Hola!quote:
Ben single dus die dingen zijn hier niet meer, alternatief?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:26 schreef stellarium het volgende:
[..]
Ik zou adviezeren twee extra large tampons in je neus douwen.
Loopt er in ieder geval niets meer uit.
2 wc-rollen heb je vast nog wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Ben single dus die dingen zijn hier niet meer, alternatief?
Voor de motor?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben ook aan het snotteren.
Of nou ja.... eigenlijk zit het vast in 1 neusgat en verplaatst het zich zo af en toe naar de ander (ligt dan weer aan de stand van mijn hoofd).
Stomen helpt niet
En zonet eerste rijles (of eigenlijk proefles) gehad. Pffffffff zenuwen!!! Maar het is eigenlijk wel leuk, dus meteen maar 14 lessen ingepland.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:12 schreef Kekaa het volgende:
Ik ben ook aan het snotteren.
Of nou ja.... eigenlijk zit het vast in 1 neusgat en verplaatst het zich zo af en toe naar de ander (ligt dan weer aan de stand van mijn hoofd).
Stomen helpt niet
En zonet eerste rijles (of eigenlijk proefles) gehad. Pffffffff zenuwen!!! Maar het is eigenlijk wel leuk, dus meteen maar 14 lessen ingepland.
En er is zoveel keus!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:34 schreef Kekaa het volgende:
Oww, en de kaart werd leuk bevonden trouwens.
Nu nog papiersoort, kleur, andere foto's, lettertype, exacte tekst etc...
Alvast van harte!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:16 schreef Richfield het volgende:
Lekker lang weekend.. maandag is mijn dochter jarig!
Nog een hele avond nacht plus zondagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:28 schreef Kekaa het volgende:
Bwaaah, het is alweer half 5.... Kan de klok een stukje terug?
Vanavond werken, morgen weddingfair... en dan is het alweer zondagavond. Gaat best snel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog een hele avond nacht plus zondag
Dat is iemand die sociaal en cultureel werktquote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef Geerd het volgende:
Zwolle slaapt?
Sociaal cultureel werker, wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen Kekaa?
WTF?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Codiac het volgende:
Damn Lowlands al uitverkocht... dit is echt te maf voor woorden
Ik heb er éénquote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Codiac het volgende:
Damn Lowlands al uitverkocht... dit is echt te maf voor woorden
Oh ja, 9quote:Op maandag 1 maart 2010 12:46 schreef Codiac het volgende:
Het gaat echt nergens meer over... 9 dagen.... gelukkig ga ik gewoon aan de arbeid op LL
Hoe heb je dat geregeld???quote:Op maandag 1 maart 2010 12:46 schreef Codiac het volgende:
Het gaat echt nergens meer over... 9 dagen.... gelukkig ga ik gewoon aan de arbeid op LL
Het kan via zoveel wegen. Ik heb een optie achter de hand als het gedoe van Tessa niet doorgaat (zie vorig jaar)quote:
maar 3 bands bevestigd waaronder Blink182 en ik heb geen kaartje nee. Ik betaal niet meer voor Lowlands. Ik heb wel eventueel meerdere opties open als het niet doorgaat wat Tessa doetquote:Op maandag 1 maart 2010 14:04 schreef Croli het volgende:
Tries kun je mij vanavond bellen/smsen als je mij nodig hebt in de toko waar we hier de naam niet mogen noemen???Dan ben ik niet onnodig aan het wachten en jij ook niet op mij
![]()
Maar heeft Conan nu geen kaartje dan??? En wat komt er allemaal al dan?
Mister Codiac is ook éen groot raadsel en misteryquote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Croli het volgende:
Wat doet Tessa dan??? Klinkt als een groot mysterieus plan namelijk op deze manier
Dat ben ik zeker ja....quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef stellarium het volgende:
[..]
Mister Codiac is ook éen groot raadsel en mistery
groot....?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef stellarium het volgende:
[..]
Mister Codiac is ook éen groot raadsel en mistery
Ik doe helemaal niksquote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Croli het volgende:
Wat doet Tessa dan??? Klinkt als een groot mysterieus plan namelijk op deze manier
Gewoon een klein stukje er af laten knippenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef stellarium het volgende:
Lekker lekker! En wat gaat et worden bij den kappert?
Was ook echt nodig ik struikelde er bijna over........quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gewoon een klein stukje er af laten knippen
Zelfs kort haar moet bijgepunt worden hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Was ook echt nodig ik struikelde er bijna over........
't Is inderdaad heerlijk buiten, van binnenuit gezien dan. Ik ben bang dat de temperatuur ook vandaag niet meevalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef Croli het volgende:
Mogguh Zwolle.
Ist nie mooi buiten?
Ik mag nog niet naar de kapper, t moet langer worden!!! Zit nu alleen zo suf...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef Richfield het volgende:
Volgens mij is de hele vaste groep nu voorzien van Lowlands kaartje !
Oke danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
13:00 present in het gister genoemde topic? 11:00 is niet meer gelukt
Bureauredactie is zo veel saaier dan verslaggever... alleen maar zitten en werken aan interviews van andere... -.-quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef stellarium het volgende:
[..]
IK OOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!
De keer zijde van de medaille heet dat toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Codiac het volgende:
[..]
Bureauredactie is zo veel saaier dan verslaggever... alleen maar zitten en werken aan interviews van andere... -.-
Ja dat kan ja zo iets is het wel eigenlijk... maar dan mag het toch wel saai en minder leuk zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef stellarium het volgende:
[..]
De keer zijde van de medaille heet dat toch?
Buiten is het inderdaad lekker weer!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
't Is inderdaad heerlijk buiten, van binnenuit gezien dan. Ik ben bang dat de temperatuur ook vandaag niet meevalt.
Nog steeds ziekjes...?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Buiten is het inderdaad lekker weer!
En die temperatuur valt best mee, je moet je er natuurlijk wel naar kleden.
Toch niet als eerste een stukje brownie gehad hé?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef Kekaa het volgende:
Weer wat beterder. Ik eet weer, jeej.
Maar doe het verder nog wel rustig aan.
en is er ook bier?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
hoeft niet op?? anders is het toch zonde als die niet meer lekker wordt...
maakt niet uit dat jullie er niet zijn, gewoon deur op een kiertje laten en we laten ons zelf wel in. Gaarne wel even de senseo gereed zetten dan
Neep, zoals altijd ben ik zwaar belangrijk aan et wezen op mn werk. Dat weet je toch. Als ik er niet ben dan loopt een groot deel van et ziekenhuis in et honderd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:12 schreef Croli het volgende:
Zitten jullie niet bij elkaar dat jullie gewoon Live elkaar gedag kunnen zeggen???
Uiteraard, vanavond op het Assendorperplein even een rood bolletje bij de D66 zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:28 schreef JJH het volgende:
Zo verkiezingsdag. Wel allemaal netjes gaan stemmen hè.
In de Enk toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard, vanavond op het Assendorperplein even een rood bolletje bij de D66 zetten.
Dan moet je vooral niet stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:00 schreef Croli het volgende:
Ik ben vannochtend bij de dokter geweest. Kheb een slijmbeursontsteking in mn enkel.
Hij heeft er een spuitje ontstekingsremmer ingedaan en daar zat ook verdovingsmiddel bij in...
Dus nu voelt mn hak heel maf aan! Maar als het goed is moet het binnen 2 dagen over zijn. Zo niet, moet ik terug komen.
Ennuh ik ga niet stemmen hoor! vind politiek maar niks
Ik heb het onvermoedde talent om altijd achter een omaatje of opaatje in de rij te staan. Zo ook net. En hij moest ook nog voor z'n broer stemmen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:57 schreef Spoon85 het volgende:
Democratische plicht gedaan. Het was nog druk bij het stembureau.
Dan had ik altijd nog tenminste blanco gestemd.quote:
Nog wezen hardlopen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:57 schreef Spoon85 het volgende:
Democratische plicht gedaan. Het was nog druk bij het stembureau.
Ik ben ook voor een stemplicht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:10 schreef Spoon85 het volgende:
Ik geloof niet in een vrij lang. STEMMEN NU!!!
Waterpolo? Dat had ik nu niet achter jou gezocht...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:15 schreef Spoon85 het volgende:
Yep vanochtend weer 3 km. Vanavond niet lopen, eerste waterpolo training in acht jaar.
Heb dus net zwembroek gekocht.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef Spoon85 het volgende:
Ook niet zo stille wateren kunnen diepe gronden hebben.
Ik zeur dan ook niet over politiek. Het is een onderwerp wat ik het liefste wil mijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ook voor een stemplicht.
En als je niet stemt, mag je sowieso NIET zeuren over politiek.
Dankzij mij 3 zetelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:25 schreef Spoon85 het volgende:
De voorlopige uitsalgen voor Zwolle staan online:
http://www.zwolle.nl/orga(...)gen-verkiezingen.htm
Die ene stem van jou heeft het nét gedaan inderdaad.quote:
Zooo productief!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef Croli het volgende:
Goedemorgen zwolle!
Ik ben heerlijk vrij vandaag! Kheb al schoongemaakt. Zit nu lekker te chillen, muziek luisteren. Zo even boodschappen doen en vanmiddag lekker lezen en schilderen denk ik maar zo.
Dat vind je toch niet erg hoop ik? In Staphors heeft de SGP een zetel verloren!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef stbabylon het volgende:
De mannen hebben het over politiek, de vrouwen over het huishouden.
Zo hoort het!
Dat de SGP zo klein is in Zwolle...
Tuurlijk vind ik dat niet ergquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind je toch niet erg hoop ik? In Staphors heeft de SGP een zetel verloren!
En dat was?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:58 schreef see-through het volgende:
Ik vind nog steeds dat ik gister een goeie keus heb gemaakt!
Jaaaa, had toch wel het gevoel dat ik daarmee het best uit de voeten kon, maar natuurlijk wel op de 1e vrouw op de lijst gestemd!quote:
Daarom zien onze huizen er ook zo netjes en schoon uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:44 schreef stbabylon het volgende:
De mannen hebben het over politiek, de vrouwen over het huishouden.
Zo hoort het!
Dat de SGP zo klein is in Zwolle...
O........ Ik geloof dat Patries en ik op dit moment dan geen echte vrouwen zijn.......quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Daarom zien onze huizen er ook zo netjes en schoon uit
En terecht! Helemaal voor de tijd waarin we leven denken ze heel gezond!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:14 schreef JJH het volgende:
D66 is sowieso een grote winnaar, ook landelijk.
Dat kreng stond pas op plaats 10, voelde zo nutteloos he. Maar ach.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef see-through het volgende:
[..]
Jaaaa, had toch wel het gevoel dat ik daarmee het best uit de voeten kon, maar natuurlijk wel op de 1e vrouw op de lijst gestemd!
Na vanavond ben ik dat wel weerquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef see-through het volgende:
[..]
O........ Ik geloof dat Patries en ik op dit moment dan geen echte vrouwen zijn.......
+1 hoor, ga zo ook was ophangen en een ongelooflijke berg afwas doen. Ik haat afwassen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Na vanavond ben ik dat wel weer![]()
schoonmaken en opruimen
Ik ook, krijg altijd barstende rugpijn. Mijn aanrecht is te laagquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:24 schreef see-through het volgende:
[..]
+1 hoor, ga zo ook was ophangen en een ongelooflijke berg afwas doen. Ik haat afwassen!
Bekend probleem.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, krijg altijd barstende rugpijn. Mijn aanrecht is te laag
Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wel andere gezellige mensen binnen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Afwassen is stom, inderdaad!
Was het nog druk gister trouwens? SMS-stalkers
Eigenlijk zou je het inderdaad 1,5 dag ofzo onaangeroerd in de kast moeten kunnen laten staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:31 schreef see-through het volgende:
Weetje wat ik het meest irritant vind aan afwassen?
Dat wanneer je alles klaar hebt je opeens dorst krijgt, kun je je net schone vaat weer bevuilen!
Sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wel andere gezellige mensen binnen!
Ik word er niet echt warm of koud van eigenlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:40 schreef stellarium het volgende:
Idd, maar aan de andere kant is het eerste schone kopje uit een volledige schone kast ook wel erg lekker.
Ja dat klopt wel, wanneer je een van de laatste glazen pakt denk ik altijd: K*t er moet weer afgewassen worden!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:40 schreef stellarium het volgende:
Idd, maar aan de andere kant is het eerste schone kopje uit een volledige schone kast ook wel erg lekker.
Dat weet ik eigenlijk nog niet.... Maar daar kan wel over gesmst worden! Vanavond en morgenavond iig niet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Sorry![]()
Wanneer ben je er weer? Kunnen we dan een wijntje doen...
Ik weet t nog niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vanaaf en morgenavond ook niet...Misschien dat ik zondagmiddag nog even ga
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:30 schreef see-through het volgende:
[..]
Jij biatch reageerde niet op mij! Maar verder ging het goed, kwamen ook nog wél andere gezellige mensen binnen!
quote:
Ook last van. En ben niet eens zo groot....quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, krijg altijd barstende rugpijn. Mijn aanrecht is te laag
Nee ik kom niet meer langs, moet om 3 uur bij het uwv zijn dus dat is niet handig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ook last van. En ben niet eens zo groot....
Trouwens Ellen, kwam je nog langs?
Belastingaangifte doen is gedaan trouwens. Best irritant met de wajong, waar in te vullen en wat dan in te vullen... Dus UWV en belastingdienst maar gebeld....
Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef Croli het volgende:
boodschappen doen leuk??? sinds wanneer? bij mij echt niet, zeker niet rond lunchtijd want dan lopen al die deltionfiguren rond, voor sauzijzenbroodjes en blikjes redbull :S zwaar vervelend.
En was vandaag nog wel de lunch vergeten wat ik in mn hoofd had. dus thuis maar wat anders in elkaar geflanst, was ook lekker
Ik heb ook helemaal geen hekel aan boodschappen doen, het is ergens wel lekker ontspannend, maar dan moet je wel genoeg geld hebben, want boodschappen doen en zuinig doen vind ik dan weer niks aan, tja laat dat nou net de laatste tijd aan de hand zijn, maarjaaaaa dat gaat ook wel weer over!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat makenAlleen moet ik nu voor schooltijd heen, dat is wel iets minder praktisch.
Inderdaad, met een volle buik boodschappen doen. Ik kom me wel eens met een lading hartige snaai thuis, alleen omdat ik honger had in de winkel. Ik moet zeggen dat boodchappen doen met 2 kids ook niet handig is, ze willen alles en ik kan zo moeillijk nee zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat makenAlleen moet ik nu voor schooltijd heen, dat is wel iets minder praktisch.
Die pittige tantes van jequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Inderdaad, met een volle buik boodschappen doen. Ik kom me wel eens met een lading hartige snaai thuis, alleen omdat ik honger had in de winkel. Ik moet zeggen dat boodchappen doen met 2 kids ook niet handig is, ze willen alles en ik kan zo moeillijk nee zeggen
Ik haal ze morgen weer op en dan gaan we tapas happenquote:
Dus navvy's voorraadkast puilt nu uit van snoep met teveel kleurstof?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Inderdaad, met een volle buik boodschappen doen. Ik kom me wel eens met een lading hartige snaai thuis, alleen omdat ik honger had in de winkel. Ik moet zeggen dat boodchappen doen met 2 kids ook niet handig is, ze willen alles en ik kan zo moeillijk nee zeggen
En kratten Alfa bier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus navvy's voorraadkast puilt nu uit van snoep met teveel kleurstof?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Bedoel je soms dit?:
Alfa bier. [ afbeelding ]
Liefde gaat immers door de maagquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik haal ze morgen weer op en dan gaan we tapas happen. Dus.....ik weet hoe je pittige dames moet pleasen
Ik heb netjes, op alfabetische volgorde, alle Griekse, Romeinse en Germaanse Goden vervloekt, met extra aandacht voor Zeus, Jupiter en Thor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:56 schreef Spoon85 het volgende:
Goedemorgen Zwolle
Voor de mensen die nog niet genoeg van de winter hadden:
Het sneeuwt in Zwolle!
Waar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:56 schreef Spoon85 het volgende:
Goedemorgen Zwolle
Voor de mensen die nog niet genoeg van de winter hadden:
Het sneeuwt in Zwolle!
Heerlijk hè.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef navvy het volgende:
Nog anderhalf dagje werken en dan 10 dagen vrij!!!!!!! Zit nu lekker in de bus naar huis, hoop dat het droog is in Zwolle. Goed weekend folks!
Stelletje onverantwoordelijke Einsteins. Hoop dat het goed met je nichtje komt en dat er enig verstand in je broertje of je schoonzus mag verschijnen. Maar 't gaat hier om de kleine meid die in het ziekenhuis ligt.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef swollywood het volgende:
ze hadden alleen nog maar een traphekje beneden gemonteerd en lieten haar boven spelen met haar zusje van 6.![]()
Mijn idee. En in plaats van een ambulance te bellen is ie ook nog eens met het hele gezin in de auto als een malle naar het ziekenhuis gereden. Alle snelheidsregels, rode stoplichten en doorgetrokken strepen negerend, rotondes linksom nemend en aan de verkeerde kant langs vluchtheuvels rijdend.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:53 schreef navvy het volgende:
[..]
Stelletje onverantwoordelijke Einsteins. Hoop dat het goed met je nichtje komt en dat er enig verstand in je broertje of je schoonzus mag verschijnen. Maar 't gaat hier om de kleine meid die in het ziekenhuis ligt.
Ik vind het ook heel knap als je iemand kent die een gat in de lucht springt en spontaan dansjes in de ronde gaat maken wanneer die verkouden is......quote:Op maandag 8 maart 2010 10:07 schreef Croli het volgende:
mensen raken nou eenmaal gauw in de stress als zoiets gebeurd en kunnen dan niet meer helder nadenken.
Anyway, goed weekend gehad allemaal?
Ikke wel :d opdat ik nu enorm verkouden ben na! ik HAAT verkouden zijn
kwart over negen heeft niks meer met de ochtend te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:39 schreef see-through het volgende:
Hoi,
Waarom ben ik geen ochtendmensch?
(ben er wel vanaf kwartover9 uit..... Maar zo energieloos!
Ochtend is een gevoel, geen tijdstip!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kwart over negen heeft niks meer met de ochtend te maken
Dan moet het een avatar van iemand zijn die op een trage server staat ofzo, want de plaatjes uit de OP die vanaf mijn domein gehost worden zijn bij elkaar opgeteld nog geen 300 KB, waarvan de header het grootste is met 35 KB.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Er zit een plaatje (of meerdere) in de OP die dit topic één van de traagste op Fok maken om in te laden
Precies, daarom is het om 5:30 al ochtend (ipv de gedefineerde 6:00), en moeten mensen over 9:15 niet zeurenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:41 schreef see-through het volgende:
[..]
Ochtend is een gevoel, geen tijdstip!
Geen idee welke het doet, valt gewoon op dat deze pagina veel langer bovenaan blijft staan voor ik naar de laatste post spring/kan scrollen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:46 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan moet het een avatar van iemand zijn die op een trage server staat ofzo, want de plaatjes uit de OP die vanaf mijn domein gehost worden zijn bij elkaar opgeteld nog geen 300 KB, waarvan de header het grootste is met 35 KB.
Als ik hier trouwens in FF 3.6 op CTRL+F5 druk laad ie gewoon snel.
Whatevah! Jij voelt mijn gevoel niet, piemel!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, daarom is het om 5:30 al ochtend (ipv de gedefineerde 6:00), en moeten mensen over 9:15 niet zeuren
Ja, dat voelde ik wel, om 5:30!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef see-through het volgende:
[..]
Whatevah! Jij voelt mijn gevoel niet, piemel!
hrmpff
En wat wil je daar mee zeggen?quote:
Ik vind het gewoon stom dat je zeurt om 9:15 terwijl ik er al om 5:30 uit moetquote:Op maandag 8 maart 2010 10:53 schreef see-through het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen?
Zo kansloos ben ik nou toch ook weer niet?
Dat is jou probleem dat je zo vroeg op moet staan. dat wil niet zeggen dat het voor iemand die later opstaat (kwart over 9 in dit geval) geen ochtend meer is of als zodanig aanvoelt....quote:
Ja maar jij hebt iets om voor uit te gaan, ik niet, dan is een ritme aanmeten heel moeilijk en voor mijn doen kwart over 9 vroeg!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom dat je zeurt om 9:15 terwijl ik er al om 5:30 uit moet
Neeeee! Echt! Helemaal gemistquote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen!
Goede geslapen? Het was vanmorgen weer wit in Zwolle..
Het doet nog steeds zeerquote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef see-through het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt iets om voor uit te gaan, ik niet, dan is een ritme aanmeten heel moeilijk en voor mijn doen kwart over 9 vroeg!
Nu niet meer! Althans niet op de vechtstraat.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen!
Goede geslapen? Het was vanmorgen weer wit in Zwolle..
Niet dit soort pijnquote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef see-through het volgende:
[..]
Ach, jij houd ook wel van een beetje pijn!
Het is Internationale vrouwendag, dan mogen we ons toch allemaal gedragen als vrouw?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef see-through het volgende:
[..]
Alsnog niet zeuren jij! Potverdikkeme!
Jij mag niks over de vrouw zeggen, want jij bent bi en dan kom je niks van vrouwen te weten (wie was dat ook alweer die dat zo vies vond) Nou ja ik vind dat je ons mag bedanken voor het feit dat ook jij op de wereld bent gekomen!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is Internationale vrouwendag, dan mogen we ons toch allemaal gedragen als vrouw?
Of was het vandaag dat we alle vrouwen bedanken voor het doen van de afwas, de was, het opruimen, schoonmaken en strijken?
hihiquote:
Eh... bi's neuken met allebei hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 11:11 schreef see-through het volgende:
Jij mag niks over de vrouw zeggen, want jij bent bi en dan kom je niks van vrouwen te weten (wie was dat ook alweer die dat zo vies vond) Nou ja ik vind dat je ons mag bedanken voor het feit dat ook jij op de wereld bent gekomen!
Oh toch? Goh weet ik zelf echt niks van........quote:Op maandag 8 maart 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Eh... bi's neuken met allebei hoor
En ik ga niet alle vrouwen daarvoor bedanken. Alleen mijn moeder, en daarnaast ook mijn vader, want die heeft ook zijn deel bijgedragen
Andersom bedoel je neem ik aan... ik word iig vaak genoeg bedanktquote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef see-through het volgende:
[..]
Oh toch? Goh weet ik zelf echt niks van........
Jij moet gewoon alle vrouwen bedanken, dat ze maar in de buurt van je willen zijn!
Tja de mannelijke interpretatie laat soms nog te wensen overquote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andersom bedoel je neem ik aan... ik word iig vaak genoeg bedankt
Zeg, dat jij je onvermijdelijke gevoelens voor mij weet te onderdrukken, betekend niet dat iedereen zo goed is!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef see-through het volgende:
[..]
Tja de mannelijke interpretatie laat soms nog te wensen over
Voor alle drank die je er in giet in de hoop dat ze meegaan naar huis?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andersom bedoel je neem ik aan... ik word iig vaak genoeg bedankt
Daar hoef ik geen drank voor te betalenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef swollywood het volgende:
[..]
Voor alle drank die je er in giet in de hoop dat ze meegaan naar huis?
Nee zo karig ben je dan ook wel weer! En zelf alle drankjes maar aannemen, goedkoop hoor!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen drank voor te betalen
Heb uiteraard thuis wel wat lekkers te drinken voor ze
Voornamelijk omdat ik de meeste meiden niet in de kroeg oppikquote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef see-through het volgende:
[..]
Nee zo karig ben je dan ook wel weer! En zelf alle drankjes maar aannemen, goedkoop hoor!
Swingclubs zeker, heb je 2 in 1quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ik de meeste meiden niet in de kroeg oppik
Hoi,quote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef stellarium het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Wat een heerlijke maandag is het vandaag weer![]()
![]()
![]()
![]()
Pssst. Hoever ben jij al? Ik heb al 1 verhuisdoos leeg, haha.. Nu eerst even douchen!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef see-through het volgende:
[..]
Hoi,
Waarom neem jij je telefoon niet op?
Oeh en het opruimen gaat goed hier in Zwolle!
Klote sneeuwquote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef stellarium het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Wat een heerlijke maandag is het vandaag weer![]()
![]()
![]()
![]()
De kattenbak verschonen, douchen, stofzuigen en dweilen. Ben denk ik nog ongeveer een uur bezig.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Pssst. Hoever ben jij al? Ik heb al 1 verhuisdoos leeg, haha.. Nu eerst even douchen!
Vergeet de afwas niet he lieverdquote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef see-through het volgende:
[..]
De kattenbak verschonen, douchen, stofzuigen en dweilen. Ben denk ik nog ongeveer een uur bezig.
Dat is niet zoveel dus dat doe ik wel voordat ik ga koken vanavond, slavendrijver!quote:
Fiets ik rond 13:15 jouw kant opquote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef see-through het volgende:
[..]
De kattenbak verschonen, douchen, stofzuigen en dweilen. Ben denk ik nog ongeveer een uur bezig.
Ik noem hem Harry de Hengst. Kan niet meer zonder!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef swollywood het volgende:
Ik ben blij dat ik een afwasmachine heb. Mijn Vaatima!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:11 schreef Kekaa het volgende:
Blegh...
Stomme travers: In reactie op uw sollicitatie naar de functie van Jongerenwerker laat ik u weten dat de sollicitatiecommissie u helaas niet geselecteerd heeft voor de gespreksrondes.
De reden hiervoor is dat wij verder gaan met kandidaten die in meerdere mate aan de functievereisten voldoen.
Zelfde voor de functie projectmedewerker.
Dat is wel een standaardbriefje. Wij versturen ze ook met regelmaat maar wel iets persoonlijker. Keep on trying!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:11 schreef Kekaa het volgende:
Blegh...
Stomme travers: In reactie op uw sollicitatie naar de functie van Jongerenwerker laat ik u weten dat de sollicitatiecommissie u helaas niet geselecteerd heeft voor de gespreksrondes.
De reden hiervoor is dat wij verder gaan met kandidaten die in meerdere mate aan de functievereisten voldoen.
Zelfde voor de functie projectmedewerker.
Wordt ook vaak aangeraden: bellen en vragen naar de echte reden. Ervaring is een hele makkelijke afschudder. Is een beetje lastig als je net klaar bent met je opleiding............goh, joh, geen ervaring? Duh! Gelukkig zijn er ook bedrijven die verder kijken dan dat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:03 schreef Kekaa het volgende:
Mja, morgen maar even bellen denk ik.
Ben wel benieuwd aan welke functie eisen ik dan nog meer moet voldoen (en als ze zeggen ervaring, dan dan dan.... ga ik gillen ofzo).
Ik wil ook.....quote:
Dat is best ver reizen voor een stukje taartquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, het is zo'n heerlijk roze gebakje van een patisserie in Amsterdam
Ik ben er eigenlijk danig op uitgekeken. Ik eet misschien 1 van de 5 keer mee ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:47 schreef Croli het volgende:
Ja duh, wie niet?!
Gisteren toetje van de maand van Mona; butterscotsch met chocoladesaus
He!!! Dit was ik niet. Volgesn mij zit er iemand thuis mijn account te gebruiken. Mevrouwtje blijf is van mijn acount af!!!!!quote:
Nee ik ben vanavond wel in Meppel, bij mien oma van Tilquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Goedemorgen!
Vanaaf nog drankje doen in PF? ( Na de film buurt ik even...)
Hee jij, mevrouwtje neemt de telefoon niet op! Te snel gepraat jij!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef stellarium het volgende:
[..]
He!!! Dit was ik niet. Volgesn mij zit er iemand thuis mijn account te gebruiken. Mevrouwtje blijf is van mijn acount af!!!!!
Ik ben ook in Meppelquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:06 schreef see-through het volgende:
[..]
Nee ik ben vanavond wel in Meppel, bij mien oma van Til
Is een leuke bios met hele lekkere stoelenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ben ook in Meppelmaar dan in de Bios.
Heeft mijn neef ooit nog gewerkt. Ik heb daar Flodder gezienquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef stellarium het volgende:
[..]
Is een leuke bios met hele lekkere stoelen
Ik hap niet... ik hap niet... ik hap nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft mijn neef ooit nog gewerkt. Ik heb daar Flodder gezien
Jammer dat het in Meppel staat
Ben er nog nooit naar de bios geweest, toen ik nog in Steenwijk (quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:15 schreef stellarium het volgende:
[..]
Is een leuke bios met hele lekkere stoelen
Mwoh de meppelerdagen of hoe het ook mag heten zijn wel leuk, zelfs ík heb me vermaakt bij mokum in Meppel!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft mijn neef ooit nog gewerkt. Ik heb daar Flodder gezien
Jammer dat het in Meppel staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |