abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78874345
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn Paladin is nu echt bezig met op gearen. Vandaag in DPS gear, van 2,5k GS naar 4k GS gegaan en toch een battered hilt gekocht en de 2h sword gekozen als reward..heb ik voorlopig in ieder geval een goed DPS wapen.

waar haal je het geld vandaan om dat voor een alt te kopen ,
ik heb niet eens genoeg om dat ding voor mijn main te kopen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78877202
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 23:48 schreef Ezio het volgende:
Net een zooi Ulduar hardmodes gedaan voor de Rusted Proto-Drake

Wat zijn sommige daarvan MOEILIJK zeg

Zijn tot Mimiron gekomen maar dat is echt een bitch
kleine mimi is de meest lastige idd. daar hebben we echt het meest lang over gedaan. tis een goeie test om te zien wie 'slim' is en wie niet (move out the fire damnit!)

gisteren ook weer...mensen bij queen lana'thel gewoon lekker door blijven dpsen als ze die connection beam hebben of niet ver genoeg lopen en dan snel terug rennen naar hun plek

toch nieuwe boots geloot en een andere belt gekocht. daarbij nog de 5% buff gerekend en ik deed over 10k op de meeste bosses. hoe erg zal het worden als het 30% is
pi_78877454
quote:
Op maandag 8 maart 2010 02:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gewoon veel questen, en veel sparen. Bovendien heb ik 1k gekregen van een vriend die stopte met de game. Mijn hunter heeft Epic flyer, en is ook handig maar ik gebruik het toch heel weinig...dan vond ik een goed wapen handiger voor mijn pala.
pi_78878007
quote:
Op maandag 8 maart 2010 02:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.

Gister overigens weer ICC25 gedaan, tot professor gekomen. Bijna neer maar helaas met 3% te gaan wipe. Binnenkort gaat hij neer. Toch weer 6 bazen neer en een aantal leuke items voor mezelf.

[Bryntroll, the Bone Arbiter]
[Polar Bear Claw Bracers]
[Winding Sheet]

-
  † In Memoriam † maandag 8 maart 2010 @ 10:06:46 #205
159966 lifeblind
pi_78879228
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn Paladin is nu echt bezig met op gearen. Vandaag in DPS gear, van 2,5k GS naar 4k GS gegaan en toch een battered hilt gekocht en de 2h sword gekozen als reward..heb ik voorlopig in ieder geval een goed DPS wapen.

Net toch geprobeerd eens 2 heroics te healen met 3,7k GS maar dat was eigenlijk te simpel voor woorden, de tanks hadden beiden runs een goed hp gestalte en ik ging gewoon niet out of mana. Beetje JoL casten, Glyph Of Holy Light en sacred shield, is echt leuk. Maar nu mijn emblems snel uitgeven aan wat nieuwe healing gear

Was trouwens wel grappig in Violet Hold eerder. Ik stond in de queue voor dps, en joinde violet hold. Bij het 3e portal oid vertrok de tank opeens zonder waarschuwing. Ik nam maar snel het initatief en begon in DPS gear snel te tanken. Ging nog best goed ook.
Toen kwam er 5 minuutjes later een nieuwe tank, en ik ging dus weer DPSen. Nou, de nieuwe tank kon er echt niks van, en we whipten. Vervolgens begon de healer mij helemaal uit te spitten dat ik maar es wat beter moest gaan tanken. Dat er bij hem stond dat ik een tank assignment had, terwijl dat toch duidelijk DPS was..je komt soms rare gassies tegen daarzo in northrend en azeroth :p
Mja, 't niveau in dungeons is echt laag tegenwoordig. Op lvl 80 heroics valt 't op zich nog wel mee, maar ik ben nu een mage aan 't levellen, en vooral de eerste paar dungeons waren dramatisch (lvl 15/20 vooral). Wailing Caverns heb ik niet 1 keer kunnen completen... Je kan precies merken wie er voor 't eerst speelt, en wie er op een alt speelt (afgezien van de heirlooms natuurlijk). Waar ik echter wel van baal is dat er dan mensen op hun alt spelen, en dan nieuwe spelers compleet de grond in boren als 't niet goed gaat. Of; als je halverwege Gnomeregan een nieuwe partymember krijgt, die geen idee heeft hoe hij bij de rest gaat komen. Ik wist in het begin ook niet dat je een hoop kon overslaan door naar beneden te springen op strategische punten. Gister was er nog iemand die dat dus ook niet wist. Iemand in de party zat allemaal van " OMFG JUMP DOWNZ!!!@", dus die kerel springt naar beneden en valt zo goed als kapot op de grond. (waarschijnlijk net wat te weinig health over gehad hebben om de volledige jump te kunnen maken). Krijgt ie op zn flikker dat ie dood ging omdat ie niet goed sprong Toen ben ik 'm maar bij de ingang op gaan halen

M'n mage is overigens bijna lvl 30, qua gear gaat 't nu ook de goede kant op. (Moet alleen nog 1 heirloom trinket hebben voor spellpower en mana).
  maandag 8 maart 2010 @ 10:20:15 #206
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78879546
Een alt lvlen met Heirlooms is echt tof

Ik heb momenteel 3 alts die ik aan het lvlen ben met Heirlooms (en dan alles hé )

Een feral druid, hunter en een warlock. Alle 3 met alle beschikbare heirlooms, dus chest/shoulders/wapens trinkets en ringen

Uiteraard alles enchant e.d.

BG =

Questen =

Dungeons=
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:36:41 #207
265154 Ezio
Koekert
pi_78880083
Gisteren in ICC10 tot sindragosa gegaan zonder enige wipe, en een trinket en polearm opgepikt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:40:32 #208
265154 Ezio
Koekert
pi_78880235
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef jagga het volgende:
Een alt lvlen met Heirlooms is echt tof

Ik heb momenteel 3 alts die ik aan het lvlen ben met Heirlooms (en dan alles hé )

Een feral druid, hunter en een warlock. Alle 3 met alle beschikbare heirlooms, dus chest/shoulders/wapens trinkets en ringen

Uiteraard alles enchant e.d.

BG =

Questen =

Dungeons=
Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78881052
sinds gister maar eens honor gaan farmen voor pvp gear. Ga 2vs2 arena doen met een DK en ik als holy pala.
Alleen gister al 40k honor gehaalt! (thx to WG quests) Gelijk wat arena's gedaan voor punten maar dat werkt nie echt in pve gear haha.
  maandag 8 maart 2010 @ 11:04:05 #210
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78881121
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.

Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.

Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?

Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78881737
Jou gear is al vele malen beter dan dat van mij maar oke. Ik heb een dual build met Holy en met Retri en ben momenteel eerst aan het investeren in Holy, daar spendeer ik al me emblems aan. Alle DPS items, en ook tank items die droppen need ik ook op mits er door niemand anders op ge-need word. Ik begin Holy steeds leuker te vinden, ook niet heel moeilijk healen.

Het levelen met heirlbloom items levelt inderdaad lekker snel, anders had ik de pala nooit 80 gekregen Het is nu eigenlijk mijn main, en mijn hunter nu mijn alt..pala kan gewoon veel meer dan een hunter en word nooit saai.
pi_78882504
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:

Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.

Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?

Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
Ik ben sinds een paar maanden overgegaan van Healer naar DPS Paladin. Voorheen had ik Holy/Prot spec ik gearde beide maar natuurlijk voornamelijk mijn holy set. Nu ik DPS ben hou ik beide sets zoveel mogelijk bij. De frost marks gaan naar mijn DPS set en eventuele offspec gear mits niemand het nodig heeft in de guild gebruik ik voor mijn holy set. Ik switch regelmatig in ICC van DPS naar Holy wanneer nodig. Vooral in de 10 man runs is het makkelijk om twee goede sets te hebben.

Overigens pas nog drie tank items gekregen in ICC10 . Niemand wilde ze dus heb ik ze maar gepakt mocht ik ooit weer gaan tanken. ( Blizzard gief triple spec )

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Defias+Brotherhood&cn=Ar%C3%BAndo
-
  maandag 8 maart 2010 @ 11:46:56 #213
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78882717
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?
nee heb maar 1 ring, en die wissel ik om elke keer als ik een andere alt speel

Dat is ook het enige, de rest heb ik helemaal in heirlooms zitten ( moet toch iets doen om mijn tijd vol te maken tot we gaan raiden, dus maar een beetje dungeons spammen als tank )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78885967
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:

Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.

Na die 3 items ben ik alles gaan uitgeven aan retri items, en dan vooral T10. Helaas moet ik ook erg vaak tanken dus kan ik niet zo vaak mijn retri gear gebruiken, maar ik hoop dat daar nog verandering in kan komen.

Ik heb nou zowel voor prot als retri 5600+ GS. En voor mijn holy spec iets van 5100. Ik hou ook graag alledrie de specs bij, het is alledrie superleuk om te doen
  maandag 8 maart 2010 @ 13:23:00 #215
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78886254
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.

MS tank OS fury

MS= +/- 5600GS
OS = 5k

En toch rond de 5.5k dps doen in raids

Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:28:04 #216
265154 Ezio
Koekert
pi_78886425
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef jagga het volgende:
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.

MS tank OS fury

MS= +/- 5600GS
OS = 5k

En toch rond de 5.5k dps doen in raids

Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
pi_78886430
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
  maandag 8 maart 2010 @ 13:35:44 #218
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78886738
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
Je vergeet Voa10/25 en ICC10/25 en volgende patch komt een nieuwe OS Ruby Sanctum.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78887401
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.

Gister overigens weer ICC25 gedaan, tot professor gekomen. Bijna neer maar helaas met 3% te gaan wipe. Binnenkort gaat hij neer. Toch weer 6 bazen neer en een aantal leuke items voor mezelf.

[Bryntroll, the Bone Arbiter]
[Polar Bear Claw Bracers]
[Winding Sheet]

daileys erger ik me gewoon aan , heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78887555
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 13:59:09 #221
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78887753
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
Daarmee bedoelde ik eigenlijk dat ik in mijn offspec net zoveel dmg doe als 50 % van de rest van de raid

Lange leve casual raiders, die zich niet verdiepen in hun char
pi_78887813
Heb ook z'n 7-8k uitgeven voor me Rogue alt toen ze 80 dingde,. Alleen dat had ze bijna helemaal bij elkaar gespaard met mining en questen e.d. Geef toch niks aan een epic flyer uit en dat scheelt.

Nu bezig met 3/4 stukjes van EoT. Alleen nog niet zoveel geluk gehad met wapens.. zit nog op combat dagger maar wil naar combat axe/swords...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  maandag 8 maart 2010 @ 14:01:45 #223
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78887854
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

daileys erger ik me gewoon aan , heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
Of je moet geluk hebben met de "quests" in ICC

Deze geven een bag of frosty goodies (ofzoiets) en daarin zitten 5 frost emblems en soms ilvl 264 BoE gear

Welke tussen 12 - 16k verkopen op AH
  maandag 8 maart 2010 @ 14:08:32 #224
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888154
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6k

Daarvoor was ik ook een sloeber hor, met 500g bij me..

Maar sinds de laatste groote patch is het makkelijk geld verdienen, je verliest namelijk niet snel meer geld. Je krijgt veel geld voor dungeons etc doen alleen al.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:09:44 #225
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888206
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Gijsje het volgende:

[..]

ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')