Dat is inderdaad wel leukquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:27 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zou straks als alles klaar is nog wel een overzichtje willen zien van before and after foto's
Gewoon goed schoonhouden. Dan blijft ie mooiquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks bleiblei!
Ik ga het lijstje ff af:Deuren zijn inderdaad ook hoogglans. Trap is vrij strak nog van zichzelf, we hebben er niet alle oneffenheden uit laten halen trouwens, het ding is 75 jaar oud en dat mag je best zien. De kosten weet ik zo niet omdat het bij het totaalpakket inzat, moet wel eerlijk bekennen dat we niet supertevreden zijn over het schilderwerk. Het ziet er op het eerste oog allemaal hardstikke mooi en strak uit (belangrijk) maar als je echt goed kijkt dan had het strakker gekund. Maar goed, de schilder was zo voordelig dat we misschien ook niet beter hadden moet verwachten... Over een paar jaar doen we zelf nog wel een poging De berkerknoppen bevallen super! En we hebben er al zoveel complimentjes over gekregen . Het valt dus toch wel op zo'n schakelaar of stopcontact. Belangrijkst is natuurlijk dat we ze zelf helemaal te gek vinden. Wij hebben de plastic variant, niet die porseleinen, die zijn echt niet te betalen (1 rond afdekraampje zit al rond de 24 euro
)
Wij koken ook nog maar 6 weken op de Boretti, jullie al heel wat langer toch? Die van ons gaat ook vast verschmutzen...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:33 schreef twentemeisje het volgende:NMN, zolang je maar niet bij me in wilt trekken vind ik die verheerlijking totaal geen probleem
.
Ik duik morgen ff de schuur in om het kleurnummer voor je op te zoeken!
Dit huis is echt gaaf gewordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks bleiblei!
Ik ga het lijstje ff af:Deuren zijn inderdaad ook hoogglans. Trap is vrij strak nog van zichzelf, we hebben er niet alle oneffenheden uit laten halen trouwens, het ding is 75 jaar oud en dat mag je best zien. De kosten weet ik zo niet omdat het bij het totaalpakket inzat, moet wel eerlijk bekennen dat we niet supertevreden zijn over het schilderwerk. Het ziet er op het eerste oog allemaal hardstikke mooi en strak uit (belangrijk) maar als je echt goed kijkt dan had het strakker gekund. Maar goed, de schilder was zo voordelig dat we misschien ook niet beter hadden moet verwachten... Over een paar jaar doen we zelf nog wel een poging De berkerknoppen bevallen super! En we hebben er al zoveel complimentjes over gekregen . Het valt dus toch wel op zo'n schakelaar of stopcontact. Belangrijkst is natuurlijk dat we ze zelf helemaal te gek vinden. Wij hebben de plastic variant, niet die porseleinen, die zijn echt niet te betalen (1 rond afdekraampje zit al rond de 24 euro
)
Wij koken ook nog maar 6 weken op de Boretti, jullie al heel wat langer toch? Die van ons gaat ook vast verschmutzen...
6 euro tegenover 23 euro geloof ikquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dit huis is echt gaaf gewordenjullie mogen er echt heel trots op zijn
![]()
Maar wat is concreet het prijsverschil tussen de plastic en porseleinen versie ? 50%, 100%, 500% ?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
6 euro tegenover 23 euro geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |