Dus omdat jullie beide het een kutfilm vonden is het een grandioze kutfilm. NOU DAT DACHT IK NIET!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee Doctor Parnassus is echt een grandioze kutfilm. Zelfs Mark vond dat en die is toch minder kritisch dan ik.
Je zou "is" eens moeten vervangen voor "vind ik".quote:Op maandag 22 februari 2010 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee Doctor Parnassus is echt een grandioze kutfilm. Zelfs Mark vond dat en die is toch minder kritisch dan ik.
Tip van de dagquote:Op maandag 22 februari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je zou "is" eens moeten vervangen voor "vind ik".
Hij is leuk hoor, net als de hetty.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een keer omdat hij zo leuk is!
Ik lees wel slechte reviews op kieskeurig over andere modellen van Princessquote:Op maandag 22 februari 2010 20:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij is leuk hoor, net als de hetty.
Zon stang is btw niet voor om een hoekje, dan is het lastiger inderdaad.
Toevoeging aan mn lijstje: een oreokoekje uit de proefverpakking. Goed te doen!
Dat doen ze alleen maar omdat Heath Ledger erin zitquote:Op maandag 22 februari 2010 19:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Dus omdat jullie beide het een kutfilm vonden is het een grandioze kutfilm. NOU DAT DACHT IK NIET!
Net als de 14993 mensen die hem gemiddeld een 7,4 gaven
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar omdat Heath Ledger erin zit, denk ik. Niets dan goeds voor de doden en zulks
.
Mijn zus is ook kleuterjuf (geweest?)quote:Op maandag 22 februari 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
Mijn kleuterjuf heette Hetty. Die kwam zelfs op kraambezoek toen mijn jongste broertje werd geboren.
Accepteer dat er mensen zijn met een andere smaak dan jij. Ja echt!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar omdat Heath Ledger erin zit. Niets dan goeds voor de doden en zulks
.
Hetty. Want dat is de geweldigste stofzuiger!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:17 schreef P.F het volgende:
Ik maak mij wel druk om wat voor vuilnisbak en wat voor stofzuiger ik moet kopen
Ik vind het maar een lelijk ding, doe je de meterkast open, staat dat ding je aan te loerenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hetty. Want dat is de geweldigste stofzuiger!
Die wijde dingen zien er bij mij allemaal uit alsof ik wel drie babies krijg ofzo!! En al dat wit, hou ik niet schoon.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:19 schreef P.F het volgende:
Nieuwe H&M collectie die maart in de winkel komt
http://www.hmthegardencollection.com/look-book/
En de prijzen, goed te doen!
http://www.hmthegardencol(...)llectionOverview.pdf
[ afbeelding ]
Mooi!!
PieF, koop gewoon een goede stofzuiger, van Philips ofzo en let niet al te veel op het uiterlijk. Hij staat toch in de kast en buiten dat wil je met stofzuigen zo snel mogelijk klaar zijn. Het is vooral belangrijker dat hij goed zuigt. Na het stofzuigen wil je niet nog overal zand horen knisperen!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het maar een lelijk ding, doe je de meterkast open, staat dat ding je aan te loerenLang, lang geleden, op 12 jarige leeftijd vond ik hem wel leuk, maar dat was vroegaah!
Daar kunnen mijn ouders ook nog steeds zo lekker over ruzie makenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:16 schreef P.F het volgende:
Ik maak mij niet druk, het staat alleen zo kortzichtig om je eigen mening als waarheid te verkondigen
Daar heb je gelijk in! Aangezien ik 0 verstand heb van stofzuigers heb ik vooral gelet op klein en goedkoop (en de goedkoopste was toevallig rozequote:Op maandag 22 februari 2010 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
PieF, koop gewoon een goede stofzuiger, van Philips ofzo en let niet al te veel op het uiterlijk. Hij staat toch in de kast en buiten dat wil je met stofzuigen zo snel mogelijk klaar zijn. Het is vooral belangrijker dat hij goed zuigt. Na het stofzuigen wil je niet nog overal zand horen knisperen!
eer wie eer toekomt..Mij dus niet...ik liep op de loopband. Alleen al van 5 km. fietsen kreeg ik zere luchtwegen..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef Phaidra het volgende:
CF, je hebt het overleefd!!![]()
![]()
Succes voor Kwak, al ben ik waarschijnlijk te laat.
En eenvoor Nynke! -24 en dan nog 5 km hardlopen...
Respect!
Lijstje:
O: brinta
T: liga, koffie met melk
L: 2 boterhammen met gekookte worst, kop warme chocolade uit automaat
T: activia yoghurt pruim
T: druiven
D: pasta met pittige tomaten/basilicumsaus
T: Luchtige yoghurtpudding aardbeikwarktaart
T: thee met een stukje chocola
Ik zou in dit geval niet echt voor goedkoop gaan... Ik heb ooit een HEMA stofzuiger gehad van 30 euro, dat kreng zoog voor geen meter en na een half jaar was ie stuk. Ik zeg: koop een Philips/Bosch oid. en let vooral op aanbiedingen, mijne heb ik bij de Blokker gehaald. Kostte 80 euro, maar ik hoef de stofzuigerzak niet te vervangen (kan ik leeggooien) en hij doet het nog perfect.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in! Aangezien ik 0 verstand heb van stofzuigers heb ik vooral gelet op klein en goedkoop (en de goedkoopste was toevallig roze!)
Ik woon mijn hele leven al in dezelfde stad en voor zover ik weet is dat niet Leeuwardenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn zus is ook kleuterjuf (geweest?). Maar jij zat niet toevallig in Leeuwarden op de basisschool?
.
2. Dus het valt reuze mee!quote:
Tip van de ergotherapeut?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb op elke etage gewoon een stofzuiger staan
Mjah, hier ook, maar ik heb nog een koophuis in Dordrecht staanquote:Op maandag 22 februari 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, praktisch gevolg van gaan samenwonen met 2 inboedels
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh mandarijntjes zijn goddelijk. Net nog twee gehad ipv een rosébiertje
(niet bewust hoor).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |