quote:Op maandag 22 februari 2010 12:01 schreef SeLang het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2009 was om terug op een gezond gewicht te komen.
Actieplan:
- Ontbijt teruggebracht van 8 naar 6 boterhammen
- Vaker op vakantie
Resultaat na iets meer dan een jaar:
[ afbeelding ]
Nee ongeveer gelijk. De gewichtsreductie komt vooral door minder eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:09 schreef Tinkepink het volgende:SeLang, vooral omdat je het ook vast kunt houden. Sport je nu ook meer?
Ik ben tevreden met dit niveau en wil dat vasthouden. Ietsje lager mag ook nog aangezien ik dan nog wat meer in het midden van de gezonde range kom.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:10 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
En heb je nog een aanvullend plan voor 2010? Dit niveau vasthouden, nog wat meer afvallen, geen vakanties? Waar zit je op dit moment, UK?
Aah, thuis is UK dus. Daar ga ik nog wel eens op vakantie heen, kom ik zwaarder terug dan ik ging, ondanks dat we dan hele dagen wandelen. Engels eten is goed aan mij besteed.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met dit niveau en wil dat vasthouden. Ietsje lager mag ook nog aangezien ik dan nog wat meer in het midden van de gezonde range kom.
Actieplan is de kleinere hoeveelheid eten vasthouden en aantal maanden vakantie (op reis) opvoeren van 5 naar 6.
Edit: ja weer terug in de UK
Als ik hier in de UK B&B doe dan kom ik ook aan kwa gewicht, ondanks hele dagen wandelen enzo. dat komt door die gigantische ontbijten die je dan krijgtquote:Op maandag 22 februari 2010 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Aah, thuis is UK dus. Daar ga ik nog wel eens op vakantie heen, kom ik zwaarder terug dan ik ging, ondanks dat we dan hele dagen wandelen. Engels eten is goed aan mij besteed.
Stoppen met wat?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst:
O: halve liter volle yoghurt
T: pinda's en cashews (best veel)
T: dikke boterham geitenkaas-aardbeienjam light
D: rijst met geroerbakte biefstuk, paprika en lente-ui in een lekker sojasausprutje
T: dubbele whisky om te kunnen slapen
Sorry, ik ben aan het mekkeren over mijn gestressVanaf morgen ben ik weer gezellig (en ik had bedacht dat ik pas na m'n presentatie mocht gaan bedenken of ik ga stoppen... dus).
Waar je mee omgaat...quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O: appel en banaan door yoghurt met muesli
T: mueslireep
L: bak goed gevulde soep (tomaten, bonen, olijven, aardappel) met 2 stukjes ciabatta en 1 stuck knackebrod.
T: banaan
S: 5 km. hardlopen
D: restje kip palava met rijst
T: chocolaatje oid. Heb ook wel zin om iets lekkers te bakken vanavond, maar eens even kijken.
Ik dacht een best okay lijstje zo!
Hey!quote:Op maandag 22 februari 2010 12:01 schreef SeLang het volgende:
Mijn goede voornemen voor 2009 was om terug op een gezond gewicht te komen.
Actieplan:
- Ontbijt teruggebracht van 8 naar 6 boterhammen
- Vaker op vakantie
Resultaat na iets meer dan een jaar:
[ afbeelding ]
Het is een grafiekje!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Hey!Kan de foto op m'n werk niet zien, maar je hebt vast geen last van babyvet
Als je naar een film gaat die The Shutter heet, kun je lang zoekenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef anna82 het volgende:
lijst:
O: havermout en een klein stukje hazelnootcake
T: kiwi
L: 3 boterhammen, 2 met ei, 1 met ossenworst
T: appel
D: halve pizza met salade (sla, tomaat, zongedroogde tomaatjes, feta, komkommer)
T: misschien iets lekkers bij de film, we gaan naar The Shutter!
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je naar een film gaat die The Shutter heet, kun je lang zoeken. Hij heet Shutter Island
. Ik ga hem ook nog zien vd week
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |