abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78220851
Het vorige deel: < Slank # 956 - Weekend! >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_78220889
Zo, dat duurde lang. Ik was net een nieuwe aan het maken, met als titel "slank door de vallende sneeuw"

En we hebben natuurlijk gewoon een regering.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78220896
Ik was net begonnen met rennen toen het ook begon met sneeuwen.
10 km gerend.
Het heeft een uur gesneeuwd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_78220921
tVP! Een uur sneeuw... bleef het liggen??
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78220927
Ik moet eens gaan douchen, had beloofd vroeg bij mijn moeder te zijn, maar dat ga ik zo niet halen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78220948
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:48 schreef sigme het volgende:
Zo, dat duurde lang. Ik was net een nieuwe aan het maken, met als titel "slank door de vallende sneeuw"

En we hebben natuurlijk gewoon een regering.
Sorry, ik moest nog wat uhh doen...
pi_78220967
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:50 schreef Syrena het volgende:
tVP! Een uur sneeuw... bleef het liggen??
Eenmaal thuis van rennen heb ik eerst de schapen hooi gegeven, toen een vetbol in de eik gepropt voor de specht en daarna de oprit met de sneeuwschuiver schoongemaakt.
De rest van de sneeuw ligt er nog.

Ik ga ook maar eens douchen.
pi_78220986
Geen sneeuw, wel zon en moet zo werken. tvp!
pi_78221023
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat is dat uhh precies?

Maar 't is goed hoor , ik dacht dat je waarschijnlijk helemaal niet gezien had dat je de sluitpost had. Ikzelf zie dat meestal niet (en ook niet aankomen). En ik heb ook geen uuuuuuuuuuren zitten wachten tot je eeeeeeeeeeeeeindelijk een nieuw topic maakte: ik zocht het nieuwe topic en een minuutje later was het er. Alleen omdat ik zag dat de oude al zo lang dicht was, was ik er zelf een aan het maken.
pi_78221034
tvp
pi_78221047
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Was het wat?

En kan je niet raden wie Sarabi is??
pi_78221122
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat is dat uhh precies?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Co, nu wel. Geboortejaar deed t m.
pi_78221163
Wat is dat uhh nou? .

Goedemorgen dames! Ik hoef pas om 12 uur te beginnen, dus lekker uitgeslapen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:38:08 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78221753
Sarabi is Miss_S, zo, hebben we dat ook weer gehad.
Wat hebben jullie weer veel gepost! . Ik weet niet of ik ooit ga trouwen. Als ik ga trouwen, dan wel het liefst in een trouwjurk, maar ik wil niet dat mijn vrouw dan in een pak gaat en twee trouwjurken is misschien ook wel een beetje raar .
En het kabinet gevallen... tja... dat konden we echt gebruiken tijdens de economische crisis. Ik begin steeds meer te walgen van de politiek . Wat een incompetente mensen zitten daar. En die lui van de PVV lachen in hun vuistje, want die hopen dat ze in de regering gaan komen. Als-je-blieft niet zeg, Wilders als MP .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:38:41 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78221775
Ohaithurrr!

We hadden invalmevroi bij Zumba! Het was diezelfde over wie mensen vorige keer zo stom deden, dus ik vond het superstoer dat ze er weer was En het ging nu echt leuk! Minder verwarring, tempo zat er best lekker in (wat langzamer dan onze vaste instructrice, maar hey) en leuke nieuwe dansjes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:38:44 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78221778
O en ik heb dus ook lekker uitgeslapen. En heb je wel naar buiten gekeken, DaD?! Er schijnt een fucking lekker zonnetje!!! . Ik word altijd zo blij van het eerste zonnetje na donkere dagen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:39:53 #17
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78221807
Morning!

hier ook alweer sneeuw, kan ik wéér niet buiten fietsen misschien dat het over een uurtje weg is en de zon ook gaat schijnen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:39:55 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78221811
Nu maar even ontbijten en douchen, dan naar de bieb om The Lost Symbol en Het spel van de engel te halen (die heb ik gereserveerd), dan m'n kamer opruimen en dan lekker lezen . Nu kan het even, want het is vakantie .
Niet meer actief op Fok!
pi_78221832
mogge!

tot 2 uur tv gekeken, maar uiteindelijk de val maar opgegeven... en dan toch!

zo maar's opstaan, genoeg te doen vandaag!
Ja doei.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:41:17 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78221852
En nja, gevallen kabinet. Ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen! Geen idee voor wie ik zou moeten stemmen ook, er is niemand die ik sympathiek vind. Maar ik ga wel stemmen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:53:04 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78222161
Ik zet ze allemaal op een rij en dan 'iene miene mutte' Wat een kolere zooi toch ook..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78222189
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
En nja, gevallen kabinet. Ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen! Geen idee voor wie ik zou moeten stemmen ook, er is niemand die ik sympathiek vind. Maar ik ga wel stemmen.
Je moet ook op een partij stemmen, niet op een persoon.

Ben benieuwd hoe snel we mogen stemmen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 10:56:25 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78222268
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat is dat uhh nou? .

neuken, ketsen, bonken, wippen, van bil gaan, vrijen, paren, vozen, kezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_78222366
Ugh, the drama. Het lijkt Belgie wel.

Vik, Het spel van de engel kun je net zo goed overslaan (vind ik dan ); wat een flutboek.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:00:57 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78222397
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ugh, the drama. Het lijkt Belgie wel.

Vik, Het spel van de engel kun je net zo goed overslaan (vind ik dan ); wat een flutboek.
Ja, dat kan niet, hoor. Ik heb De schaduw van de wind ook gelezen, dus dan moet ik deze ook lezen .
Al heb ik het gevoel dat de boeken bijna identiek zijn aan elkaar Maar dat zal wel meevallen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')