Ja maar jij hebt iets om voor uit te gaan, ik niet, dan is een ritme aanmeten heel moeilijk en voor mijn doen kwart over 9 vroeg!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom dat je zeurt om 9:15 terwijl ik er al om 5:30 uit moet
Neeeee! Echt! Helemaal gemistquote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen!
Goede geslapen? Het was vanmorgen weer wit in Zwolle..
Het doet nog steeds zeerquote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef see-through het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt iets om voor uit te gaan, ik niet, dan is een ritme aanmeten heel moeilijk en voor mijn doen kwart over 9 vroeg!
Nu niet meer! Althans niet op de vechtstraat.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen!
Goede geslapen? Het was vanmorgen weer wit in Zwolle..
Niet dit soort pijnquote:Op maandag 8 maart 2010 11:06 schreef see-through het volgende:
[..]
Ach, jij houd ook wel van een beetje pijn!
Het is Internationale vrouwendag, dan mogen we ons toch allemaal gedragen als vrouw?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:07 schreef see-through het volgende:
[..]
Alsnog niet zeuren jij! Potverdikkeme!
Jij mag niks over de vrouw zeggen, want jij bent bi en dan kom je niks van vrouwen te weten (wie was dat ook alweer die dat zo vies vond) Nou ja ik vind dat je ons mag bedanken voor het feit dat ook jij op de wereld bent gekomen!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is Internationale vrouwendag, dan mogen we ons toch allemaal gedragen als vrouw?
Of was het vandaag dat we alle vrouwen bedanken voor het doen van de afwas, de was, het opruimen, schoonmaken en strijken?
hihiquote:
Eh... bi's neuken met allebei hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 11:11 schreef see-through het volgende:
Jij mag niks over de vrouw zeggen, want jij bent bi en dan kom je niks van vrouwen te weten (wie was dat ook alweer die dat zo vies vond) Nou ja ik vind dat je ons mag bedanken voor het feit dat ook jij op de wereld bent gekomen!
Oh toch? Goh weet ik zelf echt niks van........quote:Op maandag 8 maart 2010 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Eh... bi's neuken met allebei hoor
En ik ga niet alle vrouwen daarvoor bedanken. Alleen mijn moeder, en daarnaast ook mijn vader, want die heeft ook zijn deel bijgedragen
Andersom bedoel je neem ik aan... ik word iig vaak genoeg bedanktquote:Op maandag 8 maart 2010 11:16 schreef see-through het volgende:
[..]
Oh toch? Goh weet ik zelf echt niks van........
Jij moet gewoon alle vrouwen bedanken, dat ze maar in de buurt van je willen zijn!
Tja de mannelijke interpretatie laat soms nog te wensen overquote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andersom bedoel je neem ik aan... ik word iig vaak genoeg bedankt
Zeg, dat jij je onvermijdelijke gevoelens voor mij weet te onderdrukken, betekend niet dat iedereen zo goed is!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef see-through het volgende:
[..]
Tja de mannelijke interpretatie laat soms nog te wensen over
Voor alle drank die je er in giet in de hoop dat ze meegaan naar huis?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Andersom bedoel je neem ik aan... ik word iig vaak genoeg bedankt
Daar hoef ik geen drank voor te betalenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef swollywood het volgende:
[..]
Voor alle drank die je er in giet in de hoop dat ze meegaan naar huis?
Nee zo karig ben je dan ook wel weer! En zelf alle drankjes maar aannemen, goedkoop hoor!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen drank voor te betalen
Heb uiteraard thuis wel wat lekkers te drinken voor ze
Voornamelijk omdat ik de meeste meiden niet in de kroeg oppikquote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef see-through het volgende:
[..]
Nee zo karig ben je dan ook wel weer! En zelf alle drankjes maar aannemen, goedkoop hoor!
Swingclubs zeker, heb je 2 in 1quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ik de meeste meiden niet in de kroeg oppik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |