Verliezen hoort ook bij topsport, is misschien wel eens goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is totaal weg, gedraagt zich nu als een mietje ipv die arrogante kwal van anderhalve week geleden.
Mhaw gewoon verslagen, meer niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is totaal weg, gedraagt zich nu als een mietje ipv die arrogante kwal van anderhalve week geleden.
Nee, ik ga zeggen dat je beter blij kunt zijn met de medailles die je wel gehaald hebt dan dat je gaat zitten huilen om de dingen die je niet niet gewonnen hebt. De tegenstander was beter, get over it. Verliezen op 0,3 seconden is niet keihard falen. Falen is de binnenbaan nemen in plaats van de buitenbaan, of op je bek gaan en met een schaatsijzer in je schedel over de finishline strompelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je ook nog zeggen dat het maar een spelletje is en dat meedoen belangrijker is dan winnen?
Nou ja, dat mag toch als dat zo is?quote:
Ja, maar dat zijn bij uitstek afstanden waar zat goede Nederlandse kandidaten voor te vinden zijn. Dat zo dicht op elkaar moeten schaatsen en het rekening met elkaar moeten houden qua positie en krachten enzo, dat is het grote probleem, want dat zijn die schaatsers niet gewend. Ja marathonschaatsers, die wel, maar die komen nog niet op gang. Het enige wat je hier dus aan kunt doen is trainen, maar ik heb het vermoeden dat iedere Nederlandse schaatser zo erg met zichzelf en zijn of haar eigen trainingsschema's bezig is, dat dat trainen sowieso vooruit wordt geschoven. Het feit dat ze maar 3 dagen hebben getraind, geeft aan dat de Nederlanders de tegenstanders onderschatten en zichzelf overschatten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Wilskracht het volgende:
Je moet schaatsers selecteren uit 1500m en 5 km.
Terwijl je eigenlijk schaatsers moet selecteren voor de 3km die niet gereden wordt
Maar je hoort ook dat Kramer zegt dat Tuitert direct vroeg aan Kramer dat hij Blokhuijsen moest helpen, terwijl dat totaal niet nodig was.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, je hoort nu dat Blokhuijsen zelf aangeeft dat ie het moeilijk had...
Ik ben helemaal geen Blokhuijsenfan. Ik ben dat gezeik op Blokhuijsen zat van een stelletje kanslozen hier. Blokhuijsen ging ook niet vrijuit, maar het was echt niet zijn schuld dat het hier misging.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Je bent iets teveel Blokhuijsenfan, hij maakte nog wel wat meer foutjes dan dat ene mindere moment.
Kemkers meer denk ik, zijn schaatser was goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
Orie is woest.
'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie reactie van Sven op het goud van nicolien
kramer kon er zo nog tegenaan maar de blokhuis lukte niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag toch als dat zo is?
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef TheArt het volgende:
Ik ben helemaal geen Blokhuijsenfan. Ik ben dat gezeik op Blokhuijsen zat van een stelletje kanslozen hier. Blokhuijsen ging ook niet vrijuit, maar het was echt niet zijn schuld dat het hier misging.
terechtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
kramer wijst naar anderen....
Zijn andere was slecht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kemkers meer denk ik, zijn schaatser was goed.
Waarom zou je, als je de beste bent?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallend dat Kramer NOOIT de hand in eigen boezem steekt.
"met minder dan twee keer goud neem ik geen genoegen" zei hij nogquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Fortitudo het volgende:
Breek de me bek niet open.
Heel mooi gereageerd van Sven.
Hier heeft hij anders 100 procent gelijk hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Nouja het leek me toch wel duidelijk dat hij de sterkste was? Tactisch zat het gewoon niet goed inelkaar en dat gaf ie ook aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja vast.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef wimderon het volgende:
Heel duidelijk: volgende Spelen het basisteam, ook al gaat dat ten koste van individuele schaatsers.
Desnoods bij de ISU een NED 1 (TVM) en NED 2 (Control) afdwingen, net zoals bij bobsleeën ook mogelijk isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef wimderon het volgende:
Heel duidelijk: volgende Spelen het basisteam, ook al gaat dat ten koste van individuele schaatsers.
moet je blij zijn dat jorien voorhuis er nog niet bij staatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Malahide het volgende:
Jezus, die schaatsmeiden worden met de generatie dommer lijkt het wel
Precies, en veruit ook nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zou je, als je de beste bent?
Is dat in dit geval ook niet gewoon terecht dan? Kan hij er wat aan doen dat de anderen minder goed zijn dan hij? Hoe had 'ie het dan moeten zeggen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
SCHAATSEN is wat nederlanders interesseert, duh.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik snap dit niet hoor.
opkankeren met deze falers. Laat sauerbreij in beeld. die heeft een gouden medaille geworden.
Kramer, Verheijen en Olde Heuvel dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef FredWielergek het volgende:
het zou beter zijn als er een vast team gevormd wordt, dat sowieso naar de spelen gaat.
lol, trainers ruzie, users ruziequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijk
Klinkt dom, maar dan heb je dus niet gefaald maar ben je gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef DeeBee het volgende:
Lol, goede verklaring van Valkenburg: 'ja, we gingen gewoon te langzaam eigenlijk!'![]()
Mjah, als Blokhuijsen volgens Kramer het 'een paar keer' aangeeft, dan moet je reageren. En achteraf bleek dat inderdaad niet nodig. Zonde. Die drie tiende kom je dan net tekort.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar je hoort ook dat Kramer zegt dat Tuitert direct vroeg aan Kramer dat hij Blokhuijsen moest helpen, terwijl dat totaal niet nodig was.
Je hoeft geen CITO toets af te leggen om te mogen schaatsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Malahide het volgende:
Jezus, die schaatsmeiden worden met de generatie dommer lijkt het wel
Je hoeft niet iedere post te laten zien dat je enige intelligentie mist hoor.quote:
Jan voor en Jan na? Ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijk
Is wat voor te zeggen als je ziet wat er hier gebeurt.quote:
Dan was mijn IQ ter plekke met 40 punten gedaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je blij zijn dat jorien voorhuis er nog niet bij staat
ja hij is dan ook niet tevredenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
"met minder dan twee keer goud neem ik geen genoegen" zei hij nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |