quote:Op maandag 22 februari 2010 12:01 schreef SeLang het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2009 was om terug op een gezond gewicht te komen.
Actieplan:
- Ontbijt teruggebracht van 8 naar 6 boterhammen
- Vaker op vakantie
Resultaat na iets meer dan een jaar:
[ afbeelding ]
Nee ongeveer gelijk. De gewichtsreductie komt vooral door minder eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:SeLang, vooral omdat je het ook vast kunt houden. Sport je nu ook meer?
Ik ben tevreden met dit niveau en wil dat vasthouden. Ietsje lager mag ook nog aangezien ik dan nog wat meer in het midden van de gezonde range kom.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:10 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
En heb je nog een aanvullend plan voor 2010? Dit niveau vasthouden, nog wat meer afvallen, geen vakanties? Waar zit je op dit moment, UK?
Aah, thuis is UK dus. Daar ga ik nog wel eens op vakantie heen, kom ik zwaarder terug dan ik ging, ondanks dat we dan hele dagen wandelen. Engels eten is goed aan mij besteed.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met dit niveau en wil dat vasthouden. Ietsje lager mag ook nog aangezien ik dan nog wat meer in het midden van de gezonde range kom.
Actieplan is de kleinere hoeveelheid eten vasthouden en aantal maanden vakantie (op reis) opvoeren van 5 naar 6.
Edit: ja weer terug in de UK
Als ik hier in de UK B&B doe dan kom ik ook aan kwa gewicht, ondanks hele dagen wandelen enzo. dat komt door die gigantische ontbijten die je dan krijgtquote:Op maandag 22 februari 2010 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, thuis is UK dus. Daar ga ik nog wel eens op vakantie heen, kom ik zwaarder terug dan ik ging, ondanks dat we dan hele dagen wandelen. Engels eten is goed aan mij besteed.
Stoppen met wat?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst:
O: halve liter volle yoghurt
T: pinda's en cashews (best veel)
T: dikke boterham geitenkaas-aardbeienjam light
D: rijst met geroerbakte biefstuk, paprika en lente-ui in een lekker sojasausprutje
T: dubbele whisky om te kunnen slapen
Sorry, ik ben aan het mekkeren over mijn gestressVanaf morgen ben ik weer gezellig (en ik had bedacht dat ik pas na m'n presentatie mocht gaan bedenken of ik ga stoppen... dus).
Waar je mee omgaat...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: appel en banaan door yoghurt met muesli
T: mueslireep
L: bak goed gevulde soep (tomaten, bonen, olijven, aardappel) met 2 stukjes ciabatta en 1 stuck knackebrod.
T: banaan
S: 5 km. hardlopen
D: restje kip palava met rijst
T: chocolaatje oid. Heb ook wel zin om iets lekkers te bakken vanavond, maar eens even kijken.
Ik dacht een best okay lijstje zo!
Hey!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:01 schreef SeLang het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2009 was om terug op een gezond gewicht te komen.
Actieplan:
- Ontbijt teruggebracht van 8 naar 6 boterhammen
- Vaker op vakantie
Resultaat na iets meer dan een jaar:
[ afbeelding ]
Het is een grafiekje!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Hey!Kan de foto op m'n werk niet zien, maar je hebt vast geen last van babyvet
Als je naar een film gaat die The Shutter heet, kun je lang zoekenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef anna82 het volgende:
lijst:
O: havermout en een klein stukje hazelnootcake
T: kiwi
L: 3 boterhammen, 2 met ei, 1 met ossenworst
T: appel
D: halve pizza met salade (sla, tomaat, zongedroogde tomaatjes, feta, komkommer)
T: misschien iets lekkers bij de film, we gaan naar The Shutter!
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je naar een film gaat die The Shutter heet, kun je lang zoeken. Hij heet Shutter Island
. Ik ga hem ook nog zien vd week
.
Mijn laptop kan geen filmpjes spelen als de stekker van de netstroom er niet in zitquote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef P.F het volgende:
Wat een gedoe met die laptop! Ik probeerde gister op een laptop van nog niet eens een jaar oud een HD filmpje te spelen maar dat kon hij niet aan?!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef loveli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef loveli het volgende:in 2005 inderdaad, mijn vorige, die zo instabiel en irritant werd dat ik een nieuwe heb gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ PF: ik heb er nu helemaal geen gedoe meer mee, hij doet t fantastisch! t was mijn straf voor het proberen te installeren van een gekraakte download van photoshop denk ik ... dat ga ik niet nog eens doen ... open source FTW!
Kwak
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei, dat zit erop. Kreeg best pittige kritiek, maargoed, 't is nu goedgekeurd en over een jaar weer een peiling. Oksels droogdeppen en vrolijk verder dan maar weer. Whoopee
Ik krijg m als het goed is deze week, maar mijn vriend had m half januari al in huis geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef P.F het volgende:
Wanneer hoorde ik eigenlijk mijn jaaropgave van 2009 te krijgen of moet ik daar zelf om vragen?
Moet voor 1 maart binnen zijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef P.F het volgende:
Wanneer hoorde ik eigenlijk mijn jaaropgave van 2009 te krijgen of moet ik daar zelf om vragen?
Hoei, dat zit erop. Kreeg best pittige kritiek, maargoed, 't is nu goedgekeurd en over een jaar weer een peiling. Oksels droogdeppen en vrolijk verder dan maar weer. Whoopee
Fijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Jeejquote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb hem ook al (digitaal dan) maar als je hem wil hebben om je belastingdingen in te vullen kun je ook nog een dikke week wachten... dan kun je de aangifte geloof ik ingevuld downloaden.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:23 schreef P.F het volgende:
Dat maakt volgens mij niet uit. Ook als je gestopt bent met werken in bv juni, krijg je je jaaropgave pas in jan-feb. Werkgevers moeten voor 1 maart hun jaaropgaves verstrekken, daartoe zijn ze verplicht op grond van een of ander wetsartikel van de loonbelasting. Als hij deze week niet komt, zou ik het inderdaad even navragen!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Die van mijn voormalige werkgever bedoel ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |