in 4 uur moet je toch wel tot lich king kunnen clearen?quote:Op maandag 1 maart 2010 14:09 schreef lifeblind het volgende:
TVP dan maar weer.
Vanavond ICC10 met de guild , leader zei al dat iedereen die mee gaat er minimaal 4 uur voor moet uittrekken, eens kijken hoe ver we komen vanavond!
Achiefment?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Ik word een beetje ziek van de pugs waar je een achiefment moet hebben. Ik wilde gisteren mee met togc 10 en hij wilde perse een achiefment.. Dus ik linkte toc25 omdat dat dan de moeilijkste is voor togc10. Mocht niet mee, moet er nog steeds schoenen hebben...
Het is een beetje het zelfde idee met kroegen waar je zonder pasje niet binnen komt, de pasjes zijn binnen verkrijgbaar.
Onzin.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:37 schreef SharQueDo het volgende:
Laatste paar weken voor de expansion, dodelijk saai.![]()
Daar heb ik het nog niet eens over, meer het feit dat de expansion nog wel een paar maandjes (op z'n minst) weg is. Je daar door laten beïnvloeden is nogal overbodig.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Idd, er komt sowieso nog een kleine content patch als opvulling (met een nieuwe raid)
Hehe die dropte nog laatst hier, ik won hem maar toen verkocht aan die ander voor 8k :pquote:Op maandag 1 maart 2010 11:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fuck gearscore, ik loop nog met pre-ulduar trinkets rond op mijn main.
ZE (guildies) NINJAEN STEEDS MIJN TRINKET VAN GUNSHIP10!!!
Maar wel Nibelung voor noppes gekregen omdat niemand em woudikke zuigstaff, maar wel leuk for teh lulz.
Dat waren nog eens tijden! Jammer dat ik toen nog op de middelbare school zat en niet de guildleader was van een van de topguilds, maar daar gewoon een member vanquote:
Is dat dat stukje waar je begint als kabouter zijnde?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoe kom ik in Chill Breeze Valley, Dun Morogh als Horde zijnde?
Het allerlaatste stukje dat ik moet exploren om heel Azeroth en Outland gezien te hebben. Frustrerend, ik kan de weg erin niet vinden.
Er zijn geen realms meer waar de gates gesloten zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice is je heb gewoon een fresh realm gepakt of de quest line gedaan?
3.3.3 PTRquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice is je heb gewoon een fresh realm gepakt of de quest line gedaan?
M'n druid met Scarab Lord title, mounted op een Black Qiraji voor de AQ gong in Silithus. Alleen zoals ik hierboven al zeg, het is maar op de PTR en (hopelijk nog) niet op live.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Jammer dat je plaatje het niet doet, nu weet ik niet waar de replys over gaan
heldquote:
OK hmm zou dit of een foutje van blizz zijn of betekenen dat er straks hordes mensen voor die mount gaan (waaronder ik).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
3.3.3 PTR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
AQ Invasion is daar druk bezig op de PTR. Hopen dat het live gaat zodat ik daar die mount ook kan krijgen. Questline had ik al eerder gedaan, ik heb de scepter ook nog in m'n bank op m'n Druid.
heb je toch niks aan als je char weer gedelete wordt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
OK hmm zou dit of een foutje van blizz zijn of betekenen dat er straks hordes mensen voor die mount gaan (waaronder ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |