Hoi,quote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef stellarium het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Wat een heerlijke maandag is het vandaag weer![]()
![]()
![]()
![]()
Pssst. Hoever ben jij al? Ik heb al 1 verhuisdoos leeg, haha.. Nu eerst even douchen!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef see-through het volgende:
[..]
Hoi,
Waarom neem jij je telefoon niet op?
Oeh en het opruimen gaat goed hier in Zwolle!
Klote sneeuwquote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef stellarium het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
Wat een heerlijke maandag is het vandaag weer![]()
![]()
![]()
![]()
De kattenbak verschonen, douchen, stofzuigen en dweilen. Ben denk ik nog ongeveer een uur bezig.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Pssst. Hoever ben jij al? Ik heb al 1 verhuisdoos leeg, haha.. Nu eerst even douchen!
Vergeet de afwas niet he lieverdquote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef see-through het volgende:
[..]
De kattenbak verschonen, douchen, stofzuigen en dweilen. Ben denk ik nog ongeveer een uur bezig.
Dat is niet zoveel dus dat doe ik wel voordat ik ga koken vanavond, slavendrijver!quote:
Fiets ik rond 13:15 jouw kant opquote:Op maandag 8 maart 2010 12:11 schreef see-through het volgende:
[..]
De kattenbak verschonen, douchen, stofzuigen en dweilen. Ben denk ik nog ongeveer een uur bezig.
Ik noem hem Harry de Hengst. Kan niet meer zonder!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef swollywood het volgende:
Ik ben blij dat ik een afwasmachine heb. Mijn Vaatima!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:11 schreef Kekaa het volgende:
Blegh...
Stomme travers: In reactie op uw sollicitatie naar de functie van Jongerenwerker laat ik u weten dat de sollicitatiecommissie u helaas niet geselecteerd heeft voor de gespreksrondes.
De reden hiervoor is dat wij verder gaan met kandidaten die in meerdere mate aan de functievereisten voldoen.
Zelfde voor de functie projectmedewerker.
Dat is wel een standaardbriefje. Wij versturen ze ook met regelmaat maar wel iets persoonlijker. Keep on trying!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:11 schreef Kekaa het volgende:
Blegh...
Stomme travers: In reactie op uw sollicitatie naar de functie van Jongerenwerker laat ik u weten dat de sollicitatiecommissie u helaas niet geselecteerd heeft voor de gespreksrondes.
De reden hiervoor is dat wij verder gaan met kandidaten die in meerdere mate aan de functievereisten voldoen.
Zelfde voor de functie projectmedewerker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |