Sorry, ik moest nog wat uhh doen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:48 schreef sigme het volgende:
Zo, dat duurde lang. Ik was net een nieuwe aan het maken, met als titel "slank door de vallende sneeuw"
En we hebben natuurlijk gewoon een regering.
Eenmaal thuis van rennen heb ik eerst de schapen hooi gegeven, toen een vetbol in de eik gepropt voor de specht en daarna de oprit met de sneeuwschuiver schoongemaakt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:50 schreef Syrena het volgende:
tVP! Een uur sneeuw... bleef het liggen??
Wat is dat uhh precies?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sorry, ik moest nog wat uhh doen...
Was het wat?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sorry, ik moest nog wat uhh doen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, nu wel. Geboortejaar deed t m.
Je moet ook op een partij stemmen, niet op een persoon.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nja, gevallen kabinet. Ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen! Geen idee voor wie ik zou moeten stemmen ook, er is niemand die ik sympathiek vind. Maar ik ga wel stemmen.
neuken, ketsen, bonken, wippen, van bil gaan, vrijen, paren, vozen, kezen.quote:
Ja, dat kan niet, hoor. Ik heb De schaduw van de wind ook gelezen, dus dan moet ik deze ook lezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ugh, the drama. Het lijkt Belgie wel.
Vik, Het spel van de engel kun je net zo goed overslaan (vind ik dan); wat een flutboek.
Ja ik bedoel dat ik partijen ook verminderd sympathiek vindquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je moet ook op een partij stemmen, niet op een persoon.![]()
Ben benieuwd hoe snel we mogen stemmen.
Oh, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuken, ketsen, bonken, wippen, van bil gaan, vrijen, paren, vozen, kezen.
Da's het punt juist; de eerste keer was dat leuk, de tweede keer minder. Maar hij is wel spannend, dus wat dat betreft wel lekker leesvoer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet, hoor. Ik heb De schaduw van de wind ook gelezen, dus dan moet ik deze ook lezen.
Al heb ik het gevoel dat de boeken bijna identiek zijn aan elkaarMaar dat zal wel meevallen.
Ik heb inderdaad een weekje vrij, lekker hè?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's het punt juist; de eerste keer was dat leuk, de tweede keer minder. Maar hij is wel spannend, dus wat dat betreft wel lekker leesvoer.
Heb je vakantie nu?
ja tuurlijk! Die zal ik tzt wel via pm verspreidenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik heb mezelf vannacht in slaap gehuild, hoor't Gaat inderdaad snel nu. We krijgen tzt de foto's toch wel te zien?
Viking, heerlijk zeg! Lekker binnenblijven met een boek en een beetje aanrommelen in huis enzoJaloers! Maar dat is ook omdat ik totaal geen zin heb in maandag
Die mevrouwen van de sapph posters vind ik altijd zo eng!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
De bh's van Sapph passen perfect
Heb kennelijk dus echt een raar figuur
zeg, laat m'n Duutser met rust he!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef Syrena het volgende:
Stemmen is op 12 mei las ik ergens.
Zo, ik ga jullie verlaten en shoppen in den Duits
jammie, klinkt als een lekker dagje!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Lijstje
O: volkoren puntje met boter en oude kaas (30+), zoete paprika, sla en peper.
L: 2x geroosterd brood filet A.
T: minneola
S: rustdag
T: wodka, ovenzoutjes
D: kliekjesdag. Pastaschelpjes met wat gehaktprutje en snijboontjes. Toe optimelvla citroensorbetijs.
Heb ook broccoli gekocht gisteren, daar ga ik vanavond soep van maken, maar da's dan voor morgen, want ik maak 'echte' bouillon van een schenkel en dat duurt wel even.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh. Ik begreep het grapje niet..
Deze idd:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die mevrouwen van de sapph posters vind ik altijd zo eng!
Veel te bruin, enorm lange stelten, maar vooral een afschrikwekkend lang hoofd met grote alienogen erin! Whuuu!
Net Mars Attacks!
De taak van Wilders is daar ook niet naar. Zijn taak is af en toe kreten door de kamer te gooien die de boel weer even wakker schudden. Daar is hij goed in. Regeren kan hij niet, alleen snappen de mensen die op hem stemmen dat niet altijdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Ergens wil ik niet dat Wilders in de regering komt, maar ergens ook wel, omdat mensen dan meteen kunnen zien dat Wilders er niks van bakt. Het kabinet valt dan snel genoeg weer en dan zijn we ook van Wilders af. Als Wilders opnieuw niet in de regering komt, zullen we nog jaren last van hem hebben.
Dus is er ook maar één manier om daarachter komen: Wilders in de regering gooien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:30 schreef An24 het volgende:
[..]
De taak van Wilders is daar ook niet naar. Zijn taak is af en toe kreten door de kamer te gooien die de boel weer even wakker schudden. Daar is hij goed in. Regeren kan hij niet, alleen snappen de mensen die op hem stemmen dat niet altijd
Wilders is zich echter wel bewust van de LPF geschiedenis en zal vast wel heel wat strategen erachter hebben zitten om zon scenario te voorkomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:34 schreef Viking84 het volgende:
Gevalletje LPF idd. Al ben ik wel benieuwd of de LPF het mét Pim langer uitgehouden zou hebben. Zonder Pim was het de LPF natuurlijk niet meer.
Idem dito hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Heb vorige keer op sp gestemd, weet nu nog niet wat. Waarschijnlijk D66.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef loveli het volgende:
Trouwen doe je imho omdat je bij elkaar hoort, niet omdat je het feest kunt betalen.
Mei, juni, juli.... eerst moet de koningin een handtekening zetten, dan pas hebben we een datum!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef Syrena het volgende:
Stemmen is op 12 mei las ik ergens.
Zo, ik ga jullie verlaten en shoppen in den Duits
Recht op mening van vrijheidsuitingquote:
Eens! Mooi / leuk hoofd =quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 'r een rotkop hebben, en zonder aantrekkelijke kop ben je wmb niet sexy![]()
Dat hoort zo!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef Wolve000 het volgende:
En d'r zijn ook nog twee draadjes van haar bh losgeschoten...
Mooi? Aantrekkelijk, dat vind ik belangrijker. Goed verzorgd, leuke uitstraling. Ofzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Mooi / leuk hoofd =, dan is het lichaam ook veelal meteen 10x aantrekkelijker
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die mevrouwen van de sapph posters vind ik altijd zo eng!
Veel te bruin, enorm lange stelten, maar vooral een afschrikwekkend lang hoofd met grote alienogen erin! Whuuu!
Net Mars Attacks!
Daarom zei ik ook '/ leuk'quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mooi? Aantrekkelijk, dat vind ik belangrijker. Goed verzorgd, leuke uitstraling. Ofzo.
Pestoballetjes? Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi, jeikes indeed!![]()
Pre-O: klein kapje met choco
S: Zumba
O: volkorenbroodkaastosti en beker melk
T: minneola en eierkoek
L: twee sneetjes brood met ? ham ofzo
T: beker chocomelk misschien?
D: penne met pestoballetjes en sperziebonen
T: op verjaardagsbezoek dus ik denk taart met een glas fris ofzo
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pestoballetjes? Hoe maak je die?
Ik eet vanavond aardappelen met spinazie. En nee, niet alweer, want eerder at ik iets anders. Pasta, geloof ik.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=427460&rq=pestoballetjesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pestoballetjes? Hoe maak je die?
Ik eet vanavond aardappelen met spinazie. En nee, niet alweer, want eerder at ik iets anders. Pasta, geloof ik.
Het hoofd heeft ook wel wat van Marilyn Manson! Wat zal ik eens gaan doen nu mn huisje weer fris en toonbaar is?quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke!voor je lijst, zeg! Lekker allemaal!
Ik heb weer vliegtickets geboektKorte reis met pasen, woohooooo
That's a nice picquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Uniek, dit is Petra (Indiana Jones, anyone?)
[ afbeelding ]
Moet je niet eens een foto laten maken van die heup? Klinkt wel naar
Puff, Berlijn is zo tofDie stad heeft echt een... vibe, ik weet 't niet. Waar ga je slapen?
Haha, wat een schattige vraag!quote:
leuk! ik ben er nog nooit geweest, lijkt me een erg toffe stad!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
De treinkaartjes zijn binnen! Half april 2 nachtjes Berlijn! :-)
Ach gos. Kun je wel internationaal overmaken? Mag je de mijne wel gebruiken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil een boek bestellen wat op bookdepository.com meer dan 2 x zo goedkoop is als via bol. Alleen heb ik geen creditcard
Volgens mij kan ik het wel, maar hoe???? Daar heb ik wel bepaalde codes voor nodig denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach gos. Kun je wel internationaal overmaken? Mag je de mijne wel gebruiken.
Oh graag!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook wel voor je bestellen hoor!
hoeveel haast zit erbij?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh graag!
Het gaat om het boek The Black Sea van Charles King. Via bol kost ie 30,99 en via bookdepository maar 13,99. Nogal een verschil
Prima, morgen is goed hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoeveel haast zit erbij?is het goed als ik 'm morgen bestel? Moet nu weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Prima, morgen is goed hoorZo'n haast zit er niet bij, 't is facultatief om te kopen zeg maar...
bookdepository duurt wel lang om te verzenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Helaas, nog niet geweest. Maar staat zeker op mijn lijstje!! En idd, past prima bij mijn vakgebied, maar van Petra specifiek weet ik ook niet zo heel veel hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Puff, da's zo'n hardloophorlogeding met hartslagmeter en GPS, reuze geavanceerd, vind ik2 Nachten is idd weinig, maar Berlijn is niet zo belachelijk ver weg, je kunt altijd nog eens gaan!
Phaidra, ben jij er geweest? Is wel heel heel heel erg jouw vakgebied, of niet?
En uniekhoornLuilak
Zou toch even uitkijken; zo'n blessure kan ook met wandelen wel vervelend worden
niet. ik drink vanavond water of light frisdrank. op feestjes die niet in een kroeg zijn vind ik niet-drinken geen enkel probleem...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
Prima dat je je 'valkuilen' zo wat ondervangt, Kwak. Wat is je planning betreffende alcohol?
En Kwak, tip die je vast zelf ook wel weet, maar voor het geval je hem vergeten bent: zorg dat je vol zit met avondeten voordat je er naar toe gaat, dan is het veul gemakkelijker om maar een dingetje te nemen!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben trots! ik had enorme carb-trek na het sporten, dus in de winkel met allerlei pakken crackers in mn handen gestaan. nou zijn crqackers best onschuldig, maar ik ken mezelf, als ik t in huis heb vreet ik zo'n pak in no time leeg... dus t toch maar niet in huis gehaald...
ik hoop dat ik dat nog wel echt ga leren, me inhouden met dat soort dingen, want ontwijken lijkt me ook niet eeuwig haalbaar...
Tja, ik had de boel zo laten versloffen de afgelopen maand...nu maar weer eens beginnen met sporten, dat werkt altijd wel motiverend bij mij, dan komt gezonder eten vaak vanzelf erbij. Hoeveel minuten rennen is Evy 16 ongeveer? En jij hebt een suikerdag vandaag zie ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lau, dat merk je wel hè!
Net Evy 16 gedaan na 4 dagen spijbelen, was niet heel prettig maar wel gelukt en fijn weer.
Lijstje:
O: dubbele boterham choconussa
T: groot stuk kaneelkoek
L: 3 krentenbollen
T: kaneelkoek, peer, sinaasappel
D: ovenschotel met prei en gehakt
T: fruit yoghurt
Ach, morgen weer een dag om het beter te doen...
ik ga daar nu mee aan de slag: dmv cue exposure en door van achter naar voor te werken --> nu koop ik een pak koekjes en dat gaat geheidleeg, maar ik moet proberen om tijdens het eten een moment te zoeken waarop ik de controle terug kan krijgen en zorgen dat ik dus stop vóór het leeg is. Dat punt moet ik dan steeds verder naar voren gaan leggen. Ik ben heel benieuwd...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben trots! ik had enorme carb-trek na het sporten, dus in de winkel met allerlei pakken crackers in mn handen gestaan. nou zijn crqackers best onschuldig, maar ik ken mezelf, als ik t in huis heb vreet ik zo'n pak in no time leeg... dus t toch maar niet in huis gehaald...
ik hoop dat ik dat nog wel echt ga leren, me inhouden met dat soort dingen, want ontwijken lijkt me ook niet eeuwig haalbaar...
Goed bezig kwak. Echtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet. ik drink vanavond water of light frisdrank. op feestjes die niet in een kroeg zijn vind ik niet-drinken geen enkel probleem...
Hoe lang ongeveer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bookdepository duurt wel lang om te verzenden...
Meer dan me lief isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed bezig kwak. Echt
Laureline, hoeveel invloed heeft dat nou bij jou, een tijd niet sporten?
Hmmm.... nou ja, ik kan alle literatuur toch al lezen. Ik wil het boek ook gewoon hebben, kopietjes raak ik altijd kwijt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kon wel eens een week of 2-3 duren....
Da's heul nog niet oud!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Lijstje
O: volkoren puntje met boter en oude kaas (30+), zoete paprika, sla en peper.
L: 2x geroosterd brood filet A.
S: rustdag
T: wodka, ovenzoutjes
D: kliekjesdag. Pastaschelpjes met wat gehaktprutje en snijboontjes. Toe optimelvla citroensorbetijs.
Heb ook broccoli gekocht gisteren, daar ga ik vanavond soep van maken, maar da's dan voor morgen, want ik maak 'echte' bouillon van een schenkel en dat duurt wel even.
quote:
Ja, weggehaaldquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huh?
Nee, klopt, maar ik weet tenminste waar het van komt. Even laten checken joh!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, weggehaald
Je hebt gelijk...bij jou loopt het ook niet lekker toch?
Of juist heel gemiddeld. Grote borsten passen zich qua vorm volgens mij ook sneller aanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
De bh's van Sapph passen perfect
Heb kennelijk dus echt een raar figuur
Ja, ik heb wel een lekker dagje gehad! Eerst lang uitgeslapen, toen naar de film (shutter island). Daarna even geluncht en gewinkeld (een jurkje en een bolero gekocht). En daarna naar nog een film (Percy Jackson & the lightning thief). Nu net thuis en het vriendje staat te koken, dus wel lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
Howzit, GB'tje? Leuke dingen gedaan vandaag?
Dat dacht ik dus ook..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:36 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook net door de posts erover die docu van de BBC gekeken. Maar wat ik me afvroeg: dat gewichtsverlies na die 2 maanden had ze toch ook met een 'dieet' van 1600-1800 kcal per dag en wat sporten kunnen bereiken, omdat haar lichaam direct zo in de spaarstand ging van die idiote 500 kcal?
Maarja, dan levert het minder drama op natuurlijk.
En ik kan me vaag nog zo'n soort uitzending/persoonlijke docu herinneren, nog geen jaar geleden, met óók een vrouw die in een size zero dress wilde, een blonde...
Die foto's zijn inderdaad een stuk menselijker (en inderdaad best een mooie vrouw te noemen)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef P.F het volgende:
Ik vind het een beetje jammer om die Sapph vrouw lelijk te noemenZe heeft echt een geweldig figuur en imo ook een mooi hoofd...
Ligt net aan de foto, Inge de Bruin is ook onherkenbaar, dit is haar site:
http://www.dorienrose.com/
Ik lees ook alleen maar goede dingen over die film.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen ws naar Shutter Island. Was het wat Goodbye?. Ik heb nogal hooggespannen verwachtingen
.
Ik heb inderdaad zo´n abonnement. Ik vind het een heerlijke manier om een luie zaterdag te spenderenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
Werkuhhhhebben jullie een Pathe-abo ofzo? Amai, jij gaat vaak naar de bios!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:56 schreef kwakz0r het volgende:
hoeraaaa mn spijkerbroek zit losser! die heb ik sinds voor therapie niet meer aangehad!!
die vrouw in de advertentie is volgens mij een andere dan op jouw foto's pief... die op de foto's is toch die russische danseres, vrouw van de eigenaar van sapph??
Geen plot-spoiler, maar mijn mening. Ik lees nooit van tevoren recensies of meningen over films omdat ze me soms beinvloeden. Vandaar even in een spoilerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga morgen ws naar Shutter Island. Was het wat Goodbye?. Ik heb nogal hooggespannen verwachtingen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb Shutter Island ook gezien van de week. Vond het niet perse tegenvallen,maar ik had hem heel anders verwacht. Het acteerwerk van Leonardo was ook wel goed, maar heb me wel geirriteerd aan een bepaald personage..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]Haha ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ja!Ik snap wel een beetje wat je bedoelt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
Foto van aankopen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een lekker dagje gehad! Eerst lang uitgeslapen, toen naar de film (shutter island). Daarna even geluncht en gewinkeld (een jurkje en een bolero gekocht). En daarna naar nog een film (Percy Jackson & the lightning thief). Nu net thuis en het vriendje staat te koken, dus wel lekker![]()
En jij?
Paypal werkt ook, en dat kan je aan een normale bankrekening koppelen! Ik heb zelf ook geen creditcard maar kan zo dus wel bestellen in Amerika/bij bookdepositoryquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil een boek bestellen wat op bookdepository.com meer dan 2 x zo goedkoop is als via bol. Alleen heb ik geen creditcard
Oh, ik zit nu echt te lui op de bankquote:
Jurkje was afgeprijsd van 45 euro naar 7,50 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil graag meegenieten, want blut.
Dat zijn de betere aankopen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jurkje was afgeprijsd van 45 euro naar 7,50 euro
Omdat ik geen leven heb en al de hele avond zit te F5-en zal ik even reageren. Zo ongeveer het enige wat ik best aardig vind zijn je B&J en de witlof. Waar vind ik de 2 ons groente terug die je van het voedingscentrum minimaal moet eten? En je fruit? Gij zult niet leven op carbs alleen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef Daph_ het volgende:
Even snel lijsten posten..
Gister:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
T: -
S: 50 baantjes zwemmen
L: dubbele boterham krabsalade, ananas
T: tosti met half plakje kaas en twee plakken ham
T: bruine boterham met boter en gekookte worst
D: shoarma en kebab met knoflooksaus en een paar patatjes. Toe bakje ben & jerry's (chocolat fudge brownie en cherry garcia)
Vandaag:
O: twee bruine boterhammen met hagelslag, een halve beker optimel, een glas thee en een gekookt eitje
T: -
L: bruin bolletje met boter en kassellerrib, krentenbol met boter, kleine beker vifit
T: bruine boterham boter en twee plakjes kassellerrib
B: half uurtje wandelen
T: twee glazen sap
D: tricolore pasta met witlofsalade, toe bakje magere yoghurt met vla en schepje cruesli
Best aardig
Oh verdomd, je hebt gelijk.. Ik heb uiteraard wel de salade bij de shoarma opgegeten gisteren en vandaag heb ik nog 2 mandarijnen op.. Die was ik vergetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb en al de hele avond zit te F5-en zal ik even reageren. Zo ongeveer het enige wat ik best aardig vind zijn je B&J en de witlof. Waar vind ik de 2 ons groente terug die je van het voedingscentrum minimaal moet eten? En je fruit? Gij zult niet leven op carbs alleen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Will eat more veggies! *notes to self*
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin om bij Kobus te gaan vervelen? Krijg rsi van het F5-en
Of die film gaan kijken waar GB niks aanvond...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin om bij Kobus te gaan vervelen? Krijg rsi van het F5-en
Oeehhh minimeetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:07 schreef loveli het volgende:
Oki, zeg maar waar, ik spring snel ff in de douche want ik heb gewerkt
Op tv is ook een slechte film, hellboy.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Of die film gaan kijken waar GB niks aanvond...
Ik geloof dat ik m'n vriend ook heb beloofd om dat samen te kijken, vannacht. Toen wist ik nog niet dat dat tot half 4 duurt of zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:
aiii vannacht maar de wekker zetten voor het schaatsen kijken, dat wordt een brakke ochtend,morgen. Waarom moet dat ook midden in het holst van de nacht
hoe laat komt het erop dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m'n vriend ook heb beloofd om dat samen te kijken, vannacht. Toen wist ik nog niet dat dat tot half 4 duurt of zo..
Dat had ik heel gezellig gevonden!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:27 schreef Merel het volgende:
Aaaah Nynke, als je dichterbij had gezeten had je met mij en loveli mee biertjes moeten gaan drinken!
Same here... Al die tijd zitten wachten en dan als je net naar bed bent ineens toch vallen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!
tot 2 uur tv gekeken, maar uiteindelijk de val maar opgegeven... en dan toch!
zo maar's opstaan, genoeg te doen vandaag!
ik ook... ben zelfs lid van D66quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel met Shiny en Vik mee dit keer.
ik heb een feestje, straks, in Zoetermeer, dus met een beetje geluk ben ik net thuis als het spannend begint te worden. morgen een vriendin om de thee om half elf maar die kan ik ook wel in pyjama ontvangen. rest van de dag heerlijk vrij!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m'n vriend ook heb beloofd om dat samen te kijken, vannacht. Toen wist ik nog niet dat dat tot half 4 duurt of zo..
Ik heb ook geen paypal...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Paypal werkt ook, en dat kan je aan een normale bankrekening koppelen! Ik heb zelf ook geen creditcard maar kan zo dus wel bestellen in Amerika/bij bookdepository.
Ja ik ben een beetje zuiders ingesteld + laat opgestaan en ga lang werken vannacht... Jochei, tis lekker, enkel de zalmcakjes willen niet in hun cakegedaante blijven...quote:
Dan maak je dat aan? Kost een paar minuten om aan te maken en wijst zich allemaal vanzelf. Ik had na een paar dagen een werkend account (waarbij gecontroleerd was of ik ook de eigenaar van de rekening was).quote:
Dat klinkt zo gezelligquote:Op zondag 21 februari 2010 07:40 schreef sigme het volgende:
Mogge! Hier ook mistig. Kachel brandt, brooddeeg staat te rijzen en ik heb kruimeldeeg gemaakt om straks een appeltaartje van te maken.
Die site wil mijn internet verbinding niet openen omdat er een onveilig beveiligingscertificaat is oid.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan maak je dat aan? Kost een paar minuten om aan te maken en wijst zich allemaal vanzelf. Ik had na een paar dagen een werkend account (waarbij gecontroleerd was of ik ook de eigenaar van de rekening was).
Zoveel mensen gebruiken paypal, dat lijkt me wel veilig hoor. Het is ideaal voor online betalen:-)quote:Op zondag 21 februari 2010 09:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die site wil mijn internet verbinding niet openen omdat er een onveilig beveiligingscertificaat is oid.
Dat kan je toch gewoon overrulen??quote:Op zondag 21 februari 2010 09:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die site wil mijn internet verbinding niet openen omdat er een onveilig beveiligingscertificaat is oid.
Ik zat er klaar voor op de bank. En werd wakker tijdens het bobsleeen.quote:Op zondag 21 februari 2010 09:18 schreef AKnynke het volgende:
En ik had bedacht op te blijven voor de 1500 m, maar om 12 uur lag ik er al in. Faal!
Huh? Heb jij een inbelverbinding ofzo dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 09:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het andersom bedoelt. Dat de site niet wil worden geopend door haar browser. Als je nu nog een inbelverbinding zou hebben zou je gek worden denk ik!!quote:Op zondag 21 februari 2010 10:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Huh? Heb jij een inbelverbinding ofzo dan?
Das lang geleden dat ik dat iemand heb zien zeggen....ik zeg ook nog wel eens groentjes, vleesjes en bammiesquote:Op zondag 21 februari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Ik werd wakker om een uur of 5. Zette de TV aan en zag reclame. En daarna teletekst.Toen heb ik maar mijn
O1 genomen: fruit 'n fibre met halvolle melk
O2: volkoren puntje met gesmolten kaas
L: volkoren puntje met ei, cracker met filet A.
S: hardlopen
D: Broccolisoep met vleesjes en ballen. Optimel vla met frambozenjam toe.
Pff, dat lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het andersom bedoelt. Dat de site niet wil worden geopend door haar browser. Als je nu nog een inbelverbinding zou hebben zou je gek worden denk ik!!
Ik schreef het nu, omdat het echt van die kleine stukjes vlees zijn!! In Vlaanderen hebben ze het trouwens heel vaak over groentjes, vooral in menubeschrijvingen: "Lamsvlees met lentegroentjes"quote:Op zondag 21 februari 2010 10:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Das lang geleden dat ik dat iemand heb zien zeggen....ik zeg ook nog wel eens groentjes, vleesjes en bammies![]()
Vanavond ga ik de poes naar de kater brengen....kittens
op www.afstandgemist.nl kan je alles nakijken, de hele race!quote:Op zondag 21 februari 2010 11:01 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen!
O: volkoren afbakbroodje met nieuwe jam (Hero Delight: mango en Passievrucht)
L: 2 volkoren afbakbroodjes; 1 met gekookt ei; 1 met pindakaas
T: even kijken wat ik heb (misschien nog een afbakbroodje)
T: idem
D: gebakken aardappeltjes met ui en champignonen een potje groente dat ik kan vinden
T: iets
Komt het schaatsen nog in herhaling? Ik kreeg net na 3-en een sms van, die had het schaatsen gekeken... En stiekem ben ik wel beniewd.
3 zure matten of 3 broodjes knakworst??quote:Op zondag 21 februari 2010 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
zo, brakke morning to you all!
Feestje was heel gezellig! eettechnisch ging het redelijk totdat de zure matten en broodjes knakworst rond 1 uur op tafel kwamen... er waren er teveel, ik had tegen die tijd wel echt weer trek, dus heb er drie gegeten. tsja...
Het was wel echt heel erg gezellig, tegen t einde van t feestje hebben we met de overblijvers schaatsen gekeken, met zn allen. Onze tactiek was het aanmoedigen van het streepje dat op de baan werd geprojecteerd (met de op dat moment snelste tijd, van Nederlandse schaatsers) in de andere ritten.7 volwassen mensen op de bank tussen de feestresten: HUP STREEPJE, JAAAA HUP STREEEPJE KOM OP!
en toen was ik half vijf thuis...
3 van allebei...quote:Op zondag 21 februari 2010 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
3 zure matten of 3 broodjes knakworst??
Oh, dat heb ik ook vaak! Vooral icm brood. Alleen als ik er ketchup opdoe, dan niet. Het zuur van de ketchup heft het vet dan weer op of zo, denk ik.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:17 schreef Syrena het volgende:
Ik word altijd misselijk van knakwurst. Eentje kan nog net. Terwijl ik ze best te eten vind.
Mijn moeder kijkt de verloskundigenkliniek, mijn vader is al op de vlucht geslagen
Ik ook! Ik heb een de NOS-tt app op mijn telefoonquote:Op zondag 21 februari 2010 10:29 schreef neen het volgende:
Teletekst is echt geniaal, dat is altijd het 1e wat ik doe als ik de tv aanzet
Arme stakkerquote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, I feel your pain. Zondagmiddag, half 1, en waar zit ik? Op m'n werk. Aan de presentatie
Als ik op m'n werk zat ging het vast wat beter, ik moet eigenlijk een boel printen, maar dakanniequote:Op zondag 21 februari 2010 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, I feel your pain. Zondagmiddag, half 1, en waar zit ik? Op m'n werk. Aan de presentatie
Jawel, maar het duurt even eer die werken. En na twee weken krijg ik daar een ontzettend droge mond van. En vreetkicksquote:Op zondag 21 februari 2010 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, ik moet nog wel even, Syrena. Maar ach, op de commerciele opdrachten en de stressmomenten na vind ik het meestal wel leuk, hoorHeb je geen antihistamine ofzo in huis?
Bij mijn opticien maken ze dan foto's van je met de verschillende monturen op, die je dan daarna (met je eigen bril weer op) kunt bekijken, best slim!quote:Op zondag 21 februari 2010 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet ook een nieuwe bril, maar ik heb helemaal geen zin om er eentje uit te zoeken... Ik zie er toch niets van tijdens het proberen..
ik vind knakworst helemaal niet vet smakenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook vaak! Vooral icm brood. Alleen als ik er ketchup opdoe, dan niet. Het zuur van de ketchup heft het vet dan weer op of zo, denk ik.
En Kwak: nou ja, vandaag weer een dag!
Ik zou 'em in een attachment doen en precies als bij een geschreven brief met adres erbij. Geen idee wat de spelregels erover zijn, maar vind het wel netjes met adres erbij. Behalve als de opmaak dan niet mooi is, dan speel je er een beetje mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
als ik een sollicitatiebrief in een email verstuur (als attachment of niet??), wat moet ik met de opmaak doen? officieel (mijn adres, hun adres, etc), of alleen de aanhef?
Nee, wat ik bedoel is of ik de brief op moet maken als officiele brief, als ik hem ook in de attachment stuur.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:30 schreef Syrena het volgende:
Kwaks> Nee het zit helaas echt niet vanbinnen. Het komt voor een groot deel ook door de sterkte van de glazen. Ik heb al vrij kleine ogen, en de glazen maken dat nog erger.
Nou ja, het is gewoon frustrerend. Heb je eindelijk een montuur gevonden dat redelijk staat, en dan zitten de glazen erin en dan is hetEn daar moet je dan zo'n 350-400 euro voor neerleggen.
Nynke, ik deed brief & cv als attachment en dan een algemene mail (geachte xx, bij deze etc. omdat ik het naar PZ moest sturen. Adresgegevens had ik in CV staan, dus niet in de brief).
Als ik per e-mail solliciteer doe ik altijd brief en CV als attachment, en dan de brief opgemaakt als gewone brief. Zelfs met een (ingescande) handtekening eronder.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:22 schreef AKnynke het volgende:
als ik een sollicitatiebrief in een email verstuur (als attachment of niet??), wat moet ik met de opmaak doen? officieel (mijn adres, hun adres, etc), of alleen de aanhef?
Heb je siliconenlenzen al eens geprobeerd?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:48 schreef Syrena het volgende:
Jawel, maar het duurt even eer die werken. En na twee weken krijg ik daar een ontzettend droge mond van. En vreetkicksDus ik hoop dat de HA iets weet wat sneller werkt. En iets weet voor mijn oog dat geen bril is
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
bah! opdrachten niet goed lezen/begrijpen, zwart-wit controle (blackboardcontrole: don't is fout, do not is goed)
en dus een slechte score!bah! kan daar echt helemaal verdrietig van worden.. wijze les, dat wel
maargoed, daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen
ze tellen wel mee
!
nou ja.. vanaf volgende keer maar echt goed aan de slag danis niet alsof ik nu meteen kansloos ben, maar zo voelt 't wel
Zijn dat zachte? Ik heb van de zomer drie verschillende paren geprobeerd, maar heb dan na het uitdoen nog steeds geirriteerde ogen. Plus ze draaien en mijn cylinder is net te sterk voor zachte lenzen, dus ik heb maar 10% van de tijd goed zicht.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je siliconenlenzen al eens geprobeerd?
Die liggen rechtstreeks op het oog zonder vocht ertussen.
Helpt bij mij.
zeg mo, je moet wel wat meer eten hoor. je lijstjes van de laatste dagen slaan als een kut op dirk!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]had gemailed en heb bij 1 van de opdrachten 2 punten erbij gekregen
een 7 ipv een 5
die andere blijft kansloos, maar dit is iig wel beter voor mijn gemoedsrust!
Nu zo maar eens omkleden. Zodadelijk naar Marc-Marie in Arnhem!
L: 3 afbakbroodjes met brie en filet a.
D: uit eten bij indonesisch restaurant met schoonouders, geen idee nog wat we gaan nemen
huh, wat gek!! wat voor soort opdrachten waren het dan? In formeel geschreven teksten/essays reken ik don't/won't/can't ook altijd fout (als in: er gaat een streep door, en als je t consequent doet kost t je punten op je eindcijfer onder de noemer "spelling/style"), maar kan me niet voorstellen dat het in andere context fout is...quote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
bah! opdrachten niet goed lezen/begrijpen, zwart-wit controle (blackboardcontrole: don't is fout, do not is goed)
en dus een slechte score!bah! kan daar echt helemaal verdrietig van worden.. wijze les, dat wel
ze tellen wel mee
!
nou ja.. vanaf volgende keer maar echt goed aan de slag danis niet alsof ik nu meteen kansloos ben, maar zo voelt 't wel
gisteren echt genoeg gegeten!quote:Op zondag 21 februari 2010 16:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg mo, je moet wel wat meer eten hoor. je lijstjes van de laatste dagen slaan als een kut op dirk!
Oh dat is echt rot ja, dingen als blackboardcontrole en onduidelijke opdrachtenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ze tellen wel mee
!
euhm, een noun phrase bestaat uit een zelfst naamwoord + eventuele modifiers en lidwoorden, een verb phrase uit een werkwoord met evt. modifiers en aanhangende onderdelen...quote:Op zondag 21 februari 2010 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
het zijn syntaxopgaven zeg maar
dus dan een vreemde taal, eronder de beschrijvingen van de woorden (NOM/ACC, SG/PL, 123) en dan moet je 't vertalen
En als je dan 'He doesn't want to do that' doet in plaats van 'He does not want to do that', dan is dat fout
en de oefening over phrases heb ik helemaal verknaldook omdat ik niet had geoefend
(maar heb gewoon geen tijd vandaag
) maar vooral omdat ik het het verschil niet zie tussen een Noun Phrase en een Verb Phrase.. heb jij daar toevallig nog een handige site/tip voor?
mja, maar dat is denk ik meer advanced syntax dan je in je eerste jaar bij engels leert... generative syntax is de standaard (naast principles and parameters) en die doen niet aan NP en VP enzo...quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hier Syntax van Andrew Carnie in de kast staan en The language instinct van Steven Pinker. Daar staan ook wel boomdiagrammen in.
Wij hebben bij Nederlands wel degelijk VP en NP geleerd en ik zou niet weten waarom dat bij Engels niet het geval is? Ik heb zelfs Mark moeten helpen bij het tekenen van boomdiagrammen, terwijl hij slechts een basiscursus taalkunde deed bij CIW.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, maar dat is denk ik meer advanced syntax dan je in je eerste jaar bij engels leert... generative syntax is de standaard (naast principles and parameters) en die doen niet aan NP en VP enzo...
Ah, Tallermanquote:Op zondag 21 februari 2010 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gebruiken 'understanding Syntax' van M. Tallerman, en we volgen deze colleges met nog 5 andere studies... en ik zie het gewoon niet, zo stom! Ga morgen extra oefenen!! Zitten nu in de trein dus kan er even niet verder op ingaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |