That's a nice picquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Uniek, dit is Petra (Indiana Jones, anyone?)
[ afbeelding ]
Moet je niet eens een foto laten maken van die heup? Klinkt wel naar
Puff, Berlijn is zo tofDie stad heeft echt een... vibe, ik weet 't niet. Waar ga je slapen?
Haha, wat een schattige vraag!quote:
leuk! ik ben er nog nooit geweest, lijkt me een erg toffe stad!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
De treinkaartjes zijn binnen! Half april 2 nachtjes Berlijn! :-)
Ach gos. Kun je wel internationaal overmaken? Mag je de mijne wel gebruiken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil een boek bestellen wat op bookdepository.com meer dan 2 x zo goedkoop is als via bol. Alleen heb ik geen creditcard
Volgens mij kan ik het wel, maar hoe???? Daar heb ik wel bepaalde codes voor nodig denk ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach gos. Kun je wel internationaal overmaken? Mag je de mijne wel gebruiken.
Oh graag!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook wel voor je bestellen hoor!
hoeveel haast zit erbij?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh graag!
Het gaat om het boek The Black Sea van Charles King. Via bol kost ie 30,99 en via bookdepository maar 13,99. Nogal een verschil
Prima, morgen is goed hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoeveel haast zit erbij?is het goed als ik 'm morgen bestel? Moet nu weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Prima, morgen is goed hoorZo'n haast zit er niet bij, 't is facultatief om te kopen zeg maar...
bookdepository duurt wel lang om te verzenden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Helaas, nog niet geweest. Maar staat zeker op mijn lijstje!! En idd, past prima bij mijn vakgebied, maar van Petra specifiek weet ik ook niet zo heel veel hoor.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Puff, da's zo'n hardloophorlogeding met hartslagmeter en GPS, reuze geavanceerd, vind ik2 Nachten is idd weinig, maar Berlijn is niet zo belachelijk ver weg, je kunt altijd nog eens gaan!
Phaidra, ben jij er geweest? Is wel heel heel heel erg jouw vakgebied, of niet?
En uniekhoornLuilak
Zou toch even uitkijken; zo'n blessure kan ook met wandelen wel vervelend worden
niet. ik drink vanavond water of light frisdrank. op feestjes die niet in een kroeg zijn vind ik niet-drinken geen enkel probleem...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
Prima dat je je 'valkuilen' zo wat ondervangt, Kwak. Wat is je planning betreffende alcohol?
En Kwak, tip die je vast zelf ook wel weet, maar voor het geval je hem vergeten bent: zorg dat je vol zit met avondeten voordat je er naar toe gaat, dan is het veul gemakkelijker om maar een dingetje te nemen!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben trots! ik had enorme carb-trek na het sporten, dus in de winkel met allerlei pakken crackers in mn handen gestaan. nou zijn crqackers best onschuldig, maar ik ken mezelf, als ik t in huis heb vreet ik zo'n pak in no time leeg... dus t toch maar niet in huis gehaald...
ik hoop dat ik dat nog wel echt ga leren, me inhouden met dat soort dingen, want ontwijken lijkt me ook niet eeuwig haalbaar...
Tja, ik had de boel zo laten versloffen de afgelopen maand...nu maar weer eens beginnen met sporten, dat werkt altijd wel motiverend bij mij, dan komt gezonder eten vaak vanzelf erbij. Hoeveel minuten rennen is Evy 16 ongeveer? En jij hebt een suikerdag vandaag zie ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lau, dat merk je wel hè!
Net Evy 16 gedaan na 4 dagen spijbelen, was niet heel prettig maar wel gelukt en fijn weer.
Lijstje:
O: dubbele boterham choconussa
T: groot stuk kaneelkoek
L: 3 krentenbollen
T: kaneelkoek, peer, sinaasappel
D: ovenschotel met prei en gehakt
T: fruit yoghurt
Ach, morgen weer een dag om het beter te doen...
ik ga daar nu mee aan de slag: dmv cue exposure en door van achter naar voor te werken --> nu koop ik een pak koekjes en dat gaat geheidleeg, maar ik moet proberen om tijdens het eten een moment te zoeken waarop ik de controle terug kan krijgen en zorgen dat ik dus stop vóór het leeg is. Dat punt moet ik dan steeds verder naar voren gaan leggen. Ik ben heel benieuwd...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben trots! ik had enorme carb-trek na het sporten, dus in de winkel met allerlei pakken crackers in mn handen gestaan. nou zijn crqackers best onschuldig, maar ik ken mezelf, als ik t in huis heb vreet ik zo'n pak in no time leeg... dus t toch maar niet in huis gehaald...
ik hoop dat ik dat nog wel echt ga leren, me inhouden met dat soort dingen, want ontwijken lijkt me ook niet eeuwig haalbaar...
Goed bezig kwak. Echtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
niet. ik drink vanavond water of light frisdrank. op feestjes die niet in een kroeg zijn vind ik niet-drinken geen enkel probleem...
Hoe lang ongeveer?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
bookdepository duurt wel lang om te verzenden...
Meer dan me lief isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed bezig kwak. Echt
Laureline, hoeveel invloed heeft dat nou bij jou, een tijd niet sporten?
Hmmm.... nou ja, ik kan alle literatuur toch al lezen. Ik wil het boek ook gewoon hebben, kopietjes raak ik altijd kwijt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kon wel eens een week of 2-3 duren....
Da's heul nog niet oud!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Lijstje
O: volkoren puntje met boter en oude kaas (30+), zoete paprika, sla en peper.
L: 2x geroosterd brood filet A.
T: minneola
S: rustdag
T: wodka, ovenzoutjes
D: kliekjesdag. Pastaschelpjes met wat gehaktprutje en snijboontjes. Toe optimelvla citroensorbetijs.
Heb ook broccoli gekocht gisteren, daar ga ik vanavond soep van maken, maar da's dan voor morgen, want ik maak 'echte' bouillon van een schenkel en dat duurt wel even.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |