Ik ben sinds een paar maanden overgegaan van Healer naar DPS Paladin. Voorheen had ik Holy/Prot spec ik gearde beide maar natuurlijk voornamelijk mijn holy set. Nu ik DPS ben hou ik beide sets zoveel mogelijk bij. De frost marks gaan naar mijn DPS set en eventuele offspec gear mits niemand het nodig heeft in de guild gebruik ik voor mijn holy set. Ik switch regelmatig in ICC van DPS naar Holy wanneer nodig. Vooral in de 10 man runs is het makkelijk om twee goede sets te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.
Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.
Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?
Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
nee heb maar 1 ring, en die wissel ik om elke keer als ik een andere alt speelquote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ringen? Je hebt 3x de Kalu'ak fishing derby gewonnen?
Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:04 schreef Killaht het volgende:
Mijn main is een paladin DPS MS/ Tank OS.
Het afgelopen halfjaar ben ik vrijwel altijd aan het tanken, ben ook 1 van de 2 tanks van de guild. In guild en in pugs, veelal ook door het tekort aan goede tanks op onze server. Daardoor heb ik nu ook aardig wat goede tankgear al uit icc10/25. Hierdoor is mijn mainspec in praktijk eigenlijk tank geworden en offspec retri.
Nu zit ik te denken, zal ik eerst alles investeren in tanking gear en dan pas retri gear? Hoe doen jullie je char gearen met dualspec?
Ik doe normaal gesproken eerst mijn mainspec en omdat ik vaak tank en al veel gear daarbij ontvang, tank gear later upgrade.
5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef jagga het volgende:
De enkele keer dat ik mag dpsen is het voor mij niet echt waard om T10 in te investeren.
MS tank OS fury
MS= +/- 5600GS
OS = 5k
En toch rond de 5.5k dps doen in raids
Eerst nog een 2e T10 halen voor mij MS, dan zie ik wel wat ik doe met mijn OS.
Je vergeet Voa10/25 en ICC10/25 en volgende patch komt een nieuwe OS Ruby Sanctum.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
daileys erger ik me gewoon aanquote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Gaat aardig als je de dailies doet, verder heb ik jewelcrafting. Elke dag de daily en dan een dragon's eye met de token kopen en deze voor 125G op AH gooien. Elke dag 125G + het geld van de dailies = 500G per dag. En daarnaast heb ik enchanting maar dat levert tegenwoordig niet zoveel meer op sinds de dungeon finder.
Gister overigens weer ICC25 gedaan, tot professor gekomen. Bijna neer maar helaas met 3% te gaan wipe. Binnenkort gaat hij neer. Toch weer 6 bazen neer en een aantal leuke items voor mezelf.
[Bryntroll, the Bone Arbiter]
[Polar Bear Claw Bracers]
[Winding Sheet]
ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef MarkyB het volgende:
Ik snap dat niet hoe mensen zo snel allemaal t10 kunnen halen, Ik kan 5 frost emblems per week halen door de weekly en daarnaast 2 per dag van de random HC's. Is er verder geen optie om die dingen te farmen?
Daarmee bedoelde ik eigenlijk dat ik in mijn offspec net zoveel dmg doe als 50 % van de rest van de raidquote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
5.5k in raids is toch wel vrij standaard voor 5k gear score hoor
Of je moet geluk hebben met de "quests" in ICCquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daileys erger ik me gewoon aan, heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6kquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daileys erger ik me gewoon aan, heb zelf mining + bs en herb + alch op een alt .
en verkoop altijd uncut gems voor 150g per dag . en titansteel bar per dag voor 120 .
maar op die manier duurt het gewoon eeuwen om 15k te krijgen voor dat ding .
had op 1 punt 10.5k maar toen belt of the titans gemaakt en terug naar 8.5 k
ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:54 schreef Gijsje het volgende:
[..]
ICC10 en ICC25, de ICC dailies geven ook elk 5 Frost 10 en 25 man. Daarnaast VOA10 en VOA25.
Klopt, maar niet alleen na Lady Death, er zijn er meerdere, elke week een andere quest. Tot nu toe heb ik drie verschillende quests gehad om de week.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:
[..]
ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
Ja ik investeer nu ook meer in mn tankspec omdat ik dat 9/10 doe en de guild vind het fijn als ik investeer in mn tankgear. Daarna ga ik weer verder met retri, denk ik. Retrispec is niet slecht, heb die byrntoll axe en nog wat icc25 items, alleen vind het jammer dat ik weinig meer dps in raidsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.
Na die 3 items ben ik alles gaan uitgeven aan retri items, en dan vooral T10. Helaas moet ik ook erg vaak tanken dus kan ik niet zo vaak mijn retri gear gebruiken, maar ik hoop dat daar nog verandering in kan komen.
Ik heb nou zowel voor prot als retri 5600+ GS. En voor mijn holy spec iets van 5100. Ik hou ook graag alledrie de specs bij, het is alledrie superleuk om te doen
Uh..nee. Die kan je krijgen als je icc10 of 25 raid doet. Je krijgt dan een opdracht binnen ICC, meestal vervolg op waarmee je mee bezig was. Iedereen doet ze, want je beloning is een zak met 5 frost emblems + soms gems of een epic!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Die icc dailies zijn niet alleen te doen neem ik aan?
bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Die icc dailies zijn niet alleen te doen neem ik aan?
wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.
bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.
bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.
dat is alles wat ik tot zover heb gehad.
Er is er ook een met Sindragosa, dan moet je haar essence capturen en naar de Wyrmrest temple brengen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:
bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.
bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.
bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.
dat is alles wat ik tot zover heb gehad.
Kan het me niet meer herinneren, behalve dat we gewoon festergut en rotface hebben dood gemaakt en dan hop je weer even langs de questgiver en de quest was klaar.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:
wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?
Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
Mja ik kan met gearscore wel zien hoevaak een speler een bepaalde baas al gedood heeft, maar dat wil dan weer niet zeggen of hij voortijdig is weggegaan of dat de raid daar stopte voor die dag. Bijvoorbeeld 3x lord marrowgar en 2x lady deathfluisteraarquote:Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit inquote:Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6k![]()
Daarvoor was ik ook een sloeber hor, met 500g bij me..
Maar sinds de laatste groote patch is het makkelijk geld verdienen, je verliest namelijk niet snel meer geld. Je krijgt veel geld voor dungeons etc doen alleen al.
Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit in![]()
dus zit met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
toch wel zo'n beetje aan het max wat ik kan krijgen zonder icc of totc
pugs hebben ook geen net wat alles is link achieve
vandaar dat die hilt wel welkom is haha
Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Killaht het volgende:
[..]
Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.
Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
Dat gebeurt ook met de random HC's volgens mij, ik kom alleen nog maar in fos/pos/hor terecht wat naar mijn mening de moeilijkste HC's zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.
Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.
mijn niet nederlandse zin even aangepast in die postquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?
Nee, er zijn verschillende quests, een waarbij je bij Lady Deathwhisper een speciale add het hele gevecht in leven moet laten, een waarbij je Rotface en Festergut zonder dood te gaan moet doen, een waarbij je Blood Council en Blood Queen Lana'thel binnen 30min moet clearen, enzovoorts.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:
[..]
ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
Zorgen dat je minstens 1x geraakt wordt door rotface zijn Slime Spray, dan krijg je een 30min debuff, dan binnen die 30min en zonder dood te gaan Rotface omver kegelen, naar Festergut hobbelen en hem omkegelen zonder dood te gaan, dan heb je 2 debuffs (die van fester krijg je automatisch)quote:Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:
[..]
wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?
we hebben die 2 epic drops van fester en rotface aan een alt alt DK gegeven die toevallig meewas..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
Het saronite is moeilijker te krijgenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
Inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Het saronite is moeilijker te krijgen
Juist aan die mensen heb ik vaak een hekel, op dingen needen terwijl je het toch gaat verkopen op AH..er zijn mensen die niet ICC kunnen raiden ( ik bijvoorbeeld ook niet door een inactieve guild en pugs die altijd vragen of archievments :/ ) die mensen hebben de hilt echt nodig..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Killaht het volgende:
[..]
Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.
Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
Zo vuig is dat inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Juist aan die mensen heb ik vaak een hekel, op dingen needen terwijl je het toch gaat verkopen op AH..er zijn mensen die niet ICC kunnen raiden ( ik bijvoorbeeld ook niet door een inactieve guild en pugs die altijd vragen of archievments :/ ) die mensen hebben de hilt echt nodig..
Ik snap t wel hoor, lekker veel geld maar eerlijk is het niet
Ik deed dat dus in heroics @80, ze zijn soms echt te simpel nu....quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon dual spec kopen.. healen als elemental/shadow is echt waardeloos vanaf ~lvl50-60. Zeker als je kijkt naar de retard tanks die soms rondlopen.
Kan ook. Maar ik heb dus een resto druid en als ik heroics heal is het met de tanks van tegenwoordig een rejuvenation en klaar. Dan sta ik een beetje voor me uit te staren totdat ik opnieuw rejuv kan applyen. Op grote packs gebruik ik wel hurricanes. Als boomkin healen heb ik nooit gedaan, maar ik heb wel een aantal shadowpriest en ele shaman healers gehad en dat ging prima. Daarom wilde ik een van die classes beginnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon dual spec kopen.. healen als elemental/shadow is echt waardeloos vanaf ~lvl50-60. Zeker als je kijkt naar de retard tanks die soms rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |