Dus omdat jullie beide het een kutfilm vonden is het een grandioze kutfilm. NOU DAT DACHT IK NIET!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee Doctor Parnassus is echt een grandioze kutfilm. Zelfs Mark vond dat en die is toch minder kritisch dan ik.
Je zou "is" eens moeten vervangen voor "vind ik".quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee Doctor Parnassus is echt een grandioze kutfilm. Zelfs Mark vond dat en die is toch minder kritisch dan ik.
Tip van de dagquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je zou "is" eens moeten vervangen voor "vind ik".
Hij is leuk hoor, net als de hetty.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer omdat hij zo leuk is!
Ik lees wel slechte reviews op kieskeurig over andere modellen van Princessquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor, net als de hetty.
Zon stang is btw niet voor om een hoekje, dan is het lastiger inderdaad.
Toevoeging aan mn lijstje: een oreokoekje uit de proefverpakking. Goed te doen!
Dat doen ze alleen maar omdat Heath Ledger erin zitquote:Op maandag 22 februari 2010 19:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Dus omdat jullie beide het een kutfilm vonden is het een grandioze kutfilm. NOU DAT DACHT IK NIET!
Net als de 14993 mensen die hem gemiddeld een 7,4 gaven
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar omdat Heath Ledger erin zit, denk ik. Niets dan goeds voor de doden en zulks
.
Mijn zus is ook kleuterjuf (geweest?)quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
Mijn kleuterjuf heette Hetty. Die kwam zelfs op kraambezoek toen mijn jongste broertje werd geboren.
Accepteer dat er mensen zijn met een andere smaak dan jij. Ja echt!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar omdat Heath Ledger erin zit. Niets dan goeds voor de doden en zulks
.
Hetty. Want dat is de geweldigste stofzuiger!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:17 schreef P.F het volgende:
Ik maak mij wel druk om wat voor vuilnisbak en wat voor stofzuiger ik moet kopen
Ik vind het maar een lelijk ding, doe je de meterkast open, staat dat ding je aan te loerenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hetty. Want dat is de geweldigste stofzuiger!
Die wijde dingen zien er bij mij allemaal uit alsof ik wel drie babies krijg ofzo!! En al dat wit, hou ik niet schoon.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef P.F het volgende:
Nieuwe H&M collectie die maart in de winkel komt
http://www.hmthegardencollection.com/look-book/
En de prijzen, goed te doen!
http://www.hmthegardencol(...)llectionOverview.pdf
[ afbeelding ]
Mooi!!
PieF, koop gewoon een goede stofzuiger, van Philips ofzo en let niet al te veel op het uiterlijk. Hij staat toch in de kast en buiten dat wil je met stofzuigen zo snel mogelijk klaar zijn. Het is vooral belangrijker dat hij goed zuigt. Na het stofzuigen wil je niet nog overal zand horen knisperen!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het maar een lelijk ding, doe je de meterkast open, staat dat ding je aan te loerenLang, lang geleden, op 12 jarige leeftijd vond ik hem wel leuk, maar dat was vroegaah!
Daar kunnen mijn ouders ook nog steeds zo lekker over ruzie makenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef P.F het volgende:
Ik maak mij niet druk, het staat alleen zo kortzichtig om je eigen mening als waarheid te verkondigen
Daar heb je gelijk in! Aangezien ik 0 verstand heb van stofzuigers heb ik vooral gelet op klein en goedkoop (en de goedkoopste was toevallig rozequote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
PieF, koop gewoon een goede stofzuiger, van Philips ofzo en let niet al te veel op het uiterlijk. Hij staat toch in de kast en buiten dat wil je met stofzuigen zo snel mogelijk klaar zijn. Het is vooral belangrijker dat hij goed zuigt. Na het stofzuigen wil je niet nog overal zand horen knisperen!
eer wie eer toekomt..Mij dus niet...ik liep op de loopband. Alleen al van 5 km. fietsen kreeg ik zere luchtwegen..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Phaidra het volgende:
CF, je hebt het overleefd!!![]()
![]()
Succes voor Kwak, al ben ik waarschijnlijk te laat.
En eenvoor Nynke! -24 en dan nog 5 km hardlopen...
Respect!
Lijstje:
O: brinta
T: liga, koffie met melk
L: 2 boterhammen met gekookte worst, kop warme chocolade uit automaat
T: activia yoghurt pruim
T: druiven
D: pasta met pittige tomaten/basilicumsaus
T: Luchtige yoghurtpudding aardbeikwarktaart
T: thee met een stukje chocola
Ik zou in dit geval niet echt voor goedkoop gaan... Ik heb ooit een HEMA stofzuiger gehad van 30 euro, dat kreng zoog voor geen meter en na een half jaar was ie stuk. Ik zeg: koop een Philips/Bosch oid. en let vooral op aanbiedingen, mijne heb ik bij de Blokker gehaald. Kostte 80 euro, maar ik hoef de stofzuigerzak niet te vervangen (kan ik leeggooien) en hij doet het nog perfect.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Aangezien ik 0 verstand heb van stofzuigers heb ik vooral gelet op klein en goedkoop (en de goedkoopste was toevallig roze!)
Ik woon mijn hele leven al in dezelfde stad en voor zover ik weet is dat niet Leeuwardenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn zus is ook kleuterjuf (geweest?). Maar jij zat niet toevallig in Leeuwarden op de basisschool?
.
2. Dus het valt reuze mee!quote:
Tip van de ergotherapeut?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb op elke etage gewoon een stofzuiger staan
Mjah, hier ook, maar ik heb nog een koophuis in Dordrecht staanquote:Op maandag 22 februari 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, praktisch gevolg van gaan samenwonen met 2 inboedels
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh mandarijntjes zijn goddelijk. Net nog twee gehad ipv een rosébiertje
(niet bewust hoor).
quote:
Oeh neen, wat heb je besteld?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef neen het volgende:
O: broodje pindakaas, halve beker melk
T: koffie
L: zo'n zakje noodles
T: 3 koffie
D: macaroni met ham & kaas uit de oven met tomatenketcup
T: halve fles spa rood
Een waardige voortgang van m'n vakantie.... morgenochtend komt er hier een pakje voor mij maar moet ik op school... handig! Nou ja wie weet kan ik hem in een tussenuur opvangen en anders pechen natuurlijk normaal eten morgen!
Ik ben ook verslaafd aan die minneola's, lekker sappigquote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef conleche het volgende:
CF, fijn dat het voorbij is en vrij goed ging zelfs!![]()
Ik heb vanavond bami gegeten, met groenten, pindasaus, spiegelei, kroepoek, Atjar en yakitori-sateetjes.
Ik ga nu aan mijn toetje: een minneola. Ik vind die dingen dus echt lekker. Lekker zurig, maar niet te.
Het is vakantie he! En Pathe is vaak 's avonds heel erg druk, vooral dinsdagavond..quote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef anna82 het volgende:
Weer terug van de film! Wij dachten: gezellig naar de film op maandagavond, en dat dacht heel puberend Amsterdam met ons! Dus The Shutterwas al uitverkocht toen we een bomvolle Pathe De Munt binnenliepen. Om de jeugd te ontlopen zijn we toen naar Tuschinsky gegaan en daar draaide, op dat tijdstip, alleen It's Complicated. Het was wel een ok-film, het leukste vond ik dat er zo lekker in gekookt en gebakken werd.
Minder daaraan is dat ik nu een chocoladetaart wil bakken en dat ik een zak M&M's heb leeggegeten... Ik moet echt stoppen met die suikers!
Ja I know! Ik dacht al: Wat doen al die kinderen 's avonds op straat, dat mocht ik vroeger echt niet! (In het kleine Friese dorpje waar ik opgegroeid benquote:Op maandag 22 februari 2010 22:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is vakantie he! En Pathe is vaak 's avonds heel erg druk, vooral dinsdagavond..
Tuurlijk die met nootjes!! Welke anderen?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef neen het volgende:
Zo'n zak m&m's geel? Dus met nootjesof van die anderen zonder bestaansrecht
Die uit zo'n blauwe of bruine zakquote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tuurlijk die met nootjes!! Welke anderen?
Had je dat zelf gemaakt die couscous? Ik wil eigenlijk een tajine, dan ga ik dat ook eens maken, nog nooit gedaan en ik vind het nog wel zo lekker!!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Merel het volgende:
TVP met lijstje:
O - 2 krentenbollen
L - melk, jus, bruin pistoletje filet americain en groenvoer, kop paddenstoelensoep
T - sinaasappel, banaan
D - couscousschotel met courgette en fetakaas en tomatensaus, 3x opgeschept want het was zo lekker!
T - 2 stukken brownie, glas rode wijn
En gedurende de dag een paar glazen appelsap, ik was water en cola light een beetje zat.
Had een vriendinnetje gemaakt. Recept was oorspronkelijk van AH, maar helemaal verbouwd.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef conleche het volgende:
Had je dat zelf gemaakt die couscous? Ik wil eigenlijk een tajine, dan ga ik dat ook eens maken, nog nooit gedaan en ik vind het nog wel zo lekker!!
Best lang houdbaar hoor. Op den duur gewoon de buitenste blaadjes eraf halen als ze bruin worden, maar een paar weken moet lukken. Vriezen weet i eigenlijk niet. Misschien gekookt of geblancheerd wel. Niet rauw in ieder geval.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Had een vriendinnetje gemaakt. Recept was oorspronkelijk van AH, maar helemaal verbouwd.
Hoe lang blijft witlof trouwens houdbaar? Of is er een manier om het slim in te vriezen ofzo? Ik eet deze week weer vaker buiten de deur dan ik had verwacht toen ik in het weekend m'n weekboodschappen deed, dus nou zit ik met die witlof die niet op komt, dat vind ik zonde!
Krijg je 3 tajines voor je verjaardagquote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je dat zelf gemaakt die couscous? Ik wil eigenlijk een tajine, dan ga ik dat ook eens maken, nog nooit gedaan en ik vind het nog wel zo lekker!!
Ga het direct maar even op mijn verjaarslijstje zetten. Da's precies een goed cadeau en als mensen dan vragen wat ik wil hebben, dan wéét ik tenminste iets.
Op die fiets loopbandquote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eer wie eer toekomt..Mij dus niet...ik liep op de loopband. Alleen al van 5 km. fietsen kreeg ik zere luchtwegen..
Tof lijstje trouwens!
Haal je mini en VMW nu niet door elkaar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef AKnynke het volgende:
ik vind je lijstjes wat mini, mini! Zeker die van gister...
Eh, maar zijn motorbroeken ooit echt flatterend dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik was nog steeds vadsig vanochtend toen ik mn motorbroek aan deed![]()
It wasn't me... toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:24 schreef AKnynke het volgende:
ik vind je lijstjes wat mini, mini! Zeker die van gister...
oh ja. En ik vond het nog zo grappig van mezelf..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haal je mini en VMW nu niet door elkaar?
* Viking84 heeft topic afgespeurd naar een lijstje van mini maar niks gevonden.
Dat denk ik ook altijd, maar dan was ik de broek en dan zit hij weer strak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn zijn mijn broekmaat en gewicht het niet helemaal met elkaar eens, want terwijl ik aankwam, gingen m'n broeken wel gewoon losser zitten.
Spieren zeg ik je!(maar waar die vandaan komen?
)
O ja, ik heb mijn broeken gisteren gewassen, dus ik ben benieuwd hoe ze vandaag zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd, maar dan was ik de broek en dan zit hij weer strak.
Ja hoor! Alleen hebben ze ze vaak niet in lengtematenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, maar zijn motorbroeken ooit echt flatterend dan?
Ik zat ook al te zoeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Haal je mini en VMW nu niet door elkaar?
* Viking84 heeft topic afgespeurd naar een lijstje van mini maar niks gevonden.
Vreselijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoor! Alleen hebben ze ze vaak niet in lengtematen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou een hachee met uien en quorn kunnen maken, volgens mij lijkt dat nog wel aardig op het origineel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik probeer mijn vader er altijd van te overtuigen dat zij ook best eens vegetarisch kunnen eten, of anders op z'n minst biologisch vlees, maar hij wil daar niks van horen. Nou zei hij gisteren ineens tegen me dat ik van de week eens iets vegetarisch moet koken (), maar dan wel met vleesvervanger (
). Die gebruik ik dus echt zelden, en ik heb ook eigenlijk geen zin in het onvermijdelijke gezeur dat het toch niet in de buurt komt van echt vlees, dus die vervanger laat ik gewoon weg maar ik wil hem ook geen reden geven om te zeggen dat hij het (nep)vlees mist. Heeft iemand misschien een idee voor een geniaal vegetarisch gerecht om een verstokte vleeseter te overtuigen?
en dat ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind trouwens vleesvervangers echt verschrikkelijk. Dan krijg ik zo'n beeld van een droge lap gepaneerde nepschnitzel ofzo. Dan kun je veel beter wat extra groenten doen imho, of een gekookt eitje gebruiken.
Deez: http://www.pinkbullets.nl(...)vegetarische_lasagna !quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mini: houdt 'ie van lasagne? Dan is de vega-lasagne wel een idee. Daar mis je echt het vlees niet in!
klik
In die van de AH zit geen vleesvervanger verder. Ik vind Valess ook wel ok. De groenteburgers enzo dan. Quorn vind ik echt ffffiiiees!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deez: http://www.pinkbullets.nl(...)vegetarische_lasagna !
Ik geloof alleen dat mijn vader het niet zo lekker vond (en aangezien die van ons op elkaar lijken).
Ik vind de Quorn gehaktstukjes wel erg in de buurt komen van gewoon gehakt. Maar ja, ik ben wel dol op Valess enzo---> faalvegetarier
quote:It depends on the size and how much frosting you are dousing on, but when consuming a cinnamon bun you are eating roughly 400-600 calories! Next time you want to eat this tasty treat consider splitting it with someone or opting for a different treat!
Ik vrees dat de mijne bij zoiets alleen maar gaat roepen dat hij lasagna mét gehakt gewend is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deez: http://www.pinkbullets.nl(...)vegetarische_lasagna !
Ik geloof alleen dat mijn vader het niet zo lekker vond (en aangezien die van ons op elkaar lijken).
Ik vind de Quorn gehaktstukjes wel erg in de buurt komen van gewoon gehakt. Maar ja, ik ben wel dol op Valess enzo---> faalvegetarier
En we weten allemaal dat kaneelbroodjes lustopwekkend zijn!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef AKnynke het volgende:
ik doe er geen frosting op, en maak ze redelijk klein. Als ze klaar zijn zal ik eens een foto posten...
Ik maak dus niet de amerikaanse variant, maar de Zweedse...Meer kaneelbrood achtig. Natuurlijk, er zit nog een shitload suiker in, maar niet zoveel als in de Amerikaanse variant!
Fitness je al lang of is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
lijstjestijd!
o- cruesli
l- twee boterhammen met ham, een paprika
t- een mandarijntje
t- twee boterhammen met kip
s- fitness!
t- twee boterhammen met kip
d- een diepvries lekkerbekje met ovenfrietjes
t- een mandarijntje
1640 kcal
euhm, ik deed het sporadisch. nu elke maandag op therapie en ben er sinds deze week een tweede keer per week bij in aan het plannen... ben nu vorige maandag, zaterdag geweest. dan straks weer, ik wil zaterdag overdag (lekker rustig op t studentensportcentrum) en dan maandag weer op therapie natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fitness je al lang of is dat iets nieuws?
echt? Dan maar niet eten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat kaneelbroodjes lustopwekkend zijn!
*Op boodschappenlijstje zet om te proberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef Californium het volgende:
Risotto met kastanjepaddestoelenOf lasagna idd
of pasta met veel groente met pesto en sour creme
En over vleesvervangers: ik heb ze in huis, maar alleen die ik lekker vind: de stukjes van de quorn (kan als kip dienen) en de gehakt van de quorn. Ook de hamburgers van de AH zijn te doen. Maar het lekkerste vind ik toch wel de toscaanse carre van de AH
!
eet die liever dan veel stukken vlees, zit weinig vet in en ze kunnen in de oven!
Lijstje:
o: 2 boterham pindakaas
l: 2 boterham; 1 met gehookt ei; 1 met pindakaas
T: fruit? geen idee, zit dan op werk! grote kans veel thee ook
D: 1 a 2 grote wraps met quorn gehakt, paprika, ui, courgette en chillikruiden en wat sour creme
T: geen idee nog.
quote:
Hmmm mijn eerste ingeving is ook altijd Italiaans, maar daar houdt ie dus niet van? Ik doe zelf vaak een bord tagliatelle met daarop rucola en een hele grote berg groenten die met kruidenolie zijn gegrild, plus pijnboompitjes (voor de bite) en olijfjes enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje voor de kookfans hier:
Ik probeer mijn vader er altijd van te overtuigen dat zij ook best eens vegetarisch kunnen eten, of anders op z'n minst biologisch vlees, maar hij wil daar niks van horen. Nou zei hij gisteren ineens tegen me dat ik van de week eens iets vegetarisch moet koken (), maar dan wel met vleesvervanger (
). Die gebruik ik dus echt zelden, en ik heb ook eigenlijk geen zin in het onvermijdelijke gezeur dat het toch niet in de buurt komt van echt vlees, dus die vervanger laat ik gewoon weg maar ik wil hem ook geen reden geven om te zeggen dat hij het (nep)vlees mist. Heeft iemand misschien een idee voor een geniaal vegetarisch gerecht om een verstokte vleeseter te overtuigen?
Wel als het in plakjes gesneden in bonensoep zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Tip: ik hoor van veel mensen dat de vegetarische rookworsten van Tivall erg dicht in de buurt komen van the real dealMaarja, als je stamppot boerenkool met rookworst maakt is dat ook niet erg representatief voor een vegamaaltijd natuurlijk
Ziet er lekker uitquote:
Ga vooral niet te veel sporten doen die je niet leuk vindt! Want dan gaat het tegenstaan en wordt de motivatie om het op te geven steeds groter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euhm, ik deed het sporadisch. nu elke maandag op therapie en ben er sinds deze week een tweede keer per week bij in aan het plannen... ben nu vorige maandag, zaterdag geweest. dan straks weer, ik wil zaterdag overdag (lekker rustig op t studentensportcentrum) en dan maandag weer op therapie natuurlijk.
ik ben t mezelf aan t aanleren om t in te plannen. gewichten sleuren vind ik heerlijk! cardio haat ik met een diepe passie... maar ik ga vanavond maar gewoon 30 minuten op een fiets zitten met mn boek ofzo...
Dat probeer ik ook, al een tijdje. En ik vind het nog best lastig, want ik ben totaal niet gewend aan vis op mijn bord. Ik ben opgegroeid met 1 gehaktbal per dagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk wil ik ook op zijn minst 2x in de week vegetarisch eten, dan nog 1 of 2 x vis en dan de rest biologisch vlees.
ik doe ook alleen dingen die ik wel leuk vind hoor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ga vooral niet te veel sporten doen die je niet leuk vindt! Want dan gaat het tegenstaan en wordt de motivatie om het op te geven steeds groter.
En al helemaal een half uur aan een stuk iets doen wat je niet leuk vindt.... kan je dan niet beter afwisselen: 4 keer 7,5 minuten op 4 verschillende cardio-apparaten? Is de afwisseling dan niet wat aangenamer? Dan is het subdoel telkens bereikbaar en niet ineens een grote hap van nog een half uur hetzelfde gaan doen...
Zo zou het bij mij in ieder geval gaan.
Ik moet ook weer eens gaan fitnessen trouwens... en/of hardlopen, da's ook al te weinig gebeurd. Morgen wel tennissen als het weer mee zit. De eerste 4 weken 1 keer doorgegaan, 2 keer sneeuw en een keer vakantie-week...
So true. Als ik de RPM-frequentie zou laten afhangen van de zin, dan zou ik misschien 1x per maand gaan ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
kortom: ik zit te zeuren, en ik heb geleerd dat je niet moet wachten tot je ergens zin in krijgt, maar t gewoon moet doen... dus dat ga ik dan maar doen...
kan deze zin? het vriendje zegt dat ik motivations moet veranderen, omdat het kan lijken dat ik 'questionable motivations' heb...quote:If you have any questions regarding my CV or my motivation I am glad to provide you with answers.
Die broeken kun je toch heel erg stellen? Die van mij in ieder geval welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
het ging meer om hoe hij zat
niet echt te strak ofzo, maar ook niet echt veel losser, zoals ik had gehoopt
Of je heupen verdwijnen maar je buik wordt wel steeds boller door alle suiker die je eet, opeens een appel figuurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn zijn mijn broekmaat en gewicht het niet helemaal met elkaar eens, want terwijl ik aankwam, gingen m'n broeken wel gewoon losser zitten.
Spieren zeg ik je!(maar waar die vandaan komen?
)
Laat het anders weg. "any questions" is wel voldoende toch? Ik dacht nl. hetzelfde als de Duutser.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef AKnynke het volgende:
help, ik heb hulp nodig!
[..]
kan deze zin? het vriendje zegt dat ik motivations moet veranderen, omdat het kan lijken dat ik 'questionable motivations' heb...
ik zou zeggen "Please feel free to contact me regarding any questions about my application"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Laat het anders weg. "any questions" is wel voldoende toch? Ik dacht nl. hetzelfde als de Duutser.
Waar ga jij dan heen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Leuk zeg! Het leuke is dat ik ook naar Amerika ga!
inderdaad, thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou zeggen "Please feel free to contact me regarding any questions about my application"
of "Please contact me if you have any quenstions pertaining to my application"
of "Please contact me if you have any questions with regard to my application"
"I will be glad to answer any questions regarding my application"
dat soort zinnen. Application is een mooie samenvatting van CV+motivatie.
San Fransisco! Maar pas ergens in september/oktober. Ik moet even kijken! Ik wil ook wel 2 keer in een half jaar maar ja wie wil dat nietquote:
Waarom boek je niet gewoon online?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, ik heb in mijn 'sollicitatiemail' aan een Amerikaan geloof ik geschreven "if you need more information" of zoiets.
Which reminds me, straks naar het reisbureau voor een ticket.Met een tussenstop van een paar dagen in New York.
Oja, naar je vriendje hè? Leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
San Fransisco! Maar pas ergens in september/oktober. Ik moet even kijken! Ik wil ook wel 2 keer in een half jaar maar ja wie wil dat niet!
zou ik ook doen!! gewoon vluchten zoeken op schiphol.nl of eventueel zoeken via cheaptickets en dan boeken via de site van de vleigtuigmaatschappij. heb zelf heel prettig gevlogen met Delta Airlines. Overstap in Atlanta (thuisbasis, als er geen directe vlucht is moet je daar overstappen) maar dat vond ik een leuk vliegveld, dus heb me daar goed vermaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom boek je niet gewoon online?
Ik was zelf via internet begonnen met zoeken maar ik raakte al snel het overzicht kwijt omdat je kunt vertrekken van Amsterdam, Brussel en Düsseldorf en er in de buurt van Philadelphia ook meerdere vliegvelden zijn. Bovendien wist ik niet goed wat de beste optie is als je einddatum nog kan veranderen. Bij het reisbureau hebben ze alle opties meteen in 1 overzicht en kunnen ze ook nagaan wat het bij welke maatschappij kost om de datum van je retourvlucht te veranderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom boek je niet gewoon online?
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, eten...
ik moet nog lunchen
ik weet niet wat er met me aan de hand is vandaag... brrr...
Inderdaad! Als ik eenmaal te lang heb gewacht met eten blijf ik de rest van de dag snaaien. Onverzadigbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!
Als je je RPM-feqeuntie af laat hangen van je eet-gewoonten kom je misschien nog wel op minder dan 1 x per maand uit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
So true. Als ik de RPM-frequentie zou laten afhangen van de zin, dan zou ik misschien 1x per maand gaan ofzo.
Pfffquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je je RPM-feqeuntie af laat hangen van je eet-gewoonten kom je misschien nog wel op minder dan 1 x per maand uit...![]()
ik ga nu 3 boterhammen eten ipv 2, en dan na het sporten nog twee, en dan een beetje later warm eten. dan eet ik maar 1 boterham minder dan gepland... komt goed...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!
Dat begint al om 20.00 toch? Dan is het ook wel op tijd afgelopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
daarom ga ik ook laat eten. 10 km kijken vanavond jaaaaaaaaaaaaaaa
Grinnikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Falers op de hotpantshyve.
Grappig topic![]()
!!
Oh ja! Lekker onder een deken op de bank schaatsen kijken, met een bordje eten op schoot! Ik kijk stiekem ook wel uit naar het einde van de OS, want de nachtelijke ritjes hebben mij veel te veel slaap gekost. Vandaag hoorde ik van 3 collega's dat ik er zo vermoeid uitziequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
Hmmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
Psst... Je mag ok spijbelen en schaatsen kijken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmik ga het helemaal missen
Moet buikdansen vanavond
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, ik heb er zin in! En ik heb een manier ontdekt waarop ik het online kan kijken met nederlands commentaar, en ik ga met nog 2 nederlanders kijken!
Aan mijn lijstje kan een smoothie van yoghurt, aardbei, banaan en sinaasappelsap toegevoegd worden..
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Psst... Je mag ok spijbelen en schaatsen kijken!
Ik bij de C1000, 1 euro per 250 gram, overrijp.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?
Wat zul jij balen als de helft vanavond spijbelt en jij nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jaergens wil ik dat ook gewoon gaan doen
Maar aanstaande zondag hebben we de eerste oefenzondag voor de voorstelling
Maarja aan de andere kant is de voorstelling ook pas in juni dus zou ik echt iets missen als ik vanavond niet ga......
Maar de 10km......ik heb het goud van Wust ook al gemist (wat een sport-kijk-nerd ben ik ook
die lagen in de supermarkt, een euro! Dus toen kon ik ze niet laten liggen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Falers op de hotpantshyve.
Grappig topic![]()
!!
Oech waar? Want ik vind Nederlands schaatsen ook zo leuk :$quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, ik heb er zin in! En ik heb een manier ontdekt waarop ik het online kan kijken met nederlands commentaar, en ik ga met nog 2 nederlanders kijken!
Aan mijn lijstje kan een smoothie van yoghurt, aardbei, banaan en sinaasappelsap toegevoegd worden..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat zul jij balen als de helft vanavond spijbelt en jij niet
via http://nos.nl/os2010/, en dan http://www.hidemyip.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:30 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oech waar? Want ik vind Nederlands schaatsen ook zo leuk :$
Wij (vader, broertje en zus) zaten vroeger alle rondetijden te noteren in onze schriftjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met de OS. Of met wat voor sportevenement dan ook eigenlijk
.
Hear hearquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met de OS. Of met wat voor sportevenement dan ook eigenlijk
.
ik kijk ook al fanatiek schaatsen sinds ik klein ben.... incl. rondetijden meeschrijven... ik was ook al sinds 1999 fan van mark tuitert bij elke wedstrijd.... en nu heeft ie eindelijk gewonnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wij (vader, broertje en zus) zaten vroeger alle rondetijden te noteren in onze schriftjes!. We maakten ook allemaal plakboeken, dezelfde, en vonden dat echt ontzettend tof! Over sport-nerds gesproken
Ach, als je een beetje easy on the suikerstroop gaat, kan het al vanaf 350 kcal ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef P.F het volgende:
Ik ga by the way een cocktail "bar" fixen(En dan maar 1 per maand maken hahaha.. Hoeveel kcal zat er nou in 1?)
Ja, als ik daarop zou rennen zou ik omvallen! Maar ja, dan moet je wel weer even wachten tot het gezakt isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Operaties kijken is leuk, maar ook vermoeiend, zelfs als je je brood thuis laat liggen!
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
L: evergreenkoekjes, cupasoup, een boterham met pasta.
T: appel.
Nu wilde ik eigenlijk gaan rennen, maar voel me nog een beetje hypo-ig. Beter eerst nog brood zeker?
Twee boterhammen later voel ik me een stuk beter! Dan ga ik nu dus les 17 doen, hopen dat ik niet alsnog omval;-)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, als ik daarop zou rennen zou ik omvallen! Maar ja, dan moet je wel weer even wachten tot het gezakt is![]()
Daarom ga ik maar nooit meer, haha.
Oh jij bent co-assistent toch? Mijn beste vriendin zei dat ze wel eens een powertukje ging doen op de wcquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Operaties kijken is leuk, maar ook vermoeiend, zelfs als je je brood thuis laat liggen!
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag
L: evergreenkoekjes, cupasoup, een boterham met pasta.
T: appel.
Nu wilde ik eigenlijk gaan rennen, maar voel me nog een beetje hypo-ig. Beter eerst nog brood zeker?
Ik vind operaties kijken zo saai, als ik mag inscrubben wordt alles ineens veel leuker...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
De tof!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn papa is net na 23 jaar (ik geef toe, het had iets eerder gekund) officieel tot Nederlander benoemd![]()
Met volkslied en al. Rita Verdonk mag trots zijn
Of het saai is hangt van jezelf af! Maar meedoen is leuker inderdaad;-) Dit was best indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik vind operaties kijken zo saai, als ik mag inscrubben wordt alles ineens veel leuker...
Oké de openhart enzo vind ik wel tof maar de zoveelste hernia inguinalis, snurk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, moe en voldaan klaar met Evy. Ging lekker:-)
[..]
Of het saai is hangt van jezelf af! Maar meedoen is leuker inderdaad;-) Dit was best indrukwekkend.
Powernaps doen het niet voor mij denk ik, het was meer dat ik van 7 tot 13 geen eten had.
*FLUSH*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maria: waren bestuursleden van de alumniverenigingmaar die mogen idd wel door de plee!
eten is bijna klaar: pasta met champignonnetjes, uitje, veeeeeeeeeel knof en zalm
Wat doe jij dan, ben je ook co?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:58 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oké de openhart enzo vind ik wel tof maar de zoveelste hernia inguinalis, snurk!
Geen zout op mn eitje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
@ Raissa: yoghurt of kwark met fruit en/of muesli, knackebrod met light beleg, gekookt eitje, (ongezouten!) nootjes?
Je kunt voor inspiratie ook de lijstjes van anderen in de gaten houden
Stagair, dus 6e jaar, volgend jaar pas co...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, ben je ook co?
Hierbij ging dus de neus eraf met reconstructie van de bovenlip. Iets wat je eerder op discovery zag!
Zo eens beginnen aan mn couscous, maar trek heb ik niet echt.
Zout houdt vocht vast, je bent dus lichter als je weinig zout gebruikt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Geen zout op mn eitje?![]()
Waarom mag dat niet?
Ahja, logisch wel eigenlijk. Ik gebruik nooit zout, behalve op mn ei of op tomatenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zout houdt vocht vast, je bent dus lichter als je weinig zout gebruikt.
Daarnaast is het op den duur slecht voor de bloeddruk. Als je (een beetje) zout op je ei echter lekker vindt, en niet bij elke maaltijd een scheut toevoegt, zou ik dat vooral doen hoor! Lekker eten is ook belangrijk.
Zijn de lijstjes verplicht? Ik vind het zo confronterendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kwak zout bij heel veel dingen(aardappelen, gekookte groenten, op vlees...)
En hoi Raissa! Kom je meeposten?
ja, muhahaha, confrontatie is goed voor je! Word je skinny vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zijn de lijstjes verplicht? Ik vind het zo confronterend
Ja. Als je niet driemaaldaags een lijstje post, gooien we je het topic uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zijn de lijstjes verplicht? Ik vind het zo confronterend
Santen is toch van die kokoscrème? Superhandig spul! goed idee om dat in de pompoensoep te doen, ga ik ook een keer proberenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:20 schreef Syrena het volgende:
*500 gram pompoen, 1 ui, 1 teen knoflook, 50 gram santen, liter kippenbouillon en kruiden. Gisteren twee kommen en vandaag twee![]()
En nu komt de snaaizin opzetten, dus ga ik een grote kop ananasthee maken, kan best zijn dat ik eigenlijk dorst heb ipv zin in eten.
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, muhahaha, confrontatie is goed voor je! Word je skinny van
Als ik morgen niet 2 kg ben afgevallen kap ik weer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat zijn jullie goed bezig met sporten!
Geen slechte start op lijstjesgebiedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar
Lijstje:
O: Twee volkoren crackers met vlokken
T: Schaaltje halfvolle yoghurt (zonder suiker
L: 1 bruine tosti met salami/kaas
T: 2 appels
D: Rijst met biefstuk/champignon/ui prutje
*gapt weegschaal*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik morgen niet 2 kg ben afgevallen kap ik weer.
Het is gemengd met oa. appel enzo. De thee wordt rood en smaakt echt lekker, beetje fris.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Blurred86 het volgende:
ieuw ananasthee lijkt me echt heel vies!
eenschquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen slechte start op lijstjesgebiedMisschien een beetje weinig.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*gapt weegschaal*
Mwehe ik tikte eerst 'weegschaap'Wat dat dan is!
Hm ja, iets meer had wel gekund. Maar er komt vast nog een T bij voor vanavondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen slechte start op lijstjesgebiedMisschien een beetje weinig.
Als je maar niet aan de chips gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hm ja, iets meer had wel gekund. Maar er komt vast nog een T bij voor vanavond
Gelukkig heb ik dat niet in huisquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je maar niet aan de chips gaat
Ja hoor. Als je nou eerst eens evy afmaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik morgen niet 2 kg ben afgevallen kap ik weer.
Wij gingen met de atletiek altijd 2 keer per jaar aquajoggen (om te zien wat het was want als je geblesseerd was vloog je op aquajoggen) en je maakt het zo zwaar als je wilt. Een beetje zoals lopen dus maar veel minder belasting van je gewrichten...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Raissa het volgende:
Oh en zijn hier mensen die doen aan aquajoggen/aquazumba/aqua-anything? Is dat erg zwaar? Ik overweeg het te gaan doen. Als ik mezelf tenminste zover krijg, ik vind het vreselijk zulke dingen alleen te moeten doen. Maar ik heb dus echt 0 energie en nogal wat beperkingen vanwege ziekte, daarom gaat het niet echt wat worden als het superzwaar is..
Wel gewoon Zumba!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Raissa het volgende:
Oh en zijn hier mensen die doen aan aquajoggen/aquazumba/aqua-anything? Is dat erg zwaar? Ik overweeg het te gaan doen. Als ik mezelf tenminste zover krijg, ik vind het vreselijk zulke dingen alleen te moeten doen. Maar ik heb dus echt 0 energie en nogal wat beperkingen vanwege ziekte, daarom gaat het niet echt wat worden als het superzwaar is..
Als ik die 2 kilo niet kwijt ben maak ik haar af.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je nou eerst eens evy afmaakt.
Ook goedenavond!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Floor-Sofie het volgende:
pff,
hoe kom ik van mijn emotie eetbuien af..
Ik geloof dat ik dat weleens heb opgemerkt, of ben ik nu in de war met iemand anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel gewoon Zumba!</Zumbafangirl>
![]()
wat puff zegt. cognitieve gedragstherapie kan ik daarbij zelf erg aanraden, krijg ik ook. je hoeft namelijk niet persé de ahcterliggende problemen helemaal op te lossen voor je gezonder kunt gaan leven. je moet vooral leren om ánders met die gevoelens om te gaan. cognitieve gedragstherapie werkt daarvoor het beste denken ze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ook goedenavond!
Het beste is om aan de reden van je eetbuien te werken, en tegelijk de schade hiervan te beperken door (wat coldfeet zei) caloriearme vullende dingen te eten, zoals wortel, komkommer, tomaat, paprika.
Het laatste is waarschijnlijk wel makkelijker dan het eerste, maar het is wel aan te raden aan allebei te werken.
Edit: zeur niet neen, ik ben nu bijna 5 weken bezig en ik heb me nog helemaal niet goed gewogenl, dus ik weet helemaal niet of het uberhaupt iets uithaalt!![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
Zijn ze nou nog niet begonnen met schaatsen?
Hehe, ik wou ook al zeggen dat het zo veel is, maar ik was bang dat je het verkeerd zou begrijpen want ik bedoel het op een positieve manier! Veel eetmomenten is goed en qua kcals is het volgens mij wel in orde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Raissa!!Tips zijn al gegeven door anderen, niets meer aan toe te voegen!
Mijn lijstje vandaag:
O: brinta
T: koffie verkeerd
T: liga
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: activia yoghurt pruim
T: paprikareepjes
T: druiven
D: marokkaanse lamsgehaktschotel met pita's en humus
T: thee met chocolaatje
T: handje pecannootjes
Jeumig, wat véél eetmomenten vandaag eigenlijk... !
Dweilpauze, volgens mij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Edit: zeur niet neen, ik ben nu bijna 5 weken bezig en ik heb me nog helemaal niet goed gewogenl, dus ik weet helemaal niet of het uberhaupt iets uithaalt!![]()
Jawel! Nu de eerste dweil, hierna geloof ik een Nederlander... ik ben te lui om op teletekst te kijken maar dan is het 866quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooie lijst Phaidra.
Mwehe ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een enthousiaste Zumbaërt benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat weleens heb opgemerkt, of ben ik nu in de war met iemand anders?
http://teletekst.nos.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Jawel! Nu de eerste dweil, hierna geloof ik een Nederlander... ik ben te lui om op teletekst te kijken maar dan is het 866
Even m'n Unox muts opdoen!
quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe, ik wou ook al zeggen dat het zo veel is, maar ik was bang dat je het verkeerd zou begrijpen want ik bedoel het op een positieve manier! Veel eetmomenten is goed en qua kcals is het volgens mij wel in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |