Oja, naar je vriendje hè? Leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
San Fransisco! Maar pas ergens in september/oktober. Ik moet even kijken! Ik wil ook wel 2 keer in een half jaar maar ja wie wil dat niet!
zou ik ook doen!! gewoon vluchten zoeken op schiphol.nl of eventueel zoeken via cheaptickets en dan boeken via de site van de vleigtuigmaatschappij. heb zelf heel prettig gevlogen met Delta Airlines. Overstap in Atlanta (thuisbasis, als er geen directe vlucht is moet je daar overstappen) maar dat vond ik een leuk vliegveld, dus heb me daar goed vermaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom boek je niet gewoon online?
Ik was zelf via internet begonnen met zoeken maar ik raakte al snel het overzicht kwijt omdat je kunt vertrekken van Amsterdam, Brussel en Düsseldorf en er in de buurt van Philadelphia ook meerdere vliegvelden zijn. Bovendien wist ik niet goed wat de beste optie is als je einddatum nog kan veranderen. Bij het reisbureau hebben ze alle opties meteen in 1 overzicht en kunnen ze ook nagaan wat het bij welke maatschappij kost om de datum van je retourvlucht te veranderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom boek je niet gewoon online?
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, eten...
ik moet nog lunchen
ik weet niet wat er met me aan de hand is vandaag... brrr...
Inderdaad! Als ik eenmaal te lang heb gewacht met eten blijf ik de rest van de dag snaaien. Onverzadigbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!
Als je je RPM-feqeuntie af laat hangen van je eet-gewoonten kom je misschien nog wel op minder dan 1 x per maand uit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
So true. Als ik de RPM-frequentie zou laten afhangen van de zin, dan zou ik misschien 1x per maand gaan ofzo.
Pfffquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je je RPM-feqeuntie af laat hangen van je eet-gewoonten kom je misschien nog wel op minder dan 1 x per maand uit...![]()
ik ga nu 3 boterhammen eten ipv 2, en dan na het sporten nog twee, en dan een beetje later warm eten. dan eet ik maar 1 boterham minder dan gepland... komt goed...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!
Dat begint al om 20.00 toch? Dan is het ook wel op tijd afgelopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
daarom ga ik ook laat eten. 10 km kijken vanavond jaaaaaaaaaaaaaaa
Grinnikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Falers op de hotpantshyve.
Grappig topic![]()
!!
Oh ja! Lekker onder een deken op de bank schaatsen kijken, met een bordje eten op schoot! Ik kijk stiekem ook wel uit naar het einde van de OS, want de nachtelijke ritjes hebben mij veel te veel slaap gekost. Vandaag hoorde ik van 3 collega's dat ik er zo vermoeid uitziequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
Hmmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
Psst... Je mag ok spijbelen en schaatsen kijken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmik ga het helemaal missen
Moet buikdansen vanavond
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, ik heb er zin in! En ik heb een manier ontdekt waarop ik het online kan kijken met nederlands commentaar, en ik ga met nog 2 nederlanders kijken!
Aan mijn lijstje kan een smoothie van yoghurt, aardbei, banaan en sinaasappelsap toegevoegd worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |