En dan zeggen ze dat ik vandaag te weinig eetquote:Op maandag 22 februari 2010 15:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
L (nu): 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, 1 boterham met Dolaner extra pikant, gekookt eitje
D: broccoli en een schnitzel
S: Pilates
T: kwark
Algehele meh-dag.
Hahaha! OMG en op wat voor manierquote:Op maandag 22 februari 2010 15:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, ik heb over je gedroomd geloof ik!.
Nee, maar mijn tussentijdse contract loopt over twee maanden af, dus zoveel tijd geef ik mezelf nog om te beslissen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej![]()
. Heb je nu al voor jezelf besloten of je ermee verder gaat en op welke voorwaarden enzo?
Lang verhaal hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! OMG en op wat voor manier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lang verhaal hoor..
Oh. My. God.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zou ik zelf al nooit doen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Deelde de kamer met de meneer van de ICT. Ga nu naar een heul grote eigen kamerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Syrena het volgende:
Xcuzme> lekker een eigen kamer!Waar zat je nu dan?
Ik ga even kijken, thanksquote:Op maandag 22 februari 2010 15:24 schreef neen het volgende:
O, ik was net even bij de aldi om melk te kopenen daarna natuurlijk bedenken dat ik maar had moeten kopen en daar zag ik dat ze binnenkort een vuilnisbak hebben daar voor 20 euro, misschien wat voor PF ofzo?
Ik had een sportbroek moeten kopen denk ik nu want ik heb nu wel schoenen mee maar dus geen broek. Nou ja morgen maar een goedkoop onding kopen dan.
Ik zal maar geen lijstje posten vandaagen o, hoi SeLang
Fancypantsquote:Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deelde de kamer met de meneer van de ICT. Ga nu naar een heul grote eigen kamermet balkon
en heul oude lambrisering
en een eigen vergadertafel
en inbouwkasten
.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Deelde de kamer met de meneer van de ICT. Ga nu naar een heul grote eigen kamermet balkon
en heul oude lambrisering
en een eigen vergadertafel
en inbouwkasten
.
Vullen met fijngehakte tomaat, rode ui en peterselie en aftoppen met vinaigrettequote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm hier is het boodschappentijd, ik heb nog een avocado die op moet en wil lowcarb eten dus... wie heeft de gouden tip?
Hamburgers met avocado-ui-prutje kunnen ook zonder broodjes!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm hier is het boodschappentijd, ik heb nog een avocado die op moet en wil lowcarb eten dus... wie heeft de gouden tip?
Granaatappelzaadjes, danquote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
Granaatappelpitten? Dat heb ik nog nooit als ingrediënt gezien
T klinkt wel lekker verderal moet ik weer eens een fatsoenlijke muntplant neerzetten
NICE!!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en als je op www.foodgawker.com zoekt op 'avocado' krijg je ook allerlei tips, o.a. veel voor salades!
Überhaupt nooit granaatappelsquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Granaatappelzaadjes, danOf eet jij het ding altijd in z'n geheel?
Zo aten we 'm op huwelijksreis, op Madeiraquote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NICE!!![]()
Die gevulde avocado ziet er echt super uit CF, dat ga ik wel eens maken als ik gasten heb
Oeh, ik ga even wat rondspieken voor inspiratie, en dan zal ik het ff posten!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lady, heb je al enig idee over hoe je je taart eruit wilt laten zien? Ik ga morgen naar een taartdecoratiewinkel, dus mocht ik er nog iets voor moeten hebben dan kan ik daar even kijken..
't Ding heeft een dikke, leerachtige schil die je niet kunt eten. De pitten/zade moet je zo tussen de vliesjes uitpulken. Heidens karwei, maar ze smaken geweldig! Zoet met een klein beetje wrang, en lekker 'knisperig' tussen je tandenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Überhaupt nooit granaatappelsheb ooit in een gastgezin in Portugal wel mariabiscuitjes met granaatappelmarmelade gehad. Goddelijk
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Ding heeft een dikke, leerachtige schil die je niet kunt eten. De pitten/zade moet je zo tussen de vliesjes uitpulken. Heidens karwei, maar ze smaken geweldig! Zoet met een klein beetje wrang, en lekker 'knisperig' tussen je tanden
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Ding heeft een dikke, leerachtige schil die je niet kunt eten. De pitten/zade moet je zo tussen de vliesjes uitpulken. Heidens karwei, maar ze smaken geweldig! Zoet met een klein beetje wrang, en lekker 'knisperig' tussen je tanden
[ afbeelding ]
Ik studeer af in kunstgeschiedenis, dus het is misschien een leuk idee om een schilderijlijst op de taart te hebben, maar gewoon een toffe vrolijke taart vind ik ook erg mooi, zoals deze:quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lady, heb je al enig idee over hoe je je taart eruit wilt laten zien? Ik ga morgen naar een taartdecoratiewinkel, dus mocht ik er nog iets voor moeten hebben dan kan ik daar even kijken..
Het is ook mogelijk om een print te maken op bijvoorbeeld eetbaar papier, dus stuur maar een voorbeeldje!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen idee hoe gedetailleerd je kunt werken, maar ik wil je wel een voorbeeld sturen van het soort kunst waar ik me mee bezig heb gehouden? Een strik kan sowieso natuurlijk, dat vind ik ook helemaal fantastisch
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk om een print te maken op bijvoorbeeld eetbaar papier, dus stuur maar een voorbeeldje!
Met watte?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten vanavond nachosHallo onverantwoord maal
Ik heb net zitten uitrekenen hoeveen kcals in de eenpersoonsmegacrumble zitten die ik wel eens maakquote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten vanavond nachosHallo onverantwoord maal
mezzo sopraan stukjes in de volledige ballet versie van de falla sombrero de tres picos. maar er doen twee andere meisen mee die ik beter vind dan mezelf. zou t mezelf alleen nooit vergeven als ik t niet probeerde...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, zingze dan! Wat voor solo is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |