Hoiquote:
Te dik voor dit topic in ieder gevalquote:Op zondag 21 februari 2010 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
ja ho hee, dat komt eraan![]()
Hoe dik ben jij eigenlijk???
Voor ik het vergeet: alvast heel veel succes hè!quote:
Troost je: daar snapt een academicus die geen talenstudie heeft gevolgd ook niks van hoorquote:
We nemen het niet zo nauw met de ballotage-eisen zoals vermeld in de OP heur. Dus welkom dan maar!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Te dik voor dit topic in ieder geval
oi, langeafstandsrelaties zijn kut he! Ik heb het luxe, ik zie het vriendje van de 4 weken tussen 19 feb en 19 maart 2 weken! Daarna, nog geen idee.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Sjaapje het volgende:
Iemand geinteresseerd in een autoritje Roeselare om een bepaald vriendje een pak slaag te gaan geven? Ik geraak niet verder dan de kast met chocolade...
Nujah juist sms gekregen dat hij wel nog komt maar 5 dagen later ofzo, blijkbaar toch wacht terwijl hij mij had gezegd dat het niet zo was, het is ook zo typisch hem allemaal, maar mijn eerste keer echt boos op hem had ik liever niet gehad op 1650 km afstand....quote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oi, langeafstandsrelaties zijn kut he! Ik heb het luxe, ik zie het vriendje van de 4 weken tussen 19 feb en 19 maart 2 weken! Daarna, nog geen idee.
dan en slechts dan als...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
??
En Sjaapje, sure, alles liever dan m'n presentatie voorbereiden
quote:Op zondag 21 februari 2010 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wij hebben bij Nederlands wel degelijk VP en NP geleerd en ik zou niet weten waarom dat bij Engels niet het geval is? Ik heb zelfs Mark moeten helpen bij het tekenen van boomdiagrammen, terwijl hij slechts een basiscursus taalkunde deed bij CIW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik zie dat ik t alweer verkeerd onthouden had!
Kwak
jamaar, dan snap ik nog steeds niet waarom XM dat posttequote:Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef Viking84 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/If_and_only_if
If and only if dus.
Ws om te vertellen dat zij ook haar portie taalkunde heeft gehadquote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar, dan snap ik nog steeds niet waarom XM dat postte
optimality theory vond ik heeeeel leuk als t om phonology ging. syntax had ik wel kunnen leren, maar deed t vak voor spek en bonen tijdens mn aioschap, dus stak er geen tijd en energie in...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
Government and binding theory heb ik niet gehad, optimality theory wel. En dat vond ik best leuk, maar ook best pittig. Maar bij mij is het vaak zo dat ik het pas veel later snap als ik me er niet meer actief mee bezighoud. Dan valt het kwartje ineens. Heel handig
. De Duitse grammatica ben ik ook pas tijdens mijn studie Nederlands gaan begrijpen
.
Nou, jullie hadden het over die VP's en taalbomen enzo en toen kwam mijn semantiek & logica college weer boven, met al die gruwelijke termen.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar, dan snap ik nog steeds niet waarom XM dat postte
ik herken het niet uit de taalkunde... dat ligt ws. aan mijquote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ws om te vertellen dat zij ook haar portie taalkunde heeft gehad.
Verkeerd spatie (spatie) gebruik?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
hoewel ik mijn Meneer steeds vaker betrap op de Engelse ziekte)
Nouja, ik dacht sowieso al dat het m'n type niet was, maar afspreken leek me niet zo veel kwaad kunnen, ik het kader van je weet maar nooitquote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, de carnavalsroes is over?Ik vind mannen die taalfouten maken ook niet wild (hoewel ik mijn Meneer steeds vaker betrap op de Engelse ziekte
). maarre, neemt hij vaak contact met je op? Gewoon via hetzelfde communicatiemiddel laten weten dat jij niet veel heil ziet in de voortzetting van het contact?
Ja heb ik inmiddels gedaan! Maar hoe test je dan of het gewerkt heeft voordat je je vingers in je oog steekt?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Merel, je handen invetten met olie of boter en dan afspoelen met warm water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |