Überhaupt nooit granaatappelsquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Granaatappelzaadjes, danOf eet jij het ding altijd in z'n geheel?
Zo aten we 'm op huwelijksreis, op Madeiraquote:Op maandag 22 februari 2010 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NICE!!![]()
Die gevulde avocado ziet er echt super uit CF, dat ga ik wel eens maken als ik gasten heb
Oeh, ik ga even wat rondspieken voor inspiratie, en dan zal ik het ff posten!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lady, heb je al enig idee over hoe je je taart eruit wilt laten zien? Ik ga morgen naar een taartdecoratiewinkel, dus mocht ik er nog iets voor moeten hebben dan kan ik daar even kijken..
't Ding heeft een dikke, leerachtige schil die je niet kunt eten. De pitten/zade moet je zo tussen de vliesjes uitpulken. Heidens karwei, maar ze smaken geweldig! Zoet met een klein beetje wrang, en lekker 'knisperig' tussen je tandenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Überhaupt nooit granaatappelsheb ooit in een gastgezin in Portugal wel mariabiscuitjes met granaatappelmarmelade gehad. Goddelijk
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Ding heeft een dikke, leerachtige schil die je niet kunt eten. De pitten/zade moet je zo tussen de vliesjes uitpulken. Heidens karwei, maar ze smaken geweldig! Zoet met een klein beetje wrang, en lekker 'knisperig' tussen je tanden
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Ding heeft een dikke, leerachtige schil die je niet kunt eten. De pitten/zade moet je zo tussen de vliesjes uitpulken. Heidens karwei, maar ze smaken geweldig! Zoet met een klein beetje wrang, en lekker 'knisperig' tussen je tanden
[ afbeelding ]
Ik studeer af in kunstgeschiedenis, dus het is misschien een leuk idee om een schilderijlijst op de taart te hebben, maar gewoon een toffe vrolijke taart vind ik ook erg mooi, zoals deze:quote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lady, heb je al enig idee over hoe je je taart eruit wilt laten zien? Ik ga morgen naar een taartdecoratiewinkel, dus mocht ik er nog iets voor moeten hebben dan kan ik daar even kijken..
Het is ook mogelijk om een print te maken op bijvoorbeeld eetbaar papier, dus stuur maar een voorbeeldje!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb geen idee hoe gedetailleerd je kunt werken, maar ik wil je wel een voorbeeld sturen van het soort kunst waar ik me mee bezig heb gehouden? Een strik kan sowieso natuurlijk, dat vind ik ook helemaal fantastisch
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk om een print te maken op bijvoorbeeld eetbaar papier, dus stuur maar een voorbeeldje!
Met watte?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten vanavond nachosHallo onverantwoord maal
Ik heb net zitten uitrekenen hoeveen kcals in de eenpersoonsmegacrumble zitten die ik wel eens maakquote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten vanavond nachosHallo onverantwoord maal
mezzo sopraan stukjes in de volledige ballet versie van de falla sombrero de tres picos. maar er doen twee andere meisen mee die ik beter vind dan mezelf. zou t mezelf alleen nooit vergeven als ik t niet probeerde...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, zingze dan! Wat voor solo is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |