quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:09 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb Shutter Island ook gezien van de week. Vond het niet perse tegenvallen,maar ik had hem heel anders verwacht. Het acteerwerk van Leonardo was ook wel goed, maar heb me wel geirriteerd aan een bepaald personage..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]Haha ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Haha ja!Ik snap wel een beetje wat je bedoelt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Foto van aankopen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een lekker dagje gehad! Eerst lang uitgeslapen, toen naar de film (shutter island). Daarna even geluncht en gewinkeld (een jurkje en een bolero gekocht). En daarna naar nog een film (Percy Jackson & the lightning thief). Nu net thuis en het vriendje staat te koken, dus wel lekker![]()
En jij?
Paypal werkt ook, en dat kan je aan een normale bankrekening koppelen! Ik heb zelf ook geen creditcard maar kan zo dus wel bestellen in Amerika/bij bookdepositoryquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:05 schreef Ewelina het volgende:
Ik wil een boek bestellen wat op bookdepository.com meer dan 2 x zo goedkoop is als via bol. Alleen heb ik geen creditcard
Oh, ik zit nu echt te lui op de bankquote:
Jurkje was afgeprijsd van 45 euro naar 7,50 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil graag meegenieten, want blut.
Dat zijn de betere aankopen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jurkje was afgeprijsd van 45 euro naar 7,50 euro
Omdat ik geen leven heb en al de hele avond zit te F5-en zal ik even reageren. Zo ongeveer het enige wat ik best aardig vind zijn je B&J en de witlof. Waar vind ik de 2 ons groente terug die je van het voedingscentrum minimaal moet eten? En je fruit? Gij zult niet leven op carbs alleen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:50 schreef Daph_ het volgende:
Even snel lijsten posten..
Gister:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
T: -
S: 50 baantjes zwemmen
L: dubbele boterham krabsalade, ananas
T: tosti met half plakje kaas en twee plakken ham
T: bruine boterham met boter en gekookte worst
D: shoarma en kebab met knoflooksaus en een paar patatjes. Toe bakje ben & jerry's (chocolat fudge brownie en cherry garcia)
Vandaag:
O: twee bruine boterhammen met hagelslag, een halve beker optimel, een glas thee en een gekookt eitje
T: -
L: bruin bolletje met boter en kassellerrib, krentenbol met boter, kleine beker vifit
T: bruine boterham boter en twee plakjes kassellerrib
B: half uurtje wandelen
T: twee glazen sap
D: tricolore pasta met witlofsalade, toe bakje magere yoghurt met vla en schepje cruesli
Best aardig
Oh verdomd, je hebt gelijk.. Ik heb uiteraard wel de salade bij de shoarma opgegeten gisteren en vandaag heb ik nog 2 mandarijnen op.. Die was ik vergetenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ik geen leven heb en al de hele avond zit te F5-en zal ik even reageren. Zo ongeveer het enige wat ik best aardig vind zijn je B&J en de witlof. Waar vind ik de 2 ons groente terug die je van het voedingscentrum minimaal moet eten? En je fruit? Gij zult niet leven op carbs alleen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:57 schreef Daph_ het volgende:
Will eat more veggies! *notes to self*
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin om bij Kobus te gaan vervelen? Krijg rsi van het F5-en
Of die film gaan kijken waar GB niks aanvond...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zin om bij Kobus te gaan vervelen? Krijg rsi van het F5-en
Oeehhh minimeetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:07 schreef loveli het volgende:
Oki, zeg maar waar, ik spring snel ff in de douche want ik heb gewerkt
Op tv is ook een slechte film, hellboy.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Of die film gaan kijken waar GB niks aanvond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |