waar haal je het geld vandaan om dat voor een alt te kopenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn Paladin is nu echt bezig met op gearen. Vandaag in DPS gear, van 2,5k GS naar 4k GS gegaan en toch een battered hilt gekocht en de 2h sword gekozen als reward..heb ik voorlopig in ieder geval een goed DPS wapen.
kleine mimi is de meest lastige idd. daar hebben we echt het meest lang over gedaan. tis een goeie test om te zien wie 'slim' is en wie niet (move out the fire damnit!)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:48 schreef Ezio het volgende:
Net een zooi Ulduar hardmodes gedaan voor de Rusted Proto-Drake
Wat zijn sommige daarvan MOEILIJK zeg![]()
Zijn tot Mimiron gekomen maar dat is echt een bitch
Gewoon veel questen, en veel sparen. Bovendien heb ik 1k gekregen van een vriend die stopte met de game. Mijn hunter heeft Epic flyer, en is ook handig maar ik gebruik het toch heel weinig...dan vond ik een goed wapen handiger voor mijn pala.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar haal je het geld vandaan om dat voor een alt te kopen,
ik heb niet eens genoeg om dat ding voor mijn main te kopen
Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar haal je het geld vandaan om dat voor een alt te kopen,
ik heb niet eens genoeg om dat ding voor mijn main te kopen
Mja, 't niveau in dungeons is echt laag tegenwoordig. Op lvl 80 heroics valt 't op zich nog wel mee, maar ik ben nu een mage aan 't levellen, en vooral de eerste paar dungeons waren dramatisch (lvl 15/20 vooral). Wailing Caverns heb ik niet 1 keer kunnen completen... Je kan precies merken wie er voor 't eerst speelt, en wie er op een alt speelt (afgezien van de heirlooms natuurlijk). Waar ik echter wel van baal is dat er dan mensen op hun alt spelen, en dan nieuwe spelers compleet de grond in boren als 't niet goed gaat. Of; als je halverwege Gnomeregan een nieuwe partymember krijgt, die geen idee heeft hoe hij bij de rest gaat komen. Ik wist in het begin ook niet dat je een hoop kon overslaan door naar beneden te springen op strategische punten. Gister was er nog iemand die dat dus ook niet wist. Iemand in de party zat allemaal van " OMFG JUMP DOWNZ!!!@", dus die kerel springt naar beneden en valt zo goed als kapot op de grond. (waarschijnlijk net wat te weinig health over gehad hebben om de volledige jump te kunnen maken). Krijgt ie op zn flikker dat ie dood ging omdat ie niet goed sprongquote:Op maandag 8 maart 2010 00:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mijn Paladin is nu echt bezig met op gearen. Vandaag in DPS gear, van 2,5k GS naar 4k GS gegaan en toch een battered hilt gekocht en de 2h sword gekozen als reward..heb ik voorlopig in ieder geval een goed DPS wapen.
Net toch geprobeerd eens 2 heroics te healen met 3,7k GS maar dat was eigenlijk te simpel voor woorden, de tanks hadden beiden runs een goed hp gestalte en ik ging gewoon niet out of mana. Beetje JoL casten, Glyph Of Holy Light en sacred shield, is echt leuk. Maar nu mijn emblems snel uitgeven aan wat nieuwe healing gear
Was trouwens wel grappig in Violet Hold eerder. Ik stond in de queue voor dps, en joinde violet hold. Bij het 3e portal oid vertrok de tank opeens zonder waarschuwing. Ik nam maar snel het initatief en begon in DPS gear snel te tanken. Ging nog best goed ook.
Toen kwam er 5 minuutjes later een nieuwe tank, en ik ging dus weer DPSen. Nou, de nieuwe tank kon er echt niks van, en we whipten. Vervolgens begon de healer mij helemaal uit te spitten dat ik maar es wat beter moest gaan tanken. Dat er bij hem stond dat ik een tank assignment had, terwijl dat toch duidelijk DPS was..je komt soms rare gassies tegen daarzo in northrend en azeroth :p
Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:20 schreef jagga het volgende:
Een alt lvlen met Heirlooms is echt tof![]()
Ik heb momenteel 3 alts die ik aan het lvlen ben met Heirlooms (en dan alles hé)
Een feral druid, hunter en een warlock. Alle 3 met alle beschikbare heirlooms, dus chest/shoulders/wapens trinkets en ringen![]()
Uiteraard alles enchant e.d.
BG =![]()
Questen =![]()
Dungeons=
Ik ben sinds een paar maanden overgegaan van Healer naar DPS Paladin. Voorheen had ik Holy/Prot spec ik gearde beide maar natuurlijk voornamelijk mijn holy set. Nu ik DPS ben hou ik beide sets zoveel mogelijk bij. De frost marks gaan naar mijn DPS set en eventuele offspec gear mits niemand het nodig heeft in de guild gebruik ik voor mijn holy set. Ik switch regelmatig in ICC van DPS naar Holy wanneer nodig. Vooral in de 10 man runs is het makkelijk om twee goede sets te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.
Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.
Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?
Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
nee heb maar 1 ring, en die wissel ik om elke keer als ik een andere alt speelquote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?
Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.
Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.
Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?
Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef jagga het volgende:
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.
MS tank OS fury
MS= +/- 5600GS
OS = 5k
En toch rond de 5.5k dps doen in raids
Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
Je vergeet Voa10/25 en ICC10/25 en volgende patch komt een nieuwe OS Ruby Sanctum.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
daileys erger ik me gewoon aanquote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.
Gister overigens weer ICC25 gedaan, tot professor gekomen. Bijna neer maar helaas met 3% te gaan wipe. Binnenkort gaat hij neer. Toch weer 6 bazen neer en een aantal leuke items voor mezelf.
[Bryntroll, the Bone Arbiter]
[Polar Bear Claw Bracers]
[Winding Sheet]
ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
Daarmee bedoelde ik eigenlijk dat ik in mijn offspec net zoveel dmg doe als 50 % van de rest van de raidquote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
Of je moet geluk hebben met de "quests" in ICCquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daileys erger ik me gewoon aan, heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6kquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daileys erger ik me gewoon aan, heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Gijsje het volgende:
[..]
ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |