abonnement Unibet Coolblue
pi_78492014

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.
Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.
Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
quote:
Windigo Ijzel-(A)- Deathknight
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear- (A) - Druid (80) Sharqy-(A)- Rogue (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.

Lapo:
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef Evertjan het volgende:
wil me mining droppen op de resto shaman voor een andere proffesion. Heb al JC dus kan kiezen tussen Engi/LW/BS Tailoring heb ik op me mage en Enchanting op me warrior. Maar kan gewoon niet kiezen wat nu goed is voor een shaman
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

ENGINEERING

/thread
pi_78492243
tvp
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:57:57 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78492423
Zo, gisteren een Warrior weggegeven aan een vriend. Als ik weer ga WoWen krijg ik zijn 80 Priest .

[ Bericht 47% gewijzigd door Zeroku op 26-02-2010 20:07:31 ]
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_78492714
wil me mining droppen op de resto shaman voor een andere proffesion. Heb al JC dus kan kiezen tussen Engi/LW/BS Tailoring heb ik op me mage en Enchanting op me warrior. Maar kan gewoon niet kiezen wat nu goed is voor een shaman
pi_78492921
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Evertjan het volgende:
wil me mining droppen op de resto shaman voor een andere proffesion. Heb al JC dus kan kiezen tussen Engi/LW/BS Tailoring heb ik op me mage en Enchanting op me warrior. Maar kan gewoon niet kiezen wat nu goed is voor een shaman
Anders lees je de OP of het vorige topic ff?
quote:
ENGINEERING

/thread
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 21:50:51 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78497966
TVP

Mijn alter Paladin is nu level 70 gedinged alweer, en mijn hunters gear word steeds beter.

Voor mijn pala ga ik voor een retri/Holy dual build..

DPS voor quests etc en holy voor in instances. Aparte healing gear en alles dus gaat goedkomen. Echt een leuke class.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 23:43:17 #7
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78504777
tevepe uiteraard
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78506579
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef Blistering het volgende:

[..]

Anders lees je de OP of het vorige topic ff?
[..]
wil graag ook weten waarom ENGI zie er niet geen nut van engineering in tbh
  zaterdag 27 februari 2010 @ 00:33:23 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78507296
Nog een vraagje trouwens,

als holy paladin weet ik dat ik moet letten op int, mana regain, spell power en dergelijke maar wat zijn de belangrijkste stats voor een retri paladin? Agility,Strenght,Stamina, maar in welke volgorde?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78511154
Zo ding 80 op rogue en gelijk maar 6k uitgeven...Had ze mooi allemaal zelf verdiend..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_78512499
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog een vraagje trouwens,

als holy paladin weet ik dat ik moet letten op int, mana regain, spell power en dergelijke maar wat zijn de belangrijkste stats voor een retri paladin? Agility,Strenght,Stamina, maar in welke volgorde?
Strength by far!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78512794
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef Evertjan het volgende:

[..]

wil graag ook weten waarom ENGI zie er niet geen nut van engineering in tbh
goeie dps increase met haste op gloves, speed increase op boots, op je cloak een beter enchant en een enchant op je belt die niet op gcd zit (grenades)
quote:
Nog een vraagje trouwens,

als holy paladin weet ik dat ik moet letten op int, mana regain, spell power en dergelijke maar wat zijn de belangrijkste stats voor een retri paladin? Agility,Strenght,Stamina, maar in welke volgorde?
voor beginnende ret paladins is het 5% hit(voor heroics) en 8% hit voor raids. strength geeft verreweg de meeste dps increase. ret paladins hebben best hoge crit nodig om goeie dps te doen.

dus hit(tot cap) > strength > expertise (tot cap) > crit > etc etc.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 10:55:15 #13
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_78513846
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 19:47 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

ENGINEERING

/thread
QFT
phluphy for president!
pi_78520802
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:06 schreef Evertjan het volgende:
wil me mining droppen op de resto shaman voor een andere proffesion. Heb al JC dus kan kiezen tussen Engi/LW/BS Tailoring heb ik op me mage en Enchanting op me warrior. Maar kan gewoon niet kiezen wat nu goed is voor een shaman
Misschien is Blacksmithing wat voor je?
Kan je wat extra sockets in je gear trappen waar je weer eigen gemaakte gems in kan stoppen.
pi_78546512
Ja er zou een virus bestaan die je account hacked met een athenticator ene emcor.dll.

Nu bevestigd

[ Bericht 10% gewijzigd door bakkiethee op 28-02-2010 11:55:43 ]
pi_78547004
tvp
pi_78548065
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef bakkiethee het volgende:
Ja er zou een virus bestaan die je account hacked met een athenticator ene emcor.dll.

Nu bevestigd
klinkt niet best
pi_78548081
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Agility,Strenght,Stamina, maar in welke volgorde?
Geen volgorde, alleen strenght.
pi_78550620
WTT Mining 450 for engineering 450
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_78550739
quote:
Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef bakkiethee het volgende:
Ja er zou een virus bestaan die je account hacked met een athenticator ene emcor.dll.

Nu bevestigd
Daarom heb ik dus geen lolthenticator. Als je gewoon zuinig bent op je account en niet je wachtwoord overal afgeeft/laat slingeren, dan is er niets aan de hand. En zo wel, dan verdien je het gewoon voor je slordigheid.
pi_78550948
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:55 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Daarom heb ik dus geen lolthenticator. Als je gewoon zuinig bent op je account en niet je wachtwoord overal afgeeft/laat slingeren, dan is er niets aan de hand. En zo wel, dan verdien je het gewoon voor je slordigheid.
Ik heb alleen een authenticator voor de pet . Voor de rest vind ik het fucking irritant.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Frontpage zondag 28 februari 2010 @ 15:03:09 #22
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78552953
Oh lol en net nu mijn Authenticator bij m'n vriend voor me klaarligt Nou ja, zal ook wel weer loslopen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 28 februari 2010 @ 16:27:45 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78555846
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:55 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Daarom heb ik dus geen lolthenticator. Als je gewoon zuinig bent op je account en niet je wachtwoord overal afgeeft/laat slingeren, dan is er niets aan de hand. En zo wel, dan verdien je het gewoon voor je slordigheid.
Inderdaad. Ik vind het goed dat Blizzard zo'n service heeft, maar voor mij hoeft het niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78556202
Laatste paar weken voor de expansion, dodelijk saai. Alle content is al gereleased (behalve Ruby Sanctum dan, wat vast ook weer oh-zo-moeilijkj gaat worden ), PvP is geen fuck meer aan aangezien iedere arena partner mij verlaat en battlegrounds full met scrubs zitten en raiding in general begint ook saai te worden. Been there, done that.

En in b4 "wehehe je hebt alle achievements nog niet DUS je mag niet klagen :D "

[ Bericht 21% gewijzigd door SharQueDo op 28-02-2010 16:45:45 ]
pi_78558159
grrr out of gametime en die kak battle.net site laat me leuk ideal selecteren, maar als ik daarna een subscription kies doet die site gewoon niks, geeft ie aan dat ik een subscription moet kiezen, en dat heb ik al gedaan :S (FF & IE & meerdere pc's geprobeerd).

QQ
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78560752
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:37 schreef SharQueDo het volgende:
Laatste paar weken voor de expansion, dodelijk saai. Alle content is al gereleased (behalve Ruby Sanctum dan, wat vast ook weer oh-zo-moeilijkj gaat worden ), PvP is geen fuck meer aan aangezien iedere arena partner mij verlaat en battlegrounds full met scrubs zitten en raiding in general begint ook saai te worden. Been there, done that.

En in b4 "wehehe je hebt alle achievements nog niet DUS je mag niet klagen :D "
Laatste paar weken? gast de beta is nog niet eens open.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78562046
quote:
Op zondag 28 februari 2010 12:31 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Geen volgorde, alleen strenght.
dat is niet waar.

allereerst, hit capped zijn. dat is 8% voor raids en 5% voor heroics. daarna komt strength en expertise(tot cap wat 6.5% is). dan pas agility, haste, armor penetration en attack power(dus niet strength maar echt attack power)
pi_78562518
Ik ben op zoek naar een nieuw guild voor mijn Tauren Moonkin Druid. Heeft nog iemand suggesties?
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_78580036
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:40 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw guild voor mijn Tauren Moonkin Druid. Heeft nog iemand suggesties?
je zou kunnen kijken op het forum van mmo-champion als de server je niet uitmaakt. daar is volgens mij een hoop recruitment gaande.


gisteravond was een lange avond...dreamwalker was een 1shot, maar weer de rest van de avond zitten wipen op sindragosa. beste try was 11% en een paar keer 17%.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:42:43 #30
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78580114
Voor onze kleine casual guildje wat leuke progression gedaan afgelopen week.

Fester down, Rotface down en Putricide op ongeveer 60%.
Dinsdag krijgen we waarschijnlijk Putri ook wel down. En dat terwijl ik verwacht had niet langs Rotface te komen

Ondertussen mijn pally trouwens ruim ICC25 ready gekregen en ga hem nu bij de 2e ICC group enlisten als healer
  maandag 1 maart 2010 @ 09:24:03 #31
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78580780
Nou vond ik dat ik best wel goede/mooie stats had op mijn tauren warr tankje maar wat ik gisteren tegen het lijf liep

5998 GS 51k hp unbuffed en 12 % meer avoidance dan mij warrior tank

W T F

Ziekelijk
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78581596
Tsssk minder dan 6k GS is voor noobs.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:28 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dat is niet waar.

allereerst, hit capped zijn. dat is 8% voor raids en 5% voor heroics. daarna komt strength en expertise(tot cap wat 6.5% is). dan pas agility, haste, armor penetration en attack power(dus niet strength maar echt attack power)
Hit capped is elke mongool wel met standaard gear. Voor expertise heb je de glyph als je het niet redt. Voor gems en enchants doe je puur strenght. Hit gemmen of exp gemmen is onzin.
pi_78581939
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:02 schreef ufopiloot het volgende:
Tsssk minder dan 6k GS is voor noobs.
[..]

Hit capped is elke mongool wel met standaard gear. Voor expertise heb je de glyph als je het niet redt. Voor gems en enchants doe je puur strenght. Hit gemmen of exp gemmen is onzin.
wat betreft gems klopt het redelijk. ik heb sommige gems met strength/crit(of hit) voor socket bonus en omdat ik hit tekort heb met me huidige gear.

6k gearscore heb ik niet. laatste keer dat ik het aan iemand vroeg (zelf heb ik de addon niet, vind ik maar bullshit) had ik ongeveer 5.7k GS
  maandag 1 maart 2010 @ 11:03:39 #34
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78582991
Ik hang rond de 5500 ofzo.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:11:22 #35
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78583231
heb zelf ook 5.5

Echter als je ziet in wat voor gear sommigen al in rondlopen, wordt je sip van
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78583288
ik ga denk ik me protection spec droppen voor ret. Doe vrijwel niks met prot behalve nu heroics tanken omdat ik emblems farm voor me ret gear
pi_78583823
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:11 schreef jagga het volgende:
heb zelf ook 5.5

Echter als je ziet in wat voor gear sommigen al in rondlopen, wordt je sip van
mijn GS word naar beneden getrokken omdat ik nog steeds DMC trinket heb. deaths choice is voor mij best in slot, maar ik krijg die maar niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door dikke_donder op 01-03-2010 11:51:37 ]
pi_78583948
Fuck gearscore, ik loop nog met pre-ulduar trinkets rond op mijn main.

ZE (guildies) NINJAEN STEEDS MIJN TRINKET VAN GUNSHIP10!!!
Maar wel Nibelung voor noppes gekregen omdat niemand em wou dikke zuigstaff, maar wel leuk for teh lulz.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 1 maart 2010 @ 11:39:27 #39
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78584047
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fuck gearscore, ik loop nog met pre-ulduar trinkets rond op mijn main.

ZE (guildies) NINJAEN STEEDS MIJN TRINKET VAN GUNSHIP10!!!
Maar wel Nibelung voor noppes gekregen omdat niemand em wou dikke zuigstaff, maar wel leuk for teh lulz.
Geen thriumph trinkets die beter zijn ?
  maandag 1 maart 2010 @ 11:56:09 #40
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78584531
Een beetje hetzelfde voor mijn fury offspec

Daar loop ik nog met "banner of victory"rond , uit toc normal

Maar aangezien het een offspec is, krijg ik Death's choice en zulk spul pas nadat al mijn guildies ze al hebben
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78584662
Voor ToC10 (lees: normaal, non-grand/heroic) wordt tegenwoordig ook al standaard 5.5k GS gevraagd. Ik kom er met mijn 4k GS Death Knight niet eens in.
pi_78585510
Ik word een beetje ziek van de pugs waar je een achiefment moet hebben. Ik wilde gisteren mee met togc 10 en hij wilde perse een achiefment.. Dus ik linkte toc25 omdat dat dan de moeilijkste is voor togc10. Mocht niet mee, moet er nog steeds schoenen hebben...

Het is een beetje het zelfde idee met kroegen waar je zonder pasje niet binnen komt, de pasjes zijn binnen verkrijgbaar.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:22:04 #43
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78585542
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:59 schreef SharQueDo het volgende:
Voor ToC10 (lees: normaal, non-grand/heroic) wordt tegenwoordig ook al standaard 5.5k GS gevraagd. Ik kom er met mijn 4k GS Death Knight niet eens in.
Tis dat je niet bij mij op de server zit maar idd die apen heb je op mijn server ook _!

5.2k GS voor naxx10 run voor gewoon de achievement van het completen van naxx _!

toc10 en 25 minimaal 5.5k GS en 6k dps. dat soort trieste zooi _!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:22:41 #44
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78585564
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Ik word een beetje ziek van de pugs waar je een achiefment moet hebben. Ik wilde gisteren mee met togc 10 en hij wilde perse een achiefment.. Dus ik linkte toc25 omdat dat dan de moeilijkste is voor togc10. Mocht niet mee, moet er nog steeds schoenen hebben...

Het is een beetje het zelfde idee met kroegen waar je zonder pasje niet binnen komt, de pasjes zijn binnen verkrijgbaar.

DAT !
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:33:13 #45
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78585982
Ik kom gewoon in pugs hoor. Als ze om de achievement vragen zeg ik "Not linking that.Trust me, I know the fights"
pi_78586524
ik zeg gewoon als ik achievement niet heb gewoon: Good group not gonna whipe then im in en dan vertrouwen ze et wel ofzo haha.
pi_78587314
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:22 schreef jagga het volgende:

[..]

Tis dat je niet bij mij op de server zit maar idd die apen heb je op mijn server ook _!

5.2k GS voor naxx10 run voor gewoon de achievement van het completen van naxx _!

toc10 en 25 minimaal 5.5k GS en 6k dps. dat soort trieste zooi _!
als mensen belachelijke eisen stellen lach ik ze uit in het betreffende channel. anderen zullen dan vaak inhaken en ze ook belachelijk maken om de hoge eisen die ze stellen. vaak verlagen ze de eisen dan wel. zo niet, dan weet je gelijk wat voor idioten het zijn en dat je niet in die raid wil komen.

de beste optie is zelf een raid starten. kan je je eigen eisen opstellen.
quote:
Ik kom gewoon in pugs hoor. Als ze om de achievement vragen zeg ik "Not linking that.Trust me, I know the fights"
ik link achievements ook niet. zo belachelijk. ze kunnen me inspecten en dan vind ik het wel prima.
pi_78587458
Voor achievements zeg ik altijd maar dat ik het op m'n main heb gehaald. Als dat ook echt zo is, geef ik de characternaam en zoeken ze het zelf maar op. Als het niet zo is, geef ik gewoon de naam van een guildie die het heeft ,

Maarja, meestal is het genoeg als ik zeg dat ik het op m'n main heb.
pi_78587995
Oja deze wilde ik jullie niet onthouden. Hij spamt ook heel de trade channel vol als hij een keer pugged en als een ander dezelfde instance pugged kraakt hij die helemaal af, echt een arrogant kutventje

http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12730504713&sid=1

Hij schijnt ook te ninja'en. Ik las op het forum ook dat de primordial saronite standaard al voor iemand gereserveerd is, ik vind dat je dat in een pug niet kan maken.
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 14:09:33 #50
159966 lifeblind
pi_78589854
TVP dan maar weer.

Vanavond ICC10 met de guild , leader zei al dat iedereen die mee gaat er minimaal 4 uur voor moet uittrekken, eens kijken hoe ver we komen vanavond!
pi_78595946
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef lifeblind het volgende:
TVP dan maar weer.

Vanavond ICC10 met de guild , leader zei al dat iedereen die mee gaat er minimaal 4 uur voor moet uittrekken, eens kijken hoe ver we komen vanavond!
in 4 uur moet je toch wel tot lich king kunnen clearen?
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 16:38:22 #52
159966 lifeblind
pi_78596124
Geen idee, de laatste keer dat ik met een ICC10 meegegaan ben (alweer een tijd geleden), zijn we 3 keer gewiped op saurfang, na 2.5u toen gestopt. Ondertussen is iedereen wel beter gegeared. Ik heb zelf ook nooit verder gespeeld dan saurfang, op ICC25 zijn we na Saurfang gestopt met de raid omdat iedereen moe was of geen zin meer had of andere verplichtingen had. De mensen van vanavond hebben volgens mij sowieso niet echt veel ICC ervaring (ik niet in ieder geval).
pi_78597361
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Ik word een beetje ziek van de pugs waar je een achiefment moet hebben. Ik wilde gisteren mee met togc 10 en hij wilde perse een achiefment.. Dus ik linkte toc25 omdat dat dan de moeilijkste is voor togc10. Mocht niet mee, moet er nog steeds schoenen hebben...

Het is een beetje het zelfde idee met kroegen waar je zonder pasje niet binnen komt, de pasjes zijn binnen verkrijgbaar.
Achiefment?

toc25 is wel een stuk makkelijker dan togc 10 he. trial of the GRAND crusader. niet onderschatten.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:23:24 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78598021
quote:
Op zondag 28 februari 2010 16:37 schreef SharQueDo het volgende:
Laatste paar weken voor de expansion, dodelijk saai.
Onzin.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † maandag 1 maart 2010 @ 17:24:53 #55
159966 lifeblind
pi_78598083
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin.
Idd, er komt sowieso nog een kleine content patch als opvulling (met een nieuwe raid)
pi_78598094
ben nu maar een tauren druid aan het lvlen. Ben nu lvl 20 eindelijk catform
  maandag 1 maart 2010 @ 17:26:06 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78598124
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:24 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Idd, er komt sowieso nog een kleine content patch als opvulling (met een nieuwe raid)
Daar heb ik het nog niet eens over, meer het feit dat de expansion nog wel een paar maandjes (op z'n minst) weg is. Je daar door laten beďnvloeden is nogal overbodig.

Ook al is ICC een beetje een letdown.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78609162
EINDELIJK Brynntoll voor m'n offspec
pi_78619240


[ Bericht 21% gewijzigd door SharQueDo op 02-03-2010 12:49:39 ]
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 00:20:48 #60
159966 lifeblind
pi_78620471
Tot aan Rotface gekomen vanavond, er waren toch wat mensen die weg moesten, en we zijn een aantal keer gewiped (ik snapte 't in het begin met die oozes nog niet zo goed ). Heb ik in ieder geval vanavond 60 frost emblems kunnen sparen, dus ik heb mn T10 shoulders (gewoon omdat ze er veel gaver uitzien dan de T9 shoulders )

verder nog een nieuw sword, en nieuwe boots:
- Citadel Enforcer's Claymore
- Bone Drake's Enameld Boots

I like! Heb momenteel alleen niet alle mats en gold om 't compleet te laten enchanten en te gemmen, verdeurie Heb 't nu half ongeveer
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:23:35 #61
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78620550
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fuck gearscore, ik loop nog met pre-ulduar trinkets rond op mijn main.

ZE (guildies) NINJAEN STEEDS MIJN TRINKET VAN GUNSHIP10!!!
Maar wel Nibelung voor noppes gekregen omdat niemand em wou dikke zuigstaff, maar wel leuk for teh lulz.
Hehe die dropte nog laatst hier, ik won hem maar toen verkocht aan die ander voor 8k :p
  dinsdag 2 maart 2010 @ 00:28:18 #62
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78620682
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat waren nog eens tijden! Jammer dat ik toen nog op de middelbare school zat en niet de guildleader was van een van de topguilds, maar daar gewoon een member van

Maar wel iets om trots op te zijn imho
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:35:32 #63
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_78623733
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Nice is je heb gewoon een fresh realm gepakt of de quest line gedaan?
phluphy for president!
pi_78624769
Hoe kom ik in Chill Breeze Valley, Dun Morogh als Horde zijnde?

Het allerlaatste stukje dat ik moet exploren om heel Azeroth en Outland gezien te hebben. Frustrerend, ik kan de weg erin niet vinden.
pi_78625295
Laat maar
  † In Memoriam † dinsdag 2 maart 2010 @ 10:07:35 #66
159966 lifeblind
pi_78625610
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe kom ik in Chill Breeze Valley, Dun Morogh als Horde zijnde?

Het allerlaatste stukje dat ik moet exploren om heel Azeroth en Outland gezien te hebben. Frustrerend, ik kan de weg erin niet vinden.
Is dat dat stukje waar je begint als kabouter zijnde?


Vanavond helaas geen raid voor mij, verjaardag van mn pa Wel jammer, want we zouden de raid van gisteravond verder gaan doen omdat 't niet zo ver geeindigd is dan de planning was. Ik kan in ieder geval 's avonds wat tactieken gaan lezen en kijken.
pi_78627689
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:35 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Nice is je heb gewoon een fresh realm gepakt of de quest line gedaan?
Er zijn geen realms meer waar de gates gesloten zijn.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78630774
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je plaatje het niet doet, nu weet ik niet waar de replys over gaan
pi_78631940
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:35 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Nice is je heb gewoon een fresh realm gepakt of de quest line gedaan?
3.3.3 PTR

AQ Invasion is daar druk bezig op de PTR. Hopen dat het live gaat zodat ik daar die mount ook kan krijgen. Questline had ik al eerder gedaan, ik heb de scepter ook nog in m'n bank op m'n Druid.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Jammer dat je plaatje het niet doet, nu weet ik niet waar de replys over gaan
M'n druid met Scarab Lord title, mounted op een Black Qiraji voor de AQ gong in Silithus. Alleen zoals ik hierboven al zeg, het is maar op de PTR en (hopelijk nog) niet op live.

edit: Lol ik zie het nu ook. Tyfustinypic heeft m'n pic gewoon verwijderd. Ff re-uppen.
edit2: Ik krijg alles bij Tinypic op 404. Tinypic faalt dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door SharQueDo op 02-03-2010 12:52:32 ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:34:11 #70
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_78633780
Toch nog maar ff volgen hier.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_78638017
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:50 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
held
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:07:03 #72
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_78640137
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 12:46 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

3.3.3 PTR

AQ Invasion is daar druk bezig op de PTR. Hopen dat het live gaat zodat ik daar die mount ook kan krijgen. Questline had ik al eerder gedaan, ik heb de scepter ook nog in m'n bank op m'n Druid.
OK hmm zou dit of een foutje van blizz zijn of betekenen dat er straks hordes mensen voor die mount gaan (waaronder ik).
phluphy for president!
pi_78641183
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

OK hmm zou dit of een foutje van blizz zijn of betekenen dat er straks hordes mensen voor die mount gaan (waaronder ik).
heb je toch niks aan als je char weer gedelete wordt.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_78643686
onze GM is social gegaan. Valt me echt op dat de laatste tijd veel mensen kappen met raiden
pi_78643746
Hey mensen! Tijd geleden dat ik gereageerd heb.. ben afgelopen zondag avond 80 gedinged met mijn priest en farm me suf aan heroics en normals.. ik heb nu zo'n 90 emblems of triumphs waarvan ik al leuke schouders heb gekocht maar voor de rest is er alléén maar mail of plate gedropt... erg balen.. kheb nog maar een gearscore van 3k en het healen gaat me ook zwaar af... welke heroics kan ik nou het beste gaan farmen en voor welke items? Graag tips!!
pi_78643804
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:07 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Is dat dat stukje waar je begint als kabouter zijnde?


Vanavond helaas geen raid voor mij, verjaardag van mn pa Wel jammer, want we zouden de raid van gisteravond verder gaan doen omdat 't niet zo ver geeindigd is dan de planning was. Ik kan in ieder geval 's avonds wat tactieken gaan lezen en kijken.
Kabouter!!!!! GNOMES ARE CUTE
pi_78643854
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef Thrilled het volgende:
Hey mensen! Tijd geleden dat ik gereageerd heb.. ben afgelopen zondag avond 80 gedinged met mijn priest en farm me suf aan heroics en normals.. ik heb nu zo'n 90 emblems of triumphs waarvan ik al leuke schouders heb gekocht maar voor de rest is er alléén maar mail of plate gedropt... erg balen.. kheb nog maar een gearscore van 3k en het healen gaat me ook zwaar af... welke heroics kan ik nou het beste gaan farmen en voor welke items? Graag tips!!
Nexus voor http://www.wowhead.com/?item=37169 heb ik echt een poos mee rond gelopen. Maar dat was pre ulduar
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:08:07 #78
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78665186
ik gok dat je disc bent?
heb op mn priest alt iets van 4.8k gearscore (wat een debiel iets is dat trouwens) en soms vind ik het lastig om te healen in raids, dit is meestal omdat er dan geen echte AOE healer is. Denk er ook aan dat de standaard recount GEEN rekening houd met je shields, en die zijn als je disc bent erg, ERG, effectief.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:12:13 #79
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78665360
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef Evertjan het volgende:
onze GM is social gegaan. Valt me echt op dat de laatste tijd veel mensen kappen met raiden
raiden is ook casual nu
Ik moest stoppen door mn stage maar na 6 maand kon ik met mn shammy nog mee op raids als healer :S

had iets van 4.8k GS geloof ik, dus voor mn stage zat het wel snor, maar dat mensen nu 5.5k GS vragen voor icc 10 snap ik echt niet.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:25:31 #80
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78665791
Dat hele gearscore is inderdaad onzin en vorige week wou een guildie een raid maken en werd ie geflamed omdat ie om GS vroeg, terwijl dat tegenwoordig door iedereen gebruikt word.

Ik terugflamen dat als ze geen betere manier wisten ze lekker de tering konden krijgen :x

Want dat achievement systeem kan je ook al faken en GS faalt omdat iedereen badges kan farmen en T10 kan krijgen bij wijze van voor niks.
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:32:09 #81
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78665966
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:25 schreef Pixell het volgende:
Dat hele gearscore is inderdaad onzin en vorige week wou een guildie een raid maken en werd ie geflamed omdat ie om GS vroeg, terwijl dat tegenwoordig door iedereen gebruikt word.

Ik terugflamen dat als ze geen betere manier wisten ze lekker de tering konden krijgen :x

Want dat achievement systeem kan je ook al faken en GS faalt omdat iedereen badges kan farmen en T10 kan krijgen bij wijze van voor niks.
GS is an sich weinig mis mee, maar 5k vragen voor naxx etc... dat is gewoon standaard atm :S Gewoon bannen die addon en alles dat er op lijkt, het is al te simpel nu, laat er nog enige skill nodig zijn....
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:49:07 #82
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78666306
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:32 schreef Zokunen het volgende:

[..]

GS is an sich weinig mis mee, maar 5k vragen voor naxx etc... dat is gewoon standaard atm :S Gewoon bannen die addon en alles dat er op lijkt, het is al te simpel nu, laat er nog enige skill nodig zijn....
Idd, ik kon makkelijk in dps meekomen met 4.8k GS als destro lock. Maar ik ga dan al enige tijd mee met die spel en kan van mezelf zeggen dat ik weet wat ik doe, in tegenstelling tot sommige andere die je soms in raids tegenkomt.
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:00:03 #83
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_78668816
Gisteren tijdens dreamwalker voor het eerst echt zitten balen dat ik een discipline priest ben.
Mijn heals komen gewoon nergens in de buurt van erg effectief. Ben dan op een gegeven moment ook maar gaan DPSen omdat ik daar meer nodig was.

Des te meer reden om mijn pally healer als nieuwe main te nemen.
pi_78668841
Dat raiden casual is wordt wel weer bewezen, heel icecrown krijgt een buff waardoor je 5% meer damage doet, 5% meer healing doet en 5% meer health hebt. En hier komt elke week 5%, tot op een maximum van 30% op het eind
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:33:20 #85
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78669178
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:02 schreef ufopiloot het volgende:
Dat raiden casual is wordt wel weer bewezen, heel icecrown krijgt een buff waardoor je 5% meer damage doet, 5% meer healing doet en 5% meer health hebt. En hier komt elke week 5%, tot op een maximum van 30% op het eind
bron?


Dit zou wel triest zijn idd.

Nu zijn we in mijn guild nog niet eens voorbij rotface gekomen, maar de eerste 5 waren/zijn al echt makkelijk.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78669410
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 08:33 schreef jagga het volgende:

[..]

bron?


Dit zou wel triest zijn idd.

Nu zijn we in mijn guild nog niet eens voorbij rotface gekomen, maar de eerste 5 waren/zijn al echt makkelijk.
info staat op frontpage van mmo-champions en waarschijnlijk ook op www.worldofraids.com

het is echt waar, het gaat gebeuren al weet ik niet wanneer. dat het elke week hoger word wist ik niet...
pi_78669808
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:07 schreef lifeblind het volgende:
Is dat dat stukje waar je begint als kabouter zijnde?
Ja. En ik ben hier zo blij mee
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:27:24 #88
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78674600
Net even dat gedeelte over die +5/10/15 enz hp/dmg/heal buff gelezen..

Dat zou inhouden dat ik aan het eind van deze gesuggereerde buffs een dik vette healthpool zou hebben

Heb nu 41, 777, afgerond 42k unbuffed.
Met priestbuff/sanc/kings/food/flask heb ik 52k buffed.

+ 30% wat vertaald naar een extra 15600 hp.
52k + 15,6k = 67.6k.
Last stand erbij (nog eens 30% voor 20 secs)(= 20.2k) > 87.8k HP


WTF !
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:30:08 #89
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78674720
Whehe mocht dat doorgaan, dan zitten mijn guildiehealers straks helemaal te gapen als ze moeten healen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78675063
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:27 schreef jagga het volgende:
Net even dat gedeelte over die +5/10/15 enz hp/dmg/heal buff gelezen..

Dat zou inhouden dat ik aan het eind van deze gesuggereerde buffs een dik vette healthpool zou hebben

Heb nu 41, 777, afgerond 42k unbuffed.
Met priestbuff/sanc/kings/food/flask heb ik 52k buffed.

+ 30% wat vertaald naar een extra 15600 hp.
52k + 15,6k = 67.6k.
Last stand erbij (nog eens 30% voor 20 secs)(= 20.2k) > 87.8k HP


WTF !
wat dacht je van een druid tank die cooldowns gebruikt
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:48:50 #91
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78675446
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

wat dacht je van een druid tank die cooldowns gebruikt
wij hebben geen druid

Maar idd das helemaal ziek

Druid op onze server zag ik laatst met iets van 60k rond lopen (weet even niet of dat buffed of unbuffed was)
nu al 60k met buffs e.d. en zijn'cooldowns en die iic buff. Boven de 100k ?

Ik voorzie pally healers die jubelen om hun HPS
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78676511
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:48 schreef jagga het volgende:

[..]

wij hebben geen druid

Maar idd das helemaal ziek

Druid op onze server zag ik laatst met iets van 60k rond lopen (weet even niet of dat buffed of unbuffed was)
nu al 60k met buffs e.d. en zijn'cooldowns en die iic buff. Boven de 100k ?

Ik voorzie pally healers die jubelen om hun HPS
Joh, dat is nog niks. Ik zag laatst een Rogue met 100k HP.

(in wintergrasp met 20 tenacity stacks )
pi_78677269
Voor de paladin nerf zat ik aan de 56k buffed.. Maar als het zo doorgaat met elke week 5% erbij, kun je na een paar weken gaan solo healen tot en met de eerste 6 bosses ofzo Maargoed, dan is er natuurlijk nog de heroic versie, dat blijft wel gewoon zoals het is. En heroic is eigenlijk het enige wat telt, net zoals normale/heroic dungeons. Ik denk dat blizzard daarom ervoor kiest om de normal raid te buffen. Zodat iedereen wel de lich king heeft gedood, maar dat het moeilijke pas begint in heroic mode.
pi_78678096
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Joh, dat is nog niks. Ik zag laatst een Rogue met 100k HP.

(in wintergrasp met 20 tenacity stacks )
Prot warrior met 180k
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:21:53 #95
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78679289
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Prot warrior met 180k
wheheh
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:31:53 #96
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78679716
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:06 schreef Ezio het volgende:

[..]

Achiefment?

toc25 is wel een stuk makkelijker dan togc 10 he. trial of the GRAND crusader. niet onderschatten.
Inderdaad de tactics in ToGC zijn daar gewoon anders, achievement bij deze vragen is wel terecht.

Echter snap ik het probleem vaak hor, dat achievements te vaak gevraagd worden. Bij mij op de server toen ICC net uit was, vroeg kerel al om achievement, toen pas 10 mensen het gedaan hadden
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78682483
Ja of gasten die na de patchdag om achievement vragen. Iedereen die dan de achiement heeft is saved .
pi_78682719
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of gasten die na de patchdag om achievement vragen. Iedereen die dan de achiement heeft is saved .
Ja, dat zijn de ergsten. Want zelf hebben ze de achievement dus ook niet eens
pi_78686853
niet heel boeiend , maar voor mijn doen is het veel


Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78687455
Wat een ui
pi_78687988
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:21 schreef ufopiloot het volgende:
Wat een ui
wasser miss mee ik heb ook standaard ui gewoon
pi_78688064
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef DJ_ het volgende:
niet heel boeiend , maar voor mijn doen is het veel


[ afbeelding ]
Oeh nice.
Ik ben nog steeds aan het sparen voor mijn epic flying. Maar ik zie telkens weer iets in de AH dat ik of 1 van mijn guildies wel kunnen gebruiken.
pi_78689701
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh nice.
Ik ben nog steeds aan het sparen voor mijn epic flying. Maar ik zie telkens weer iets in de AH dat ik of 1 van mijn guildies wel kunnen gebruiken.
ik wil een batterd hilt , maar 15k voor 1 item is me teveel . en hij dropt nooit als ik zelf ga
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78689796
Wat vinden jullie trouwens van mijn tanking zwaard?
http://www.wowhead.com/?item=39344
pi_78690491
Eindelijk OS10+3 eens gedaan op m'n rogue. Won ook nog eens die Black Drake .
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:54:24 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78691566
Die stomme buff zorgt nu al voor onrust in mijn guild, sommige mensen willen het gewoon uitzetten, andere willen het gebruiken om heroic sneller te unlocken... om het daar vervolgens ook weer te gebruiken...

Zucht.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:18:50 #107
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_78694816
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Die stomme buff zorgt nu al voor onrust in mijn guild, sommige mensen willen het gewoon uitzetten, andere willen het gebruiken om heroic sneller te unlocken... om het daar vervolgens ook weer te gebruiken...

Zucht.
Dat gaat bij ons ook nog wel gebeuren denk ik. Verheug me er nu al op, want ik ben fel tegenstander van die buff. We kunnen het makkelijker zonder, paar lui hebben alleen klap voor de kop nodig om wakker te worden.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:46:05 #108
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78696073
Probleem met updater:

The update could not be applied.
The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

Iemand bekend hiermee, of wat je hier tegen kan doen? Vorige keer namelijk ook al en toen heb ik heel de game opnieuw geinstalleerd. Guildie van mij zei iets over directory ofzo.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78703268
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Killaht het volgende:
Probleem met updater:

The update could not be applied.
The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

Iemand bekend hiermee, of wat je hier tegen kan doen? Vorige keer namelijk ook al en toen heb ik heel de game opnieuw geinstalleerd. Guildie van mij zei iets over directory ofzo.
Je hebt wss Windows Vista of Windows 7. Als administrator die updater uitvoeren. Rechtsklik op setupbestand -> Uitvoeren als Administrator (oid).
pi_78711261
De buff werkt dus ook gewoon nu al in heroic? Terwijl 98% van de guilds nog niet eens de heroic mode unlocked heeft? Dat is wél triest
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:46:26 #111
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78712273
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Killaht het volgende:
Probleem met updater:

The update could not be applied.
The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

Iemand bekend hiermee, of wat je hier tegen kan doen? Vorige keer namelijk ook al en toen heb ik heel de game opnieuw geinstalleerd. Guildie van mij zei iets over directory ofzo.
ik had dit ook toen ik via de loader starte, als ik direct de exe starte had ik geen probleem.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78715621
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Kabouter!!!!! GNOMES ARE CUTE
Gnomes

Kill on Sight met die krengen.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78718319
godver..vorige week t/m sindragosa op 10m cleared, hebben ze de raid extended zodat we nu tries kunnen doen op lich king

gisteren kon ik niet, maar ze waren tot 70% gekomen of iets lager. vanavond weer en deze keer met mij erbij. hopen dat het beter gaat.
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:10:37 #114
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78718685
Een vraagje voor de geprogressende guilds hier.

Gisteren zijn met onze 25 gekomen tot festergut, echter daar ging het echt "tits up"

ik was MT, maar ik had echt veel moeite om staande te blijven, de healers hadden grote problemen met raidhealing+tank healing.
we hebben 2 disc priest, 1 holy priest, 2 shammy's en een pally. (de pally had holy offspec dus was niet echt goed gegeared ofzo )

Ik ben benieuwd wat voor stats jullie tanks hebben om een beetje fatsoenlijk festergut te tanken op 25man.

Nu moet ik zeggen we kwamen ook echt veel dps tekort, dus de enrage hadden we sowieso niet gehaald, maar jesus christus wat hit festergut hard op 25man.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78719971
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef jagga het volgende:
Een vraagje voor de geprogressende guilds hier.

Gisteren zijn met onze 25 gekomen tot festergut, echter daar ging het echt "tits up"

ik was MT, maar ik had echt veel moeite om staande te blijven, de healers hadden grote problemen met raidhealing+tank healing.
we hebben 2 disc priest, 1 holy priest, 2 shammy's en een pally. (de pally had holy offspec dus was niet echt goed gegeared ofzo )

Ik ben benieuwd wat voor stats jullie tanks hebben om een beetje fatsoenlijk festergut te tanken op 25man.

Nu moet ik zeggen we kwamen ook echt veel dps tekort, dus de enrage hadden we sowieso niet gehaald, maar jesus christus wat hit festergut hard op 25man.
bij ons gaat hij neer nadat hij voor de 2e keer de pungent ding doet waarbij de hele raid dmg krijgt. het komt erop neer dat je 2x een cd moet gebruiken. je hebt zelf shieldwall en je kan de disc priests of holy priests voor de 2e keer vragen voor cooldowns. dus pain suppression en de andere van holy priest. ben de naam vergeten van die skill

edit:

je kan bijvoorbeeld de paladin of een shaman bij de melee zetten zodat hij altijd kan stil staan en healen.
beste zou zijn als 1 disc priest over gaat naar holy voor betere raid healing.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:13:17 #116
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78720382
Misschien was ik ook wel unlucky.

Had 54k hp raidbuffed.

achter elkaar werd ik geraakt voor:
19k, 23k, 20k, 16k

mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78720669
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:13 schreef jagga het volgende:
Misschien was ik ook wel unlucky.

Had 54k hp raidbuffed.

achter elkaar werd ik geraakt voor:
19k, 23k, 20k, 16k


beetje paladin healt al 75% van die dmg. enige wat hij hoeft te doen is jou spammen met holy light. is niet al te moeilijk
+ 1 disc priest en shaman op jou en het zou makkelijk te doen moeten zijn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:41:23 #118
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78721300
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

beetje paladin healt al 75% van die dmg. enige wat hij hoeft te doen is jou spammen met holy light. is niet al te moeilijk
+ 1 disc priest en shaman op jou en het zou makkelijk te doen moeten zijn.
Ik zie mijn hpbalk balk bij vlagen echt jojo-en

Maar dit viel gewoon op, door de totale afwezigheid van parry/dodge/blocks. daarom zette ik het er neer.

Hoeveel dps moet er gemiddeld gehaald worden per persoon om hem neer te krijgen op 25man? (het liefst voordat hij enraged, )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78723022
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef jagga het volgende:

[..]

Ik zie mijn hpbalk balk bij vlagen echt jojo-en

Maar dit viel gewoon op, door de totale afwezigheid van parry/dodge/blocks. daarom zette ik het er neer.

Hoeveel dps moet er gemiddeld gehaald worden per persoon om hem neer te krijgen op 25man? (het liefst voordat hij enraged, )
je hebt ongeveer 135k raid dps nodig.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_78723213
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef jagga het volgende:
Een vraagje voor de geprogressende guilds hier.

Gisteren zijn met onze 25 gekomen tot festergut, echter daar ging het echt "tits up"

ik was MT, maar ik had echt veel moeite om staande te blijven, de healers hadden grote problemen met raidhealing+tank healing.
we hebben 2 disc priest, 1 holy priest, 2 shammy's en een pally. (de pally had holy offspec dus was niet echt goed gegeared ofzo )

Ik ben benieuwd wat voor stats jullie tanks hebben om een beetje fatsoenlijk festergut te tanken op 25man.

Nu moet ik zeggen we kwamen ook echt veel dps tekort, dus de enrage hadden we sowieso niet gehaald, maar jesus christus wat hit festergut hard op 25man.
Je kan evt. healers assignen die altijd op tanks zijn, en healers die bij 2 en 3 stacks op de tanks gaan. Op de 3e stack kunnen je pala en priests hun cd's gebruiken (niet allemaal tegelijk natuurlijk ). En wat dikke_donder ook al zei, je kan je (tank)healers bij de melee zetten. BL op de 3e stack kan ook helpen.
Pala kan tank baconnen en melee healen als raid dmg hoog is (HL glyph), en je kan een disc PW:S op iedereen laten gooien, maar zodra de stacks Inhale omhoog gaan, zou die raid damage geen probleem moeten zijn

Dps: "the raid has to do 135.000 DPS overall, average 7.6k required (17/25 dps)"
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:34:38 #121
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78723497
whehe 7.6k per persoon

fucking grap

Ik denk dat er van de 17 dpsers, misschien 3 of 4 net de 7k aantikken, de rest zit ergens tussen 5.5 - 6.5k

Een boel werk voor de boeg dus
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78724021
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef jagga het volgende:
whehe 7.6k per persoon

fucking grap

Ik denk dat er van de 17 dpsers, misschien 3 of 4 net de 7k aantikken, de rest zit ergens tussen 5.5 - 6.5k

Een boel werk voor de boeg dus
het kan gecompenseerd worden door anderen die over de 8k gaan. er zijn verschillende in onze raids die over de 9k zitten. anderen die doen misschien 6k.

en je hebt de 5% hp, dmg, healing buff nu wat het iets makkelijker moet maken
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:54:27 #123
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78724439
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

het kan gecompenseerd worden door anderen die over de 8k gaan. er zijn verschillende in onze raids die over de 9k zitten. anderen die doen misschien 6k.

en je hebt de 5% hp, dmg, healing buff nu wat het iets makkelijker moet maken
ik zie het vooralsnog niet gebeuren, fugly fester op 25 man.

Gisteren 25 sec left op enrage timer, en hij was pas 40% ofzo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78726195
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef jagga het volgende:

[..]

ik zie het vooralsnog niet gebeuren, fugly fester op 25 man.

Gisteren 25 sec left op enrage timer, en hij was pas 40% ofzo
Oei, voor ons staan Fester + Rotface gelukkig op farm met 25man.
Denk dat onze MT rond de 47k HP buffed zat toen we hem de eerste paar keer down hadden. (wel een echte avoidence tank). Ook qua dps hebben wij er meestal wel 10+ over de 7k waarvan 3 uitblinkers die rond de 11-12k zitten >.<

Ook met tank healing daar, moet je niet denken dat het zomaar "ff" HL spammen is op de tank. want ik weet toch zeker als ik die hele fight HL spam ben ik oom als ie op 50% zit ofzo.
Ja tuurlijk is het grotendeels HL maar je moet HEEEEEL goed opletten wanneer je welke CD's gebruikt anders is de tank finito aka RIP.

Pas ook weer voor mn random daily op me hunter, kwam weer zo een tuubje wat zo een mooi voorbeeld is wat GS nou echt betekent.
Holy priest met 5,5k GS dus vrij nette gear. Weet niet wat ie deed maar hij ging bij iedere boss dood zonder aggro te hebben. waar de tank van pissigheid gewoon wegging.
Aangezien de priest 3 heals deed over een hele fight.
Gingen we met 3 dpsers zonder tank even een boss doen terwijl we wachte.
Nou Rogue zou tanken met Evasion :p. dus we beginnen nuke nuke nuke einde iedereeen 3k hp over en priest had in de hele fight 2 heals gedaan, en was nota bene weer dood.

Echte zo een Hansworst EBAYER. Jay na 1uur klote hadden we Oculus gehaald
Jeweet!
pi_78726460
Dan is je dps gewoon bout. 7,5k heb je minimaal wel nodig van elke class.

En daarbij moet je met healing ook rekening houden met de inhales. In het begin krijgt de raid veel damage, daarna schuift dat met elke inhale steeds meer naar de tank toe. Op het moment dat alle poison van de grond is moet je echt cooldowns poppen, zowel de healers als tanks om het te overleven. Vaak gebeurt dat precies bij een tankwissel dus dan moeten de healers goed opletten. Die damage is makkelijk te healen als er 4 man de tank staan te healen, omdat de raid op dat moment toch weinig damage krijgt.
pi_78726487
Festergut 10 man stelt geen ene fuck voor, die hebben wij down met doorgaans 1:50+ over op de enrage timer.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_78726525
Ik wil graag weten hoe de addon heet dat je je damage in een grafiekje ziet, zou ik wel makkelijk vinden naast recount. Ik probeer ff een plaatje te zoeken

EDIT:

Deze dus:



Hij heet ook recount, is het dan een optie van mijn oude vertrouwde recount?

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2010 12:46:55 ]
pi_78726665
das gewoon recount
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:53:45 #129
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78726833
[quote]Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Festergut 10 man stelt geen ene fuck voor, die hebben wij down met doorgaans 1:50+ over op de enrage timer.
[/quote10man is idd goed te doen, daar hebben we vaak ronde 50secs over op enrage timer.

Echter 25 is andere koek , omdat wij een casual raiding guild zijn, is het merendeel van die groep niet zo best gegeared en is de dps laag.

Een paar posts hierboven werd gesproken over een "avoidance tank"met 47k hp buffed.

Wat versta je daaronder? is er een bepaalde grens waarbij je jezelf een avoidance tank kunt noemen?

Ikzelf zit met raidbuffs op 54k hp en 64% avoidance (behalve dan in icc, dan is het 44% avoidance )

Wat voor tank ben ik dan, vraag ik me af ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78726851
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef jagga het volgende:
whehe 7.6k per persoon

fucking grap

Ik denk dat er van de 17 dpsers, misschien 3 of 4 net de 7k aantikken, de rest zit ergens tussen 5.5 - 6.5k

Een boel werk voor de boeg dus
Wtf
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78727285
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:53 schreef jagga het volgende:
[quote]Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Festergut 10 man stelt geen ene fuck voor, die hebben wij down met doorgaans 1:50+ over op de enrage timer.
[/quote10man is idd goed te doen, daar hebben we vaak ronde 50secs over op enrage timer.

Echter 25 is andere koek , omdat wij een casual raiding guild zijn, is het merendeel van die groep niet zo best gegeared en is de dps laag.

Een paar posts hierboven werd gesproken over een "avoidance tank"met 47k hp buffed.

Wat versta je daaronder? is er een bepaalde grens waarbij je jezelf een avoidance tank kunt noemen?

Ikzelf zit met raidbuffs op 54k hp en 64% avoidance (behalve dan in icc, dan is het 44% avoidance )

Wat voor tank ben ik dan, vraag ik me af ?


Bij onze MT (pally) is het zo: Hij gaat gergeld voor de Sockets bonus, en kiest er dan ook bijna nooit voor om 30stam te gemmen (tenzij het een blauwe socket is.) Voor de rest is echt 70-80% van al zijn gems 10def+15stam e.d. wat hij nu zit om te zetten naar gedeeltelijk 10agil+15stam aangezien dat armor+crit is, en Armor nu gewild is in ICC. Net even gekeken hij zit nu op zo een 41,5k hp en 70-71% Avoidence UB.


Edit: En ja dat grafiekje is gewoon een optie in de normale Recount
Jeweet!
pi_78727474
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Oei, voor ons staan Fester + Rotface gelukkig op farm met 25man.
Denk dat onze MT rond de 47k HP buffed zat toen we hem de eerste paar keer down hadden. (wel een echte avoidence tank). Ook qua dps hebben wij er meestal wel 10+ over de 7k waarvan 3 uitblinkers die rond de 11-12k zitten >.<

Ook met tank healing daar, moet je niet denken dat het zomaar "ff" HL spammen is op de tank. want ik weet toch zeker als ik die hele fight HL spam ben ik oom als ie op 50% zit ofzo.
Ja tuurlijk is het grotendeels HL maar je moet HEEEEEL goed opletten wanneer je welke CD's gebruikt anders is de tank finito aka RIP.
ik bedoelde spammen als de 3e inhale is geweest. buiten dat kan je normaal healen.
quote:
Pas ook weer voor mn random daily op me hunter, kwam weer zo een tuubje wat zo een mooi voorbeeld is wat GS nou echt betekent.
Holy priest met 5,5k GS dus vrij nette gear. Weet niet wat ie deed maar hij ging bij iedere boss dood zonder aggro te hebben. waar de tank van pissigheid gewoon wegging.
Aangezien de priest 3 heals deed over een hele fight.
Gingen we met 3 dpsers zonder tank even een boss doen terwijl we wachte.
Nou Rogue zou tanken met Evasion :p. dus we beginnen nuke nuke nuke einde iedereeen 3k hp over en priest had in de hele fight 2 heals gedaan, en was nota bene weer dood.

Echte zo een Hansworst EBAYER. Jay na 1uur klote hadden we Oculus gehaald
gisteren was me daily hc OK. 1 dps deed voor de 1e keer een heroic, geen probleem en hunter was goed geared. mijn gear is veel beter dan de tank die ik had gisteravond. hij had onder de 30k hp terwijl ik dat ook bijna buffed heb als ret. healer was ook nog deels blue geared.

werd me al snel duidelijk dat de hunter en ik het team er doorheen moesten trekken. dus ik deed maar righteos fury aan en ging maar tanken als ret. mijn overall dmg done was ongeveer 60%.

ret paladins ftw
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:12:16 #133
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78727554
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:05 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Bij onze MT (pally) is het zo: Hij gaat gergeld voor de Sockets bonus, en kiest er dan ook bijna nooit voor om 30stam te gemmen (tenzij het een blauwe socket is.) Voor de rest is echt 70-80% van al zijn gems 10def+15stam e.d. wat hij nu zit om te zetten naar gedeeltelijk 10agil+15stam aangezien dat armor+crit is, en Armor nu gewild is in ICC. Net even gekeken hij zit nu op zo een 41,5k hp en 70-71% Avoidence UB.


Edit: En ja dat grafiekje is gewoon een optie in de normale Recount
Is het niet zo dat je meer profiteert van +10dodge+15stamina dan van +10def/+15stamina?

Want ik neem aan, dat jullie pally al defcapped was met gear alleen, is bij mij wel iig... zwaar overcapped eigenlijk

Dat van die agility is wel een goede trouwens, had ik nog niet aan gedacht (agility= armor enz)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78728003
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:48 schreef Fipotje het volgende:
das gewoon recount
Enig idee hoe ik die oproep? Heb gisteren de hele middag besteed aan een nieuwe gui en wilde die perse hebben maar ik ben die optie niet tegen gekomen.
pi_78728309
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:53 schreef jagga het volgende:
[quote]Op donderdag 4 maart 2010 12:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Festergut 10 man stelt geen ene fuck voor, die hebben wij down met doorgaans 1:50+ over op de enrage timer.
[/quote10man is idd goed te doen, daar hebben we vaak ronde 50secs over op enrage timer.

Echter 25 is andere koek , omdat wij een casual raiding guild zijn, is het merendeel van die groep niet zo best gegeared en is de dps laag.

Een paar posts hierboven werd gesproken over een "avoidance tank"met 47k hp buffed.

Wat versta je daaronder? is er een bepaalde grens waarbij je jezelf een avoidance tank kunt noemen?

Ikzelf zit met raidbuffs op 54k hp en 64% avoidance (behalve dan in icc, dan is het 44% avoidance )

Wat voor tank ben ik dan, vraag ik me af ?
Ik ken de pijn....whipen op 3% op festergut bij de laatste try van die avond voelt nooit lekker aan .
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_78728490
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik ken de pijn....whipen op 3% op festergut bij de laatste try van die avond voelt nooit lekker aan .
Waarom zegt iedereen altijd whipen, het woord is wipen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78728654
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef Ezio het volgende:

[..]

Waarom zegt iedereen altijd whipen, het woord is wipen
Geen idee eigenlijk...eigenlijk ook je reinste mierenneukerij, het betekend hetzelfde.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_78728900
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk...eigenlijk ook je reinste mierenneukerij, het betekend hetzelfde.
Nee, whipen is namelijk geen woord.

Correct taalgebruik.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:50:23 #139
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78729075
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee, whipen is namelijk geen woord.

Correct taalgebruik. taalnazi
fixet (en ja ik weet dat het fixed moet zijn, )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78729153
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef jagga het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je meer profiteert van +10dodge+15stamina dan van +10def/+15stamina?

Want ik neem aan, dat jullie pally al defcapped was met gear alleen, is bij mij wel iig... zwaar overcapped eigenlijk

Dat van die agility is wel een goede trouwens, had ik nog niet aan gedacht (agility= armor enz)
Hij zit op 623 defense
Enigste reden waarom hij defense stacked is door alle Theorycrafting waar hij zelf ook teveel aan doet, is dat defense net wat meer avoidence erbij geeft dan dodge apart. Verder kijk ik daar niet veel naar aangezien ik nog lang geen ECHT fatsoenlijke tank gear heb. (zit op 38k hp ub met geen geweldige avoidence). en 5120 GS ofzo (5,2k als ik om GS care, maar dat doe ik niet )

Maar dit is ruim genoeg om HC's door te vliegen en 4 bosses te tanken in ICC10
Jeweet!
pi_78729164
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:50 schreef jagga het volgende:

[..]

fixet (en ja ik weet dat het fixed moet zijn, )
grammar nazi bedoel je.

Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:54:00 #142
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78729204
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:52 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Hij zit op 623 defense
Enigste reden waarom hij defense stacked is door alle Theorycrafting waar hij zelf ook teveel aan doet, is dat defense net wat meer avoidence erbij geeft dan dodge apart. Verder kijk ik daar niet veel naar aangezien ik nog lang geen ECHT fatsoenlijke gear heb. (zit op 38k hp ub met geen geweldige avoidence).

Maar dit is ruim genoeg om HC's door te vliegen en 4 bosses te tanken in ICC10
mag ik zijn armory link eens?

Ben nu wel benieuwd naar zijn gear eigenlijk
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78729358
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee, whipen is namelijk geen woord.

Correct taalgebruik.
taal nazi
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78730635
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef jagga het volgende:

[..]

mag ik zijn armory link eens?

Ben nu wel benieuwd naar zijn gear eigenlijk
Kan je wel zijn Wow-heroes link geven met meest recente Tankgear, maar op armory staat ie atm in healing gear, heeft ie weer lopen pvpen ofzo .

ClickyClick!

Hij heeft redelijk wat tank gear, hij heeft voor bepaalde fight gear zodat ie meer hp heeft e.d iig echt te veel
Jeweet!
pi_78730840
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:24 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Enig idee hoe ik die oproep? Heb gisteren de hele middag besteed aan een nieuwe gui en wilde die perse hebben maar ik ben die optie niet tegen gekomen.
Volgens mij gewoon klikken op de naam waarvan je het wilt zien.
Zo niet moet je ff wachten tot ik thuis ben dat is rond een uurtje of 5 dan kan ik voor je kijken haha.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:59:22 #146
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78731645
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Kan je wel zijn Wow-heroes link geven met meest recente Tankgear, maar op armory staat ie atm in healing gear, heeft ie weer lopen pvpen ofzo .

ClickyClick!

Hij heeft redelijk wat tank gear, hij heeft voor bepaalde fight gear zodat ie meer hp heeft e.d iig echt te veel
Meh, hij heeft wel stukken betere gear dan ik

Maargoed, dan komt vanzelf
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78733755
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Ezio het volgende:

[..]

Nee, whipen is namelijk geen woord.

Correct taalgebruik.
Correct taalgebruik en WoW gaat NIET samen.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_78734346
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:24 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Enig idee hoe ik die oproep? Heb gisteren de hele middag besteed aan een nieuwe gui en wilde die perse hebben maar ik ben die optie niet tegen gekomen.
Config - window - global realtime windows.
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_78734811
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Correct taalgebruik en WoW gaat NIET samen.
Jazeker wel.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78738426
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:16 schreef Ezio het volgende:

[..]

Jazeker wel.
Ik zeg al ''whipen'' sinds ik Karazhan binnenstape in september 2008 dikke boeiend dus.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:03:04 #151
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_78747429
Lol, we doen nu gewoon slechter op Lich King met de 5% buff dan vorige week zonder buff...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:20:01 #152
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78748245
Welk wapen is beter voor een ret pally (Byrn toll axe of die Ramaladinhi axe)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78749234
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef Killaht het volgende:
Welk wapen is beter voor een ret pally (Byrn toll axe of die Ramaladinhi axe)
Spreadsheet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78749377
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef SharQueDo het volgende:

Joh, dat is nog niks. Ik zag laatst een Rogue met 100k HP.

(in wintergrasp met 20 tenacity stacks )
maakt niet zoveel uit.

Ik heb meer gehad als warrior.

"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
-trinket-
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
etc
dood
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:42:01 #155
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78749390
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

maakt niet zoveel uit.

Ik heb meer gehad als warrior.

"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
-trinket-
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
"you can't do that when stunned"
etc
dood
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_78749740
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:

[..]


Nounou met deminishing returns kan dat nooit zo erg zijn
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78750583
Klaar

  donderdag 4 maart 2010 @ 22:13:12 #158
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78750906
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef Zokunen het volgende:

[..]

ik had dit ook toen ik via de loader starte, als ik direct de exe starte had ik geen probleem.
Ja, probleem is verholpen. Heb de cdrom in de drive gedaan en via autorun exe gestart, toen deed ie t.

Vorige keer totaal geherinstalleerd, na meerdere pogingen repair. Normaal deed ie t altijd na repair, maar sinds laatste 2 patches niet meer.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78752319
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef Killaht het volgende:
Welk wapen is beter voor een ret pally (Byrn toll axe of die Ramaladinhi axe)
Brynntoll
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:43:40 #160
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78752557
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Brynntoll
En waarom? verklaar je nader. Heb m net gewonnen.

Iedereen gelijk geld bieden

Zijn nu bij Rotface (ICC25)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78754472
Ten eerste is armor penetration een fucking waardeloze stats voor paladins, weg met die troep. Ten tweede heeft Ramaladni's Blade of Culling een lager ilvl, namelijk i251, en dus in de eerste instante al minder dps (scheelt bijna 30dps op het wapen). En daarbij heeft Brynntoll een hele leuke proc, hij steelt namelijk leven van de vijand. Deze proc is vaak ongeveer 5% van je totale dps. Scheelt ook nog best wat. En ten slotte ziet Brynntoll er gewoon BADASS uit en is het een zeldzamer wapen dan die axe, waar elke death knight mee rondhuppelt
pi_78755821
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:23 schreef ufopiloot het volgende:
Ten eerste is armor penetration een fucking waardeloze stats voor paladins, weg met die troep. Ten tweede heeft Ramaladni's Blade of Culling een lager ilvl, namelijk i251, en dus in de eerste instante al minder dps (scheelt bijna 30dps op het wapen). En daarbij heeft Brynntoll een hele leuke proc, hij steelt namelijk leven van de vijand. Deze proc is vaak ongeveer 5% van je totale dps. Scheelt ook nog best wat. En ten slotte ziet Brynntoll er gewoon BADASS uit en is het een zeldzamer wapen dan die axe, waar elke death knight mee rondhuppelt
Bij ons is het echt andersom

Elke plate DPSer rent met Bryntoll rond in mijn guild
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78756279
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Ezio het volgende:

[..]

Bij ons is het echt andersom

Elke plate DPSer rent met Bryntoll rond in mijn guild
Hier op de server ook een en al Brynntolls.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:21:00 #164
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78756772
Paladin alweer bijna 79 nu, dus heb mijn 2e character bijna op 80, eindelijk :p
Zit nu beetje internet af te struinen, mbt de beste specs, gear etc voor Retri,

Moet je voor Retri en Protection dezelfde T9 set kopen of moet ik, aangezien ik wel Retri blijf icm met Holy dual spec, andere gear gaan halen ipv T9..? Weet niet hoe dat met paladins zit. Met hunters is het simpel :p

Is het de moeite waard om battered hilt te kopen voor mijn pala..? ik heb 10k gold en kan er een kopen, maar twijvel of dat verstandig is?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78759180
Zo Festergut ook plat. Die 5% buff doet wonderen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 5 maart 2010 @ 03:14:49 #166
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78759524
Nu 51 op mn hunter alt. De 1e horde ooit, maar dat ik in dungeons mee kan komen met heirloom twinks doet me goed .

Hoop dat ik em redelijk snel 80 kan krijgen, en dan dual PVE spec, moet nog ff lezen wat raid viable is, maar BM iis gewoon lekker om te lvlen, dus gok op MM voor raids, maar ben nooit hunter geweest Dus ik ga nog wat googlen.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  vrijdag 5 maart 2010 @ 03:55:56 #167
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78759764
Met een paar vrienden nieuwe guild gemaakt nadat we lange tijd gestopt waren..zodat we ICC even konden clearen, krijg je te horen dat er een buff komt die het elke week makkelijker maakt.

Dat word dus ook geen reet meer aan.

(had de eerste 6 bosses gepugged, die waren al te makkelijk zonder buff, tegen de tijd dat we met de guild bij lich king komen hebben we wss al de 15% buff of hoger)
pi_78761120
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 03:55 schreef Pixell het volgende:
Met een paar vrienden nieuwe guild gemaakt nadat we lange tijd gestopt waren..zodat we ICC even konden clearen, krijg je te horen dat er een buff komt die het elke week makkelijker maakt.

Dat word dus ook geen reet meer aan.

(had de eerste 6 bosses gepugged, die waren al te makkelijk zonder buff, tegen de tijd dat we met de guild bij lich king komen hebben we wss al de 15% buff of hoger)
Je kan de buff ook uitzetten...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:45:37 #169
265154 Ezio
Koekert
pi_78761665
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 03:14 schreef Zokunen het volgende:
Nu 51 op mn hunter alt. De 1e horde ooit, maar dat ik in dungeons mee kan komen met heirloom twinks doet me goed .

Hoop dat ik em redelijk snel 80 kan krijgen, en dan dual PVE spec, moet nog ff lezen wat raid viable is, maar BM iis gewoon lekker om te lvlen, dus gok op MM voor raids, maar ben nooit hunter geweest Dus ik ga nog wat googlen.
Ik zou geen marksmanship proberen als je net 80 bent
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78761706
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:23 schreef ufopiloot het volgende:
Ten eerste is armor penetration een fucking waardeloze stats voor paladins, weg met die troep. Ten tweede heeft Ramaladni's Blade of Culling een lager ilvl, namelijk i251, en dus in de eerste instante al minder dps (scheelt bijna 30dps op het wapen). En daarbij heeft Brynntoll een hele leuke proc, hij steelt namelijk leven van de vijand. Deze proc is vaak ongeveer 5% van je totale dps. Scheelt ook nog best wat. En ten slotte ziet Brynntoll er gewoon BADASS uit en is het een zeldzamer wapen dan die axe, waar elke death knight mee rondhuppelt
ik zal je wat verklappen, maar armor penetration is niet zo slecht als je 2x t10 hebt
en ook dat Bryntoll 2x nerfed is en een stuk minder van je totale dmg doet dan voorheen. dus die 5% haal je waarschijnlijk niet meer.

ik ben wel blij met me Shadow's Edge
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Paladin alweer bijna 79 nu, dus heb mijn 2e character bijna op 80, eindelijk :p
Zit nu beetje internet af te struinen, mbt de beste specs, gear etc voor Retri,

Moet je voor Retri en Protection dezelfde T9 set kopen of moet ik, aangezien ik wel Retri blijf icm met Holy dual spec, andere gear gaan halen ipv T9..? Weet niet hoe dat met paladins zit. Met hunters is het simpel :p

Is het de moeite waard om battered hilt te kopen voor mijn pala..? ik heb 10k gold en kan er een kopen, maar twijvel of dat verstandig is?
van t9 is het beste de 4p bonus. RV die kan critten zorgt voor veel extra dmg. het scaled wel met je eigen crit, dus hoe hoger je eigen crit, hoe meer RV crit. als ik het goed herinner had ik helm, chest, shoulders en gloves.

als je gaat raiden hoef je dat hilt niet te kopen. grote kans dat je bryntoll kan krijgen van marrowgar.
pi_78762919
Gisteravond de hele avond bezig geweest met Sindragosa. Shade of Aran is niet meer mijn all time worst boss... De groep was dan ook niet zoals het hoorde met 4 healers en 1 tank + een DPS welke als Tank werd ingezet. Vandaar ook de extra healer. Maar goed we weten nu wel hoe de encounter werkt tot in de puntjes. Dus de volgende keer met een echte offtank gaat ze zeker neer.
-
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:38:40 #172
265154 Ezio
Koekert
pi_78764943
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Gisteravond de hele avond bezig geweest met Sindragosa. Shade of Aran is niet meer mijn all time worst boss... De groep was dan ook niet zoals het hoorde met 4 healers en 1 tank + een DPS welke als Tank werd ingezet. Vandaar ook de extra healer. Maar goed we weten nu wel hoe de encounter werkt tot in de puntjes. Dus de volgende keer met een echte offtank gaat ze zeker neer.
Hoezo is shade of aran moeilijk dan? Ik vond die in BC al belachelijk makkelijk
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78765503
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hoezo is shade of aran moeilijk dan? Ik vond die in BC al belachelijk makkelijk
Shade was loot pińata. Enige waar we voor op moesten letten waren de elementals. Fire/AE/Blizzard ging flawless altijd.
pi_78768676
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hoezo is shade of aran moeilijk dan? Ik vond die in BC al belachelijk makkelijk
Ik bedoel de progression raids, niet de "kijk mij nou BT geared zijn en KZ zergen" raids. Toen TBC net uit was en we de eerste raids in KZ runde was Shade of Aran behoorlijk irritant vooral door de random shit in de fight. Natuurlijk is hij nu pisseasy en ook nadat iedereen in zijn SSC/TK/BT gear KZ deed ook. Maar niet vanaf het begin, we hebben wat avonden op hem lopen klooien.
-
pi_78768934
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:13 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ik bedoel de progression raids, niet de "kijk mij nou BT geared zijn en KZ zergen" raids. Toen TBC net uit was en we de eerste raids in KZ runde was Shade of Aran behoorlijk irritant vooral door de random shit in de fight. Natuurlijk is hij nu pisseasy en ook nadat iedereen in zijn SSC/TK/BT gear KZ deed ook. Maar niet vanaf het begin, we hebben wat avonden op hem lopen klooien.
Ach zo. Mwha, vond ik Netherspite, Nightbane en Prince wel een stuk moeilijker. Prince helemaal, random infernals.
pi_78769447
Grrr Prince. Heel de run foutloos.. en dan nog een half uur tot uur op Prince wipen..

Nu krijgt ie niet de kans meer op meer dan 1 infernal te droppen...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 5 maart 2010 @ 12:37:07 #177
265154 Ezio
Koekert
pi_78769540
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ach zo. Mwha, vond ik Netherspite, Nightbane en Prince wel een stuk moeilijker. Prince helemaal, random infernals.
Soms werd je ook gewoon hard genaaid door die infernals, kon je vrij weinig aan doen dan
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78779741
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:45 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik zou geen marksmanship proberen als je net 80 bent
Idd, heb nu 1 maandje me Hunter op 80 en begint lekkere gear te krijgen. heb nu 5,2k GS maar heb nog lang niet genoeg Passive Arp om MM te gaan. Zover ik van mijn guildy hunters hoor, is Survival the way to go, tot dat je passive zonder te gemmen 40-50% Arp hebt.

wel al MM spec erbij en getest en kom toch net ietjes hoger qua dps dan Survival. Maar dit komt denk ik vooral aangezien Survival Proc based is, als alle lekker procced gaat ie heerlijk maar duurt het even dan zak je ver omlaag. MM is juist veel stabieler en saaier IMO .

betreft de axes, lopen bij ons redelijk wat rond met Shadow's Edge en Bryntoll.
Jeweet!
pi_78780076
Wat is nou echt 1 van de beste battlegroups..?
Vooral voor arena

[ Bericht 42% gewijzigd door daaf1820 op 05-03-2010 19:14:16 ]
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:27:29 #180
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78781531
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Idd, heb nu 1 maandje me Hunter op 80 en begint lekkere gear te krijgen. heb nu 5,2k GS maar heb nog lang niet genoeg Passive Arp om MM te gaan. Zover ik van mijn guildy hunters hoor, is Survival the way to go, tot dat je passive zonder te gemmen 40-50% Arp hebt.

wel al MM spec erbij en getest en kom toch net ietjes hoger qua dps dan Survival. Maar dit komt denk ik vooral aangezien Survival Proc based is, als alle lekker procced gaat ie heerlijk maar duurt het even dan zak je ver omlaag. MM is juist veel stabieler en saaier IMO .

betreft de axes, lopen bij ons redelijk wat rond met Shadow's Edge en Bryntoll.
Ik ben nu ook pas lvl 51 en dan is denk ik BM gewoon het lekkers, me echt inlezen doe ik wel als ik 80 ben
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78789902
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef daaf1820 het volgende:
Wat is nou echt 1 van de beste battlegroups..?
Vooral voor arena
Cyclone
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:32:19 #182
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78799624
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 08:08 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Je kan de buff ook uitzetten...
Ach, kunnen we net zo goed door ICC rushen en dan de lich king zonder doen ofzo

En idd, random infernals op Prince !

Wat dacht je van C'thun, nog voordat ie generfed werd
pi_78801615
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:33 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Cyclone
Vermijd als de pest Terenas Horde PvP = bad here.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:31:02 #184
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78801861
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Pixell het volgende:

[..]

Ach, kunnen we net zo goed door ICC rushen en dan de lich king zonder doen ofzo

En idd, random infernals op Prince !

Wat dacht je van C'thun, nog voordat ie generfed werd
zal een kijken of ik daar een SS nog van kan vinden, guildie van me werd gehit voor 10.000.000 en resiste 9.999.999, dat was wel hilarisch
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78804159
Zo, sinds afgelopen dinsdag dan ook op de offi gestart. Zijn naar Terenas gegaan omdat een vriend daar nog een level 60 char had en dat is natuurlijk altijd wel handig.

Door dat recruit a friend gedoe gaat het levelen lekker snel. En hopelijk ben ik binnen niet al te lange tijd 60 zodat ik lekker in mijn eigen tempo kan levelen. Steeds wachten tot mijn vriend er ook is, is toch niet helemaal optimaal. De 3x XP vergoed wel een hoop.

Gelukkig valt het spelen op de offi me zeker niet tegen. Ben erg blij dat er gewoon een battleground is wanneer ik zin heb. Vermaak me zeer goed nu met eigenlijk alles. Enige nadeel is toch dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen. Maar ach, hoort erbij. Nu nog eens op zoek naar een leuke guild.

Hier is trouwens mijn armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=Sjiznit
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:19:42 #186
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78804323
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:08 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, sinds afgelopen dinsdag dan ook op de offi gestart. Zijn naar Terenas gegaan omdat een vriend daar nog een level 60 char had en dat is natuurlijk altijd wel handig.

Door dat recruit a friend gedoe gaat het levelen lekker snel. En hopelijk ben ik binnen niet al te lange tijd 60 zodat ik lekker in mijn eigen tempo kan levelen. Steeds wachten tot mijn vriend er ook is, is toch niet helemaal optimaal. De 3x XP vergoed wel een hoop.

Gelukkig valt het spelen op de offi me zeker niet tegen. Ben erg blij dat er gewoon een battleground is wanneer ik zin heb. Vermaak me zeer goed nu met eigenlijk alles. Enige nadeel is toch dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen. Maar ach, hoort erbij. Nu nog eens op zoek naar een leuke guild.

Hier is trouwens mijn armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=Sjiznit
Sorry dat ik het zeg, maar als je nu pas naar een legale server komt heb je zo'n beetje AL het toffe gemist.
Veel plezier though, maar sorry, als ik GM was kwam je er niet in.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:54:53 #187
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78804772
Och en Nefarian waar je als warlocks met ze 4en ofzo moest staan hellfiren en maar hopen dat je de goede kant gokte en de goede kleur mobs tegen je kreeg

Doe mij die goede ouwe tijd maar weer ipv deze crap raids!!!
pi_78807751
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:19 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar als je nu pas naar een legale server komt heb je zo'n beetje AL het toffe gemist.
Veel plezier though, maar sorry, als ik GM was kwam je er niet in.
Waarom zou ik er dan niet in mogen komen? Maar ach, dan ben ik blij dat jij daar niet over gaat
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:31:33 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_78813935
Ffffuuu.. weer update problemen. De vorige keer kreeg ik een handige tip om het spel handmatig te updaten via de WoW map op de computer, maar daar zegt hij dat ik de meest recente versie heb Maar als ik het spel wil opstarten krijg ik deze melding
quote:
The update could not be applied.
The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
Ja, niet vreemd aangezien het spel in E: staat help

edit: blijkbaar was de uninstall map verwijderen de oplossing.. vreemd
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:50:23 #190
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78830692
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:36 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Waarom zou ik er dan niet in mogen komen? Maar ach, dan ben ik blij dat jij daar niet over gaat
ach lekker belangrijk, ik speelde ook tussendoor op un-offi's als mijn gametime op was of ik weer eens een break had van een paar maanden.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:48:54 #191
265154 Ezio
Koekert
pi_78832809
Net een zooi Ulduar hardmodes gedaan voor de Rusted Proto-Drake

Wat zijn sommige daarvan MOEILIJK zeg

Zijn tot Mimiron gekomen maar dat is echt een bitch
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zondag 7 maart 2010 @ 00:33:16 #192
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78834451
Mijn pala is gisteren 80 gedinged en vandaag bezig geweest hem op te gearen Emblems gespaard voor shoulders T9,5 ( die net iets beter zijn dan de T9 spaulders ), voor healing en ook T9 hands voor healing. En ik doe instances nu gewoon nog als dpser, aangezien ik als healer nog niet genoeg mana etc heb om serieuze heroics te gaan raiden..moet ik iets betere gear voor verzamelen.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&cn=Wiiperdiipii this is me
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78836892
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:36 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Waarom zou ik er dan niet in mogen komen? Maar ach, dan ben ik blij dat jij daar niet over gaat
Waarom Terenas Alliance? de grootste knuppels van Cyclone lopen uitgerekend daar rond.
Alhoewel, heel Terenas stelt geen kut voor
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:14:54 #194
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_78854149
Net een paladin tank in gundrak gehad die niet wou dat ik pw:shield op hem gebruikte in combat omdat ie dan aggro kwijtraakte da's nieuw voor mij lol
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_78854643
Dat heeft niks met aggro te maken. Hij krijgt mana van heals, dus als jij telkens shields op hem gooit krijgt hij minder heals dus minder mana. Op zich wel te begrijpen, maar dan moet hij gewoon meer pullen
pi_78854915
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heeft niks met aggro te maken. Hij krijgt mana van heals, dus als jij telkens shields op hem gooit krijgt hij minder heals dus minder mana. Op zich wel te begrijpen, maar dan moet hij gewoon meer pullen
cough divine plea cough
  zondag 7 maart 2010 @ 22:06:03 #197
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78865885
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heeft niks met aggro te maken. Hij krijgt mana van heals, dus als jij telkens shields op hem gooit krijgt hij minder heals dus minder mana. Op zich wel te begrijpen, maar dan moet hij gewoon meer pullen
Is al sinds 3.1 (of misschien eerder) niet meer zo. Lezen mensen geen patchnotes meer?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_78869062
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Is al sinds 3.1 (of misschien eerder) niet meer zo. Lezen mensen geen patchnotes meer?
Dat is voor tanks met rage. Een paladin krijgt geen mana van absorbs.
  maandag 8 maart 2010 @ 00:10:59 #199
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78872102
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:02 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dat is voor tanks met rage. Een paladin krijgt geen mana van absorbs.
Klopt, maar dankzij de vernieuwde BoS zijn paladins voor mana bijna niet meer afhankelijk van heals. (nog afgezien van Divine Plea) Daarvoor wel (was trouwens patch 3.0.2), toen paladins nog compleet afhankelijk waren van Spiritual Attunement.

Ik kom nog steeds Paladin tanks tegen die per se Kings willen en geen Sanctuary .

[ Bericht 13% gewijzigd door Fir3fly op 08-03-2010 00:22:55 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 8 maart 2010 @ 00:37:23 #200
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78872797
Mijn Paladin is nu echt bezig met op gearen. Vandaag in DPS gear, van 2,5k GS naar 4k GS gegaan en toch een battered hilt gekocht en de 2h sword gekozen als reward..heb ik voorlopig in ieder geval een goed DPS wapen.

Net toch geprobeerd eens 2 heroics te healen met 3,7k GS maar dat was eigenlijk te simpel voor woorden, de tanks hadden beiden runs een goed hp gestalte en ik ging gewoon niet out of mana. Beetje JoL casten, Glyph Of Holy Light en sacred shield, is echt leuk. Maar nu mijn emblems snel uitgeven aan wat nieuwe healing gear

Was trouwens wel grappig in Violet Hold eerder. Ik stond in de queue voor dps, en joinde violet hold. Bij het 3e portal oid vertrok de tank opeens zonder waarschuwing. Ik nam maar snel het initatief en begon in DPS gear snel te tanken. Ging nog best goed ook.
Toen kwam er 5 minuutjes later een nieuwe tank, en ik ging dus weer DPSen. Nou, de nieuwe tank kon er echt niks van, en we whipten. Vervolgens begon de healer mij helemaal uit te spitten dat ik maar es wat beter moest gaan tanken. Dat er bij hem stond dat ik een tank assignment had, terwijl dat toch duidelijk DPS was..je komt soms rare gassies tegen daarzo in northrend en azeroth :p
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78874345
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn Paladin is nu echt bezig met op gearen. Vandaag in DPS gear, van 2,5k GS naar 4k GS gegaan en toch een battered hilt gekocht en de 2h sword gekozen als reward..heb ik voorlopig in ieder geval een goed DPS wapen.


waar haal je het geld vandaan om dat voor een alt te kopen ,
ik heb niet eens genoeg om dat ding voor mijn main te kopen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78877202
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:48 schreef Ezio het volgende:
Net een zooi Ulduar hardmodes gedaan voor de Rusted Proto-Drake

Wat zijn sommige daarvan MOEILIJK zeg

Zijn tot Mimiron gekomen maar dat is echt een bitch
kleine mimi is de meest lastige idd. daar hebben we echt het meest lang over gedaan. tis een goeie test om te zien wie 'slim' is en wie niet (move out the fire damnit!)

gisteren ook weer...mensen bij queen lana'thel gewoon lekker door blijven dpsen als ze die connection beam hebben of niet ver genoeg lopen en dan snel terug rennen naar hun plek

toch nieuwe boots geloot en een andere belt gekocht. daarbij nog de 5% buff gerekend en ik deed over 10k op de meeste bosses. hoe erg zal het worden als het 30% is
  maandag 8 maart 2010 @ 08:46:10 #203
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78877454
quote:
Op maandag 8 maart 2010 02:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

waar haal je het geld vandaan om dat voor een alt te kopen ,
ik heb niet eens genoeg om dat ding voor mijn main te kopen
Gewoon veel questen, en veel sparen. Bovendien heb ik 1k gekregen van een vriend die stopte met de game. Mijn hunter heeft Epic flyer, en is ook handig maar ik gebruik het toch heel weinig...dan vond ik een goed wapen handiger voor mijn pala.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78878007
quote:
Op maandag 8 maart 2010 02:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

waar haal je het geld vandaan om dat voor een alt te kopen ,
ik heb niet eens genoeg om dat ding voor mijn main te kopen
Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.

Gister overigens weer ICC25 gedaan, tot professor gekomen. Bijna neer maar helaas met 3% te gaan wipe. Binnenkort gaat hij neer. Toch weer 6 bazen neer en een aantal leuke items voor mezelf.

[Bryntroll, the Bone Arbiter]
[Polar Bear Claw Bracers]
[Winding Sheet]

-
  † In Memoriam † maandag 8 maart 2010 @ 10:06:46 #205
159966 lifeblind
pi_78879228
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn Paladin is nu echt bezig met op gearen. Vandaag in DPS gear, van 2,5k GS naar 4k GS gegaan en toch een battered hilt gekocht en de 2h sword gekozen als reward..heb ik voorlopig in ieder geval een goed DPS wapen.

Net toch geprobeerd eens 2 heroics te healen met 3,7k GS maar dat was eigenlijk te simpel voor woorden, de tanks hadden beiden runs een goed hp gestalte en ik ging gewoon niet out of mana. Beetje JoL casten, Glyph Of Holy Light en sacred shield, is echt leuk. Maar nu mijn emblems snel uitgeven aan wat nieuwe healing gear

Was trouwens wel grappig in Violet Hold eerder. Ik stond in de queue voor dps, en joinde violet hold. Bij het 3e portal oid vertrok de tank opeens zonder waarschuwing. Ik nam maar snel het initatief en begon in DPS gear snel te tanken. Ging nog best goed ook.
Toen kwam er 5 minuutjes later een nieuwe tank, en ik ging dus weer DPSen. Nou, de nieuwe tank kon er echt niks van, en we whipten. Vervolgens begon de healer mij helemaal uit te spitten dat ik maar es wat beter moest gaan tanken. Dat er bij hem stond dat ik een tank assignment had, terwijl dat toch duidelijk DPS was..je komt soms rare gassies tegen daarzo in northrend en azeroth :p
Mja, 't niveau in dungeons is echt laag tegenwoordig. Op lvl 80 heroics valt 't op zich nog wel mee, maar ik ben nu een mage aan 't levellen, en vooral de eerste paar dungeons waren dramatisch (lvl 15/20 vooral). Wailing Caverns heb ik niet 1 keer kunnen completen... Je kan precies merken wie er voor 't eerst speelt, en wie er op een alt speelt (afgezien van de heirlooms natuurlijk). Waar ik echter wel van baal is dat er dan mensen op hun alt spelen, en dan nieuwe spelers compleet de grond in boren als 't niet goed gaat. Of; als je halverwege Gnomeregan een nieuwe partymember krijgt, die geen idee heeft hoe hij bij de rest gaat komen. Ik wist in het begin ook niet dat je een hoop kon overslaan door naar beneden te springen op strategische punten. Gister was er nog iemand die dat dus ook niet wist. Iemand in de party zat allemaal van " OMFG JUMP DOWNZ!!!@", dus die kerel springt naar beneden en valt zo goed als kapot op de grond. (waarschijnlijk net wat te weinig health over gehad hebben om de volledige jump te kunnen maken). Krijgt ie op zn flikker dat ie dood ging omdat ie niet goed sprong Toen ben ik 'm maar bij de ingang op gaan halen

M'n mage is overigens bijna lvl 30, qua gear gaat 't nu ook de goede kant op. (Moet alleen nog 1 heirloom trinket hebben voor spellpower en mana).
  maandag 8 maart 2010 @ 10:20:15 #206
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78879546
Een alt lvlen met Heirlooms is echt tof

Ik heb momenteel 3 alts die ik aan het lvlen ben met Heirlooms (en dan alles hé )

Een feral druid, hunter en een warlock. Alle 3 met alle beschikbare heirlooms, dus chest/shoulders/wapens trinkets en ringen

Uiteraard alles enchant e.d.

BG =

Questen =

Dungeons=
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:36:41 #207
265154 Ezio
Koekert
pi_78880083
Gisteren in ICC10 tot sindragosa gegaan zonder enige wipe, en een trinket en polearm opgepikt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:40:32 #208
265154 Ezio
Koekert
pi_78880235
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef jagga het volgende:
Een alt lvlen met Heirlooms is echt tof

Ik heb momenteel 3 alts die ik aan het lvlen ben met Heirlooms (en dan alles hé )

Een feral druid, hunter en een warlock. Alle 3 met alle beschikbare heirlooms, dus chest/shoulders/wapens trinkets en ringen

Uiteraard alles enchant e.d.

BG =

Questen =

Dungeons=
Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78881052
sinds gister maar eens honor gaan farmen voor pvp gear. Ga 2vs2 arena doen met een DK en ik als holy pala.
Alleen gister al 40k honor gehaalt! (thx to WG quests) Gelijk wat arena's gedaan voor punten maar dat werkt nie echt in pve gear haha.
  maandag 8 maart 2010 @ 11:04:05 #210
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78881121
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.

Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.

Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?

Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 8 maart 2010 @ 11:21:43 #211
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78881737
Jou gear is al vele malen beter dan dat van mij maar oke. Ik heb een dual build met Holy en met Retri en ben momenteel eerst aan het investeren in Holy, daar spendeer ik al me emblems aan. Alle DPS items, en ook tank items die droppen need ik ook op mits er door niemand anders op ge-need word. Ik begin Holy steeds leuker te vinden, ook niet heel moeilijk healen.

Het levelen met heirlbloom items levelt inderdaad lekker snel, anders had ik de pala nooit 80 gekregen Het is nu eigenlijk mijn main, en mijn hunter nu mijn alt..pala kan gewoon veel meer dan een hunter en word nooit saai.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78882504
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.

Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.

Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?

Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
Ik ben sinds een paar maanden overgegaan van Healer naar DPS Paladin. Voorheen had ik Holy/Prot spec ik gearde beide maar natuurlijk voornamelijk mijn holy set. Nu ik DPS ben hou ik beide sets zoveel mogelijk bij. De frost marks gaan naar mijn DPS set en eventuele offspec gear mits niemand het nodig heeft in de guild gebruik ik voor mijn holy set. Ik switch regelmatig in ICC van DPS naar Holy wanneer nodig. Vooral in de 10 man runs is het makkelijk om twee goede sets te hebben.

Overigens pas nog drie tank items gekregen in ICC10 . Niemand wilde ze dus heb ik ze maar gepakt mocht ik ooit weer gaan tanken. ( Blizzard gief triple spec )

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Defias+Brotherhood&cn=Ar%C3%BAndo
-
  maandag 8 maart 2010 @ 11:46:56 #213
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78882717
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?
nee heb maar 1 ring, en die wissel ik om elke keer als ik een andere alt speel

Dat is ook het enige, de rest heb ik helemaal in heirlooms zitten ( moet toch iets doen om mijn tijd vol te maken tot we gaan raiden, dus maar een beetje dungeons spammen als tank )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78885967
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.

Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.

Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?

Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.

Na die 3 items ben ik alles gaan uitgeven aan retri items, en dan vooral T10. Helaas moet ik ook erg vaak tanken dus kan ik niet zo vaak mijn retri gear gebruiken, maar ik hoop dat daar nog verandering in kan komen.

Ik heb nou zowel voor prot als retri 5600+ GS. En voor mijn holy spec iets van 5100. Ik hou ook graag alledrie de specs bij, het is alledrie superleuk om te doen
  maandag 8 maart 2010 @ 13:23:00 #215
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78886254
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.

MS tank OS fury

MS= +/- 5600GS
OS = 5k

En toch rond de 5.5k dps doen in raids

Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:28:04 #216
265154 Ezio
Koekert
pi_78886425
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef jagga het volgende:
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.

MS tank OS fury

MS= +/- 5600GS
OS = 5k

En toch rond de 5.5k dps doen in raids

Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78886430
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
  maandag 8 maart 2010 @ 13:35:44 #218
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78886738
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
Je vergeet Voa10/25 en ICC10/25 en volgende patch komt een nieuwe OS Ruby Sanctum.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78887401
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.

Gister overigens weer ICC25 gedaan, tot professor gekomen. Bijna neer maar helaas met 3% te gaan wipe. Binnenkort gaat hij neer. Toch weer 6 bazen neer en een aantal leuke items voor mezelf.

[Bryntroll, the Bone Arbiter]
[Polar Bear Claw Bracers]
[Winding Sheet]


daileys erger ik me gewoon aan , heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78887555
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 13:59:09 #221
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78887753
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
Daarmee bedoelde ik eigenlijk dat ik in mijn offspec net zoveel dmg doe als 50 % van de rest van de raid

Lange leve casual raiders, die zich niet verdiepen in hun char
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78887813
Heb ook z'n 7-8k uitgeven voor me Rogue alt toen ze 80 dingde,. Alleen dat had ze bijna helemaal bij elkaar gespaard met mining en questen e.d. Geef toch niks aan een epic flyer uit en dat scheelt.

Nu bezig met 3/4 stukjes van EoT. Alleen nog niet zoveel geluk gehad met wapens.. zit nog op combat dagger maar wil naar combat axe/swords...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  maandag 8 maart 2010 @ 14:01:45 #223
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78887854
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

daileys erger ik me gewoon aan , heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
Of je moet geluk hebben met de "quests" in ICC

Deze geven een bag of frosty goodies (ofzoiets) en daarin zitten 5 frost emblems en soms ilvl 264 BoE gear

Welke tussen 12 - 16k verkopen op AH
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:08:32 #224
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888154
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

daileys erger ik me gewoon aan , heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6k

Daarvoor was ik ook een sloeber hor, met 500g bij me..

Maar sinds de laatste groote patch is het makkelijk geld verdienen, je verliest namelijk niet snel meer geld. Je krijgt veel geld voor dungeons etc doen alleen al.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 8 maart 2010 @ 14:09:44 #225
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888206
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Gijsje het volgende:

[..]

ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78888248
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:

[..]

ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
Klopt, maar niet alleen na Lady Death, er zijn er meerdere, elke week een andere quest. Tot nu toe heb ik drie verschillende quests gehad om de week.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 14:16:13 #227
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888504
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.

Na die 3 items ben ik alles gaan uitgeven aan retri items, en dan vooral T10. Helaas moet ik ook erg vaak tanken dus kan ik niet zo vaak mijn retri gear gebruiken, maar ik hoop dat daar nog verandering in kan komen.

Ik heb nou zowel voor prot als retri 5600+ GS. En voor mijn holy spec iets van 5100. Ik hou ook graag alledrie de specs bij, het is alledrie superleuk om te doen
Ja ik investeer nu ook meer in mn tankspec omdat ik dat 9/10 doe en de guild vind het fijn als ik investeer in mn tankgear. Daarna ga ik weer verder met retri, denk ik. Retrispec is niet slecht, heb die byrntoll axe en nog wat icc25 items, alleen vind het jammer dat ik weinig meer dps in raids .

Ik vind t10 helemaal niet veel beter dan t9. Ik heb dan nog 2 items thriumph op mn tankspec (hand en chest) en op retri 4, behalve schouders. Alleen Sanctified vind ik een veel betere upgrade.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78889003
Ik weet nog toen Dire Maul moeilijk was, en Molten Core welhaast onmogelijk. Toen alles nog eenvoudig was en epics een zeldzaamheid.

Oh vervlogen tijden en deemoedigheid.
HĆLP.
pi_78890347
Die icc dailies zijn niet alleen te doen neem ik aan?
  maandag 8 maart 2010 @ 15:05:38 #230
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78890529
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Die icc dailies zijn niet alleen te doen neem ik aan?
Uh..nee. Die kan je krijgen als je icc10 of 25 raid doet. Je krijgt dan een opdracht binnen ICC, meestal vervolg op waarmee je mee bezig was. Iedereen doet ze, want je beloning is een zak met 5 frost emblems + soms gems of een epic!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78890567
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Die icc dailies zijn niet alleen te doen neem ik aan?
bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.

bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.

bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.

dat is alles wat ik tot zover heb gehad.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:10:04 #232
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78890683
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.

bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.

bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.

dat is alles wat ik tot zover heb gehad.
wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78890691
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:

bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.

bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.

bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.

dat is alles wat ik tot zover heb gehad.
Er is er ook een met Sindragosa, dan moet je haar essence capturen en naar de Wyrmrest temple brengen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78890721
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:


wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?
Kan het me niet meer herinneren, behalve dat we gewoon festergut en rotface hebben dood gemaakt en dan hop je weer even langs de questgiver en de quest was klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78891274
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
pi_78891809
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78891903
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
Mja ik kan met gearscore wel zien hoevaak een speler een bepaalde baas al gedood heeft, maar dat wil dan weer niet zeggen of hij voortijdig is weggegaan of dat de raid daar stopte voor die dag. Bijvoorbeeld 3x lord marrowgar en 2x lady deathfluisteraar
  maandag 8 maart 2010 @ 15:44:26 #238
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78892245
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.

Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78892496
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6k

Daarvoor was ik ook een sloeber hor, met 500g bij me..

Maar sinds de laatste groote patch is het makkelijk geld verdienen, je verliest namelijk niet snel meer geld. Je krijgt veel geld voor dungeons etc doen alleen al.
ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit in
dus zit met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
toch wel zo'n beetje aan het max wat ik kan krijgen zonder icc of totc
pugs hebben ook niks aanwant alles is link achieve
vandaar dat die hilt wel welkom is haha

[ Bericht 0% gewijzigd door DJ_ op 08-03-2010 16:15:07 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78892526
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 15:51:19 #241
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78892575
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit in
dus zit met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
toch wel zo'n beetje aan het max wat ik kan krijgen zonder icc of totc
pugs hebben ook geen net wat alles is link achieve
vandaar dat die hilt wel welkom is haha
Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78892642
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Killaht het volgende:

[..]

Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.

Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.
pi_78892689
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.
Dat gebeurt ook met de random HC's volgens mij, ik kom alleen nog maar in fos/pos/hor terecht wat naar mijn mening de moeilijkste HC's zijn.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:15:08 #244
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78893806
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.
Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78893844
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Killaht het volgende:

[..]

Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?
mijn niet nederlandse zin even aangepast in die post

maar overal is het altijd link achievement . maarja die heb ik niet daarom wil ik daar naar binnen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 8 maart 2010 @ 16:23:28 #246
265154 Ezio
Koekert
pi_78894195
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:

[..]

ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
Nee, er zijn verschillende quests, een waarbij je bij Lady Deathwhisper een speciale add het hele gevecht in leven moet laten, een waarbij je Rotface en Festergut zonder dood te gaan moet doen, een waarbij je Blood Council en Blood Queen Lana'thel binnen 30min moet clearen, enzovoorts.

Het zijn weekly quests, gisteren de BQ en BQL quest gehad, no problemo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:26:52 #247
265154 Ezio
Koekert
pi_78894342
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

[..]

wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?
Zorgen dat je minstens 1x geraakt wordt door rotface zijn Slime Spray, dan krijg je een 30min debuff, dan binnen die 30min en zonder dood te gaan Rotface omver kegelen, naar Festergut hobbelen en hem omkegelen zonder dood te gaan, dan heb je 2 debuffs (die van fester krijg je automatisch)

Dan naar quest NPC, als 1 persoon hem inlevert krijgt iedereen quest credit
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78894755
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
we hebben die 2 epic drops van fester en rotface aan een alt alt DK gegeven die toevallig meewas..

er zijn in onze guild 4 mensen die dat ding hebben. 2 DK's, 1 warrior en ik.

niemand wil die dingen meer
pi_78895416
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
Het saronite is moeilijker te krijgen
pi_78895673
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Het saronite is moeilijker te krijgen
Inderdaad heb gister het bloed van Festergut gekregen, niemand wilde hem :S. Dus ik ga nu maar saronites sparen. Al heb ik ook Bryntoll... dies beter dan de epic Shadowmourne.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 19:18:41 #251
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78902085
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Killaht het volgende:

[..]

Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.

Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
Juist aan die mensen heb ik vaak een hekel, op dingen needen terwijl je het toch gaat verkopen op AH..er zijn mensen die niet ICC kunnen raiden ( ik bijvoorbeeld ook niet door een inactieve guild en pugs die altijd vragen of archievments :/ ) die mensen hebben de hilt echt nodig..

Ik snap t wel hoor, lekker veel geld maar eerlijk is het niet
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 8 maart 2010 @ 19:30:55 #252
265154 Ezio
Koekert
pi_78902687
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Juist aan die mensen heb ik vaak een hekel, op dingen needen terwijl je het toch gaat verkopen op AH..er zijn mensen die niet ICC kunnen raiden ( ik bijvoorbeeld ook niet door een inactieve guild en pugs die altijd vragen of archievments :/ ) die mensen hebben de hilt echt nodig..

Ik snap t wel hoor, lekker veel geld maar eerlijk is het niet
Zo vuig is dat inderdaad

Laatst ook een ToC pug voor de lol, dropte er een Trophy. Veel mensen rollen natuurlijk en de winnaar meteen ''WTS TROPHY ''

Die heb ik er dus meteen uitgeschopt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78905049
Ik wil een nieuwe character beginnen voor de grap om een beetje te healen en dpsen in heroics, het liefst beide tegelijk omdat heroics healen weinig meer voorstelt tegenwoordig .

Ik zit te twijfelen tussen een shaman en een priest. En dan healen als een soort van elemental of shadow spec. Shaman lijkt me wel leuk omdat je ook nog melee kan speccen als OS en het is iets makkelijker met loot omdat er weinig classes zijn die SP mail gebruiken. Maar aan de andere kant heb ik al een rogue en ret pally, dus genoeg melee. En ik weet niet hoe het zit met healen als ele, maar volgens mij zijn er aardig wat essentiele healing spells die je mist (shield etc) wat als shadowpriest wat minder is, maar dat weet ik niet zeker.

Maar aan de andere kant lijkt priest me weer erg leuk. Als shadow doe je best wel aardige dps en de healing specs zien er ook erg leuk uit. Enige nadeel is dat je aardig wat loot moet delen met warlocks en mages (die zonder mp5 of hit erop).

Wat zouden jullie doen?
  maandag 8 maart 2010 @ 21:05:35 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78907797
Gewoon shadow gaan. Beetje shields gooien en met imp VE gaat niemand dood.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 8 maart 2010 @ 21:18:19 #255
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78908546
Ik heb op mn shaman als healer de damage meter wel eens getopped
Maar dan heb je wel een goede tank nodig, zodat je veel dps tijd hebt, gewoon in elemental spec healen (af en toe een LHW)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78909256
Gewoon dual spec kopen.. healen als elemental/shadow is echt waardeloos vanaf ~lvl50-60. Zeker als je kijkt naar de retard tanks die soms rondlopen.
pi_78912458
tvp.. kon maar niet uitvogelen welk topic ik miste in mn actieve topics
  maandag 8 maart 2010 @ 22:45:49 #258
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78913155
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon dual spec kopen.. healen als elemental/shadow is echt waardeloos vanaf ~lvl50-60. Zeker als je kijkt naar de retard tanks die soms rondlopen.
Ik deed dat dus in heroics @80, ze zijn soms echt te simpel nu....
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  maandag 8 maart 2010 @ 23:20:07 #259
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78914643
Als healer moet je in mijn ogen ook healen, en niet in dps gear en dps spec af en toe shieldje opgooien en gaan dpsen..dan moet je queuen als DPS
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78915228
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon dual spec kopen.. healen als elemental/shadow is echt waardeloos vanaf ~lvl50-60. Zeker als je kijkt naar de retard tanks die soms rondlopen.
Kan ook. Maar ik heb dus een resto druid en als ik heroics heal is het met de tanks van tegenwoordig een rejuvenation en klaar. Dan sta ik een beetje voor me uit te staren totdat ik opnieuw rejuv kan applyen. Op grote packs gebruik ik wel hurricanes. Als boomkin healen heb ik nooit gedaan, maar ik heb wel een aantal shadowpriest en ele shaman healers gehad en dat ging prima. Daarom wilde ik een van die classes beginnen.

Of gewoon holy of disc gaan en ondertussen wat dps spells casten.
pi_78915962
Als shadowpriest kan je geen healingspells casten, dus dat is zinloos als je ook wilt healen, dan ga je steeds uit shadow Met holy doe ik meer dps dan als disc overigens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:35:59 #262
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_78916927
Loop dat bij jullie in Dalaran ook altijd zo laggy v_v
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_78917063
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:59 schreef Isabeau het volgende:
Als shadowpriest kan je geen healingspells casten, dus dat is zinloos als je ook wilt healen, dan ga je steeds uit shadow Met holy doe ik meer dps dan als disc overigens.
Yup, maar als je dan niet in shadowform gaat? Als ik heroics heal met m'n druid ben ik ook nooit in treeform.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:52:35 #264
265154 Ezio
Koekert
pi_78917272
Net voor het eerst de Lich King geprobeerd, we kregen hem maar tot 60%, toch nog redelijk goed imo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:56:19 #265
265154 Ezio
Koekert
pi_78917330
En dit plaatje geschoten, ik heb allerlei van die transformatie-zooi in mijn bags

Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78917468
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:41 schreef Sapstengel het volgende:

Yup, maar als je dan niet in shadowform gaat? Als ik heroics heal met m'n druid ben ik ook nooit in treeform.
Dan doe je waarschijnlijk niet echt veel dps, de shadowpriest krijgt allemaal bonussen van shadowform.
Dus dan ben je een matige healer en matige dps'er.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78917476
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:52 schreef Ezio het volgende:
Net voor het eerst de Lich King geprobeerd, we kregen hem maar tot 60%, toch nog redelijk goed imo
Niet slecht voor een eerste keer Ging het mis op de defile-fase?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78917591
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan doe je waarschijnlijk niet echt veel dps, de shadowpriest krijgt allemaal bonussen van shadowform.
Dus dan ben je een matige healer en matige dps'er.
Dat is idd zo. Als ele shaman doe je wat meer dps dan als shadow priest die niet in shadowform is. Maarja, als holy kan je ook wel aardige dps doen of niet? En sowieso lijkt priest me wel een leuke class, als ik zie wat voor spells ze allemaal gebruiken, ziet er allemaal best cool uit.

Ik denk dat ik dan dualspec ga idd, gewoon shadow om te dpsen en holy of disc om te healen. Wat is de meest geschikte spec voor heroics trouwens van die twee? De meeste healers die ik heb gehad waren disc dus ik denk die? .
pi_78917707
Als holy priest heb je weer bonus op het gebruik van holy spells en dus ook op holy nova, smite en holy fire
Ik doe in holy spec meer dps dan in disc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:29:06 #270
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78917743
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als healer moet je in mijn ogen ook healen, en niet in dps gear en dps spec af en toe shieldje opgooien en gaan dpsen..dan moet je queuen als DPS
Ik begin ook altijd als resto hoor, maar vaak is earthshield up houden genoeg, en soms riptide en een lhw.
Als het echt so simpel is swap ik naar ele spec, en dat is nog nooit fout gegaan, kan dat wel redelijk inschatten ondertussen. (en mn shammy heeft <5k GS, maar heb vanaf vanilla tot het begin van totc altijd 25 man geraid, dus ik weet redelijk hoe te spelen ) heb wel icc 10 gedaan enzo, maar omdat ik nu casual ben boeit loot me niet meer zo op de shammy, maar met 4.8k GS kan je iig makkelijk icc 10 healen (1e wing)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78917789
Vandaag bij icc 25 hadden we echt nog een shaman nodig en toen maar een zwaar undergearde shaman meegenomen. Ging prima
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:49:22 #272
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78917930
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag bij icc 25 hadden we echt nog een shaman nodig en toen maar een zwaar undergearde shaman meegenomen. Ging prima
Mn horde hunter zit nu op lvl 55, nog ff 3 levels doorbijten en dan gaat het wel weer
Maar het valt me wel op dat hunters erg veranderd zijn voor MM heb je massive ARP nodig lees ik nu, en in raids is om te beginnen SV het best lijkt het, maar ja dat zien we over 25 lvls wel, t9 met arp gems en hit cap moet op zich al redelijk werken denk ik, en heroics kan met elke spec wel
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:42:27 #273
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_78919400
W00t heb eindelijk me groene protodrake
phluphy for president!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:07:07 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78919791
Welke GS is minimaal voor een Holy Paladin om bijvoorbeeld Tos10/Ony10 te healen? Ik zit nu op 4K GS namelijk, maar moet nog 1 T9 holy item en nog wat ringen, neck etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78920045
Ugh, beginnen we hier ook al met GS? ><
pi_78920412
LFM TOC10 LINK ACHI NEED 5,3k GS


trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:51:11 #277
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78920895
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
LFM TOC10 LINK ACHI NEED 5,3k GS



"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78921159
Als dat soort dingen langskomen dan verschijnen meteen de lollige types:

LFM Deathmines link achief and atleast 7k GS!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:01:53 #279
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78921213
Ja idd, wat een trieste gasten zijn dat. Zulke pugs, zijn al gedoemd te mislukken gezien de RL.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:10:47 #280
265154 Ezio
Koekert
pi_78921494
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet slecht voor een eerste keer Ging het mis op de defile-fase?
Nee, net na de transition-phase was er nog zo'n spook in leven die mij (als eerste) omver kegelde

Ik moest die orbs in de transition phase kapot schieten trouwens, dat is wel een heel makkelijk aspect van het gevecht overigens
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:11:58 #281
265154 Ezio
Koekert
pi_78921531
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:49 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Mn horde hunter zit nu op lvl 55, nog ff 3 levels doorbijten en dan gaat het wel weer
Maar het valt me wel op dat hunters erg veranderd zijn voor MM heb je massive ARP nodig lees ik nu, en in raids is om te beginnen SV het best lijkt het, maar ja dat zien we over 25 lvls wel, t9 met arp gems en hit cap moet op zich al redelijk werken denk ik, en heroics kan met elke spec wel
Ik heb maar 50% passive arp en volle agility gems en doe gewoon 8-9-10k dps op bosses hoor

Maar ben nu langzaam aan het wisselen naar ArP

Oh, en ga geen ArP gemmen als je <750 arp hebt van alleen je gear. is het absoluut niet waard en je DPS gaat zuigen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:13:27 #282
265154 Ezio
Koekert
pi_78921583
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:00 schreef MarkyB het volgende:
Als dat soort dingen langskomen dan verschijnen meteen de lollige types:

LFM Deathmines link achief and atleast 7k GS!
Whehe in cataclysm kan 7k GS best nog eens nodig zijn voor deadmines
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:13:39 #283
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78921594
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:11 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik heb maar 50% passive arp en volle agility gems en doe gewoon 8-9-10k dps op bosses hoor

Maar ben nu langzaam aan het wisselen naar ArP

Oh, en ga geen ArP gemmen als je <750 arp hebt van alleen je gear. is het absoluut niet waard en je DPS gaat zuigen
Heb geen verstand van hunters, maar een vriend van mij in de guild werkt ook veel met haste en gemmed die ook. Hij doet imba DPS, standaard in de top3.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:32:03 #284
265154 Ezio
Koekert
pi_78922148
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:13 schreef Killaht het volgende:

[..]

Heb geen verstand van hunters, maar een vriend van mij in de guild werkt ook veel met haste en gemmed die ook. Hij doet imba DPS, standaard in de top3.
Ik sta ook standaard in de top 3, maar gemmen voor haste is wel erg overdreven. Als je steady shots eenmaal 1.50 sec cast zijn is het bijna niks meer waard om haste te gemmen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:47:15 #285
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78922580
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik sta ook standaard in de top 3, maar gemmen voor haste is wel erg overdreven. Als je steady shots eenmaal 1.50 sec cast zijn is het bijna niks meer waard om haste te gemmen
Blijkbaar wel, want ik duel ook wel met m, normaal sloop ik m zo met mn paladin of dk. Maar nu heeft ie me in een paar schoten dood, hij doet veel dmg en erg snel.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78923696
Rogue heeft dat bij ons ook gedaan, zomaar ff overal haste inprikken. Gelijk top dps
pi_78923844
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 01:33 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag bij icc 25 hadden we echt nog een shaman nodig en toen maar een zwaar undergearde shaman meegenomen. Ging prima
Tja 1 slacker tussen 25 man maakt ook geen zak uit natuurlijk
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:10:05 #288
265154 Ezio
Koekert
pi_78925226
Ik verveelde me dus heb effe en simpele DPS chart gemaakt

Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78925303
Doe die ook is voor frost dk?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:14:06 #290
265154 Ezio
Koekert
pi_78925338
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:12 schreef MarkyB het volgende:
Doe die ook is voor frost dk?
Heb alleen Unholy en Blood gespeeld
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:33:05 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78925922
Met mijn hunter snap ik het gewoon niet. Als ik in een raid zit met een paar andere hunters met slechtere gear dan mij weten ze me ALTIJD te overdpsen. Ik heb rond de 4,8k GS, en gebruik survival build en glyphs etc na eerder hier advies te hebben gevraagd daarover..toch door ik maar 3k dps per second op zn hoogst.

Ik doe altijd eerst op bosses natuurlijk marken, black arrow, serpent sting ( die allebei refreshen ) , explosive shot wanneer je kan..vooral als hij 3x achter elkaar kan zonder mana te gebruiken etc..als die op CD is gebruik ik Aimed shot or multi shot, ligt eraan of er meerdere mobs zijn..is dat alles op CD gebruik ik steady shot..ik snap er gewoon niks van..alles op agility gegemmed, moet alleen nog 1 gem op mn pants anders gemmen maar dat is het. HOe kunnen hunters met rond 4k gs me dan alsnog overdpsen en soms wel 6k dps per second doen?

( en ja ik heb naast deze hunter nooit een andere gespeeld )
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_78926081
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:14 schreef Ezio het volgende:

[..]

Heb alleen Unholy en Blood gespeeld
Ik neem het je niet kwalijk, ik inspect elke dk die ik tegen kom en ik ben echt zelden frost tegen gekomen, vind ik stiekum wel een beetje stoer
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:50:51 #293
265154 Ezio
Koekert
pi_78926519
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:38 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik neem het je niet kwalijk, ik inspect elke dk die ik tegen kom en ik ben echt zelden frost tegen gekomen, vind ik stiekum wel een beetje stoer
Ik vind het ook wel grappig als ik al die Survival helden met 2-3k outdps in weekly raids
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:52:14 #294
265154 Ezio
Koekert
pi_78926567
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met mijn hunter snap ik het gewoon niet. Als ik in een raid zit met een paar andere hunters met slechtere gear dan mij weten ze me ALTIJD te overdpsen. Ik heb rond de 4,8k GS, en gebruik survival build en glyphs etc na eerder hier advies te hebben gevraagd daarover..toch door ik maar 3k dps per second op zn hoogst.

Ik doe altijd eerst op bosses natuurlijk marken, black arrow, serpent sting ( die allebei refreshen ) , explosive shot wanneer je kan..vooral als hij 3x achter elkaar kan zonder mana te gebruiken etc..als die op CD is gebruik ik Aimed shot or multi shot, ligt eraan of er meerdere mobs zijn..is dat alles op CD gebruik ik steady shot..ik snap er gewoon niks van..alles op agility gegemmed, moet alleen nog 1 gem op mn pants anders gemmen maar dat is het. HOe kunnen hunters met rond 4k gs me dan alsnog overdpsen en soms wel 6k dps per second doen?

( en ja ik heb naast deze hunter nooit een andere gespeeld )
DPS staat voor Damage Per Second dus je hoeft er geen per seconde acther te zeggen

Welke glyphs heb je? Wat voor een pet? Armory link? ik kijk wel ff
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:45:11 #295
265154 Ezio
Koekert
pi_78928424
Heb je armory al gevonden, je spec is echt een warboel.

Je hebt imp arcane shot, die zou je niet eens moeten gebruiken, je pet heeft geen talents, je hebt Scatter Shot en Point of No Escape, dat zijn pvp talents en niks waard in pve. Verder veel te weinig punten in Careful Aim en teveel in Hunting Party. Glyphs kunnen ook beter, 4% crit op Explosive Shot is het niet waard.

Probeer dit eens:

http://www.wowhead.com/?talent#cZ0eVooZx0ci0cIhedAhsd:ifAMz0

Let ook op de glyphs daar

Voor je pet pak je een wolf (in Storm Peaks kun je een level 80 wolf vangen) met deze spec:
http://www.wowhead.com/?petcalc#0Md00sc00hooo

Verder zou je rotation meer iets moeten zijn van

Explosive Shot > Serpent Sting > Black Arrow > Aimed Shot > Steady shot.

In die volgorde dus. Als Kill Shot van mogelijk is, is dat de #1 prioriteit

Dus als je bijvoorbeeld Explosive Shot en Black Arrow van cooldown af hebt, maar Serpent sting is nog bezig ga je Explosive Shot > Black Arrow > steady tot je weer Aimed of Explosive kunt.

Er is geen echte rotatie, de bovenstaande volgorde is meer in welke volgorde je de schoten moet gebruiken als je de keuze hebt

[ Bericht 19% gewijzigd door Ezio op 09-03-2010 13:52:31 ]
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:49:14 #296
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78928549
Ik zal dan es uitproberen :p tevens heeft mijn pet ingame wel talents gewoon een leuke kat :p Dankje Ezio
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:53:09 #297
265154 Ezio
Koekert
pi_78928700
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zal dan es uitproberen :p tevens heeft mijn pet ingame wel talents gewoon een leuke kat :p Dankje Ezio
Geen probleem Ik zou toch een wolf pakken trouwens, is best een grote DPS increase als je weet hoe je ermee moet omgaan
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:30:06 #298
265154 Ezio
Koekert
pi_78930008
Hier trouwens onze eerste Sindragosa kill:


Bekijk deze YouTube-video
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78931133
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Met mijn hunter snap ik het gewoon niet. Als ik in een raid zit met een paar andere hunters met slechtere gear dan mij weten ze me ALTIJD te overdpsen. Ik heb rond de 4,8k GS, en gebruik survival build en glyphs etc na eerder hier advies te hebben gevraagd daarover..toch door ik maar 3k dps per second op zn hoogst.

Ik doe altijd eerst op bosses natuurlijk marken, black arrow, serpent sting ( die allebei refreshen ) , explosive shot wanneer je kan..vooral als hij 3x achter elkaar kan zonder mana te gebruiken etc..als die op CD is gebruik ik Aimed shot or multi shot, ligt eraan of er meerdere mobs zijn..is dat alles op CD gebruik ik steady shot..ik snap er gewoon niks van..alles op agility gegemmed, moet alleen nog 1 gem op mn pants anders gemmen maar dat is het. HOe kunnen hunters met rond 4k gs me dan alsnog overdpsen en soms wel 6k dps per second doen?

( en ja ik heb naast deze hunter nooit een andere gespeeld )
No offense, maar waarschijnlijk een skill issue. Probeer je eens meer te verdiepen in de Hunter class op theorycrafting gebied. Elitistjerks.com is daar een goeie site voor.

Daarnaast is Rawr een hele handige tool om je huidige + toekomstige gear (upgrades + waar vandaan) te optimizen voor meer dps.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:06:18 #300
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_78931246
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef Ezio het volgende:

[..]

Geen probleem Ik zou toch een wolf pakken trouwens, is best een grote DPS increase als je weet hoe je ermee moet omgaan
Net Utgarde Pinaccle gedaan en met de nieuwe spec, pet en skillvolgorde haalde ik 4,5k dps per boss En overall 4k dps Dus het heeft in ieder geholpen, dankje

@ Shar :

Ik ben absoluut niet de hunter met de meeste skills nee. Ik vind het gewoon een erg leuke class om mee te spelen en probeer zoveel mogelijk te leren en hier op fok, naar ervaring zijn de mensen altijd vriendelijk , en deze keer ook weer Ik zal die sites eens bekijken, thanks
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:19:02 #301
265154 Ezio
Koekert
pi_78934151
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Net Utgarde Pinaccle gedaan en met de nieuwe spec, pet en skillvolgorde haalde ik 4,5k dps per boss En overall 4k dps Dus het heeft in ieder geholpen, dankje
4.5k, dat is toch al meteen een dikke DPS increase
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')