abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78881052
sinds gister maar eens honor gaan farmen voor pvp gear. Ga 2vs2 arena doen met een DK en ik als holy pala.
Alleen gister al 40k honor gehaalt! (thx to WG quests) Gelijk wat arena's gedaan voor punten maar dat werkt nie echt in pve gear haha.
  maandag 8 maart 2010 @ 11:04:05 #210
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78881121
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.

Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.

Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?

Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78881737
Jou gear is al vele malen beter dan dat van mij maar oke. Ik heb een dual build met Holy en met Retri en ben momenteel eerst aan het investeren in Holy, daar spendeer ik al me emblems aan. Alle DPS items, en ook tank items die droppen need ik ook op mits er door niemand anders op ge-need word. Ik begin Holy steeds leuker te vinden, ook niet heel moeilijk healen.

Het levelen met heirlbloom items levelt inderdaad lekker snel, anders had ik de pala nooit 80 gekregen Het is nu eigenlijk mijn main, en mijn hunter nu mijn alt..pala kan gewoon veel meer dan een hunter en word nooit saai.
pi_78882504
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:

Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.

Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?

Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
Ik ben sinds een paar maanden overgegaan van Healer naar DPS Paladin. Voorheen had ik Holy/Prot spec ik gearde beide maar natuurlijk voornamelijk mijn holy set. Nu ik DPS ben hou ik beide sets zoveel mogelijk bij. De frost marks gaan naar mijn DPS set en eventuele offspec gear mits niemand het nodig heeft in de guild gebruik ik voor mijn holy set. Ik switch regelmatig in ICC van DPS naar Holy wanneer nodig. Vooral in de 10 man runs is het makkelijk om twee goede sets te hebben.

Overigens pas nog drie tank items gekregen in ICC10 . Niemand wilde ze dus heb ik ze maar gepakt mocht ik ooit weer gaan tanken. ( Blizzard gief triple spec )

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Defias+Brotherhood&cn=Ar%C3%BAndo
-
  maandag 8 maart 2010 @ 11:46:56 #213
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78882717
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?
nee heb maar 1 ring, en die wissel ik om elke keer als ik een andere alt speel

Dat is ook het enige, de rest heb ik helemaal in heirlooms zitten ( moet toch iets doen om mijn tijd vol te maken tot we gaan raiden, dus maar een beetje dungeons spammen als tank )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78885967
quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:

Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.

Na die 3 items ben ik alles gaan uitgeven aan retri items, en dan vooral T10. Helaas moet ik ook erg vaak tanken dus kan ik niet zo vaak mijn retri gear gebruiken, maar ik hoop dat daar nog verandering in kan komen.

Ik heb nou zowel voor prot als retri 5600+ GS. En voor mijn holy spec iets van 5100. Ik hou ook graag alledrie de specs bij, het is alledrie superleuk om te doen
  maandag 8 maart 2010 @ 13:23:00 #215
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78886254
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.

MS tank OS fury

MS= +/- 5600GS
OS = 5k

En toch rond de 5.5k dps doen in raids

Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:28:04 #216
265154 Ezio
Koekert
pi_78886425
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef jagga het volgende:
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.

MS tank OS fury

MS= +/- 5600GS
OS = 5k

En toch rond de 5.5k dps doen in raids

Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78886430
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
  maandag 8 maart 2010 @ 13:35:44 #218
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78886738
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
Je vergeet Voa10/25 en ICC10/25 en volgende patch komt een nieuwe OS Ruby Sanctum.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78887401
quote:
Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.

Gister overigens weer ICC25 gedaan, tot professor gekomen. Bijna neer maar helaas met 3% te gaan wipe. Binnenkort gaat hij neer. Toch weer 6 bazen neer en een aantal leuke items voor mezelf.

[Bryntroll, the Bone Arbiter]
[Polar Bear Claw Bracers]
[Winding Sheet]

daileys erger ik me gewoon aan , heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78887555
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 13:59:09 #221
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78887753
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
Daarmee bedoelde ik eigenlijk dat ik in mijn offspec net zoveel dmg doe als 50 % van de rest van de raid

Lange leve casual raiders, die zich niet verdiepen in hun char
pi_78887813
Heb ook z'n 7-8k uitgeven voor me Rogue alt toen ze 80 dingde,. Alleen dat had ze bijna helemaal bij elkaar gespaard met mining en questen e.d. Geef toch niks aan een epic flyer uit en dat scheelt.

Nu bezig met 3/4 stukjes van EoT. Alleen nog niet zoveel geluk gehad met wapens.. zit nog op combat dagger maar wil naar combat axe/swords...
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  maandag 8 maart 2010 @ 14:01:45 #223
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78887854
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

daileys erger ik me gewoon aan , heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
Of je moet geluk hebben met de "quests" in ICC

Deze geven een bag of frosty goodies (ofzoiets) en daarin zitten 5 frost emblems en soms ilvl 264 BoE gear

Welke tussen 12 - 16k verkopen op AH
  maandag 8 maart 2010 @ 14:08:32 #224
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888154
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6k

Daarvoor was ik ook een sloeber hor, met 500g bij me..

Maar sinds de laatste groote patch is het makkelijk geld verdienen, je verliest namelijk niet snel meer geld. Je krijgt veel geld voor dungeons etc doen alleen al.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:09:44 #225
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888206
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Gijsje het volgende:

[..]

ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
pi_78888248
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:

[..]

ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
Klopt, maar niet alleen na Lady Death, er zijn er meerdere, elke week een andere quest. Tot nu toe heb ik drie verschillende quests gehad om de week.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 14:16:13 #227
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888504
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.

Na die 3 items ben ik alles gaan uitgeven aan retri items, en dan vooral T10. Helaas moet ik ook erg vaak tanken dus kan ik niet zo vaak mijn retri gear gebruiken, maar ik hoop dat daar nog verandering in kan komen.

Ik heb nou zowel voor prot als retri 5600+ GS. En voor mijn holy spec iets van 5100. Ik hou ook graag alledrie de specs bij, het is alledrie superleuk om te doen
Ja ik investeer nu ook meer in mn tankspec omdat ik dat 9/10 doe en de guild vind het fijn als ik investeer in mn tankgear. Daarna ga ik weer verder met retri, denk ik. Retrispec is niet slecht, heb die byrntoll axe en nog wat icc25 items, alleen vind het jammer dat ik weinig meer dps in raids .

Ik vind t10 helemaal niet veel beter dan t9. Ik heb dan nog 2 items thriumph op mn tankspec (hand en chest) en op retri 4, behalve schouders. Alleen Sanctified vind ik een veel betere upgrade.
pi_78889003
Ik weet nog toen Dire Maul moeilijk was, en Molten Core welhaast onmogelijk. Toen alles nog eenvoudig was en epics een zeldzaamheid.

Oh vervlogen tijden en deemoedigheid.
HÆLP.
pi_78890347
Die icc dailies zijn niet alleen te doen neem ik aan?
  maandag 8 maart 2010 @ 15:05:38 #230
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78890529
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Uh..nee. Die kan je krijgen als je icc10 of 25 raid doet. Je krijgt dan een opdracht binnen ICC, meestal vervolg op waarmee je mee bezig was. Iedereen doet ze, want je beloning is een zak met 5 frost emblems + soms gems of een epic!
pi_78890567
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.

bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.

bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.

dat is alles wat ik tot zover heb gehad.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:10:04 #232
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78890683
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.

bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.

bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.

wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?
pi_78890691
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:

Er is er ook een met Sindragosa, dan moet je haar essence capturen en naar de Wyrmrest temple brengen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78890721
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

Kan het me niet meer herinneren, behalve dat we gewoon festergut en rotface hebben dood gemaakt en dan hop je weer even langs de questgiver en de quest was klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78891274
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
pi_78891809
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
pi_78891903
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
Mja ik kan met gearscore wel zien hoevaak een speler een bepaalde baas al gedood heeft, maar dat wil dan weer niet zeggen of hij voortijdig is weggegaan of dat de raid daar stopte voor die dag. Bijvoorbeeld 3x lord marrowgar en 2x lady deathfluisteraar
  maandag 8 maart 2010 @ 15:44:26 #238
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78892245
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.

Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
pi_78892496
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6k

Daarvoor was ik ook een sloeber hor, met 500g bij me..

Maar sinds de laatste groote patch is het makkelijk geld verdienen, je verliest namelijk niet snel meer geld. Je krijgt veel geld voor dungeons etc doen alleen al.
ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit in
dus zit met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
toch wel zo'n beetje aan het max wat ik kan krijgen zonder icc of totc
pugs hebben ook niks aanwant alles is link achieve
vandaar dat die hilt wel welkom is haha

[ Bericht 0% gewijzigd door DJ_ op 08-03-2010 16:15:07 ]
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78892526
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 15:51:19 #241
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78892575
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit in
dus zit met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
toch wel zo'n beetje aan het max wat ik kan krijgen zonder icc of totc
pugs hebben ook geen net wat alles is link achieve
vandaar dat die hilt wel welkom is haha
Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?
pi_78892642
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Killaht het volgende:

[..]

Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.

Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.
pi_78892689
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.
Dat gebeurt ook met de random HC's volgens mij, ik kom alleen nog maar in fos/pos/hor terecht wat naar mijn mening de moeilijkste HC's zijn.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:15:08 #244
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78893806
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.
Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
pi_78893844
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Killaht het volgende:

[..]

Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?
mijn niet nederlandse zin even aangepast in die post

maar overal is het altijd link achievement . maarja die heb ik niet daarom wil ik daar naar binnen
  maandag 8 maart 2010 @ 16:23:28 #246
265154 Ezio
Koekert
pi_78894195
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:

[..]

Nee, er zijn verschillende quests, een waarbij je bij Lady Deathwhisper een speciale add het hele gevecht in leven moet laten, een waarbij je Rotface en Festergut zonder dood te gaan moet doen, een waarbij je Blood Council en Blood Queen Lana'thel binnen 30min moet clearen, enzovoorts.

Het zijn weekly quests, gisteren de BQ en BQL quest gehad, no problemo
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:26:52 #247
265154 Ezio
Koekert
pi_78894342
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

[..]

Zorgen dat je minstens 1x geraakt wordt door rotface zijn Slime Spray, dan krijg je een 30min debuff, dan binnen die 30min en zonder dood te gaan Rotface omver kegelen, naar Festergut hobbelen en hem omkegelen zonder dood te gaan, dan heb je 2 debuffs (die van fester krijg je automatisch)

Dan naar quest NPC, als 1 persoon hem inlevert krijgt iedereen quest credit
pi_78894755
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
we hebben die 2 epic drops van fester en rotface aan een alt alt DK gegeven die toevallig meewas..

er zijn in onze guild 4 mensen die dat ding hebben. 2 DK's, 1 warrior en ik.

niemand wil die dingen meer
pi_78895416
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:

[..]

Het saronite is moeilijker te krijgen
pi_78895673
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Het saronite is moeilijker te krijgen
Inderdaad heb gister het bloed van Festergut gekregen, niemand wilde hem :S. Dus ik ga nu maar saronites sparen. Al heb ik ook Bryntoll... dies beter dan de epic Shadowmourne.
-
pi_78902085
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Killaht het volgende:

[..]

Juist aan die mensen heb ik vaak een hekel, op dingen needen terwijl je het toch gaat verkopen op AH..er zijn mensen die niet ICC kunnen raiden ( ik bijvoorbeeld ook niet door een inactieve guild en pugs die altijd vragen of archievments :/ ) die mensen hebben de hilt echt nodig..

Ik snap t wel hoor, lekker veel geld maar eerlijk is het niet
  maandag 8 maart 2010 @ 19:30:55 #252
265154 Ezio
Koekert
pi_78902687
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Juist aan die mensen heb ik vaak een hekel, op dingen needen terwijl je het toch gaat verkopen op AH..er zijn mensen die niet ICC kunnen raiden ( ik bijvoorbeeld ook niet door een inactieve guild en pugs die altijd vragen of archievments :/ ) die mensen hebben de hilt echt nodig..

Ik snap t wel hoor, lekker veel geld maar eerlijk is het niet
Zo vuig is dat inderdaad

Laatst ook een ToC pug voor de lol, dropte er een Trophy. Veel mensen rollen natuurlijk en de winnaar meteen ''WTS TROPHY ''

Die heb ik er dus meteen uitgeschopt
pi_78905049
Ik wil een nieuwe character beginnen voor de grap om een beetje te healen en dpsen in heroics, het liefst beide tegelijk omdat heroics healen weinig meer voorstelt tegenwoordig .

Ik zit te twijfelen tussen een shaman en een priest. En dan healen als een soort van elemental of shadow spec. Shaman lijkt me wel leuk omdat je ook nog melee kan speccen als OS en het is iets makkelijker met loot omdat er weinig classes zijn die SP mail gebruiken. Maar aan de andere kant heb ik al een rogue en ret pally, dus genoeg melee. En ik weet niet hoe het zit met healen als ele, maar volgens mij zijn er aardig wat essentiele healing spells die je mist (shield etc) wat als shadowpriest wat minder is, maar dat weet ik niet zeker.

Maar aan de andere kant lijkt priest me weer erg leuk. Als shadow doe je best wel aardige dps en de healing specs zien er ook erg leuk uit. Enige nadeel is dat je aardig wat loot moet delen met warlocks en mages (die zonder mp5 of hit erop).

Wat zouden jullie doen?
  maandag 8 maart 2010 @ 21:05:35 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_78907797
Gewoon shadow gaan. Beetje shields gooien en met imp VE gaat niemand dood.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 8 maart 2010 @ 21:18:19 #255
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78908546
Ik heb op mn shaman als healer de damage meter wel eens getopped
Maar dan heb je wel een goede tank nodig, zodat je veel dps tijd hebt, gewoon in elemental spec healen (af en toe een LHW)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78909256
Gewoon dual spec kopen.. healen als elemental/shadow is echt waardeloos vanaf ~lvl50-60. Zeker als je kijkt naar de retard tanks die soms rondlopen.
pi_78912458
tvp.. kon maar niet uitvogelen welk topic ik miste in mn actieve topics
  maandag 8 maart 2010 @ 22:45:49 #258
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78913155
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon dual spec kopen.. healen als elemental/shadow is echt waardeloos vanaf ~lvl50-60. Zeker als je kijkt naar de retard tanks die soms rondlopen.
Ik deed dat dus in heroics @80, ze zijn soms echt te simpel nu....
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78914643
Als healer moet je in mijn ogen ook healen, en niet in dps gear en dps spec af en toe shieldje opgooien en gaan dpsen..dan moet je queuen als DPS
pi_78915228
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Kan ook. Maar ik heb dus een resto druid en als ik heroics heal is het met de tanks van tegenwoordig een rejuvenation en klaar. Dan sta ik een beetje voor me uit te staren totdat ik opnieuw rejuv kan applyen. Op grote packs gebruik ik wel hurricanes. Als boomkin healen heb ik nooit gedaan, maar ik heb wel een aantal shadowpriest en ele shaman healers gehad en dat ging prima. Daarom wilde ik een van die classes beginnen.

Of gewoon holy of disc gaan en ondertussen wat dps spells casten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')