abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78333901
Oeh, ik heb ontdekt dat ik op Maarten van Rossem kan stemmen.

In mijn hometown is "de" jongere op de lokale SP-lijst eraf geflikkerd omdat er een filmpje op internet staat waarin hij de Hitlergroet doet a la New Kids. Vriendje kende hem nog van vroeger. Leuk, lokale verkiezingen.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:55:51 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78333927
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haal je mini en VMW nu niet door elkaar?
* Viking84 heeft topic afgespeurd naar een lijstje van mini maar niks gevonden.
oh ja. En ik vond het nog zo grappig van mezelf..

@ Moblo, ik ben ook vadsig!Vooral in de sportschool voel ik me zo lomp, al die Zweedse meisjes zijn zo klein, schattig en dun, met de perfecte borsten. En ik ben lang, vadsig en heb geen perfecte borsten....Ik kan me daar zo lullig voelen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78333932
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn zijn mijn broekmaat en gewicht het niet helemaal met elkaar eens, want terwijl ik aankwam, gingen m'n broeken wel gewoon losser zitten .

Spieren zeg ik je! (maar waar die vandaan komen? )
Dat denk ik ook altijd, maar dan was ik de broek en dan zit hij weer strak.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:56:54 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78333957
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:56 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat denk ik ook altijd, maar dan was ik de broek en dan zit hij weer strak.
O ja, ik heb mijn broeken gisteren gewassen, dus ik ben benieuwd hoe ze vandaag zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_78333989
@Nyn: sportscholen zijn de bron van al het kwaad maar morgen ga ik weer, als de spierpijn is weggetrokken
Ja doei.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:59:34 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78334040
Ik vind sportscholen verschrikkelijk, vandaar dat ik er nooit kom . Alhoewel, ik vind vooral die fitnessapparatenruimtes erg. Met spiegels overal. En iedereen loert naar elkaar. Bah. Hupsen op muziek vond ik wel weer leuk, alleen zit daar ook altijd een deel grondoefeningen bij en die haat ik dus weer .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:02:06 #107
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78334125
ik probeer toch echt 3 tot 4 keer in de week te gaan, en doe eigenljk alleen maar cardio en een beetje gewichten. al die lessen hoeft niet zo nodig voor me. Maar, buiten sporten is hier niet echt een optie op dit moment. Had ik al gezegd dat het weer sneeuwt?
  Vis een optie? dinsdag 23 februari 2010 @ 10:03:26 #108
70532 loveli
N
pi_78334157
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Eh, maar zijn motorbroeken ooit echt flatterend dan?
Ja hoor! Alleen hebben ze ze vaak niet in lengtematen

crap in = crap out
pi_78334166
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Haal je mini en VMW nu niet door elkaar?
* Viking84 heeft topic afgespeurd naar een lijstje van mini maar niks gevonden.
Ik zat ook al te zoeken.

Qua kcals was het gister niet zo karig, qua hoeveelheid en aantal eetmomenten wel.
Ik was gister de hele dag onderweg en eten inplannen ging dus niet zo goed.

Vandaag valt toch wel mee?
Het scheelt maar twee mineola's, en alleen maar omdat ik die vergeten ben.
Avondeten kan nog alle kanten uit.
pi_78334230
die roze

maar mijn leren pak flatteert idd prima behalve dan de kontzak als ik sta
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 23 februari 2010 @ 10:05:58 #111
70532 loveli
N
pi_78334231
Als ze langer waren had ik zooooo die chaps gekocht...
crap in = crap out
pi_78334374
Lijstje van gisteren:
O1: Fruit 'n fibre met halvolle melk
O2: Volkoren puntje met boter en kaas en sla
L: Gebakken eitje op volkoren puntje
T: thee met 1 blokje pure choco
T: Wodka, light chips
D: Bami met groenten, saté, pindasaus, atjar, kroepoek en een spiegelei
T: Minneola

Planning voor vandaag:
O: 2x geroosterd brood met filet A. en een gekookt eitje
L: 2x geroosterd brood met filet A.
T: minneola
S: hardlopen
T: wodka, ovenzoutjes
D: kliekje bami
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:17:01 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78334524
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja hoor! Alleen hebben ze ze vaak niet in lengtematen

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:17:24 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78334534
Alsof je gaat linedancen!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78334627
Even een vraagje voor de kookfans hier:
Ik probeer mijn vader er altijd van te overtuigen dat zij ook best eens vegetarisch kunnen eten, of anders op z'n minst biologisch vlees, maar hij wil daar niks van horen. Nou zei hij gisteren ineens tegen me dat ik van de week eens iets vegetarisch moet koken ( ), maar dan wel met vleesvervanger ( ). Die gebruik ik dus echt zelden, en ik heb ook eigenlijk geen zin in het onvermijdelijke gezeur dat het toch niet in de buurt komt van echt vlees, dus die vervanger laat ik gewoon weg maar ik wil hem ook geen reden geven om te zeggen dat hij het (nep)vlees mist. Heeft iemand misschien een idee voor een geniaal vegetarisch gerecht om een verstokte vleeseter te overtuigen?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:21:40 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78334662
Mini: houdt 'ie van lasagne? Dan is de vega-lasagne wel een idee. Daar mis je echt het vlees niet in!

klik
pi_78334921
Mini, ik maak de laatste tijd steeds vaker gewoon gerechten zonder vlees, omdat het me een beetje tegen begint te staan. Je kunt natuurlijk ook iets vaker vis eten, of wil je helemaal vega?

Iets wat ik geregeld maak is:

2 aubergines in plakjes snijden, even allemaal bakken/grillen in olijfolie, peper,zout.
Dan wat paprika,champignons en broccoli (wat voor groenten je ook lekker vind) met elkaar bakken, beetje knoflook erbij. Als ik vantevoren broccoli heb gekookt doe ik daar ook 2 eitjes bij koken.
Bij het groenteprutje tomatensaus naar keuze doen (ik neem vaak met knoflook erin, of anders parmezaanse kaas).
Ovenschotel vullen, begin met de plakjes aubergine, dan de saus, en verder in laagjes net als lasagne, tot het op is. Ik eindig meestal met de saus, dan de twee gekookte eitjes in plakjes erop, evt geraspte kaas. In de oven voor ongeveer 5-10 minuutjes, evt wat peper erop en parmezaanse kaas en klaar is mini!
pi_78335009
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik probeer mijn vader er altijd van te overtuigen dat zij ook best eens vegetarisch kunnen eten, of anders op z'n minst biologisch vlees, maar hij wil daar niks van horen. Nou zei hij gisteren ineens tegen me dat ik van de week eens iets vegetarisch moet koken ( ), maar dan wel met vleesvervanger ( ). Die gebruik ik dus echt zelden, en ik heb ook eigenlijk geen zin in het onvermijdelijke gezeur dat het toch niet in de buurt komt van echt vlees, dus die vervanger laat ik gewoon weg maar ik wil hem ook geen reden geven om te zeggen dat hij het (nep)vlees mist. Heeft iemand misschien een idee voor een geniaal vegetarisch gerecht om een verstokte vleeseter te overtuigen?
Je zou een hachee met uien en quorn kunnen maken, volgens mij lijkt dat nog wel aardig op het origineel.
pi_78335032
oei! ik moet naar college!

Ja doei.
pi_78335077
Ik vind trouwens vleesvervangers echt verschrikkelijk. Dan krijg ik zo'n beeld van een droge lap gepaneerde nepschnitzel ofzo. Dan kun je veel beter wat extra groenten doen imho, of een gekookt eitje gebruiken.
pi_78335130
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind trouwens vleesvervangers echt verschrikkelijk. Dan krijg ik zo'n beeld van een droge lap gepaneerde nepschnitzel ofzo. Dan kun je veel beter wat extra groenten doen imho, of een gekookt eitje gebruiken.
en dat ja!

bah!
Ja doei.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:37:22 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78335145
De kaasschnitzel van Valess is anders zeer goed te doen, hoor. De meeste vleesvervangers vallen uiteen in mijn mond. Maar goed, een kaasschnitzel zie ik niet echt als vleesvervanger.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:38:07 #123
236335 neen
schone schijn
pi_78335176
Zo, ik ben weer thuis even kijken of ik die bezorgers tref want ik moet zo weer gaan voor een vergadering. Nu even ontbijten want dan kon ik vanochtend 10 minuten langer in bed blijven liggen

T: koffie, appel
O: 4 broodjes en een gekookt eitje en 2 gewoon geroosterd
T: koffie
L: weetnogniet + melk
T: koffie en spa rood gok ik
D: boerenkool
T: koffie tot hoe laat zal de 10km duren
het lijkt niet wat het is
pi_78335295
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mini: houdt 'ie van lasagne? Dan is de vega-lasagne wel een idee. Daar mis je echt het vlees niet in!

klik
Deez: http://www.pinkbullets.nl(...)vegetarische_lasagna !
Ik geloof alleen dat mijn vader het niet zo lekker vond (en aangezien die van ons op elkaar lijken ).
Ik vind de Quorn gehaktstukjes wel erg in de buurt komen van gewoon gehakt. Maar ja, ik ben wel dol op Valess enzo ---> faalvegetarier
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:47:40 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78335460
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik geloof alleen dat mijn vader het niet zo lekker vond (en aangezien die van ons op elkaar lijken ).
Ik vind de Quorn gehaktstukjes wel erg in de buurt komen van gewoon gehakt. Maar ja, ik ben wel dol op Valess enzo ---> faalvegetarier
In die van de AH zit geen vleesvervanger verder. Ik vind Valess ook wel ok. De groenteburgers enzo dan. Quorn vind ik echt ffffiiiees!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:49:26 #126
236335 neen
schone schijn
pi_78335507
Dit is mijn favo vleesvervanger

geluid aanzetten!
het lijkt niet wat het is
pi_78336396
Vegetarische risotto misschien. Lees vraagteken, maar die kan ik niet vinden op Meneers nieuwe laptop.

Holy mac, ik viel gisteren rond tienen in slaap en werd vanmorgen pas om half elf wakker, zo moe was ik. Wel lekker! En nu een rondje hardlopen voordat ik ga werken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:20:33 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78336457
wat fijn CF, ik denk dat je het kon gebruiken!

Lijstjestijd:

O: yoghurt met een heleboel fruit en muesli
T: stuk ontbijtkoek
L: kom snert met boterham?
T: kaneelbol, ben aan het bakken.
D: bij een vriendin, geen idee
T: kaneelbol, glas wijn.

Wel weer een okay lijstje dacht ik, het gaat best lekker de laatste tijd...Nu moet het gewicht nog gaan dalen..
pi_78336522
Nah, je ontbijt is netjes, je lunch ook OK, maar je T´s zijn vandaag wel erg consequent zoet. En vergis je niet in eigen baksels, die zijn vaak behoorlijk calorierijk!
pi_78336596
lijstjestijd!

o- cruesli
l- twee boterhammen met ham, een paprika
t- een mandarijntje
t- twee boterhammen met kip
s- fitness!
d- een diepvries lekkerbekje met ovenfrietjes
t- een mandarijntje

1640 kcal
Kwak
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:24:53 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78336604
Even gegoogled:
quote:
It depends on the size and how much frosting you are dousing on, but when consuming a cinnamon bun you are eating roughly 400-600 calories! Next time you want to eat this tasty treat consider splitting it with someone or opting for a different treat!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:26:26 #132
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78336648
ik doe er geen frosting op, en maak ze redelijk klein. Als ze klaar zijn zal ik eens een foto posten...

Ik maak dus niet de amerikaanse variant, maar de Zweedse...Meer kaneelbrood achtig. Natuurlijk, er zit nog een shitload suiker in, maar niet zoveel als in de Amerikaanse variant!
pi_78336769
even een jompel: binnenkort alle gelegenheid om al mn nieuwe bakrecepten uit te proberen - voor het werven van geld van de tournee gaan we met CM op de vrijmarkt staan op koninginnedag, en ze willen o.a. zelfgebakken lekkers verkopen.

eindelijk tijd om veilig mn chocolate chip cookies recepten, crisp mint shell brownies, en pretzel recepten uit te proberen. even leuk verpakken met lintjes erom enzo
Kwak
pi_78336797
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik vrees dat de mijne bij zoiets alleen maar gaat roepen dat hij lasagna mét gehakt gewend is. Oja, en hij houdt ook niet zo van Italiaans.
Ik zoek eigenlijk gewoon een gerecht waar hij geen variant met vlees van kent, anders vindt hij die toch lekkerder. Misschien ga ik wel voor iets Mexicaans-achtigs, dat eten ze nooit.
  Vis een optie? dinsdag 23 februari 2010 @ 11:31:24 #135
70532 loveli
N
pi_78336826
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:26 schreef AKnynke het volgende:
ik doe er geen frosting op, en maak ze redelijk klein. Als ze klaar zijn zal ik eens een foto posten...

Ik maak dus niet de amerikaanse variant, maar de Zweedse...Meer kaneelbrood achtig. Natuurlijk, er zit nog een shitload suiker in, maar niet zoveel als in de Amerikaanse variant!
En we weten allemaal dat kaneelbroodjes lustopwekkend zijn!
crap in = crap out
pi_78336842
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:24 schreef kwakz0r het volgende:
lijstjestijd!

o- cruesli
l- twee boterhammen met ham, een paprika
t- een mandarijntje
s- fitness!
d- een diepvries lekkerbekje met ovenfrietjes
t- een mandarijntje

1640 kcal
Fitness je al lang of is dat iets nieuws?
pi_78336973
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Fitness je al lang of is dat iets nieuws?
euhm, ik deed het sporadisch. nu elke maandag op therapie en ben er sinds deze week een tweede keer per week bij in aan het plannen... ben nu vorige maandag, zaterdag geweest. dan straks weer, ik wil zaterdag overdag (lekker rustig op t studentensportcentrum) en dan maandag weer op therapie natuurlijk.

ik ben t mezelf aan t aanleren om t in te plannen. gewichten sleuren vind ik heerlijk! cardio haat ik met een diepe passie... maar ik ga vanavond maar gewoon 30 minuten op een fiets zitten met mn boek ofzo...
Kwak
pi_78337082
Ik vind die quorn in satésaus heel goed te doen. En bami met veel champignons, groenten en ei is ook prima als er geen vlees in zit.

Eigenlijk wil ik ook op zijn minst 2x in de week vegetarisch eten, dan nog 1 of 2 x vis en dan de rest biologisch vlees.
pi_78337164
Risotto met kastanjepaddestoelen Of lasagna idd of pasta met veel groente met pesto en sour creme En over vleesvervangers: ik heb ze in huis, maar alleen die ik lekker vind: de stukjes van de quorn (kan als kip dienen) en de gehakt van de quorn. Ook de hamburgers van de AH zijn te doen. Maar het lekkerste vind ik toch wel de toscaanse carre van de AH ! eet die liever dan veel stukken vlees, zit weinig vet in en ze kunnen in de oven!

Lijstje:

o: 2 boterham pindakaas
l: 2 boterham; 1 met gehookt ei; 1 met pindakaas
T: fruit? geen idee, zit dan op werk! grote kans veel thee ook
D: 1 a 2 grote wraps met quorn gehakt, paprika, ui, courgette en chillikruiden en wat sour creme
T: geen idee nog.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:41:11 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78337203
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef loveli het volgende:

[..]

En we weten allemaal dat kaneelbroodjes lustopwekkend zijn!
echt? Dan maar niet eten!
pi_78337217
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef Californium het volgende:
Risotto met kastanjepaddestoelen Of lasagna idd of pasta met veel groente met pesto en sour creme En over vleesvervangers: ik heb ze in huis, maar alleen die ik lekker vind: de stukjes van de quorn (kan als kip dienen) en de gehakt van de quorn. Ook de hamburgers van de AH zijn te doen. Maar het lekkerste vind ik toch wel de toscaanse carre van de AH ! eet die liever dan veel stukken vlees, zit weinig vet in en ze kunnen in de oven!

Lijstje:

o: 2 boterham pindakaas
l: 2 boterham; 1 met gehookt ei; 1 met pindakaas
T: fruit? geen idee, zit dan op werk! grote kans veel thee ook
D: 1 a 2 grote wraps met quorn gehakt, paprika, ui, courgette en chillikruiden en wat sour creme
T: geen idee nog.
*Op boodschappenlijstje zet om te proberen.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:42:21 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78337248
Oja, lijstje Ik ben gisteravond met de Floradix begonnen. Ben benieuwd of het gaat helpen!

O: 2 boterhammen met appelstroop
T: 1 koffieleutje
L: 2 boterhammen pindakaas
T: minneola, als ie nog lekker is
D: Zweedse gehaktballetjes bij de IKEA
T: -
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:47:45 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78337484
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
T: twee mandarijntjes (incl 1 stout mandarijntje met een pit )
L: twee boterhammen met ik-weet-nog-niet-wat. Ik denk pindakaas
T: restje havermout
D: weet nog niet, eet ws bij papa en mama en dat kon wel eens friet van t hoekje worden
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:55:53 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78337837
Co en ik eten al 2 dagen hetzelfde

KwaK, gefeliciteerd

Sportschool, er staat hier in de straat nu toch echt 1, zal ik die berg ooit overwinnen en in een sportschool stappen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:43:53 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_78339542
toscaanse carre is idd lekker! Ik vind quorn ook goed te eten (en dan vooral de sate idd)en dingen op basis van kikkererwten zijn ook lekker. Van die soya gepaneerde schnitzeldingen zijn wel vies, net als valess trouwens, maar er zijn tegenwoordig echt een hoop lekkere vleesvervangers te koop!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:25:13 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78341148
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
</Utopische blabla>
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje voor de kookfans hier:
Hmmm mijn eerste ingeving is ook altijd Italiaans, maar daar houdt ie dus niet van? Ik doe zelf vaak een bord tagliatelle met daarop rucola en een hele grote berg groenten die met kruidenolie zijn gegrild, plus pijnboompitjes (voor de bite) en olijfjes enzo
Mexicaans is ook wel een goeie optie ja Of je maakt een hartige taart (grote hit is hier de combi wortel, pastinaak en gember!), daar kun je dan eventueel het vegagehakt van de AH (tivall) bij bakken, dat vind ik erg lekker, maar ik weet niet hoe echt gehakt smaakt... lastig.

Tip: ik hoor van veel mensen dat de vegetarische rookworsten van Tivall erg dicht in de buurt komen van the real deal Maarja, als je stamppot boerenkool met rookworst maakt is dat ook niet erg representatief voor een vegamaaltijd natuurlijk
pi_78341244
Wat goed kwak

Mijn moeder maakt altijd een hele lekker preitaart (zonder bladerdeeg!), zit ook geen vlees in en zou er ook echt niet in moeten. Vulling wordt bij elkaar gehouden met ei en de prei smaakt niet naar snot (zoals wanneer je het kookt). Paneermeel voor een korstje en sesamzaadjes er bovenop en dan in de oven .

Maar als ik zelf kook maak ik eigenlijk bijna nooit vlees en bij normale gerechten (boerenkool enzo) hoef ik er ook niet zoveel van. Vind vlees niet zo bijzonder.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78341588
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
Tip: ik hoor van veel mensen dat de vegetarische rookworsten van Tivall erg dicht in de buurt komen van the real deal Maarja, als je stamppot boerenkool met rookworst maakt is dat ook niet erg representatief voor een vegamaaltijd natuurlijk
Wel als het in plakjes gesneden in bonensoep zit.
pi_78341600
ik heb nog een kopje ajam soto toegevoegd aan de lijst
Ja doei.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:37:42 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78341614
Hoi trouwens en Kwak nog gefeliciteerd met je solo!!

Ik presenteer u mijn nieuwe lijst:
O: grote bak kwark met appel, kaneel en beetje honing
L: omelet
T: cappuccino
T: een peertje
D: iets met prei meer weet ik nog niet

Heb wel de indruk dat het te weinig is, dus er komt denk ik nog een bakje kwark bij later op de dag, en ik heb geloof ik ook nog noten in de kast liggen

[ Bericht 14% gewijzigd door LadyBlack op 23-02-2010 13:43:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')