Ik geloof dat ik m'n vriend ook heb beloofd om dat samen te kijken, vannacht. Toen wist ik nog niet dat dat tot half 4 duurt of zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:08 schreef _Calimero_ het volgende:
aiii vannacht maar de wekker zetten voor het schaatsen kijken, dat wordt een brakke ochtend,morgen. Waarom moet dat ook midden in het holst van de nacht
hoe laat komt het erop dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m'n vriend ook heb beloofd om dat samen te kijken, vannacht. Toen wist ik nog niet dat dat tot half 4 duurt of zo..
Dat had ik heel gezellig gevonden!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:27 schreef Merel het volgende:
Aaaah Nynke, als je dichterbij had gezeten had je met mij en loveli mee biertjes moeten gaan drinken!
Same here... Al die tijd zitten wachten en dan als je net naar bed bent ineens toch vallen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
mogge!
tot 2 uur tv gekeken, maar uiteindelijk de val maar opgegeven... en dan toch!
zo maar's opstaan, genoeg te doen vandaag!
ik ook... ben zelfs lid van D66quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Misschien doe ik wel met Shiny en Vik mee dit keer.
ik heb een feestje, straks, in Zoetermeer, dus met een beetje geluk ben ik net thuis als het spannend begint te worden. morgen een vriendin om de thee om half elf maar die kan ik ook wel in pyjama ontvangen. rest van de dag heerlijk vrij!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m'n vriend ook heb beloofd om dat samen te kijken, vannacht. Toen wist ik nog niet dat dat tot half 4 duurt of zo..
Ik heb ook geen paypal...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Paypal werkt ook, en dat kan je aan een normale bankrekening koppelen! Ik heb zelf ook geen creditcard maar kan zo dus wel bestellen in Amerika/bij bookdepository.
Ja ik ben een beetje zuiders ingesteld + laat opgestaan en ga lang werken vannacht... Jochei, tis lekker, enkel de zalmcakjes willen niet in hun cakegedaante blijven...quote:
Dan maak je dat aan? Kost een paar minuten om aan te maken en wijst zich allemaal vanzelf. Ik had na een paar dagen een werkend account (waarbij gecontroleerd was of ik ook de eigenaar van de rekening was).quote:
Dat klinkt zo gezelligquote:Op zondag 21 februari 2010 07:40 schreef sigme het volgende:
Mogge! Hier ook mistig. Kachel brandt, brooddeeg staat te rijzen en ik heb kruimeldeeg gemaakt om straks een appeltaartje van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |