abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:03:04 #151
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_78747429
Lol, we doen nu gewoon slechter op Lich King met de 5% buff dan vorige week zonder buff...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:20:01 #152
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78748245
Welk wapen is beter voor een ret pally (Byrn toll axe of die Ramaladinhi axe)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78749234
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef Killaht het volgende:
Spreadsheet
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78749377
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef SharQueDo het volgende:

Joh, dat is nog niks. Ik zag laatst een Rogue met 100k HP.

(in wintergrasp met 20 tenacity stacks )
maakt niet zoveel uit.

Ik heb meer gehad als warrior.

"you can't do that when stunned"
-trinket-
etc
dood
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:42:01 #155
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_78749390
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

maakt niet zoveel uit.

Ik heb meer gehad als warrior.

-trinket-
etc
dood
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_78749740
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Nounou met deminishing returns kan dat nooit zo erg zijn
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78750583
Klaar

donderdag 4 maart 2010 @ 22:13:12 #158
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78750906
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef Zokunen het volgende:

[..]

ik had dit ook toen ik via de loader starte, als ik direct de exe starte had ik geen probleem.
Ja, probleem is verholpen. Heb de cdrom in de drive gedaan en via autorun exe gestart, toen deed ie t.

Vorige keer totaal geherinstalleerd, na meerdere pogingen repair. Normaal deed ie t altijd na repair, maar sinds laatste 2 patches niet meer.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78752319
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:20 schreef Killaht het volgende:
Brynntoll
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:43:40 #160
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78752557
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Brynntoll
En waarom? verklaar je nader. Heb m net gewonnen.

Iedereen gelijk geld bieden

Zijn nu bij Rotface (ICC25)
pi_78754472
Ten eerste is armor penetration een fucking waardeloze stats voor paladins, weg met die troep. Ten tweede heeft Ramaladni's Blade of Culling een lager ilvl, namelijk i251, en dus in de eerste instante al minder dps (scheelt bijna 30dps op het wapen). En daarbij heeft Brynntoll een hele leuke proc, hij steelt namelijk leven van de vijand. Deze proc is vaak ongeveer 5% van je totale dps. Scheelt ook nog best wat. En ten slotte ziet Brynntoll er gewoon BADASS uit en is het een zeldzamer wapen dan die axe, waar elke death knight mee rondhuppelt
pi_78755821
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:23 schreef ufopiloot het volgende:
Ten eerste is armor penetration een fucking waardeloze stats voor paladins, weg met die troep. Ten tweede heeft Ramaladni's Blade of Culling een lager ilvl, namelijk i251, en dus in de eerste instante al minder dps (scheelt bijna 30dps op het wapen). En daarbij heeft Brynntoll een hele leuke proc, hij steelt namelijk leven van de vijand. Deze proc is vaak ongeveer 5% van je totale dps. Scheelt ook nog best wat. En ten slotte ziet Brynntoll er gewoon BADASS uit en is het een zeldzamer wapen dan die axe, waar elke death knight mee rondhuppelt
Bij ons is het echt andersom

Elke plate DPSer rent met Bryntoll rond in mijn guild
pi_78756279
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Ezio het volgende:

[..]

Bij ons is het echt andersom

Elke plate DPSer rent met Bryntoll rond in mijn guild
Hier op de server ook een en al Brynntolls.
pi_78756772
Paladin alweer bijna 79 nu, dus heb mijn 2e character bijna op 80, eindelijk :p
Zit nu beetje internet af te struinen, mbt de beste specs, gear etc voor Retri,

Moet je voor Retri en Protection dezelfde T9 set kopen of moet ik, aangezien ik wel Retri blijf icm met Holy dual spec, andere gear gaan halen ipv T9..? Weet niet hoe dat met paladins zit. Met hunters is het simpel :p

Is het de moeite waard om battered hilt te kopen voor mijn pala..? ik heb 10k gold en kan er een kopen, maar twijvel of dat verstandig is?
pi_78759180
Zo Festergut ook plat. Die 5% buff doet wonderen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 5 maart 2010 @ 03:14:49 #166
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78759524
Nu 51 op mn hunter alt. De 1e horde ooit, maar dat ik in dungeons mee kan komen met heirloom twinks doet me goed .

Hoop dat ik em redelijk snel 80 kan krijgen, en dan dual PVE spec, moet nog ff lezen wat raid viable is, maar BM iis gewoon lekker om te lvlen, dus gok op MM voor raids, maar ben nooit hunter geweest Dus ik ga nog wat googlen.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  vrijdag 5 maart 2010 @ 03:55:56 #167
279335 Pixell
Natte Doos
pi_78759764
Met een paar vrienden nieuwe guild gemaakt nadat we lange tijd gestopt waren..zodat we ICC even konden clearen, krijg je te horen dat er een buff komt die het elke week makkelijker maakt.

Dat word dus ook geen reet meer aan.

(had de eerste 6 bosses gepugged, die waren al te makkelijk zonder buff, tegen de tijd dat we met de guild bij lich king komen hebben we wss al de 15% buff of hoger)
pi_78761120
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 03:55 schreef Pixell het volgende:
Met een paar vrienden nieuwe guild gemaakt nadat we lange tijd gestopt waren..zodat we ICC even konden clearen, krijg je te horen dat er een buff komt die het elke week makkelijker maakt.

Dat word dus ook geen reet meer aan.

(had de eerste 6 bosses gepugged, die waren al te makkelijk zonder buff, tegen de tijd dat we met de guild bij lich king komen hebben we wss al de 15% buff of hoger)
Je kan de buff ook uitzetten...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 08:45:37 #169
265154 Ezio
Koekert
pi_78761665
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 03:14 schreef Zokunen het volgende:
Nu 51 op mn hunter alt. De 1e horde ooit, maar dat ik in dungeons mee kan komen met heirloom twinks doet me goed .

Hoop dat ik em redelijk snel 80 kan krijgen, en dan dual PVE spec, moet nog ff lezen wat raid viable is, maar BM iis gewoon lekker om te lvlen, dus gok op MM voor raids, maar ben nooit hunter geweest Dus ik ga nog wat googlen.
Ik zou geen marksmanship proberen als je net 80 bent
pi_78761706
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:23 schreef ufopiloot het volgende:
ik zal je wat verklappen, maar armor penetration is niet zo slecht als je 2x t10 hebt
en ook dat Bryntoll 2x nerfed is en een stuk minder van je totale dmg doet dan voorheen. dus die 5% haal je waarschijnlijk niet meer.

ik ben wel blij met me Shadow's Edge
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Paladin alweer bijna 79 nu, dus heb mijn 2e character bijna op 80, eindelijk :p
Zit nu beetje internet af te struinen, mbt de beste specs, gear etc voor Retri,

Moet je voor Retri en Protection dezelfde T9 set kopen of moet ik, aangezien ik wel Retri blijf icm met Holy dual spec, andere gear gaan halen ipv T9..? Weet niet hoe dat met paladins zit. Met hunters is het simpel :p

Is het de moeite waard om battered hilt te kopen voor mijn pala..? ik heb 10k gold en kan er een kopen, maar twijvel of dat verstandig is?
van t9 is het beste de 4p bonus. RV die kan critten zorgt voor veel extra dmg. het scaled wel met je eigen crit, dus hoe hoger je eigen crit, hoe meer RV crit. als ik het goed herinner had ik helm, chest, shoulders en gloves.

als je gaat raiden hoef je dat hilt niet te kopen. grote kans dat je bryntoll kan krijgen van marrowgar.
pi_78762919
Gisteravond de hele avond bezig geweest met Sindragosa. Shade of Aran is niet meer mijn all time worst boss... De groep was dan ook niet zoals het hoorde met 4 healers en 1 tank + een DPS welke als Tank werd ingezet. Vandaar ook de extra healer. Maar goed we weten nu wel hoe de encounter werkt tot in de puntjes. Dus de volgende keer met een echte offtank gaat ze zeker neer.
-
  vrijdag 5 maart 2010 @ 10:38:40 #172
265154 Ezio
Koekert
pi_78764943
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Gisteravond de hele avond bezig geweest met Sindragosa. Shade of Aran is niet meer mijn all time worst boss... De groep was dan ook niet zoals het hoorde met 4 healers en 1 tank + een DPS welke als Tank werd ingezet. Vandaar ook de extra healer. Maar goed we weten nu wel hoe de encounter werkt tot in de puntjes. Dus de volgende keer met een echte offtank gaat ze zeker neer.
Hoezo is shade of aran moeilijk dan? Ik vond die in BC al belachelijk makkelijk
pi_78765503
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Ezio het volgende:

[..]

Shade was loot piņata. Enige waar we voor op moesten letten waren de elementals. Fire/AE/Blizzard ging flawless altijd.
pi_78768676
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik bedoel de progression raids, niet de "kijk mij nou BT geared zijn en KZ zergen" raids. Toen TBC net uit was en we de eerste raids in KZ runde was Shade of Aran behoorlijk irritant vooral door de random shit in de fight. Natuurlijk is hij nu pisseasy en ook nadat iedereen in zijn SSC/TK/BT gear KZ deed ook. Maar niet vanaf het begin, we hebben wat avonden op hem lopen klooien.
-
pi_78768934
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:13 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ik bedoel de progression raids, niet de "kijk mij nou BT geared zijn en KZ zergen" raids. Toen TBC net uit was en we de eerste raids in KZ runde was Shade of Aran behoorlijk irritant vooral door de random shit in de fight. Natuurlijk is hij nu pisseasy en ook nadat iedereen in zijn SSC/TK/BT gear KZ deed ook. Maar niet vanaf het begin, we hebben wat avonden op hem lopen klooien.
Ach zo. Mwha, vond ik Netherspite, Nightbane en Prince wel een stuk moeilijker. Prince helemaal, random infernals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')