Soms werd je ook gewoon hard genaaid door die infernals, kon je vrij weinig aan doen danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ach zo. Mwha, vond ik Netherspite, Nightbane en Prince wel een stuk moeilijker. Prince helemaal, random infernals.
Idd, heb nu 1 maandje me Hunter op 80 en begint lekkere gear te krijgen. heb nu 5,2k GS maar heb nog lang niet genoeg Passive Arp om MM te gaan. Zover ik van mijn guildy hunters hoor, is Survival the way to go, tot dat je passive zonder te gemmen 40-50% Arp hebt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou geen marksmanship proberen als je net 80 bent
Ik ben nu ook pas lvl 51 en dan is denk ik BM gewoon het lekkers, me echt inlezen doe ik wel als ik 80 benquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Idd, heb nu 1 maandje me Hunter op 80 en begint lekkere gear te krijgen. heb nu 5,2k GS maar heb nog lang niet genoeg Passive Arp om MM te gaan. Zover ik van mijn guildy hunters hoor, is Survival the way to go, tot dat je passive zonder te gemmen 40-50% Arp hebt.
wel al MM spec erbij en getest en kom toch net ietjes hoger qua dps dan Survival. Maar dit komt denk ik vooral aangezien Survival Proc based is, als alle lekker procced gaat ie heerlijk maar duurt het even dan zak je ver omlaag. MM is juist veel stabieler en saaier IMO.
betreft de axes, lopen bij ons redelijk wat rond met Shadow's Edge en Bryntoll.
Cyclonequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef daaf1820 het volgende:
Wat is nou echt 1 van de beste battlegroups..?
Vooral voor arena
Ach, kunnen we net zo goed door ICC rushen en dan de lich king zonder doen ofzoquote:
Vermijd als de pest Terenas Hordequote:
zal een kijken of ik daar een SS nog van kan vinden, guildie van me werd gehit voor 10.000.000 en resiste 9.999.999, dat was wel hilarischquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach, kunnen we net zo goed door ICC rushen en dan de lich king zonder doen ofzo
En idd, random infernals op Prince !
Wat dacht je van C'thun, nog voordat ie generfed werd
Sorry dat ik het zeg, maar als je nu pas naar een legale server komt heb je zo'n beetje AL het toffe gemist.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:08 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, sinds afgelopen dinsdag dan ook op de offi gestart. Zijn naar Terenas gegaan omdat een vriend daar nog een level 60 char had en dat is natuurlijk altijd wel handig.
Door dat recruit a friend gedoe gaat het levelen lekker snel. En hopelijk ben ik binnen niet al te lange tijd 60 zodat ik lekker in mijn eigen tempo kan levelen. Steeds wachten tot mijn vriend er ook is, is toch niet helemaal optimaal. De 3x XP vergoed wel een hoop.
Gelukkig valt het spelen op de offi me zeker niet tegen. Ben erg blij dat er gewoon een battleground is wanneer ik zin heb. Vermaak me zeer goed nu met eigenlijk alles. Enige nadeel is toch dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen. Maar ach, hoort erbij. Nu nog eens op zoek naar een leuke guild.
Hier is trouwens mijn armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=Sjiznit
Waarom zou ik er dan niet in mogen komen? Maar ach, dan ben ik blij dat jij daar niet over gaatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar als je nu pas naar een legale server komt heb je zo'n beetje AL het toffe gemist.
Veel plezier though, maar sorry, als ik GM was kwam je er niet in.
Ja, niet vreemd aangezien het spel in E: staatquote:The update could not be applied.
The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
ach lekker belangrijk, ik speelde ook tussendoor op un-offi's als mijn gametime op was of ik weer eens een break had van een paar maanden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Waarom zou ik er dan niet in mogen komen? Maar ach, dan ben ik blij dat jij daar niet over gaat
Waarom Terenas Alliance?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:36 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Waarom zou ik er dan niet in mogen komen? Maar ach, dan ben ik blij dat jij daar niet over gaat
cough divine plea coughquote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heeft niks met aggro te maken. Hij krijgt mana van heals, dus als jij telkens shields op hem gooit krijgt hij minder heals dus minder mana. Op zich wel te begrijpen, maar dan moet hij gewoon meer pullen
Is al sinds 3.1 (of misschien eerder) niet meer zo. Lezen mensen geen patchnotes meer?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:29 schreef ufopiloot het volgende:
Dat heeft niks met aggro te maken. Hij krijgt mana van heals, dus als jij telkens shields op hem gooit krijgt hij minder heals dus minder mana. Op zich wel te begrijpen, maar dan moet hij gewoon meer pullen
Dat is voor tanks met rage. Een paladin krijgt geen mana van absorbs.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Is al sinds 3.1 (of misschien eerder) niet meer zo. Lezen mensen geen patchnotes meer?
Klopt, maar dankzij de vernieuwde BoS zijn paladins voor mana bijna niet meer afhankelijk van heals. (nog afgezien van Divine Plea) Daarvoor wel (was trouwens patch 3.0.2), toen paladins nog compleet afhankelijk waren van Spiritual Attunement.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:02 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat is voor tanks met rage. Een paladin krijgt geen mana van absorbs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |