Oke danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
13:00 present in het gister genoemde topic? 11:00 is niet meer gelukt
Bureauredactie is zo veel saaier dan verslaggever... alleen maar zitten en werken aan interviews van andere... -.-quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:19 schreef stellarium het volgende:
[..]
IK OOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!
De keer zijde van de medaille heet dat toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:31 schreef Codiac het volgende:
[..]
Bureauredactie is zo veel saaier dan verslaggever... alleen maar zitten en werken aan interviews van andere... -.-
Ja dat kan ja zo iets is het wel eigenlijk... maar dan mag het toch wel saai en minder leuk zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef stellarium het volgende:
[..]
De keer zijde van de medaille heet dat toch?
Buiten is het inderdaad lekker weer!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]
't Is inderdaad heerlijk buiten, van binnenuit gezien dan. Ik ben bang dat de temperatuur ook vandaag niet meevalt.
Nog steeds ziekjes...?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:52 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Buiten is het inderdaad lekker weer!
En die temperatuur valt best mee, je moet je er natuurlijk wel naar kleden.
Toch niet als eerste een stukje brownie gehad hé?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:05 schreef Kekaa het volgende:
Weer wat beterder. Ik eet weer, jeej.
Maar doe het verder nog wel rustig aan.
en is er ook bier?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef Croli het volgende:
hoeft niet op?? anders is het toch zonde als die niet meer lekker wordt...
maakt niet uit dat jullie er niet zijn, gewoon deur op een kiertje laten en we laten ons zelf wel in. Gaarne wel even de senseo gereed zetten dan
Neep, zoals altijd ben ik zwaar belangrijk aan et wezen op mn werk. Dat weet je toch. Als ik er niet ben dan loopt een groot deel van et ziekenhuis in et honderd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:12 schreef Croli het volgende:
Zitten jullie niet bij elkaar dat jullie gewoon Live elkaar gedag kunnen zeggen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |