WTF?quote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Codiac het volgende:
Damn Lowlands al uitverkocht... dit is echt te maf voor woorden
Ik heb er éénquote:Op maandag 1 maart 2010 12:34 schreef Codiac het volgende:
Damn Lowlands al uitverkocht... dit is echt te maf voor woorden
Oh ja, 9quote:Op maandag 1 maart 2010 12:46 schreef Codiac het volgende:
Het gaat echt nergens meer over... 9 dagen.... gelukkig ga ik gewoon aan de arbeid op LL
Hoe heb je dat geregeld???quote:Op maandag 1 maart 2010 12:46 schreef Codiac het volgende:
Het gaat echt nergens meer over... 9 dagen.... gelukkig ga ik gewoon aan de arbeid op LL
Het kan via zoveel wegen. Ik heb een optie achter de hand als het gedoe van Tessa niet doorgaat (zie vorig jaar)quote:
maar 3 bands bevestigd waaronder Blink182 en ik heb geen kaartje nee. Ik betaal niet meer voor Lowlands. Ik heb wel eventueel meerdere opties open als het niet doorgaat wat Tessa doetquote:Op maandag 1 maart 2010 14:04 schreef Croli het volgende:
Tries kun je mij vanavond bellen/smsen als je mij nodig hebt in de toko waar we hier de naam niet mogen noemen???Dan ben ik niet onnodig aan het wachten en jij ook niet op mij
![]()
Maar heeft Conan nu geen kaartje dan??? En wat komt er allemaal al dan?
Mister Codiac is ook éen groot raadsel en misteryquote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Croli het volgende:
Wat doet Tessa dan??? Klinkt als een groot mysterieus plan namelijk op deze manier
Dat ben ik zeker ja....quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef stellarium het volgende:
[..]
Mister Codiac is ook éen groot raadsel en mistery
groot....?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:14 schreef stellarium het volgende:
[..]
Mister Codiac is ook éen groot raadsel en mistery
Ik doe helemaal niksquote:Op maandag 1 maart 2010 15:58 schreef Croli het volgende:
Wat doet Tessa dan??? Klinkt als een groot mysterieus plan namelijk op deze manier
Gewoon een klein stukje er af laten knippenquote:Op maandag 1 maart 2010 12:26 schreef stellarium het volgende:
Lekker lekker! En wat gaat et worden bij den kappert?
Was ook echt nodig ik struikelde er bijna over........quote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gewoon een klein stukje er af laten knippen
Zelfs kort haar moet bijgepunt worden hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Was ook echt nodig ik struikelde er bijna over........
't Is inderdaad heerlijk buiten, van binnenuit gezien dan. Ik ben bang dat de temperatuur ook vandaag niet meevalt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef Croli het volgende:
Mogguh Zwolle.
Ist nie mooi buiten?
Ik mag nog niet naar de kapper, t moet langer worden!!! Zit nu alleen zo suf...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:52 schreef Richfield het volgende:
Volgens mij is de hele vaste groep nu voorzien van Lowlands kaartje !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |