Waar bemoeien ze zich mee...quote:Op maandag 22 februari 2010 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
en ja hoor, het eerste berichtje over de bruiloft 'jullie hebben die niet gevraagd!! was dat de bedoeling of zijn jullie haar gewoon vergeten! Kan gebeuren hoor, dat je iemand vergeet!'![]()
en dát haat ik dus
check!quote:
Iemand zn neus eraf???quote:Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen gaat iemand zn neus eraf:-o! Ben benieuwd.
Knap hoor! Zo te horen heb je wel een lekker rustig avondje verdiend!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:04 schreef AKnynke het volgende:
oh, en nog meer props voor mij, na het studeren had ik teveel honger om gelijk te gaan sporten, dus ik ging naar de super met het idee een mars of een bounty ofzo te kopen, voor snelle energie. Daar voelde ik me schuldig over, dus toen heb ik maar een banaan gekocht.
Leuk idee, zou een "ornamentje" op een taart. Ziet er wel moeilijk uit!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik studeer af in kunstgeschiedenis, dus het is misschien een leuk idee om een schilderijlijst op de taart te hebben, maar gewoon een toffe vrolijke taart vind ik ook erg mooi, zoals deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Gewoon mailen dat er met een kleine gastenlijst nu eenmaal keuzes gemaakt moeten worden en dat die door jullie prima worden gemaakt, heel erg bedankt voor de bemoeienis verderquote:Op maandag 22 februari 2010 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
iemand van de 'motorcrew'
van de familie laten ze het gelukkig helemaal aan ons over
Het is niet mogelijk dat die persoon echt dacht dat ze iemand vergeten waren en wilde voorkomen dat ze perongeluk iemand buiten sluiten? Bemoeizuchtig, dat wel, maar je zou maar echt iemand vergeten zijn op de lijst te zetten en niemand die dat even laat weten ...quote:Op maandag 22 februari 2010 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Moblo: die toon ook, of je je ff snel wilt bedenken.Vervelend hoor. Maar ja, als je de reden gewoon uitlegt houden ze er hopelijk wel over op.
Ja de manier waarop het geschreven is is behoorlijk lompquote:Op maandag 22 februari 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Maar dat "kan gebeuren", dat impliceert dat je hen excuses verschuldigd was ofzo.Nouja, misschien lees ik dat er alleen maar in.
Waar bemoei je je mee?quote:
Op tv via computerquote:Op maandag 22 februari 2010 19:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ken ik niet!
Op tv op op je computer?
Ja wij dus ook vandaag!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:59 schreef P.F het volgende:
Ik heb Up in the air ook gezien! Morgen ga ik weer naar de film, denk minstens 2 achter elkaar!!!
Ik heb ze beide gezien ook ja. Die Wolfman vond ik maar niksquote:Op maandag 22 februari 2010 18:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat is Up in the air een leuke film zeg. En The Wolfman wat minder, maar Benicio Del Toro is zo sexy
Had een filmdagje, en heb verschrikkelijk gegeten
Hij heeft een 7,5 DUS zou mijn BF hem sowieso met mij gaan kijkenquote:
Dat is slim van hem, want geen enkele film over vrouwen en liefde heeft natuurlijk boven een 7.5quote:Op maandag 22 februari 2010 19:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft een 7,5 DUS zou mijn BF hem sowieso met mij gaan kijken
(Welke film? Over vrouwen? En liefde?Hij heeft geen 7,5 of hoger, dus ik kijk hem niet!!!!)
Ik had 3 voorspellingen gedaan tijdens Up in the air en ze kwamen allemaal uitquote:Op maandag 22 februari 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ze beide gezien ook ja. Die Wolfman vond ik maar niksEn dat einde van Up in the air
Maargoed, tenminste niet standaard
![]()
Ik eet ook altijd slecht op filmdagjes![]()
Zaterdag heb ik shutter island én percy jackson & the lightning thief gezien
Deze had toen wij hem keken wel een 7,5quote:Op maandag 22 februari 2010 19:39 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is slim van hem, want geen enkele film over vrouwen en liefde heeft natuurlijk boven een 7.5
HIj heeft hem erna nog even een cijfer gegeven zekerquote:Op maandag 22 februari 2010 19:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Deze had toen wij hem keken wel een 7,5
Vicky Cristina Barcelona
Hahahaha, nee hij vond hem leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:42 schreef neen het volgende:
[..]
HIj heeft hem erna nog even een cijfer gegeven zeker
Bij Makro in de actie.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef P.F het volgende:
Ik ben er trouwens nog steeds niet uit met die vuilnisbak!
![]()
Heb ondertussen wel weer geld dus ik ZOU een Brabantia kunnen kopen maar ik vind het zo veel geldMaar goeed!
Is met een steekbeitel een klein stukje afbeitelen een optie?quote:En nog zo een irritant klusje: laminaat dat is gaan werken weer maken. Wordt denk ik zagen want na poging 20.000 is het nog niet geluktEn alle plinten zijn los gaan laten dus die moet ik dan vastplakken, ook leuk
! Het gaat denk ik vast fout bij het zagen
Weet niet wat voor douche je hebt, maar als je een stang zonder hoek nodig hebt kun je 'em vaak gewoon tussen de muren klemmen.quote:En ik durf de lamp nog niet zo goed op te hangen want ik wil eerst dat m'n vader kijkt wat voor schroeven ik nodig heb of dat ik pluggen nodig heb
Oja.. En nog gaten in de badkamer boren voor een stomme douchegordijn stang [ik douche prima zonder maar ja nu heb ik een geweldig douchegordijn gekocht dus ik moet wel!]
Regel een vriendje! O, wacht..quote:Klusjes in huis zijn stom!
Hmm.. Een vriend van mij was vandaag bij de Makro, ik heb zelf geen pasje helaasch.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij Makro in de actie.
[..]
Is met een treekbeitel een klein stukje afbeitelen een optie?
[..]
Weet niet wat voor douche je hebt, maar als je een stang zonder hoek nodig hebt kun je 'em vaak gewoon tussen de muren klemmen.
[..]
Nee Doctor Parnassus is echt een grandioze kutfilmquote:Op maandag 22 februari 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had 3 voorspellingen gedaan tijdens Up in the air en ze kwamen allemaal uit
En tijdens The Imaginarium of Doctor Parnassus ook..Geniaal
Die laatste film is echt zoo weird! Maar wel leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |