quote:'Die keuken laten we voor je staan hoor, kan je meteen lekker koken hier, gasfornuis kan je zó gebruiken. Je zal niet meteen een nieuwe keuken erinzetten, daar zal wel een paar maanden overheen gaan.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
eigenlijk had je wellicht bv 1 muur met die geweldige tegels kunnen laten zitten als ze bijv niet beschadigd zijn... en dan bv de rest in wit netjes tegelen...quote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Saffier het volgende:
[..]zei de vorige bewoonster
![]()
Vrijdag de sleutel en door een begrafenis konden we zaterdag 'pas' beginnen. Zaterdagmiddag lag de keuken eruitHet gasfornuis was
whahahaquote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef Saffier het volgende:
[..]zei de vorige bewoonster
![]()
Vrijdag de sleutel en door een begrafenis konden we zaterdag 'pas' beginnen. Zaterdagmiddag lag de keuken eruitHet gasfornuis was
We kijken met spanning uit naar de de foto`s en het uiteindelijke resutaat van wat het geworden is.quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef Saffier het volgende:
En we zijn al zover opgeschoten! Want idd, er moet zoveel aan gedaan wordenMaar die foto's moet ik nog resizen en uppen enzo. Ik heb ook steeds het eindresultaat in mijn hoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |