Sorry, ik moest nog wat uhh doen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:48 schreef sigme het volgende:
Zo, dat duurde lang. Ik was net een nieuwe aan het maken, met als titel "slank door de vallende sneeuw"
En we hebben natuurlijk gewoon een regering.
Eenmaal thuis van rennen heb ik eerst de schapen hooi gegeven, toen een vetbol in de eik gepropt voor de specht en daarna de oprit met de sneeuwschuiver schoongemaakt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:50 schreef Syrena het volgende:
tVP! Een uur sneeuw... bleef het liggen??
Wat is dat uhh precies?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sorry, ik moest nog wat uhh doen...
Was het wat?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sorry, ik moest nog wat uhh doen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co, nu wel. Geboortejaar deed t m.
Je moet ook op een partij stemmen, niet op een persoon.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nja, gevallen kabinet. Ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen! Geen idee voor wie ik zou moeten stemmen ook, er is niemand die ik sympathiek vind. Maar ik ga wel stemmen.
neuken, ketsen, bonken, wippen, van bil gaan, vrijen, paren, vozen, kezen.quote:
Ja, dat kan niet, hoor. Ik heb De schaduw van de wind ook gelezen, dus dan moet ik deze ook lezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ugh, the drama. Het lijkt Belgie wel.
Vik, Het spel van de engel kun je net zo goed overslaan (vind ik dan); wat een flutboek.
Ja ik bedoel dat ik partijen ook verminderd sympathiek vindquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je moet ook op een partij stemmen, niet op een persoon.![]()
Ben benieuwd hoe snel we mogen stemmen.
Oh, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuken, ketsen, bonken, wippen, van bil gaan, vrijen, paren, vozen, kezen.
Da's het punt juist; de eerste keer was dat leuk, de tweede keer minder. Maar hij is wel spannend, dus wat dat betreft wel lekker leesvoer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet, hoor. Ik heb De schaduw van de wind ook gelezen, dus dan moet ik deze ook lezen.
Al heb ik het gevoel dat de boeken bijna identiek zijn aan elkaarMaar dat zal wel meevallen.
Ik heb inderdaad een weekje vrij, lekker hè?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's het punt juist; de eerste keer was dat leuk, de tweede keer minder. Maar hij is wel spannend, dus wat dat betreft wel lekker leesvoer.
Heb je vakantie nu?
ja tuurlijk! Die zal ik tzt wel via pm verspreidenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
MoBlo, ik heb mezelf vannacht in slaap gehuild, hoor't Gaat inderdaad snel nu. We krijgen tzt de foto's toch wel te zien?
Viking, heerlijk zeg! Lekker binnenblijven met een boek en een beetje aanrommelen in huis enzoJaloers! Maar dat is ook omdat ik totaal geen zin heb in maandag
Die mevrouwen van de sapph posters vind ik altijd zo eng!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:12 schreef Sarabi het volgende:
De bh's van Sapph passen perfect
Heb kennelijk dus echt een raar figuur
zeg, laat m'n Duutser met rust he!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:03 schreef Syrena het volgende:
Stemmen is op 12 mei las ik ergens.
Zo, ik ga jullie verlaten en shoppen in den Duits
jammie, klinkt als een lekker dagje!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:27 schreef conleche het volgende:
Lijstje
O: volkoren puntje met boter en oude kaas (30+), zoete paprika, sla en peper.
L: 2x geroosterd brood filet A.
T: minneola
S: rustdag
T: wodka, ovenzoutjes
D: kliekjesdag. Pastaschelpjes met wat gehaktprutje en snijboontjes. Toe optimelvla citroensorbetijs.
Heb ook broccoli gekocht gisteren, daar ga ik vanavond soep van maken, maar da's dan voor morgen, want ik maak 'echte' bouillon van een schenkel en dat duurt wel even.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh. Ik begreep het grapje niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |