Mjah, als Blokhuijsen volgens Kramer het 'een paar keer' aangeeft, dan moet je reageren. En achteraf bleek dat inderdaad niet nodig. Zonde. Die drie tiende kom je dan net tekort.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar je hoort ook dat Kramer zegt dat Tuitert direct vroeg aan Kramer dat hij Blokhuijsen moest helpen, terwijl dat totaal niet nodig was.
Je hoeft geen CITO toets af te leggen om te mogen schaatsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Malahide het volgende:
Jezus, die schaatsmeiden worden met de generatie dommer lijkt het wel
Je hoeft niet iedere post te laten zien dat je enige intelligentie mist hoor.quote:
Jan voor en Jan na? Ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijk
Is wat voor te zeggen als je ziet wat er hier gebeurt.quote:
Dan was mijn IQ ter plekke met 40 punten gedaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je blij zijn dat jorien voorhuis er nog niet bij staat
ja hij is dan ook niet tevredenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"met minder dan twee keer goud neem ik geen genoegen" zei hij nog
Die hadden een discussie, en je hoorde niks maar je kon het zo mooi zien aan de lichaamstaal van de coaches.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Teteteterek het volgende:
wat gebeurde er met de coaches?/ ik was ff pissen
Gelulquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
MET VERHEIJEN WENNEMARS EN KRAMER WAS HET GEWOON GOUD GEWORDEN
het lijkt me duidelijk dat het niet aan het fysiek lag....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Merel het volgende:
[..]
Is dat in dit geval ook niet gewoon terecht dan? Kan hij er wat aan doen dat de anderen minder goed zijn dan hij? Hoe had 'ie het dan moeten zeggen?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
ZONDER CAPSLOCK HADDEN WE OOK GEWOON VERLORENquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
Eens, maar dat is achteraf gelul.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
Ze reden wel heel erg goed, met een supertijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
USA komt met Hedrick, Cook en Hansen ipv Hedrick, Davis en Marsicano en nog ga je eraf
Of met Wouter Olde Heuvelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef Doks het volgende:
Terzijde: aankomende sporters hebben niets te zoeken op de spelen, daar horen de profs te staan...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jan voor en Jan na? Ik weet niet waar je dat vandaan haaltIk ben over het algemeen voor jonge aankomende sporters. Of die nou Blokhuijsen heet, of Verweij of Van Beek.
Nou ja, ik ben het dus gewoon niet met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |