abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78888248
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:

[..]

ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
Klopt, maar niet alleen na Lady Death, er zijn er meerdere, elke week een andere quest. Tot nu toe heb ik drie verschillende quests gehad om de week.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 14:16:13 #227
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78888504
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde als jou. Wat ik heb gedaan is eerst de 228 stamina trinket kopen, en daarna eventueel andere items die je écht nodig hebt (bij mij gloves+belt). T10 laat ik helemaal niks liggen als tank, en de rest van de gear hoop ik met drops te kunnen verkrijgen.

Na die 3 items ben ik alles gaan uitgeven aan retri items, en dan vooral T10. Helaas moet ik ook erg vaak tanken dus kan ik niet zo vaak mijn retri gear gebruiken, maar ik hoop dat daar nog verandering in kan komen.

Ik heb nou zowel voor prot als retri 5600+ GS. En voor mijn holy spec iets van 5100. Ik hou ook graag alledrie de specs bij, het is alledrie superleuk om te doen
Ja ik investeer nu ook meer in mn tankspec omdat ik dat 9/10 doe en de guild vind het fijn als ik investeer in mn tankgear. Daarna ga ik weer verder met retri, denk ik. Retrispec is niet slecht, heb die byrntoll axe en nog wat icc25 items, alleen vind het jammer dat ik weinig meer dps in raids .

Ik vind t10 helemaal niet veel beter dan t9. Ik heb dan nog 2 items thriumph op mn tankspec (hand en chest) en op retri 4, behalve schouders. Alleen Sanctified vind ik een veel betere upgrade.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78889003
Ik weet nog toen Dire Maul moeilijk was, en Molten Core welhaast onmogelijk. Toen alles nog eenvoudig was en epics een zeldzaamheid.

Oh vervlogen tijden en deemoedigheid.
HÆLP.
pi_78890347
Die icc dailies zijn niet alleen te doen neem ik aan?
  maandag 8 maart 2010 @ 15:05:38 #230
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78890529
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Uh..nee. Die kan je krijgen als je icc10 of 25 raid doet. Je krijgt dan een opdracht binnen ICC, meestal vervolg op waarmee je mee bezig was. Iedereen doet ze, want je beloning is een zak met 5 frost emblems + soms gems of een epic!
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_78890567
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:00 schreef MarkyB het volgende:
bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.

bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.

bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.

dat is alles wat ik tot zover heb gehad.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:10:04 #232
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_78890683
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

bij lange na niet nee. bij 1 moet je een frost giant afmaken en daar heb je toch de volledige raid voor nodig. 10 of 25m omdat het een sterke gast is.

bij lady gaga moet je 1 enemy het overleven totdat ze dood is. dan krijg je 5 badges.

bij plague wing moet iemand in de raid rotface + festergut 'string' krijgen en die inleveren voor 5 badges.

wut? die heb ik nog niet gehad... wat houd die in?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_78890691
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:06 schreef dikke_donder het volgende:

Er is er ook een met Sindragosa, dan moet je haar essence capturen en naar de Wyrmrest temple brengen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78890721
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

Kan het me niet meer herinneren, behalve dat we gewoon festergut en rotface hebben dood gemaakt en dan hop je weer even langs de questgiver en de quest was klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78891274
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
pi_78891809
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Mja groot nadeel is dat ik pas 2x in icc geweest ben met veel geluk enzo, er wordt bijna nooit gepugged en mijn guild (als in MIJN guild) heeft bij lange na niet genoeg mensen om te ICC'en. Elke pug loopt steeds leeg als er tijdens de trash al iemand overlijdt
Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
pi_78891903
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou graag zien dat blizzard iets maakt waarbij je aan iemand kan zien hoe vaak diegene een pug voortijdig heeft verlaten. Als er namelijk iets vervelend is dan is het wel het wegvallen van mensen. Iedereen doet namelijk graag een volledige run en het is heel moeilijk aan mensen te komen als je al wat bosses gedaan hebt.
Mja ik kan met gearscore wel zien hoevaak een speler een bepaalde baas al gedood heeft, maar dat wil dan weer niet zeggen of hij voortijdig is weggegaan of dat de raid daar stopte voor die dag. Bijvoorbeeld 3x lord marrowgar en 2x lady deathfluisteraar
  maandag 8 maart 2010 @ 15:44:26 #238
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78892245
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef MarkyB het volgende:
Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.

Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
pi_78892496
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ik had na 2 maanden wow pauze, de eerste keer dat ik weer de nieuwe dungeons deed gelijk battered hilt te pakken. Zo super is dat zwaardje niet in vergelijking met wat er in ICC dropt, vandaar verkocht voor 10k. Week erna had ik een BOE necklace in icc25 rr gehad, ook verkocht voor 6k

Daarvoor was ik ook een sloeber hor, met 500g bij me..

Maar sinds de laatste groote patch is het makkelijk geld verdienen, je verliest namelijk niet snel meer geld. Je krijgt veel geld voor dungeons etc doen alleen al.
ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit in
dus zit met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
toch wel zo'n beetje aan het max wat ik kan krijgen zonder icc of totc
pugs hebben ook niks aanwant alles is link achieve
vandaar dat die hilt wel welkom is haha

[ Bericht 0% gewijzigd door DJ_ op 08-03-2010 16:15:07 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_78892526
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.
-
  maandag 8 maart 2010 @ 15:51:19 #241
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78892575
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik speel te onregelmatig om een raid guild te joinen dus icc kom ik nooit in
dus zit met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellfire&cn=Yokimo
toch wel zo'n beetje aan het max wat ik kan krijgen zonder icc of totc
pugs hebben ook geen net wat alles is link achieve
vandaar dat die hilt wel welkom is haha
Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?
pi_78892642
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef Killaht het volgende:

[..]

Op mijn server wordt er vaak gepugged, zoiezo de eerste 4 bazen standaard. Ik zelf neem niet veel mee aan pugruns meer, vroeger wel. Tegenwoordig ga ik met mn eigen of andere guilds mee of semiguild runs.

Je moet ook je pugmensen kennen op de server. Ik heb een vriend die pugged alleen maar, maar die komt verder dan de meeste guilds. Hij kent alle goeie (pug)spelers, ik ken ze ook door vroeger vaak te puggen. Als je dan gaat raiden weet je wat ze kunnen.
Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.
pi_78892689
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Ik geloof dat Blizzard wel met een soort tracker bezig is. Het zou top zijn wanneer de wachtrij ook rekening houdt met iemand zijn "prestaties" in voorgaande runs.
Dat gebeurt ook met de random HC's volgens mij, ik kom alleen nog maar in fos/pos/hor terecht wat naar mijn mening de moeilijkste HC's zijn.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:15:08 #244
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_78893806
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:52 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Er is er 1 die standaard pugged op onze server en die heb ik een aantal posts terug hier neergezet, beetje raar ventje en bepaalde items zijn al toegedeel aan bepaalde spelers voordat ze gedropt zijn, dus daar wil ik niet eens aan meedoen. Zo kan ik die shadow's edge ook wel op mijn buik schrijven.
Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
pi_78893844
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Killaht het volgende:

[..]

Waarom probeer je geen pugs te joinen voor icc10?
mijn niet nederlandse zin even aangepast in die post

maar overal is het altijd link achievement . maarja die heb ik niet daarom wil ik daar naar binnen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 8 maart 2010 @ 16:23:28 #246
265154 Ezio
Koekert
pi_78894195
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:

[..]

ICC daily geeft 5 emblems of frost? Je bedoelt in ICC10 of 25. Die quest die je soms kan krijgen, na lady deathwhisperer.
Nee, er zijn verschillende quests, een waarbij je bij Lady Deathwhisper een speciale add het hele gevecht in leven moet laten, een waarbij je Rotface en Festergut zonder dood te gaan moet doen, een waarbij je Blood Council en Blood Queen Lana'thel binnen 30min moet clearen, enzovoorts.

Het zijn weekly quests, gisteren de BQ en BQL quest gehad, no problemo
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 8 maart 2010 @ 16:26:52 #247
265154 Ezio
Koekert
pi_78894342
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

[..]

Zorgen dat je minstens 1x geraakt wordt door rotface zijn Slime Spray, dan krijg je een 30min debuff, dan binnen die 30min en zonder dood te gaan Rotface omver kegelen, naar Festergut hobbelen en hem omkegelen zonder dood te gaan, dan heb je 2 debuffs (die van fester krijg je automatisch)

Dan naar quest NPC, als 1 persoon hem inlevert krijgt iedereen quest credit
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_78894755
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lol, shadowedge. Dan moet je een guild joinen en hopen dat je een van hun main dps'ers wordt.
we hebben die 2 epic drops van fester en rotface aan een alt alt DK gegeven die toevallig meewas..

er zijn in onze guild 4 mensen die dat ding hebben. 2 DK's, 1 warrior en ik.

niemand wil die dingen meer
pi_78895416
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Killaht het volgende:

[..]

Het saronite is moeilijker te krijgen
pi_78895673
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Het saronite is moeilijker te krijgen
Inderdaad heb gister het bloed van Festergut gekregen, niemand wilde hem :S. Dus ik ga nu maar saronites sparen. Al heb ik ook Bryntoll... dies beter dan de epic Shadowmourne.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')