abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78341826
Zo, strakke financiele planning deze maand, morgen loon en ik heb nog 51 euro
En moet 178 aan de Belastingdienst terugbetalen en 82 euro aan gemeenteheffingen 1e termijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:44:58 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78341946
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:47:01 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78342039
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:44 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 13:55:31 #154
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78342404
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

euhm, ik deed het sporadisch. nu elke maandag op therapie en ben er sinds deze week een tweede keer per week bij in aan het plannen... ben nu vorige maandag, zaterdag geweest. dan straks weer, ik wil zaterdag overdag (lekker rustig op t studentensportcentrum) en dan maandag weer op therapie natuurlijk.

ik ben t mezelf aan t aanleren om t in te plannen. gewichten sleuren vind ik heerlijk! cardio haat ik met een diepe passie... maar ik ga vanavond maar gewoon 30 minuten op een fiets zitten met mn boek ofzo...
Ga vooral niet te veel sporten doen die je niet leuk vindt! Want dan gaat het tegenstaan en wordt de motivatie om het op te geven steeds groter.
En al helemaal een half uur aan een stuk iets doen wat je niet leuk vindt.... kan je dan niet beter afwisselen: 4 keer 7,5 minuten op 4 verschillende cardio-apparaten? Is de afwisseling dan niet wat aangenamer? Dan is het subdoel telkens bereikbaar en niet ineens een grote hap van nog een half uur hetzelfde gaan doen...

Zo zou het bij mij in ieder geval gaan.

Ik moet ook weer eens gaan fitnessen trouwens... en/of hardlopen, da's ook al te weinig gebeurd. Morgen wel tennissen als het weer mee zit. De eerste 4 weken 1 keer doorgegaan, 2 keer sneeuw en een keer vakantie-week...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_78342810
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:38 schreef conleche het volgende:
Eigenlijk wil ik ook op zijn minst 2x in de week vegetarisch eten, dan nog 1 of 2 x vis en dan de rest biologisch vlees.
Dat probeer ik ook, al een tijdje. En ik vind het nog best lastig, want ik ben totaal niet gewend aan vis op mijn bord. Ik ben opgegroeid met 1 gehaktbal per dag

Lijstje:

O: havermout
T: kiwi
L: 1 pistoletje met ei, sla en komkommer, 1 cracker met filet americain
T: krentenbol
D: viscuisine (daar heb je de inspiratieloosheid al ) met tuinboontjes
en een toefje aardappelpuree
S: fitness!
pi_78342941
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 13:55 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ga vooral niet te veel sporten doen die je niet leuk vindt! Want dan gaat het tegenstaan en wordt de motivatie om het op te geven steeds groter.
En al helemaal een half uur aan een stuk iets doen wat je niet leuk vindt.... kan je dan niet beter afwisselen: 4 keer 7,5 minuten op 4 verschillende cardio-apparaten? Is de afwisseling dan niet wat aangenamer? Dan is het subdoel telkens bereikbaar en niet ineens een grote hap van nog een half uur hetzelfde gaan doen...

Zo zou het bij mij in ieder geval gaan.

Ik moet ook weer eens gaan fitnessen trouwens... en/of hardlopen, da's ook al te weinig gebeurd. Morgen wel tennissen als het weer mee zit. De eerste 4 weken 1 keer doorgegaan, 2 keer sneeuw en een keer vakantie-week...
ik doe ook alleen dingen die ik wel leuk vind hoor!

4 cardio apparaten..ja...nou, ik kan eigenlijk alleen fietsen en crosstrainen... steps en loopband is te zwaar voor mn knieen, roeien durf ik nooit zo goed omdat ik bang ben dat ik t fout doe

fietsen is prima, maar ik vind cardio in de sportschool zooooo saaaaaai... vooral als techt een half uur moet ivm vetverbranding en dan wil ik meestal dan maar dat doen wat t meeste verbrandt, crosstrainer, alleen krijg ik daar na 6 minuten last van mn voeten (op t andere sportcentrum zijn fijner, deze ben ik net een beetje klein voor). vind t zo zonde om een half uur iets kuts te doen wat dan ook nog geen reet aan verbranding oplevert (zoals fietsen maar op de fiets kan ik tenminste fijn mn boek lezen ter afleiding)

kortom: ik zit te zeuren, en ik heb geleerd dat je niet moet wachten tot je ergens zin in krijgt, maar t gewoon moet doen... dus dat ga ik dan maar doen...
Kwak
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:11:54 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78343056
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef kwakz0r het volgende:

kortom: ik zit te zeuren, en ik heb geleerd dat je niet moet wachten tot je ergens zin in krijgt, maar t gewoon moet doen... dus dat ga ik dan maar doen...
So true. Als ik de RPM-frequentie zou laten afhangen van de zin, dan zou ik misschien 1x per maand gaan ofzo .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78343073
Het wordt ook leuker naarmate je er beter in wordt, hè. De eerste vijf weken Evy zijn ook schijtstom, maar als je eenmaal een halfuur of meer achtereen kunt rennen, is het wel echt leuk
pi_78343861
Hallo!

lijstje!

O: grote kom yoghurt met muesli en lijnzaad
T: appel
T: dikke vette bananensoes
T: 2 boterhammen sandwichspread
S: 10 min hardlopen (sinds maanden dus weer ff opbouwen)
D: denk iets van macaroni ofzo
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:37:17 #160
236335 neen
schone schijn
pi_78344108
zo, 2 budget joggingbroeken gekocht

Voor dagelijkse kledij natuurlijk
het lijkt niet wat het is
pi_78344290
Ik ga denk ik toch maar voor wraps, alleen zijn er 2 opties. Ik hou zelf erg van wraps met kikkererwten-tomatenprut en avocado (mijn moeder waarschijnlijk ook) maar ik hoor m'n vader al klagen dat er alleen maar groente in zit. Vriendje wil graag burritos uit de oven met quorn-stukjes en daarbij heeft m'n vader ook zijn vleesvervanger. Aangezien ik niet kan kiezen maak ik het maar gewoon allebei.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:45:19 #162
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78344445
help, ik heb hulp nodig!
quote:
If you have any questions regarding my CV or my motivation I am glad to provide you with answers.
kan deze zin? het vriendje zegt dat ik motivations moet veranderen, omdat het kan lijken dat ik 'questionable motivations' heb...
pi_78344797
Zijn dat niet questionable motives?
Ik zou ook niet direct iets beters weten, hooguit "letter of motivation" als het een aparte brief is.
pi_78344897
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
het ging meer om hoe hij zat
niet echt te strak ofzo, maar ook niet echt veel losser, zoals ik had gehoopt
Die broeken kun je toch heel erg stellen? Die van mij in ieder geval wel !!
pi_78344943
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mijn zijn mijn broekmaat en gewicht het niet helemaal met elkaar eens, want terwijl ik aankwam, gingen m'n broeken wel gewoon losser zitten .

Spieren zeg ik je! (maar waar die vandaan komen? )
Of je heupen verdwijnen maar je buik wordt wel steeds boller door alle suiker die je eet, opeens een appel figuur !!
pi_78344985
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:45 schreef AKnynke het volgende:
help, ik heb hulp nodig!
[..]

kan deze zin? het vriendje zegt dat ik motivations moet veranderen, omdat het kan lijken dat ik 'questionable motivations' heb...
Laat het anders weg. "any questions" is wel voldoende toch? Ik dacht nl. hetzelfde als de Duutser.
pi_78345153
Oja, ik heb in mijn 'sollicitatiemail' aan een Amerikaan geloof ik geschreven "if you need more information" of zoiets.

Which reminds me, straks naar het reisbureau voor een ticket. Met een tussenstop van een paar dagen in New York.
pi_78345293
Leuk zeg! Het leuke is dat ik ook naar Amerika ga!
pi_78345337
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Laat het anders weg. "any questions" is wel voldoende toch? Ik dacht nl. hetzelfde als de Duutser.
ik zou zeggen "Please feel free to contact me regarding any questions about my application"
of "Please contact me if you have any quenstions pertaining to my application"
of "Please contact me if you have any questions with regard to my application"
"I will be glad to answer any questions regarding my application"

dat soort zinnen. Application is een mooie samenvatting van CV+motivatie.
Kwak
pi_78345354
En nog gefeliciteerd kwak! Wat goed!!!
pi_78345381
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:05 schreef P.F het volgende:
Leuk zeg! Het leuke is dat ik ook naar Amerika ga!
Waar ga jij dan heen?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:08:42 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78345428
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zou zeggen "Please feel free to contact me regarding any questions about my application"
of "Please contact me if you have any quenstions pertaining to my application"
of "Please contact me if you have any questions with regard to my application"
"I will be glad to answer any questions regarding my application"

dat soort zinnen. Application is een mooie samenvatting van CV+motivatie.
inderdaad, thanks!
pi_78345475
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waar ga jij dan heen?
San Fransisco! Maar pas ergens in september/oktober. Ik moet even kijken! Ik wil ook wel 2 keer in een half jaar maar ja wie wil dat niet !
  dinsdag 23 februari 2010 @ 15:25:33 #174
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78346011
Weerom de meest saaie stagedag ooit... En een middagdut . Nu stagewerk en straks lopen! Mij gisteren ingeschreven voor de Hongaarse Folkdans elke maandag, dat wordt grappig!
Congratz Kwak met de solo!

Lijstje:
O: 150 gr magere yogurt met kiwi, pompelmoes en kersen
T: Boterham met jam
T: 2 koekjes en een cappuchino (het was zooooo saaaaaaai)
T: 2 snoepjes (heb een hele zak gekocht om mezelf te trainen in niet graaien, vroeger kon ik dat nu moet het dus ook weer goed gaan)
L: 2 boterhammen salami/kalkoenwit
T: tas tomatenwortelsoep met 1 boterham
T: halve mango
D: en nu moet het echt: witte kool met varkensblokjes met aardappelen
T: bakje kwark
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78346028
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, ik heb in mijn 'sollicitatiemail' aan een Amerikaan geloof ik geschreven "if you need more information" of zoiets.

Which reminds me, straks naar het reisbureau voor een ticket. Met een tussenstop van een paar dagen in New York.
Waarom boek je niet gewoon online?

Mijn lijst voor vandaag. Beetje een balansdag.
S: hardlopen, maar door friggin' freezing temperaturen en miezerregen maar een kwartiertje
O: grote bak volle yoghurt
L: bruine baguette rosbief met cocktailsaus en groenvoer
T: blikje regular cola (cafeinegebrek )
T: 2 appels
D: tomaten-venkelsoep, broodje zelfgemaakte eiersalade erbij
T: madeira
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')