Wat een gelul man, dit vind ik de enige echte teleurstelling. en de 10 km, tja, maar hier word je op waarde verslagen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef -0- het volgende:
Bwuh,
Schaatsers vallen mi deze spelen wel tegen.
500 was jammer van gerritssen maar verder viel het grotendeels tegen.
1000 had ook wat gehaald moeten worden alleen Laurine zeer goed
1500 die beiden gouden natuurlijk fantastisch.
Lange afstanden en teams stellen zwaar teleur imo.
Blokhuijsen bleef te lang aan kop, dat was zijn fout.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef marcodej het volgende:
Blokhuijsen was gewoon te zwak. Heeft niks met inspelen op elkaar of trainen te maken.
Die nederlanders boeit het niet dus ik kan me niet voorstellen dat ewe nog brons gaan halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef menjo het volgende:
Ik vraag me af of ze zich nu nog kunnen opladen voor de troostfinale, ik heb het idee dat de Noren daar een stuk meer gemotiveerd voor zullen zijn.
Dan nog, het is al 2 maanden bekend wie er wel mogen starten. Dan ga je toch met die mensen trainen zodat er een goed ingespeelde ploeg staat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vier keer wereldkampioen met een team dat hier niet kan starten. De belangrijkste twee andere schakels, Verheijen maar vooral Olde Heuvel, mis je hier gewoon en dat breekt je op. Daarom komt dit niets als een verrassing.
Ik vond ze eigenlijk allemaal zwak. Blokhuijsen versnelde iets toen hij van Tuitert overnam. Aan de ene kant moest dat, omdat Tuitert te traag ging, aan de andere kant had je achteraf gewonnen als hij niet versneld had.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef marcodej het volgende:
Blokhuijsen was gewoon te zwak. Heeft niks met inspelen op elkaar of trainen te maken.
Klopt, maar dan nog, met dit team mag je gewoon niet verliezen van dit Amerika (zonder Davis!). Het zat er gewoon helemaal geen moment in, dat mag gewoon niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vier keer wereldkampioen met een team dat hier niet kan starten. De belangrijkste twee andere schakels, Verheijen maar vooral Olde Heuvel, mis je hier gewoon en dat breekt je op. Daarom komt dit niets als een verrassing.
Je krijgt precies de reactie die je verdientquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Serieus dude. Leer typen ofzo.
Wat heeft dit met de KNSB te maken? Verheijen en Olde Heuvel hebben zich niet geplaatst. De KNSB probeerde nog één van beide toch naar de Spelen te halen, maar dat mocht niet van de ISU.quote:
Bart zegt wel vaker verstandige dingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Ericr het volgende:
Bart verwoordt het goed, het was helemaal niks
Zeker, zometeen iig nog reacties van 4 schaatsers + Wobke.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus 'we' gaan nu een uur na-ouwehoeren over het niet halen van ook maar iets en laten Sauerbreij maar heel ff in beeld?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je krijgt precies de reactie die je verdient
Blokhuijsen had één minder moment, maar kwam er daarna weer bij. Er werd gewoon te snel gepanikeerd. Kramer ging meteen naar achteren, een hele domme beslissing, net wat wimmers zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog, met dit team mag je gewoon niet verliezen van dit Amerika (zonder Davis!). Het zat er gewoon helemaal geen moment in, dat mag gewoon niet.
Maar Blokhuijsen was gewoon erg tegenvallend. Dat heeft verder niks met training of serieus nemen te maken.
Heel apart inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus 'we' gaan nu een uur na-ouwehoeren over het niet halen van ook maar iets en laten Sauerbreij maar heel ff in beeld?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Intrepidity het volgende:
De mensen die in dit soort topics lopen te huilen van "Ik heb het helemaal gehad met de spelen", of "Stomme [insert tegenstander]!" en dergelijke, dat zijn de echte falers. Niet de gasten die zich kapotgeschaatst hebben en 0,3 seconden te kort kwamen.
Huilies hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |