Ik vind operaties kijken zo saai, als ik mag inscrubben wordt alles ineens veel leuker...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Operaties kijken is leuk, maar ook vermoeiend, zelfs als je je brood thuis laat liggen!
De tof!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn papa is net na 23 jaar (ik geef toe, het had iets eerder gekund) officieel tot Nederlander benoemd![]()
Met volkslied en al. Rita Verdonk mag trots zijn
Of het saai is hangt van jezelf af! Maar meedoen is leuker inderdaad;-) Dit was best indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:08 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik vind operaties kijken zo saai, als ik mag inscrubben wordt alles ineens veel leuker...
Oké de openhart enzo vind ik wel tof maar de zoveelste hernia inguinalis, snurk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, moe en voldaan klaar met Evy. Ging lekker:-)
[..]
Of het saai is hangt van jezelf af! Maar meedoen is leuker inderdaad;-) Dit was best indrukwekkend.
Powernaps doen het niet voor mij denk ik, het was meer dat ik van 7 tot 13 geen eten had.
*FLUSH*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
Maria: waren bestuursleden van de alumniverenigingmaar die mogen idd wel door de plee!
eten is bijna klaar: pasta met champignonnetjes, uitje, veeeeeeeeeel knof en zalm
Wat doe jij dan, ben je ook co?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:58 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Oké de openhart enzo vind ik wel tof maar de zoveelste hernia inguinalis, snurk!
Geen zout op mn eitje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:59 schreef Blurred86 het volgende:
@ Raissa: yoghurt of kwark met fruit en/of muesli, knackebrod met light beleg, gekookt eitje, (ongezouten!) nootjes?
Je kunt voor inspiratie ook de lijstjes van anderen in de gaten houden
Stagair, dus 6e jaar, volgend jaar pas co...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat doe jij dan, ben je ook co?
Hierbij ging dus de neus eraf met reconstructie van de bovenlip. Iets wat je eerder op discovery zag!
Zo eens beginnen aan mn couscous, maar trek heb ik niet echt.
Zout houdt vocht vast, je bent dus lichter als je weinig zout gebruikt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Geen zout op mn eitje?![]()
Waarom mag dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |