Hierbij dan mijn top 5 in willekeurige volgorde, het betreft tenslotte de nominatie ronde.
Heb ik voor de definiete keuze van mijn top nog even de kans om alles op mijn gemak door te kijken.
van kloosterwoning naar 30er jaren huisEen 100 jaar oud huis...TM's jaren dertig woning#4, napraten bij 'n houtvuurtje O+ ( deze heb ik trouwens niet geselecteerd op dit topic, maar op het voorgaande topic hiervan
TM's jaren dertig woning#3, waar het aftellen is begonnen!Ml-etjes Home to be deel VII;1890 &n moderne touch afwerken! (ook deze heb ik op de vorige topic's geselecteerd, inderdaad erg jammer dat de foto's voor het merendeel weg zijn, maar wie weet kan ze een topic openen waar ze diverse foto's nog even de revue laat passeren of een website vermelden waar ze nog te bezichtigen zijn.
Dit topic is dus voornamelijk geselecteerd door het grote klusverhaal wat er achter steekt toch 7 delen exclusief de tuin)
En de laatste die er ook nog bijhoort:
TheOneAndOnly's klustopic.Ik heb voornamelijk de grote klussen gekozen, mede doordat ik vele kleine klussen niet echt als klussen ziet maar meer als onderhoud, en het daardoor voor mij persoonlijk moeilijk kiezen is tussen kleine klusjes en grote klussen.
Misschien een idee om in de toekomst niet alleen een klus van het jaar verkiezing te houden, maar deze ook nog te gaan onderverdelen in categorieën, bijvoorbeeld verbouwing, kleine klussen, metamorfose of dergelijke, er valt best meer te verzinnen.
In ieder geval is de klus van het jaar verkiezing wel een leuke motivatie voor veel klussers om te blijven posten.
Ook de prijzen mogen er dit jaar wezen, wat dat betreft lof voor het organiseren ervan.
[ Bericht 13% gewijzigd door klipper op 06-03-2010 10:33:47 ]