Arme stakkerquote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, I feel your pain. Zondagmiddag, half 1, en waar zit ik? Op m'n werk. Aan de presentatie
Als ik op m'n werk zat ging het vast wat beter, ik moet eigenlijk een boel printen, maar dakanniequote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, I feel your pain. Zondagmiddag, half 1, en waar zit ik? Op m'n werk. Aan de presentatie
Jawel, maar het duurt even eer die werken. En na twee weken krijg ik daar een ontzettend droge mond van. En vreetkicksquote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, ik moet nog wel even, Syrena. Maar ach, op de commerciele opdrachten en de stressmomenten na vind ik het meestal wel leuk, hoorHeb je geen antihistamine ofzo in huis?
Bij mijn opticien maken ze dan foto's van je met de verschillende monturen op, die je dan daarna (met je eigen bril weer op) kunt bekijken, best slim!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet ook een nieuwe bril, maar ik heb helemaal geen zin om er eentje uit te zoeken... Ik zie er toch niets van tijdens het proberen..
ik vind knakworst helemaal niet vet smakenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook vaak! Vooral icm brood. Alleen als ik er ketchup opdoe, dan niet. Het zuur van de ketchup heft het vet dan weer op of zo, denk ik.
En Kwak: nou ja, vandaag weer een dag!
Ik zou 'em in een attachment doen en precies als bij een geschreven brief met adres erbij. Geen idee wat de spelregels erover zijn, maar vind het wel netjes met adres erbij. Behalve als de opmaak dan niet mooi is, dan speel je er een beetje mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
als ik een sollicitatiebrief in een email verstuur (als attachment of niet??), wat moet ik met de opmaak doen? officieel (mijn adres, hun adres, etc), of alleen de aanhef?
Nee, wat ik bedoel is of ik de brief op moet maken als officiele brief, als ik hem ook in de attachment stuur.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Syrena het volgende:
Kwaks> Nee het zit helaas echt niet vanbinnen. Het komt voor een groot deel ook door de sterkte van de glazen. Ik heb al vrij kleine ogen, en de glazen maken dat nog erger.
Nou ja, het is gewoon frustrerend. Heb je eindelijk een montuur gevonden dat redelijk staat, en dan zitten de glazen erin en dan is hetEn daar moet je dan zo'n 350-400 euro voor neerleggen.
Nynke, ik deed brief & cv als attachment en dan een algemene mail (geachte xx, bij deze etc. omdat ik het naar PZ moest sturen. Adresgegevens had ik in CV staan, dus niet in de brief).
Als ik per e-mail solliciteer doe ik altijd brief en CV als attachment, en dan de brief opgemaakt als gewone brief. Zelfs met een (ingescande) handtekening eronder.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
als ik een sollicitatiebrief in een email verstuur (als attachment of niet??), wat moet ik met de opmaak doen? officieel (mijn adres, hun adres, etc), of alleen de aanhef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |