Oeh nice.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef DJ_ het volgende:
niet heel boeiend , maar voor mijn doen is het veel
[ afbeelding ]
ik wil een batterd hilt , maar 15k voor 1 item is me teveel . en hij dropt nooit als ik zelf gaquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh nice.
Ik ben nog steeds aan het sparen voor mijn epic flying. Maar ik zie telkens weer iets in de AH dat ik of 1 van mijn guildies wel kunnen gebruiken.
Dat gaat bij ons ook nog wel gebeuren denk ik. Verheug me er nu al op, want ik ben fel tegenstander van die buff. We kunnen het makkelijker zonder, paar lui hebben alleen klap voor de kop nodig om wakker te worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
Die stomme buff zorgt nu al voor onrust in mijn guild, sommige mensen willen het gewoon uitzetten, andere willen het gebruiken om heroic sneller te unlocken... om het daar vervolgens ook weer te gebruiken...
Zucht.
Je hebt wss Windows Vista of Windows 7. Als administrator die updater uitvoeren. Rechtsklik op setupbestand -> Uitvoeren als Administrator (oid).quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Killaht het volgende:
Probleem met updater:
The update could not be applied.
The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
Iemand bekend hiermee, of wat je hier tegen kan doen? Vorige keer namelijk ook al en toen heb ik heel de game opnieuw geinstalleerd. Guildie van mij zei iets over directory ofzo.
ik had dit ook toen ik via de loader starte, als ik direct de exe starte had ik geen probleem.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Killaht het volgende:
Probleem met updater:
The update could not be applied.
The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)
Iemand bekend hiermee, of wat je hier tegen kan doen? Vorige keer namelijk ook al en toen heb ik heel de game opnieuw geinstalleerd. Guildie van mij zei iets over directory ofzo.
Gnomesquote:
bij ons gaat hij neer nadat hij voor de 2e keer de pungent ding doet waarbij de hele raid dmg krijgt. het komt erop neer dat je 2x een cd moet gebruiken. je hebt zelf shieldwall en je kan de disc priests of holy priests voor de 2e keer vragen voor cooldowns. dus pain suppression en de andere van holy priest. ben de naam vergeten van die skillquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef jagga het volgende:
Een vraagje voor de geprogressende guilds hier.
Gisteren zijn met onze 25 gekomen tot festergut, echter daar ging het echt "tits up"
ik was MT, maar ik had echt veel moeite om staande te blijven, de healers hadden grote problemen met raidhealing+tank healing.
we hebben 2 disc priest, 1 holy priest, 2 shammy's en een pally. (de pally had holy offspec dus was niet echt goed gegeared ofzo )
Ik ben benieuwd wat voor stats jullie tanks hebben om een beetje fatsoenlijk festergut te tanken op 25man.
Nu moet ik zeggen we kwamen ook echt veel dps tekort, dus de enrage hadden we sowieso niet gehaald, maar jesus christus wat hit festergut hard op 25man.
beetje paladin healt al 75% van die dmg. enige wat hij hoeft te doen is jou spammen met holy light. is niet al te moeilijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:13 schreef jagga het volgende:
Misschien was ik ook wel unlucky.
Had 54k hp raidbuffed.
achter elkaar werd ik geraakt voor:
19k, 23k, 20k, 16k
Ik zie mijn hpbalk balk bij vlagen echt jojo-enquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
beetje paladin healt al 75% van die dmg. enige wat hij hoeft te doen is jou spammen met holy light. is niet al te moeilijk![]()
+ 1 disc priest en shaman op jou en het zou makkelijk te doen moeten zijn.
je hebt ongeveer 135k raid dps nodig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zie mijn hpbalk balk bij vlagen echt jojo-en
Maar dit viel gewoon op, door de totale afwezigheid van parry/dodge/blocks. daarom zette ik het er neer.
Hoeveel dps moet er gemiddeld gehaald worden per persoon om hem neer te krijgen op 25man? (het liefst voordat hij enraged,)
Je kan evt. healers assignen die altijd op tanks zijn, en healers die bij 2 en 3 stacks op de tanks gaan. Op de 3e stack kunnen je pala en priests hun cd's gebruiken (niet allemaal tegelijk natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef jagga het volgende:
Een vraagje voor de geprogressende guilds hier.
Gisteren zijn met onze 25 gekomen tot festergut, echter daar ging het echt "tits up"
ik was MT, maar ik had echt veel moeite om staande te blijven, de healers hadden grote problemen met raidhealing+tank healing.
we hebben 2 disc priest, 1 holy priest, 2 shammy's en een pally. (de pally had holy offspec dus was niet echt goed gegeared ofzo )
Ik ben benieuwd wat voor stats jullie tanks hebben om een beetje fatsoenlijk festergut te tanken op 25man.
Nu moet ik zeggen we kwamen ook echt veel dps tekort, dus de enrage hadden we sowieso niet gehaald, maar jesus christus wat hit festergut hard op 25man.
het kan gecompenseerd worden door anderen die over de 8k gaan. er zijn verschillende in onze raids die over de 9k zitten. anderen die doen misschien 6k.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef jagga het volgende:
whehe 7.6k per persoon![]()
fucking grap![]()
Ik denk dat er van de 17 dpsers, misschien 3 of 4 net de 7k aantikken, de rest zit ergens tussen 5.5 - 6.5k
Een boel werk voor de boeg dus
ik zie het vooralsnog niet gebeuren, fugly fester op 25 man.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
het kan gecompenseerd worden door anderen die over de 8k gaan. er zijn verschillende in onze raids die over de 9k zitten. anderen die doen misschien 6k.
en je hebt de 5% hp, dmg, healing buff nu wat het iets makkelijker moet maken
Oei, voor ons staan Fester + Rotface gelukkig op farm met 25man.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:54 schreef jagga het volgende:
[..]
ik zie het vooralsnog niet gebeuren, fugly fester op 25 man.
Gisteren 25 sec left op enrage timer, en hij was pas 40% ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |