abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78258730
ARGH. Ik moet nog een plan schrijven, voor de laatste module. Hij hoeft maar tussen de 10-20 p. te zijn. We hebben een aantal voorbeelden in mogen zien en ik dacht: Eitje.

Ik ben net begonnen met een begin te maken (lees: ctrl+C en ctrl+V van het eerste deel van het vorige plan). En nu wil ik aan de rest beginnen en krijg ik de zenuwen dacht dat dat wel over was, but nooooo.

Vieze perfectionist
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78259032
Syrena, I feel your pain. Zondagmiddag, half 1, en waar zit ik? Op m'n werk. Aan de presentatie
  zondag 21 februari 2010 @ 12:27:39 #253
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78259050
lijstje!

O: kwark met muesli en noten
S: fitness/krachttraining
L: 2x boterham, 1 met houmous 1 met zalm/mierikswortel
T: noten
T: kommetje mosterdsoep evt met 1 boterham erbij
D: pastasalade
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 21 februari 2010 @ 12:28:13 #254
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78259070
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, I feel your pain. Zondagmiddag, half 1, en waar zit ik? Op m'n werk. Aan de presentatie
Arme stakker
Succes, ook voor Syrena
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_78259180
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Als ik op m'n werk zat ging het vast wat beter, ik moet eigenlijk een boel printen, maar dakannie
Nou ja, 18 maart moet het pas ingeleverd. Maar 26 feb moet ik naar Utrecht voor individueel overleg met de docent. Dus dan moet ik wel wat kunnen laten zien.... (voor die tijd).

En ik vind het bijzonder irritant dat mijn collega geen volledig collectievormingsprofiel heeft gemaakt (zou wel moeten). Dan had ik dat als basis kunnen gebruiken. Maar goed, ik ga wel aanbieden om dat te maken als ik klaar ben met deze module, want het lijkt me leuk werk (als je er de tijd voor hebt).

Ik snap nu wel dat hij me eens gevraagd heeft om per domein te bekijken of er hiaten in de collectie zaten
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 21 februari 2010 @ 12:34:58 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78259301
ik zit in m'n pyama een sollicitatiebrief te schrijven. Maar, als ie af is mag ik vanmezelf op de bank met een stapel volkskrant en NRC magazines, een kop thee en een muffin uit de vriezer. Of, een beker warme choco, want het is koud buiten! (-15..)
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78259357
CF, jij hebt veel meer reden tot klagen *aait* Ik ben na dit plan klaar met m'n opleiding.

Het helpt alleen niet dat ik zo'n koppijn heb Ga morgen de dokter bellen, ik slik nu al een week ibuprofen. Het kan nog voorhoofdsholte zijn maar het kan ook allergie zijn. Ik weet het niet. Mijn allergie wordt wel steeds erger, kan nu al mijn rechterlens maar een paar uur verdragen en dat vind ik echt ZO erg, ik haat mijn bril maar met bril heb ik geen last van jeuk of pijn. Maar ik sta zo stom met een bril, moet een nieuwe zelfs, maar het is zo duur en zo'n teleurstelling als ik 'm dan krijg en opdoe en er uitzie als een sukkel. En dat uitzoeken van een nieuw montuur, wat een hel.
pi_78259397
Oh ik moet morgen ongesteld worden, valt het erg op? (Bedenk ik me net)
pi_78259466
Haha, ik moet nog wel even, Syrena. Maar ach, op de commerciele opdrachten en de stressmomenten na vind ik het meestal wel leuk, hoor Heb je geen antihistamine ofzo in huis?
pi_78259724
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, ik moet nog wel even, Syrena. Maar ach, op de commerciele opdrachten en de stressmomenten na vind ik het meestal wel leuk, hoor Heb je geen antihistamine ofzo in huis?
Jawel, maar het duurt even eer die werken. En na twee weken krijg ik daar een ontzettend droge mond van. En vreetkicks Dus ik hoop dat de HA iets weet wat sneller werkt. En iets weet voor mijn oog dat geen bril is
pi_78259834
Ik moet ook een nieuwe bril, maar ik heb helemaal geen zin om er eentje uit te zoeken... Ik zie er toch niets van tijdens het proberen. .

Beterschap met je hoofdpijn, Syrena!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 21 februari 2010 @ 13:08:38 #262
331 Merel
Be here now.
pi_78260395
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet ook een nieuwe bril, maar ik heb helemaal geen zin om er eentje uit te zoeken... Ik zie er toch niets van tijdens het proberen. .
Bij mijn opticien maken ze dan foto's van je met de verschillende monturen op, die je dan daarna (met je eigen bril weer op) kunt bekijken, best slim!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78260588
Brr. Op de foto. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78261245
hoi!

gisteren live de laatste rit van de 1500 meter gezien en daarna een jompelende tuitert wat stoer was dat zeg! Onverwachte overwinningen zijn volgens mij echt de leuksten!
Ja doei.
  zondag 21 februari 2010 @ 14:03:40 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78262464
Altijd vervelend, bril uitzoeken, dure hobby ook.

Zit nog steeds op het werk, al vanaf 5 uur, kan pas over een uur naar huis, moet wachten op een onderzoek maar morgen vrij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78262712
Brillen uitzoeken vind ik alleen leuk als het voor anderen is . Want bij mezelf staat niets leuk of hebben ze niet wat ik wil. Al staat de bril van mijn broertje mij ook prima (misschien zelfs nog beter dan mijn eigen bril).

Zo en nu maar eens wat nuttige dingen doen. Hele ochtend wezen kijken naar mogelijkheden van (master)stage in het buitenland of bij een bedrijf, maar als ik mn huiswerk nu niet maak komt het nooit zo ver .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 21 februari 2010 @ 14:14:09 #267
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78262841
Vriendje is weer terug van vakantie en we gaan vanavond eindelijk weer eens sushi maken (en eten ).
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78263007
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik ook vaak! Vooral icm brood. Alleen als ik er ketchup opdoe, dan niet. Het zuur van de ketchup heft het vet dan weer op of zo, denk ik.

En Kwak: nou ja, vandaag weer een dag!
ik vind knakworst helemaal niet vet smaken maar goed, ik hou van vetjes dus ik vind t niet snel te vet...
handig he?

ja en vandaag weer een dag! zeer zeker. ik was van plan pannenkoeken te eten maar die bewaar ik voor later deze week. ik ga voor een (voor mijn doen) klein beetje pasta met een tartaartje dat ik in kleine balletjes rol (spaghetti met balletjes... heerlijk) (oh en groente erbij natuurlijk, duh)

en syrena: zit t idee dat je lelijk bent met bril niet vooral van binnen? ik kan me niet voiorstellen dat je er echt té suf uitziet met een bril...
Kwak
  zondag 21 februari 2010 @ 14:22:29 #269
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78263159
als ik een sollicitatiebrief in een email verstuur (als attachment of niet??), wat moet ik met de opmaak doen? officieel (mijn adres, hun adres, etc), of alleen de aanhef?
  Vis een optie? zondag 21 februari 2010 @ 14:29:40 #270
70532 loveli
N
pi_78263408
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
als ik een sollicitatiebrief in een email verstuur (als attachment of niet??), wat moet ik met de opmaak doen? officieel (mijn adres, hun adres, etc), of alleen de aanhef?
Ik zou 'em in een attachment doen en precies als bij een geschreven brief met adres erbij. Geen idee wat de spelregels erover zijn, maar vind het wel netjes met adres erbij. Behalve als de opmaak dan niet mooi is, dan speel je er een beetje mee.
crap in = crap out
pi_78263422
Kwaks> Nee het zit helaas echt niet vanbinnen. Het komt voor een groot deel ook door de sterkte van de glazen. Ik heb al vrij kleine ogen, en de glazen maken dat nog erger.

Nou ja, het is gewoon frustrerend. Heb je eindelijk een montuur gevonden dat redelijk staat, en dan zitten de glazen erin en dan is het En daar moet je dan zo'n 350-400 euro voor neerleggen.

Nynke, ik deed brief & cv als attachment en dan een algemene mail (geachte xx, bij deze etc. omdat ik het naar PZ moest sturen. Adresgegevens had ik in CV staan, dus niet in de brief).
  zondag 21 februari 2010 @ 14:31:07 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78263450
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Syrena het volgende:
Kwaks> Nee het zit helaas echt niet vanbinnen. Het komt voor een groot deel ook door de sterkte van de glazen. Ik heb al vrij kleine ogen, en de glazen maken dat nog erger.

Nou ja, het is gewoon frustrerend. Heb je eindelijk een montuur gevonden dat redelijk staat, en dan zitten de glazen erin en dan is het En daar moet je dan zo'n 350-400 euro voor neerleggen.

Nynke, ik deed brief & cv als attachment en dan een algemene mail (geachte xx, bij deze etc. omdat ik het naar PZ moest sturen. Adresgegevens had ik in CV staan, dus niet in de brief).
Nee, wat ik bedoel is of ik de brief op moet maken als officiele brief, als ik hem ook in de attachment stuur.

Dus,

Mijn adresgegevens,
Datum
Hun adresgegevens
Aanhef..
  zondag 21 februari 2010 @ 14:33:50 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78263540
In ieder geval, de brief is klaar, CV aangepast...morgen kan ik hem sturen! Nog even een nachtje erover slapen...

Nu boodschappen doen en de rest van de dag niets meer. Buitenhof kijken, magazines lezen, heerlijk!
  zondag 21 februari 2010 @ 14:38:59 #274
331 Merel
Be here now.
pi_78263713
quote:
Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
Als ik per e-mail solliciteer doe ik altijd brief en CV als attachment, en dan de brief opgemaakt als gewone brief. Zelfs met een (ingescande) handtekening eronder.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78264483
bah! opdrachten niet goed lezen/begrijpen, zwart-wit controle (blackboardcontrole: don't is fout, do not is goed )

en dus een slechte score! bah! kan daar echt helemaal verdrietig van worden.. wijze les, dat wel maargoed, daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen ze tellen wel mee !

nou ja.. vanaf volgende keer maar echt goed aan de slag dan is niet alsof ik nu meteen kansloos ben, maar zo voelt 't wel

[ Bericht 25% gewijzigd door motorbloempje op 21-02-2010 15:34:04 ]
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')