quote:It depends on the size and how much frosting you are dousing on, but when consuming a cinnamon bun you are eating roughly 400-600 calories! Next time you want to eat this tasty treat consider splitting it with someone or opting for a different treat!
Ik vrees dat de mijne bij zoiets alleen maar gaat roepen dat hij lasagna mét gehakt gewend is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Deez: http://www.pinkbullets.nl(...)vegetarische_lasagna !
Ik geloof alleen dat mijn vader het niet zo lekker vond (en aangezien die van ons op elkaar lijken).
Ik vind de Quorn gehaktstukjes wel erg in de buurt komen van gewoon gehakt. Maar ja, ik ben wel dol op Valess enzo---> faalvegetarier
En we weten allemaal dat kaneelbroodjes lustopwekkend zijn!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef AKnynke het volgende:
ik doe er geen frosting op, en maak ze redelijk klein. Als ze klaar zijn zal ik eens een foto posten...
Ik maak dus niet de amerikaanse variant, maar de Zweedse...Meer kaneelbrood achtig. Natuurlijk, er zit nog een shitload suiker in, maar niet zoveel als in de Amerikaanse variant!
Fitness je al lang of is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
lijstjestijd!
o- cruesli
l- twee boterhammen met ham, een paprika
t- een mandarijntje
t- twee boterhammen met kip
s- fitness!
t- twee boterhammen met kip
d- een diepvries lekkerbekje met ovenfrietjes
t- een mandarijntje
1640 kcal
euhm, ik deed het sporadisch. nu elke maandag op therapie en ben er sinds deze week een tweede keer per week bij in aan het plannen... ben nu vorige maandag, zaterdag geweest. dan straks weer, ik wil zaterdag overdag (lekker rustig op t studentensportcentrum) en dan maandag weer op therapie natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Fitness je al lang of is dat iets nieuws?
echt? Dan maar niet eten!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef loveli het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat kaneelbroodjes lustopwekkend zijn!
*Op boodschappenlijstje zet om te proberen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef Californium het volgende:
Risotto met kastanjepaddestoelenOf lasagna idd
of pasta met veel groente met pesto en sour creme
En over vleesvervangers: ik heb ze in huis, maar alleen die ik lekker vind: de stukjes van de quorn (kan als kip dienen) en de gehakt van de quorn. Ook de hamburgers van de AH zijn te doen. Maar het lekkerste vind ik toch wel de toscaanse carre van de AH
!
eet die liever dan veel stukken vlees, zit weinig vet in en ze kunnen in de oven!
Lijstje:
o: 2 boterham pindakaas
l: 2 boterham; 1 met gehookt ei; 1 met pindakaas
T: fruit? geen idee, zit dan op werk! grote kans veel thee ook
D: 1 a 2 grote wraps met quorn gehakt, paprika, ui, courgette en chillikruiden en wat sour creme
T: geen idee nog.
quote:
Hmmm mijn eerste ingeving is ook altijd Italiaans, maar daar houdt ie dus niet van? Ik doe zelf vaak een bord tagliatelle met daarop rucola en een hele grote berg groenten die met kruidenolie zijn gegrild, plus pijnboompitjes (voor de bite) en olijfjes enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje voor de kookfans hier:
Ik probeer mijn vader er altijd van te overtuigen dat zij ook best eens vegetarisch kunnen eten, of anders op z'n minst biologisch vlees, maar hij wil daar niks van horen. Nou zei hij gisteren ineens tegen me dat ik van de week eens iets vegetarisch moet koken (), maar dan wel met vleesvervanger (
). Die gebruik ik dus echt zelden, en ik heb ook eigenlijk geen zin in het onvermijdelijke gezeur dat het toch niet in de buurt komt van echt vlees, dus die vervanger laat ik gewoon weg maar ik wil hem ook geen reden geven om te zeggen dat hij het (nep)vlees mist. Heeft iemand misschien een idee voor een geniaal vegetarisch gerecht om een verstokte vleeseter te overtuigen?
Wel als het in plakjes gesneden in bonensoep zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Tip: ik hoor van veel mensen dat de vegetarische rookworsten van Tivall erg dicht in de buurt komen van the real dealMaarja, als je stamppot boerenkool met rookworst maakt is dat ook niet erg representatief voor een vegamaaltijd natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |