Inderdaad, met een volle buik boodschappen doen. Ik kom me wel eens met een lading hartige snaai thuis, alleen omdat ik honger had in de winkel. Ik moet zeggen dat boodchappen doen met 2 kids ook niet handig is, ze willen alles en ik kan zo moeillijk nee zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen altijd leuk.. (ga wel altijd eerst even eten..) Lekker bedenken wat je wilt eten en waarmee je dat klaar gaat makenAlleen moet ik nu voor schooltijd heen, dat is wel iets minder praktisch.
Die pittige tantes van jequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Inderdaad, met een volle buik boodschappen doen. Ik kom me wel eens met een lading hartige snaai thuis, alleen omdat ik honger had in de winkel. Ik moet zeggen dat boodchappen doen met 2 kids ook niet handig is, ze willen alles en ik kan zo moeillijk nee zeggen
Ik haal ze morgen weer op en dan gaan we tapas happenquote:
Dus navvy's voorraadkast puilt nu uit van snoep met teveel kleurstof?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef navvy het volgende:
[..]
Inderdaad, met een volle buik boodschappen doen. Ik kom me wel eens met een lading hartige snaai thuis, alleen omdat ik honger had in de winkel. Ik moet zeggen dat boodchappen doen met 2 kids ook niet handig is, ze willen alles en ik kan zo moeillijk nee zeggen
En kratten Alfa bier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus navvy's voorraadkast puilt nu uit van snoep met teveel kleurstof?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Bedoel je soms dit?:
Alfa bier. [ afbeelding ]
Liefde gaat immers door de maagquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik haal ze morgen weer op en dan gaan we tapas happen. Dus.....ik weet hoe je pittige dames moet pleasen
Ik heb netjes, op alfabetische volgorde, alle Griekse, Romeinse en Germaanse Goden vervloekt, met extra aandacht voor Zeus, Jupiter en Thor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:56 schreef Spoon85 het volgende:
Goedemorgen Zwolle
Voor de mensen die nog niet genoeg van de winter hadden:
Het sneeuwt in Zwolle!
Waar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:56 schreef Spoon85 het volgende:
Goedemorgen Zwolle
Voor de mensen die nog niet genoeg van de winter hadden:
Het sneeuwt in Zwolle!
Heerlijk hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |