Ziet er lekker uitquote:
Ga vooral niet te veel sporten doen die je niet leuk vindt! Want dan gaat het tegenstaan en wordt de motivatie om het op te geven steeds groter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
euhm, ik deed het sporadisch. nu elke maandag op therapie en ben er sinds deze week een tweede keer per week bij in aan het plannen... ben nu vorige maandag, zaterdag geweest. dan straks weer, ik wil zaterdag overdag (lekker rustig op t studentensportcentrum) en dan maandag weer op therapie natuurlijk.
ik ben t mezelf aan t aanleren om t in te plannen. gewichten sleuren vind ik heerlijk! cardio haat ik met een diepe passie... maar ik ga vanavond maar gewoon 30 minuten op een fiets zitten met mn boek ofzo...
Dat probeer ik ook, al een tijdje. En ik vind het nog best lastig, want ik ben totaal niet gewend aan vis op mijn bord. Ik ben opgegroeid met 1 gehaktbal per dagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk wil ik ook op zijn minst 2x in de week vegetarisch eten, dan nog 1 of 2 x vis en dan de rest biologisch vlees.
ik doe ook alleen dingen die ik wel leuk vind hoor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ga vooral niet te veel sporten doen die je niet leuk vindt! Want dan gaat het tegenstaan en wordt de motivatie om het op te geven steeds groter.
En al helemaal een half uur aan een stuk iets doen wat je niet leuk vindt.... kan je dan niet beter afwisselen: 4 keer 7,5 minuten op 4 verschillende cardio-apparaten? Is de afwisseling dan niet wat aangenamer? Dan is het subdoel telkens bereikbaar en niet ineens een grote hap van nog een half uur hetzelfde gaan doen...
Zo zou het bij mij in ieder geval gaan.
Ik moet ook weer eens gaan fitnessen trouwens... en/of hardlopen, da's ook al te weinig gebeurd. Morgen wel tennissen als het weer mee zit. De eerste 4 weken 1 keer doorgegaan, 2 keer sneeuw en een keer vakantie-week...
So true. Als ik de RPM-frequentie zou laten afhangen van de zin, dan zou ik misschien 1x per maand gaan ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef kwakz0r het volgende:
kortom: ik zit te zeuren, en ik heb geleerd dat je niet moet wachten tot je ergens zin in krijgt, maar t gewoon moet doen... dus dat ga ik dan maar doen...
kan deze zin? het vriendje zegt dat ik motivations moet veranderen, omdat het kan lijken dat ik 'questionable motivations' heb...quote:If you have any questions regarding my CV or my motivation I am glad to provide you with answers.
Die broeken kun je toch heel erg stellen? Die van mij in ieder geval welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
het ging meer om hoe hij zat
niet echt te strak ofzo, maar ook niet echt veel losser, zoals ik had gehoopt
Of je heupen verdwijnen maar je buik wordt wel steeds boller door alle suiker die je eet, opeens een appel figuurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn zijn mijn broekmaat en gewicht het niet helemaal met elkaar eens, want terwijl ik aankwam, gingen m'n broeken wel gewoon losser zitten.
Spieren zeg ik je!(maar waar die vandaan komen?
)
Laat het anders weg. "any questions" is wel voldoende toch? Ik dacht nl. hetzelfde als de Duutser.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef AKnynke het volgende:
help, ik heb hulp nodig!
[..]
kan deze zin? het vriendje zegt dat ik motivations moet veranderen, omdat het kan lijken dat ik 'questionable motivations' heb...
ik zou zeggen "Please feel free to contact me regarding any questions about my application"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Laat het anders weg. "any questions" is wel voldoende toch? Ik dacht nl. hetzelfde als de Duutser.
Waar ga jij dan heen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Leuk zeg! Het leuke is dat ik ook naar Amerika ga!
inderdaad, thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou zeggen "Please feel free to contact me regarding any questions about my application"
of "Please contact me if you have any quenstions pertaining to my application"
of "Please contact me if you have any questions with regard to my application"
"I will be glad to answer any questions regarding my application"
dat soort zinnen. Application is een mooie samenvatting van CV+motivatie.
San Fransisco! Maar pas ergens in september/oktober. Ik moet even kijken! Ik wil ook wel 2 keer in een half jaar maar ja wie wil dat nietquote:
Waarom boek je niet gewoon online?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, ik heb in mijn 'sollicitatiemail' aan een Amerikaan geloof ik geschreven "if you need more information" of zoiets.
Which reminds me, straks naar het reisbureau voor een ticket.Met een tussenstop van een paar dagen in New York.
Oja, naar je vriendje hè? Leuk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef P.F het volgende:
[..]
San Fransisco! Maar pas ergens in september/oktober. Ik moet even kijken! Ik wil ook wel 2 keer in een half jaar maar ja wie wil dat niet!
zou ik ook doen!! gewoon vluchten zoeken op schiphol.nl of eventueel zoeken via cheaptickets en dan boeken via de site van de vleigtuigmaatschappij. heb zelf heel prettig gevlogen met Delta Airlines. Overstap in Atlanta (thuisbasis, als er geen directe vlucht is moet je daar overstappen) maar dat vond ik een leuk vliegveld, dus heb me daar goed vermaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom boek je niet gewoon online?
Ik was zelf via internet begonnen met zoeken maar ik raakte al snel het overzicht kwijt omdat je kunt vertrekken van Amsterdam, Brussel en Düsseldorf en er in de buurt van Philadelphia ook meerdere vliegvelden zijn. Bovendien wist ik niet goed wat de beste optie is als je einddatum nog kan veranderen. Bij het reisbureau hebben ze alle opties meteen in 1 overzicht en kunnen ze ook nagaan wat het bij welke maatschappij kost om de datum van je retourvlucht te veranderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom boek je niet gewoon online?
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, eten...
ik moet nog lunchen
ik weet niet wat er met me aan de hand is vandaag... brrr...
Inderdaad! Als ik eenmaal te lang heb gewacht met eten blijf ik de rest van de dag snaaien. Onverzadigbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!
Als je je RPM-feqeuntie af laat hangen van je eet-gewoonten kom je misschien nog wel op minder dan 1 x per maand uit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
So true. Als ik de RPM-frequentie zou laten afhangen van de zin, dan zou ik misschien 1x per maand gaan ofzo.
Pfffquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je je RPM-feqeuntie af laat hangen van je eet-gewoonten kom je misschien nog wel op minder dan 1 x per maand uit...![]()
ik ga nu 3 boterhammen eten ipv 2, en dan na het sporten nog twee, en dan een beetje later warm eten. dan eet ik maar 1 boterham minder dan gepland... komt goed...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wel goed eten! Anders krijg je straks dubbele honger!
Dat begint al om 20.00 toch? Dan is het ook wel op tijd afgelopenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
daarom ga ik ook laat eten. 10 km kijken vanavond jaaaaaaaaaaaaaaa
Grinnikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Falers op de hotpantshyve.
Grappig topic![]()
!!
Oh ja! Lekker onder een deken op de bank schaatsen kijken, met een bordje eten op schoot! Ik kijk stiekem ook wel uit naar het einde van de OS, want de nachtelijke ritjes hebben mij veel te veel slaap gekost. Vandaag hoorde ik van 3 collega's dat ik er zo vermoeid uitziequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
Hmmquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef kwakz0r het volgende:
Psst... Je mag ok spijbelen en schaatsen kijken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmik ga het helemaal missen
Moet buikdansen vanavond
Waar haal jij rond deze tijd van het jaar aardbeien vandaan, dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, ik heb er zin in! En ik heb een manier ontdekt waarop ik het online kan kijken met nederlands commentaar, en ik ga met nog 2 nederlanders kijken!
Aan mijn lijstje kan een smoothie van yoghurt, aardbei, banaan en sinaasappelsap toegevoegd worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |