abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78256203
* MevrouwPuff was juist in slaap gevallen op de bank, werd net op tijd wakker om het te zien!
pi_78256235
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan maak je dat aan? Kost een paar minuten om aan te maken en wijst zich allemaal vanzelf. Ik had na een paar dagen een werkend account (waarbij gecontroleerd was of ik ook de eigenaar van de rekening was).
Die site wil mijn internet verbinding niet openen omdat er een onveilig beveiligingscertificaat is oid.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78256252
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die site wil mijn internet verbinding niet openen omdat er een onveilig beveiligingscertificaat is oid.
Zoveel mensen gebruiken paypal, dat lijkt me wel veilig hoor. Het is ideaal voor online betalen:-)
  zondag 21 februari 2010 @ 09:56:57 #229
236335 neen
schone schijn
pi_78256538
ik ben vannacht nog wel even weg gegaan om met wat lui schaatsen te kijken en dan nu alweer in bad geweest enzo ik moet meer gaan slapen
het lijkt niet wat het is
pi_78256587
quote:

[..]

Dat kan je toch gewoon overrulen??
  Vis een optie? zondag 21 februari 2010 @ 10:15:41 #231
70532 loveli
N
pi_78256736
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:18 schreef AKnynke het volgende:
En ik had bedacht op te blijven voor de 1500 m, maar om 12 uur lag ik er al in. Faal!
Ik zat er klaar voor op de bank. En werd wakker tijdens het bobsleeen.
crap in = crap out
  zondag 21 februari 2010 @ 10:21:12 #232
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78256800
Ik wilde gisteren juist op tijd naar bed, maar het lukte niet. Uiteindelijk ben ik met moeite rond half 3 in slaap gevallen.

Nu even ontbijten en dan dadelijk studeren.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78256814
quote:

[..]

Huh? Heb jij een inbelverbinding ofzo dan?
pi_78256839
Ik werd wakker om een uur of 5. Zette de TV aan en zag reclame. En daarna teletekst. Toen heb ik maar mijn
O1 genomen: fruit 'n fibre met halvolle melk
O2: volkoren puntje met gesmolten kaas
L: volkoren puntje met ei, cracker met filet A.
T: minneola
S: hardlopen
D: Broccolisoep met vleesjes en ballen. Optimel vla met frambozenjam toe.

pi_78256849
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Huh? Heb jij een inbelverbinding ofzo dan?
Ik denk dat ze het andersom bedoelt. Dat de site niet wil worden geopend door haar browser. Als je nu nog een inbelverbinding zou hebben zou je gek worden denk ik!!
  zondag 21 februari 2010 @ 10:29:37 #236
236335 neen
schone schijn
pi_78256869
Teletekst is echt geniaal, dat is altijd het 1e wat ik doe als ik de tv aanzet
het lijkt niet wat het is
pi_78256908
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik werd wakker om een uur of 5. Zette de TV aan en zag reclame. En daarna teletekst. Toen heb ik maar mijn
O1 genomen: fruit 'n fibre met halvolle melk
O2: volkoren puntje met gesmolten kaas
L: volkoren puntje met ei, cracker met filet A.
T: minneola
S: hardlopen
D: Broccolisoep met vleesjes en ballen. Optimel vla met frambozenjam toe.

Das lang geleden dat ik dat iemand heb zien zeggen....ik zeg ook nog wel eens groentjes, vleesjes en bammies

Vanavond ga ik de poes naar de kater brengen....kittens
pi_78256932
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het andersom bedoelt. Dat de site niet wil worden geopend door haar browser. Als je nu nog een inbelverbinding zou hebben zou je gek worden denk ik!!
Pff, dat lijkt mij ook ja.
Instellingen veranderen van de browser of een andere browser gebruiken will do the trick dan.
pi_78256961
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Das lang geleden dat ik dat iemand heb zien zeggen....ik zeg ook nog wel eens groentjes, vleesjes en bammies

Vanavond ga ik de poes naar de kater brengen....kittens
Ik schreef het nu, omdat het echt van die kleine stukjes vlees zijn!! In Vlaanderen hebben ze het trouwens heel vaak over groentjes, vooral in menubeschrijvingen: "Lamsvlees met lentegroentjes"

Crap, ik moet opschieten, moet over precies 5 minuten de deur uit en zit hier nog in badjas.
pi_78257107
Wij zijn wel opgebleven voor het schaatsen! Waren we wel blij om ook! . Ik heb alleen de ritten van de Nederlanders en de laatste rit gekeken, trouwens. De rest vind ik saai, maar ik had nog een aantal afleveringen Mad Men die ik kon kijken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78257137
zo, brakke morning to you all!

Feestje was heel gezellig! eettechnisch ging het redelijk totdat de zure matten en broodjes knakworst rond 1 uur op tafel kwamen... er waren er teveel, ik had tegen die tijd wel echt weer trek, dus heb er drie gegeten. tsja...

Het was wel echt heel erg gezellig, tegen t einde van t feestje hebben we met de overblijvers schaatsen gekeken, met zn allen. Onze tactiek was het aanmoedigen van het streepje dat op de baan werd geprojecteerd (met de op dat moment snelste tijd, van Nederlandse schaatsers) in de andere ritten. 7 volwassen mensen op de bank tussen de feestresten: HUP STREEPJE, JAAAA HUP STREEEPJE KOM OP!

en toen was ik half vijf thuis...
Kwak
pi_78257245
Goedemorgen!

O: volkoren afbakbroodje met nieuwe jam (Hero Delight: mango en Passievrucht )
L: 2 volkoren afbakbroodjes; 1 met gekookt ei; 1 met pindakaas
T: even kijken wat ik heb (misschien nog een afbakbroodje)
T: idem
D: gebakken aardappeltjes met ui en champignon en een potje groente dat ik kan vinden
T: iets

Komt het schaatsen nog in herhaling? Ik kreeg net na 3-en een sms van , die had het schaatsen gekeken... En stiekem ben ik wel beniewd.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_78257287
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:01 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen!

O: volkoren afbakbroodje met nieuwe jam (Hero Delight: mango en Passievrucht )
L: 2 volkoren afbakbroodjes; 1 met gekookt ei; 1 met pindakaas
T: even kijken wat ik heb (misschien nog een afbakbroodje)
T: idem
D: gebakken aardappeltjes met ui en champignon en een potje groente dat ik kan vinden
T: iets

Komt het schaatsen nog in herhaling? Ik kreeg net na 3-en een sms van , die had het schaatsen gekeken... En stiekem ben ik wel beniewd.
op www.afstandgemist.nl kan je alles nakijken, de hele race!
Kwak
pi_78257366
Hey! tof!

* gaat kijken
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_78257427
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
zo, brakke morning to you all!

Feestje was heel gezellig! eettechnisch ging het redelijk totdat de zure matten en broodjes knakworst rond 1 uur op tafel kwamen... er waren er teveel, ik had tegen die tijd wel echt weer trek, dus heb er drie gegeten. tsja...

Het was wel echt heel erg gezellig, tegen t einde van t feestje hebben we met de overblijvers schaatsen gekeken, met zn allen. Onze tactiek was het aanmoedigen van het streepje dat op de baan werd geprojecteerd (met de op dat moment snelste tijd, van Nederlandse schaatsers) in de andere ritten. 7 volwassen mensen op de bank tussen de feestresten: HUP STREEPJE, JAAAA HUP STREEEPJE KOM OP!

en toen was ik half vijf thuis...
3 zure matten of 3 broodjes knakworst??
pi_78257462
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:12 schreef conleche het volgende:

[..]

3 zure matten of 3 broodjes knakworst??
3 van allebei...

(wel zonder saus...dat wel...en 1 knakworst per broodje )
Kwak
pi_78257488
Ik word altijd misselijk van knakwurst. Eentje kan nog net. Terwijl ik ze best te eten vind.
Mijn moeder kijkt de verloskundigenkliniek, mijn vader is al op de vlucht geslagen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78257539
Zo ontbijten en dan eens naar de stad lopen voor de markt. Geen sport, wel beweging èn goedkope groenten & fruit
pi_78257555
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Syrena het volgende:
Ik word altijd misselijk van knakwurst. Eentje kan nog net. Terwijl ik ze best te eten vind.
Mijn moeder kijkt de verloskundigenkliniek, mijn vader is al op de vlucht geslagen
Oh, dat heb ik ook vaak! Vooral icm brood. Alleen als ik er ketchup opdoe, dan niet. Het zuur van de ketchup heft het vet dan weer op of zo, denk ik.

En Kwak: nou ja, vandaag weer een dag!
pi_78257616
quote:
Op zondag 21 februari 2010 10:29 schreef neen het volgende:
Teletekst is echt geniaal, dat is altijd het 1e wat ik doe als ik de tv aanzet
Ik ook! Ik heb een de NOS-tt app op mijn telefoon Mis alleen nog die van RTL, de Belg en L1.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')