging ook niet vrijuit, maar het was echt niet zijn schuld dat het hier misging.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je bent iets teveel Blokhuijsenfan, hij maakte nog wel wat meer foutjes dan dat ene mindere moment.
Kemkers meer denk ik, zijn schaatser was goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
Orie is woest.
'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie reactie van Sven op het goud van nicolien
kramer kon er zo nog tegenaan maar de blokhuis lukte niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag toch als dat zo is?
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef TheArt het volgende:
Ik ben helemaal geen Blokhuijsenfan. Ik ben dat gezeik op Blokhuijsen zat van een stelletje kanslozen hier. Blokhuijsen ging ook niet vrijuit, maar het was echt niet zijn schuld dat het hier misging.
terechtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
kramer wijst naar anderen....
Zijn andere was slecht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kemkers meer denk ik, zijn schaatser was goed.
Waarom zou je, als je de beste bent?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat Kramer NOOIT de hand in eigen boezem steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |