chagerijnige eigenwijs meldt zich. computertrouble nog steeds niet opgelost, en sinds hetzlefde moment dat de officie problemen begonnen doet ook mn blutooth muis t niet (wordt niet herkend) en doet op mn touchpad de extra opties (zoomen en scrollen, multitouch) het niet meer.
ik moet t van mezelf nu loslaten en maandag met Dell bellen... grom....
misshcien komt t toch neer op een algeheel systeemherstel. dan moet ik gewoon weer opnieuw beginnen met programmas installeren enzo, maar dat is niet zo'n ramp... alleen weet ik zelf niet hoe t moet, dus dat moet dan maar onder telefoonbegeleiding maandag.
verder heb ik een uur met gewichten gesleurd (gefitnesst) ná mijn repetitie (op 4 uur slaap) en daarna goedkope boodschappen gedaan bij de goedkope super en de turk. ben echt helemaal trots.
vanavond een feestje, ik mag als er chips is 1 handje chips. verder niet. maar meestal hebben ze daar niet echt dingen die ik lekker vind... ik zit in elk geval wel met nog wat ruimte vandaag
lijstje:
o- cruesli
l- (was van plan een t te nemen maar hij repeteerde zo lang door dat ik met grommende honger meteen mn l gegeten heb) 2 boterhammen met kip
t- 1 boterham met kip
t- krachttraining
t- 2 boterhammen met kip, 1 glas aanmaaklimonade
d- aardappelen (gekookt), ribkarbonaadje, paprika
tot hier 1500 kcal
t- 1 handje chips of 3 plakjes stokbrood (met niks, dat vind ik lekker) of als er lekkere taart is een stukje taart... zoiets... ik wil in elk geval niet alles pakken.. ik wil kiezen voor wat ik het liefste wil. ik ga er dus ook maar niet te vroeg heen...