Heb je siliconenlenzen al eens geprobeerd?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:48 schreef Syrena het volgende:
Jawel, maar het duurt even eer die werken. En na twee weken krijg ik daar een ontzettend droge mond van. En vreetkicksDus ik hoop dat de HA iets weet wat sneller werkt. En iets weet voor mijn oog dat geen bril is
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
bah! opdrachten niet goed lezen/begrijpen, zwart-wit controle (blackboardcontrole: don't is fout, do not is goed)
en dus een slechte score!bah! kan daar echt helemaal verdrietig van worden.. wijze les, dat wel
maargoed, daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen
ze tellen wel mee
!
nou ja.. vanaf volgende keer maar echt goed aan de slag danis niet alsof ik nu meteen kansloos ben, maar zo voelt 't wel
Zijn dat zachte? Ik heb van de zomer drie verschillende paren geprobeerd, maar heb dan na het uitdoen nog steeds geirriteerde ogen. Plus ze draaien en mijn cylinder is net te sterk voor zachte lenzen, dus ik heb maar 10% van de tijd goed zicht.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je siliconenlenzen al eens geprobeerd?
Die liggen rechtstreeks op het oog zonder vocht ertussen.
Helpt bij mij.
zeg mo, je moet wel wat meer eten hoor. je lijstjes van de laatste dagen slaan als een kut op dirk!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]had gemailed en heb bij 1 van de opdrachten 2 punten erbij gekregen
een 7 ipv een 5
die andere blijft kansloos, maar dit is iig wel beter voor mijn gemoedsrust!
Nu zo maar eens omkleden. Zodadelijk naar Marc-Marie in Arnhem!
L: 3 afbakbroodjes met brie en filet a.
D: uit eten bij indonesisch restaurant met schoonouders, geen idee nog wat we gaan nemen
huh, wat gek!! wat voor soort opdrachten waren het dan? In formeel geschreven teksten/essays reken ik don't/won't/can't ook altijd fout (als in: er gaat een streep door, en als je t consequent doet kost t je punten op je eindcijfer onder de noemer "spelling/style"), maar kan me niet voorstellen dat het in andere context fout is...quote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
bah! opdrachten niet goed lezen/begrijpen, zwart-wit controle (blackboardcontrole: don't is fout, do not is goed)
en dus een slechte score!bah! kan daar echt helemaal verdrietig van worden.. wijze les, dat wel
ze tellen wel mee
!
nou ja.. vanaf volgende keer maar echt goed aan de slag danis niet alsof ik nu meteen kansloos ben, maar zo voelt 't wel
gisteren echt genoeg gegeten!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg mo, je moet wel wat meer eten hoor. je lijstjes van de laatste dagen slaan als een kut op dirk!
Oh dat is echt rot ja, dingen als blackboardcontrole en onduidelijke opdrachtenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ze tellen wel mee
!
euhm, een noun phrase bestaat uit een zelfst naamwoord + eventuele modifiers en lidwoorden, een verb phrase uit een werkwoord met evt. modifiers en aanhangende onderdelen...quote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
het zijn syntaxopgaven zeg maar
dus dan een vreemde taal, eronder de beschrijvingen van de woorden (NOM/ACC, SG/PL, 123) en dan moet je 't vertalen
En als je dan 'He doesn't want to do that' doet in plaats van 'He does not want to do that', dan is dat fout
en de oefening over phrases heb ik helemaal verknaldook omdat ik niet had geoefend
(maar heb gewoon geen tijd vandaag
) maar vooral omdat ik het het verschil niet zie tussen een Noun Phrase en een Verb Phrase.. heb jij daar toevallig nog een handige site/tip voor?
mja, maar dat is denk ik meer advanced syntax dan je in je eerste jaar bij engels leert... generative syntax is de standaard (naast principles and parameters) en die doen niet aan NP en VP enzo...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hier Syntax van Andrew Carnie in de kast staan en The language instinct van Steven Pinker. Daar staan ook wel boomdiagrammen in.
Wij hebben bij Nederlands wel degelijk VP en NP geleerd en ik zou niet weten waarom dat bij Engels niet het geval is? Ik heb zelfs Mark moeten helpen bij het tekenen van boomdiagrammen, terwijl hij slechts een basiscursus taalkunde deed bij CIW.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, maar dat is denk ik meer advanced syntax dan je in je eerste jaar bij engels leert... generative syntax is de standaard (naast principles and parameters) en die doen niet aan NP en VP enzo...
Ah, Tallermanquote:Op zondag 21 februari 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gebruiken 'understanding Syntax' van M. Tallerman, en we volgen deze colleges met nog 5 andere studies... en ik zie het gewoon niet, zo stom! Ga morgen extra oefenen!! Zitten nu in de trein dus kan er even niet verder op ingaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |